نکات لحظه آخری برای کسب نمره بالا در آزمون زبان انگلیسی PTE
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

برای آزمون PTE آماده‌اید؟ احتمالاً از تمام متریال و منابع موجود استفاده کرده و یا با شرکت در دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی و تمام تلاش خود را برای رفع اشکالات خود کرده‌اید. اما با نزدیک شدن به تاریخ این امتحان زبان انگلیسی ، اوضاع کمی متزلزل می‌شود. اعتماد به نفس شما پایین می‌آید و شما دچار شک می‌شوید. اگر چنین وضعیتی دارید، بهتر است آرام باشید، چراکه شما تنها نیستید. این حالت درست پیش از آزمون زبان انگلیسی ، برای بسیاری از متقاضیان رخ می‌دهد. بنابراین، بسیاری از افراد درست در روزهای پایانی و نزدیک آزمون زبان انگلیسی ، به خود شک می‌کنند و احساس می‌کنند تمام اطلاعات خود را فراموش کرده‌اند. به همین دلیل، ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با نکاتی لحظه آخری آشنا کنیم تا به این ترتیب از استرس شما کاسته شود.

نکاتی برای کسب نمره بالا در آزمون زبان انگلیسی PTE

نگران کامل بودن خود در آزمون زبان انگلیسی PTE نباشید.پیش از آزمون، به اندازه کافی تمرین کنید.از نظر ذهنی خود را برای یک محیط آزمون پرسر‌و‌صدا و شلوغ آماده کنید.پیش از شروع آزمون، میکروفن خود را تست کنید. به ساعت توجه داشته باشید. در روز آزمون زبان انگلیسی دیر نکنید.سخت‌کوشی و تلاش خود را فدای شرایط استرس‌زای لحظات پایانی نکنید. سعی کنید فقط به نکاتی که برایتان بیان می‌کنیم توجه کنید تا تلاشتان بهترین نتیجه را در پی داشته‌باشد.

 ۱.نگران کامل بودن خود در آزمون زبان انگلیسی PTE نباشید.

بیش از حد فکر نکنید! شما به هیچ وجه نمی توانید امیدوار باشید که ۱۰۰٪ آماده آزمون زبان انگلیسی هستید. این امر ممکن نیست! تا هر حدی که آماده هستید، سعی کنید از آمادگی خود نهایت استفاده را ببرید. همه چیز به نحوه عملکرد شما در روز آزمون بستگی دارد.تنها کاری که شما می بایست انجام دهید این است که به وظیفه خود عمل کنید و با تمام توان، برای رسیدن به هدفتان تلاش کنید و به فکر نتیجه نباشید. شما با افکار منفی، اعتماد به نفس پایین و ایجاد استرس، تنها سطح عملکرد خود را پایین می‌آورید. تنها چیزی که به آن نیاز دارید، ایمان به توانایی و عملکردتان است تا بتوانید بهترین نتیجه را در آزمون زبان انگلیسی کسب کنید.

۲.پیش از آزمون زبان انگلیسی ، به اندازه کافی تمرین کنید.

با نزدیک شدن به روز آزمون زبان انگلیسی ، بیش از گذشته برنامه خود را دنبال کنید و تمرین کافی را انجام دهید. پیشنهاد می‌کنیم با بخش‌هایی که وزن بیشتری در هر ماژول دارند، شروع کنید و سؤالات منحصر‌به‌فرد را حل کنید. البته تلاش کنید تا روند طبیعی و نرمالی در کار خود دنبال کنید، به این معنی که نه فقط بر روی سوالات مشکل تمرکز کنید و نه خیلی آسان! بلکه بر روی طیفی از سوالات تمرین کنید.در هنگام تمرین با ذهنیت آزمون تمرین نکنید. به این معنی که هنگامیکه در حال حل سوالات هستید، با خود تصور نکنید که این سوال قرار است در آزمون باشد، بلکه تنها به یادگیری آن سوال بپردازید. بنابراین، تا حد امکان طبیعی و خونسرد باشید.

۳.از نظر ذهنی خود را برای یک محیط آزمون پرسر‌و‌صدا و شلوغ آماده کنید.

برای شرکت در آزمون زبان انگلیسی PTE، می‌بایست آمادگی حضور در یک محیط پرسر و صدا را داشته‌باشید. این امر به ویژه در بخش اسپیکینگ بسیار خود را نشان می‌دهد. همه شرکت‌کنندگان تلاش می‌کنند تا با صدای بلند در میکروفن‌های خود صحبت کنند تا صدای آنها برای تشخیص، مشکلی نداشته‌باشد. در واقع، تمامی متقاضیان به دنبال بهترین حالت برای ضبط صدای خود هستند. با این تفاسیر، باید تلاش کنید تا حواستان پرت نشود و تمام توجه خود را بر روی آزمون زبان انگلیسی خود متمرکز کنید. با اعتماد به نفس کافی و با صدایی بلند و رسا ( البته در حدی طبیعی) در میکروفن خود صحبت کنید تا صدای شما به خوبی ضبط شود تا دقیقاً مشخص شود چه می‌گویید.

۴.پیش از شروع آزمون زبان انگلیسی ، میکروفن خود را تست کنید.

قبل از شروع آزمون زبان انگلیسی ، حتماً بررسی کنید که آیا میکروفون شما به درستی کار می کند یا خیر. اگر در درستی آن شک دارید، دست خود را بالا ببرید و مشکل خود را به ادمین سنتر اعلام کنید. چراکه با شروع فرایند آزمون، دیگر قادر به تغییر یا اصلاح میکروفن خود نخواهید‌بود.


۵. به ساعت توجه داشته باشید.

در طول آزمون زبان انگلیسی حتماً به ساعت توجه کنید. دقت داشته‌باشید که شما باید هر بخش را در زمان مقرر به پایان برسانید ، چراکه امکان اختصاص زمان اضافی از یک ماژول به دیگری، وجود ندارد. بنابراین، سعی کنید هر بخش را در مدت زمان مشخص شده انجام دهید. دانستن مدت زمان لازم برای هر بخش و هر سوال می‌تواند برای شما بسیار کمک‌کننده باشد.

۶. در روز آزمون زبان انگلیسی دیر نکنید.

و اما آخرین موردی که در روز آزمون باید به آن توجه کنید کنید، این است که دیر نرسید. دیر رسیدن نه تنها به استرس شما اضافه می‌کند، بلکه مانع از بروز استعداد و آمادگی شما برای آزمون زبان انگلیسی می‌شود. بنابراین، سعی کنید زمانبندی درستی داشته‌باشید تا پیش از شروع فرایند آزمون در محل، حضور داشته‌باشید. به این تریتب، مطمئن خواهید شد که همه چیز تحت کنترل شما خواهد‌بود.در آخر، با شرکت در دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir امیدواریم آزمون خوبی پیش رو داشته باشید. کافیست همین نکات ریز را رعایت کنید تا بهترین نتیجه از آنِ شما شود.

 





:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی+ آموزش انلاین زبان+زبان انگلیسی+آموزش زبان+دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: