نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

همانطور که می دانید یکی از مهمترین مواردی که در بخش Reading آیلتس زبان انگلیسی باید به آن توجه کافی داشت، بحث مدیریت زمان است. در بخش ریدینگ آیلتس زبان انگلیسی آکادمیک شما تنها ۶۰ دقیقه زمان دارید تا به ۴۰ سوال در ۳ متن پاسخ دهید. دقت داشته باشید که در آیلتس زبان انگلیسی جنرال موضوع کمی متفاوت است. بسیار دیده شده است که بسیاری از زبان آموزان با وجود اینکه از سطح زبان نسبتا خوبی برخوردار هستند اما با مشکل کمبود زمان مواجه می شوند و همین موضوع منجر می شود تا نتوانند به نتیجه مطلوب خود دست پیدا کنند. اسکن کردن (scanning) واسکیم کردن (skimming) متن از تکنیک های بسیار موثری در بخش Reading هستند که می توانند تاثیر بسیار مثبتی بر روی مدیریت زمان شما بگذارند. در این مقاله و دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی قصد داریم شما را با دو مهارت مهم در بخش Reading یعنی Skimming و Scanning آشنا کنیم. با مجله دیاکو همراه باشید.

تکنیک Skimming در زبان انگلیسی چیست؟

روش  Skimming یا تند خوانی یک ابزار بسیار کارآمد برای پیش‌خوانی و مرور یک متن زبان انگلیسی برای بدست آوردن اطلاعات مهم آن متن است و می تواند از صرف زمان طولانی برای خواندن یک متن جلوگیری کند. در واقع هدف از Skimming، یافتن ایده های عمومی و کلی در یک متن زبان انگلیسی است. زیرا در این روش شما همه چیز را نمی خوانید، تنها بخش هایی را میخوانید که برای هدف شما در پاسخ دهی به سوالات پرسیده شده اهمیت دارد. در واقع مطلب زبان انگلیسی که خوانده می شود بسیار مهم تر از چیزی است که خوانده نمی شود. Skimming به شما این امکان را می دهد تا سریعتر اطلاعات مورد نیاز خود را پیدا کنید و مطمئن شوید دقیقا از وقت خود بهینه استفاده کرده اید. توجه داشته باشید قبل از استفاده از این روش، این ۴ سوال اساسی را از خود بپرسید:  آیا متن غیرداستانی است؟  آیا وقت کمی در اختیار دارم و حجم مطالب زیاد است؟ آیا با موضوع متن آشنا هستم؟ آیا می توان بعضی قسمتهای متن را حذف کرد بدون اینکه در درک و فهم متن خللی ایجاد شود؟ اگر پاسخ به این سوال ها مثبت بود آنگاه روش Skimming کاملا برایتان مفید خواهد بود در غیر این صورت باید از این روش برای استفاده در بخش Reading  خود صرف نظر کنید.اما سوال اساسی اینجاست که چه قسمت های از متن زبان انگلیسی را را باید خواند و چه قسمت هایی از آن را باید کنار گذاشت؟ در گام اول شما باید جملات موضوعی هر پاراگراف را بخوانید نه بیشتر. جملات موضوعی همان جملاتی هستند که ایده اصلی و کلی یک پاراگراف زبان انگلیسی را بیان می کنند.برای این کار شما باید فقط جمله اول هر پاراگراف  یا جمله سرسطر را بخوانید.  جملاتی که ایده محوری هر پاراگراف را به خوبی مطرح میکنند. اگر از جمله آغازین هر پاراگراف نتوانستید به ایده اصلی پاراگراف پی ببرید ، در مرحله بعد می توانید خود آن پاراگراف را هم Skimming کرد. در گام بعدی شما باید درسطور پایینی پاراگراف دنبال اطلاعات مهمی  مانند اسامی، تاریخها و رویدادها بگردید. دقت داشته باشید که اگر روش Skimming  را به خوبی و درستی انجام دهید، بعد از آن حتما نکات اصلی متن زبان انگلیسی راخواهید دانست. این روش را برای تمامی پاراگراف ها به همین ترتیب انجام دهید تا به آخرمتن برسید. در این روش اصلا به لغات زبان انگلیسی و عبارات ناآشنا موجود در متن توجه نداشته باشید  وهرگاه به بخش مورد نظر خود رسیدید، مکث کنید و آن قسمت را با جزییات بیشتری بخوانید.

تکنیک Scanning  در زبان انگلیسی چیست؟

تفاوت دو روش Scanning و Skimming در هدف و تکنیک های مربوط به آن است. روش Skimming به شما ایده می دهد که متنی که می خوانید در مورد چیست اما روش Scanning  به شما برای یافتن اطلاعاتی خاص در یک متن زبان انگلیسی کمک می کند. در واقع این روش یعنی: مرور سریع جملات یک متن برای یافتن یک سری کلمات خاص بدون مطالعه کلمه به کلمه آن متن. برای استفاده از این تکنیک ۳ گام زیر را به درستی انجام دهید: ابتدا سوالات متن را با دقت بخوانید تا به خوبی متوجه شوید سوال دقیقا از شما چه چیزی می خواهد و  کلمات کلیدی سوالات را مشخص کنید. به متن برگردید و کلمات کلیدی سوال یا کلمات هم‌معنی با همان کلمات کلیدی که مشخص کرده اید را در متن پیدا کنید. قسمتی از متن که حاوی کلمات کلیدی با سوالات یا هم‌معنی‌های با آن ها هستند هستند، همان بخش‌هایی هستند‌ که باید به شکلی دقیق آن ها را مطالعه کنید تا بتوانید به سوالات به درستی پاسخ دهید. این عمل همان Scanning می باشد. همانطور که می دانید در بخش Reading  آزمون زبان انگلیسی آیلتس، باید ۳ متن با حدود ۹۰۰ کلمه زبان انگلیسی را تنها در مدت ۶۰ دقیقه مطالعه کنید و به ۴۰ سوال مربوط به آن پاسخ بدید. در واقع برای پاسخ دادن به هر سوال، شما  تنها یک دقیقه و ۳۰ ثانیه فرصت دارید. با توجه به این محدودیت زمانی قابل تامل، مطالعه کامل و دقیق ۳ متن نسبتاً طولانی و فهمیدن تمام جزئیات آن، کاری بسیار دشوار و تقریبا غیرممکن خواهد بود. بنابراین استفاده درست و موثر از دو تکنیک Skimming و Scanning  که در بالا به آن اشاره شد کمک شایانی به موفقیت در بخش Reading آزمون آیلتس خواهد نمود. برای آمادگی بیشتردر زبان انگلیسی ،  در آکادمی دیاکو و آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir برای شما worksheet های آماده کردیم که می توانید به راحتی آن ها را دانلود کنید و با تمرین آن ها، این دو تکنیک را به خوبی تقویت کنید.موفق باشید.



:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی , آموزش زبان انگلیسی , آموزش زبان , زبان انگلیسی , دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 30 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

حتما تا به حال برایتان پیش آمده است که در فرآیند یادگیری زبان انگلیسی کلمه ای را اشتباه تلفظ کنید و اعتماد به نفس خود را از دست بدهید! شاید این موضوع شما را نگران کرده باشد که چرا نمی توانید مانند یک بومی زبان به راحتی و عاری از هرگونه اشتباهی واژگان زبان انگلیسی را ادا کنید. اما اصلا جای نگرانی نیست. زیرا این اتفاق یکی از طبیعی ترین بخش های فرآیند یادگیری زبان انگلیسی است به علاوه اینکه یادگیری زبان انگلیسی اصلا کار آسانی نیست! هر زبان آموزی می تواند با گذاشتن وقت کافی در دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی ، کمی صبر و البته با استفاده از اپلیکیشن های مناسب، به تسلط در زبان انگلیسی دست پیدا کند. در این مقاله می خواهیم شما را با بهترین و کاربردی ترین اپلیکشن های تقویت زبان انگلیسی آشنا کنیم. مثل همیشه با مجله دیاکو همراه باشید.قبل از اینکه سراغ بهترین و کاربردی ترین اپلیکیشن‌های موجود برویم، بهتر است شما را با چند نکته ضروری برای بهبود زبان انگلیسی بیشتر آشنا کنیم.

هنگامی که به زبان انگلیسی صحبت می‌کنید حتما صدای خود را ضبط کنید!

گاهی اوقات ما متوجه نمی‌شویم که دقیقا چگونه صحبت می‌کنیم تا زمانی که به صدای خودمان گوش می‌کنیم. بنابراین هنگامی که دارید روی تلفظ زبان انگلیسی خود تمرین می‌کنید  حتما صدای خود را ضبط کنید و بعدا آن را با استفاده از سایر ابزارهای یادگیری مقایسه کنید تا متوجه اشتباهات خود شوید.

فرآیند یادگیری زبان انگلیسی، فرآیندی اجتماعی است!

توجه داشته باشید که یادگیری مکالمه در زبان انگلیسی کاملا موضوعی متفاوت با یادگیری گرامر یا هجی کردن کلمات است. شما نباید از خودتان انتظار داشته‌باشید که در ذهنتان قوانین مشخص و تعیین شده‌ای برای تلفظ صحیح کلمات داشته‌باشید. به عبارتی شما نیاز دارید که هر چه بیشتر زبان انگلیسی صحبت کنید و حتما از افرادی که با آنها صحبت می‌کنید بازخورد مناسب بگیرید.

از اپلیکیشن‌های یادگیری در کنار سایر منابع یادگیری زبان انگلیسی استفاده کنید!

هر چه بیشتر خود را در زبان انگلیسی غرق کنید قطعا برای شما بهتر خواهد بود. بنابراین در زمان‌هایی که از اپلیکیشن‌های یادگیری تلفظ استفاده نمی‌کنید، حتما به سراغ برنامه‌های تلویزیونی انگلیسی زبان بروید. تماشا کردن اخبار شبکه‌هایی مانند BBC و توجه به نحوه ادا کردن کلمات ، قطعا در یادگیری تلفظ و بهبود لهجه تان به شما کمک شایانی خواهد کرد.پس هرگز از آنها غافل نشوید.

ویدیوهای زبان انگلیسی را بارها و بارها پخش کنید!

شما هرگز متوجه نحوه تلفظ کلمه ای زبان انگلیسی نخواهید شد مگر آن که آن را چندین بار گوش کنید. بنابراین فایل‌های صوتی یا ویدیوهای زبان انگلیسی که به عنوان منابع یادگیری خود انتخاب کرده اید را بارها و بارها بازپخش کنید تا زمانی که مطمين شوید قادر هستید تمامی کلمات را به درستی ادا کنید. همانطور که می دانید ‌فونتیک‌ها (Phonetics) یا آواشناسی، سیستمی برای نوشتن آوای اصوات است که در زبان گفتاری زبان انگلیسی ایجاد می شود. با دیدن آن حتی اگر لغتی را نشنیده باشید می‌توانید آن را بخوانید. یکی از رایج‌ترین الفبای آوایی بین المللی، IPA است . در واقع IPI یک ابزار مفید برای یادگیری زبان انگلیسی است. اگر به چارت مخصوص آن دقت کنید می‌توانید با نحوه تلفظ و ادای کلمات آشنا شوید.حال در این قسمت، به معرفی  اپلیکیشنهای کاربردی بهبود و تقویت  زبان انگلیسی خواهیم پرداخت: این اپلیکیشن یکی از بهترین نرم افزارهای حال حاضر در بخش آموزش زبان انگلیسی است. شما با استفاده از این نرم افزار می‌توانید به طور رایگان از امکاناتی نظیر رادیو bbc، برنامه‌های تلویزیونی و برنامه‌ه‌های ویژه زبان‌آموزان استفاده کنید.  این برنامه دارای طیف گسترده ای از مباحث و دروس است که می تواند به شما در بسیاری از دروس آموزش بی بی سی زبان انگلیسی شامل مکالمه بین دو معلم برنامه ، Rob و Feifei است که یک مزیت عالی در بهبود درک شنیداری و واژگان می باشد. اما اگر مهارت لیسنینگ شما هنوز خوب نیست ، نگران نباشید ، این برنامه دارای رونوشتی از هر ویدیو است. بنابراین می توانید هنگام گوش دادن به مکالمه ، نسخه متنی آن را هم دنبال کنید.در آخر برای شرکت در دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir با ما همراه باشید.

 



:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی , آموزش زبان انگلیسی , آموزش زبان , زبان انگلیسی , دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

آیا می‌خواهید مکالمه زبان انگلیسی را با یک فرد بومی تمرین کنید؟ فقط کافیست آنلاین شوید! تمرین مکالمه می‌تواند به روان بودن کلام شما و اعتماد به نفس بیشترتان در حین تجربه واقعی استفاده از کلمات و دستور زبان انگلیسی یاد گرفته شده، کمک کند. این یک مرحله مهم در روند یادگیری است! ممکن است بگویید: "اما من کسی را ندارم که با او تمرین کنم!" بهتر است بدانید هزاران نفر وجود دارند که می‌توانند با شما در تمرین مکالمه زبان انگلیسی همراه شوند و همه آنها در اینترنت در دسترس شما هستند. در اینجا و دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی چند وبسایت عالی معرفی می‌شود که می‌توانید شریک مکالمه خود را در آنها پیدا کنید:

ویدئوگیم در زبان انگلیسی و ویدئوچت

برای استفاده از این سایت رایگان، فقط باید بازی انتخابی خود را بخرید. آیا هرگز بازی‌های ویدیویی را روی رایانه شخصی خود یا پلی‌استیشن بازی کرده‌اید؟ فکرش را بکنید، شما در این سایت چندین شریک انگلیسی زبان دارید! این روزها خیلی از بازی‌ها دارای گپ صوتی داخلی هستند که می‌توانید با استفاده از هِدسِت و میکروفون با دیگربازیکنان صحبت کنید. از پیوستن به این مکالمات نترسید. در حقیقت، گپِ بازی‌های ویدیویی راحت‌تر از مکالمات زبان انگلیسی دنیای واقعی است چون طرف مکالمه  شما را نمی‌شناسد. پس با خیال راحت می‌توانید آزادانه و بدون ترس از اشتباهات خود مکالمه زبان انگلیسی کنید. ممکن است شما در اینجا گرامر کاملی را یاد نگیرید، اما می‌توانید صحبت بومی زبانان و زبان انگلیسی را بطور طبیعی بشنوید. بعضی از گیمرهای خیلی عالی وجود دارند که دوست دارند در چت کردن به شما کمک کنند و مسلما از بازی کردن با آنها لذت خواهید برد.

فلوئنت این فورِم

این یک وبسایت مفید با نکات و راهنمایی‌های فراوان برای زبان‌آموزان و بهترین قسمت آن، انجمن/ فورِم است. با مراجعه به این انجمن تبادل زبان انگلیسی ، افراد زیادی را پیدا خواهید کرد که دوست دارند با یک دوست جدید صحبت کنند. در این سایت، شما می‌توانید شخصی مثل خودتان پیدا کنید که در حال یادگیری مکالمه زبان انگلیسی است، یا با یک فرد انگلیسی زبان بومی آشنا شوید که دوست دارد زبان مادری شما را یاد بگیرد.

کانورسیشن اِکس‌چنج

قبل از دوران اینترنت، مردم "دوستان مکاتبه‌ای" داشتند که چون دور از هم بودند، فقط با نوشتن نامه به یکدیگر می‌توانستند با هم ارتباط برقرار کنند. این وبسایت به شما امکان می‌دهد که به وسیله ایمیل شخصی‌تان، به زبان انگلیسی مکاتبه کنید.حتی بهتر از این، کانورسیشن اِکس‌چنج به شما کمک می‌کند افرادی را پیدا کنید که خواهان چت صوتی هستند یا حتی با انگلیسی‌زبان‌های بومی آشنا شوید.

گُو‌اِسپیکی زبان انگلیسی

اگر نمی‌خواهید برنامه خاصی را برای گفتگوی صوتی و تصویری بارگیری یا نصب کنید، می‌توانید در این سایت ثبت نام کنید. گُو‌اِسپیکی، دارای یک گپ ویدیویی داخلی در خود وبسایت است که باعث می‌شود بتوانید بدون ترک مرورگر خود، افراد خواهان مکالمه زبان انگلیسی را پیدا کرده و با آنها صحبت کنید. این وبسایت بر اساس علایق مشابه افراد را باهم جور می‌کند، بنابراین احتمال زیادی وجود دارد که با شرکای مکالمه‌ای خود که در اینجا پیدا می‌کنید اشتراکات زیادی داشته باشید.با وجود هزاران عضو، این سایت گزینههای بسیار خوبی برای یافتن دوستان مکالمه‌ای دارد. شما می‌توانید شخصی را که در همان لحظه در دسترس است پیدا کنید، یا می‌توانید به انجمن جدید زبان انگلیسی این سایت که خیلی هم پر جنب‌و‌جوش است مراجعه کنید که بسیاری از زبان‌آموزان مثل خودتان در آنجا در جستجوی شخصی برای مکالمه زبان انگلیسی هستند. ممکن است این وبسایت به ظاهر کوچک باشد، اما آعضای آن صمیمی هستند و شما می‌توانید افراد را بر اساس نوع زبانی که  طالب یادگیری‌اش هستندجستجو کنید (و یا بر اساس سرگرمی‌ها و علایق خاص‌شان). اگر نمی‌دانید از کجا شروع کنید، می‌توانید به سادگی به گپ اصلی بپیوندید و در آنجا افراد آنلاین را پیدا کنید و با آنها مکالمه کنید!

کافی‌اِسترپ زبان انگلیسی

این وبسایت مثل یک یک کافی‌شاپ، دارای فضایی بسیار دوستانه و شخصی است. کافی‌اِسترپ فقط حدود ۲۵۰۰ کاربر دارد، اما با یک روش تطبیق هوشمند، شرکای مکالمه‌ای زبان انگلیسی مناسبی برای‌تان پیدا می‌کند که از گفتگو با آنها لذت خواهید برد. با شرکت در دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir زمانی که شریک مکالمه خود را پیدا کردید، می‌توانید در مکالمات هدایت شونده‌ای که فقط هفت دقیقه طول می‌کشد شرکت کنید. بعد از گذشت هفت دقیقه، شریک دیگری پیدا خواهید کرد تا تمرین را با او ادامه بدهید. این بدان معنی است که می‌توانید تمرینات زیادی را در اینجا انجام دهید.به یاد داشته باشید وقتی در اینترنت هستید، هرگز تنها نیستید. از هر یک از این وبسایتها بازدید و افراد دیگری مثل خودتان را پیدا کنید، که می‌خواهند زبان یاد بگیرند و مکالمه‌های عالی داشته باشند.

 



:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی , آموزش زبان انگلیسی , آموزش زبان , زبان انگلیسی , دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

زبان انگلیسی فرصت‌های شغلی جدیدی برای‌تان ایجاد می‌کند

اولین و مهمترین دلیل اینست که یادگیری زبان انگلیسی می‌تواند به شما کمک کند فرصت‌های شغلی بیشتری را دنبال کنید و بدست آورید. این روزها بازار کار جهانی است و بسیاری از شرکت‌ها به کارمندانی نیاز دارند که بتوانند با شرکا و مشتریان در سراسر جهان ارتباط برقرار کنند. این اغلب به معنای یافتن کارمندانی است که زبان انگلیسی صحبت می‌کنند. بازار کار جهانی حتی موقعیتهای جدیدی را برای افراد دو زبانه ایجاد کرده است. با یادگیری زبان انگلیسی به صورت آموزش آنلاین زبان انگلیسی ، می‌توانید مترجم، معلم و یا یک متخصص بازاریابی انگلیسی‌زبان برای یک شرکت جهانی شوید.

آزمون‌های زبان انگلیسی می‌تواند شما را وارد دانشگاه‌های جهانی کند

اگر زبان انگلیسی را برای گذراندن آزمون‌هایی مثل تافل به اندازه کافی خوب یاد بگیرید، می‌توانید در دانشگاه‌های انگلیسی زبان در سراسر جهان تحصیل کنید. اگر می‌خواهید به یک منطقه انگلیسی زبان نقل مکان و یا در آنجا کار کنید، ویزای دانشجویی می‌تواند شما را به هدف‌تان برساند. یا ممکن است فقط بخواهید چند دوره را در خارج از کشور بگذرانید، که در آن صورت، آزمون موفق زبان انگلیسی شما به کالج‌ها و دانشگاه‌ها نشان می‌دهد که برای شرکت در این دوره آمادگی کامل دارید. حتی اگر نیاز به شرکت در هیچ امتحانی ندارید یا قبلاً از دانشگاه فارغ‌التحصیل شده‌اید، باز هم تحصیل در یک دوره زبان انگلیسی می‌تواند با بهبود بخشیدن به مهارت‌های زبانی‌تان، شما را یک قدم اساسی به دنیای خارج نزدیک‌تر کند!

زبان انگلیسی، زبان برتر اینترنت است

زبان انگلیسی پر‌استفاده‌ترین زبان آنلاین است و نزدیک به ۱ میلیارد کاربر با این زبان پیام می‌دهند و یا گپ می‌زنند. اگر بتوانید زبان انگلیسی را درک کرده و بخوانید، می‌توانید به منابع آنلاین بیشتری دسترسی پیدا کرده و از آنها لذت ببرید. می توانید مقالات خبری آنلاین را بخوانید و یا درباره یک ویدیوی زبان انگلیسی نظر دهید. می‌توانید توییتهای مشاهیر انگلیسی زبان را درک و یا در بحث و مناظره یک انجمن شرکت کنید. امکانات بی پایان است! بدیهی است که اگر از اینترنت فقط برای سرگرمی هم استفاده می‌کنید، باز هم دانستن زبان انگلیسی برای‌تان مفید است. بسیاری از افراد و مشاغل همچنین نیاز به تحقیق، بازاریابی و یا برقراری ارتباط و توسعه ارتباطات آنلاین دارند، و زبان انگلیسی برای موفقیتشان امری حیاتی است. همچنین ایمیل زدن که حالا روشی بسیار معمول برای گفتگو با مردم در سراسر جهان و روش اصلی ارتباط بسیاری از شرکت‌ها با مشتریان یا مشاغل دیگر است، دلیل محکم دیگری برای یادگیری زبان انگلیسی است.

زبان انگلیسی زندگی شما را سرگرم‌کننده‌تر می‌کند

آیا دوست دارید کتاب‌های بیشتری در قفسه کتاب خود قرار دهید؟ یا گزینه های بیشتری برای یک فیلم خوب می‌خواهید؟ یادگیری زبان انگلیسی، دنیایی مملو از سرگرمی را برای‌تان فراهم می‌کند. با یادگیری زبان انگلیسی دیگر نیازی به ترجمه‌های موجود نخواهید داشت، چون می‌توانید از نسخه‌های اصلی فیلم‌ها و کتاب‌های محبوب‌تان لذت ببرید.اگر می خواهید به زبان انگلیسی کتاب به صورت رایگان بخوانید، در اینجا چند گزینه وجود دارد: کتابخانه محلی‌تان را بررسی کنید. حتی اگر در یک کشور زبان انگلیسی زندگی نمی‌کنید، باز هم خیلی از کتابخانه‌ها به احتمال زیاد دارای یک بخش زبان انگلیسی یا خارجی‌زبان است. سرویس های کتاب الکترونیکی مثل کیندل/ Kindle یا نوک/ Nook هم امکان دانلودهای زیادی دارند. با مرور گزینههای عظیم آنها، کتابهای انگلیسی رایگان مورد علاقه خود را پیدا کنید.  آیا می‌دانید حتی در حالی که هنوز دوره زبان‌آموزی‌تان تکمیل نشده، می‌توانید از تماشای هزاران فیلم سرگرم‌کننده زبان انگلیسی هم لذت ببرید؟ اپلیکیشن‌هایی مثل فلوئنت‌یو، برنامه‌های نوآورانه زیادی برای یادگیری زبان انگلیسی دارند که فیلمهای عالی انگلیسی زبان، مثل فیلم‌های مهیج، موزیک ویدئو، گفتگوهای الهام بخش و موارد دیگر را برای زبان آموزان انگلیسی قابل دسترسی کرده‌اند.  هر یک از این ویدئوها دارای زیرنویس‌اند و با کلیک کردن بر روی کلمه‌ای که تشخیصش نمی‌دهید، معنی و تلفظ فوری آن را دریافت خواهید کرد. این بدان معناست که انگلیسی را به همان روشی که اهالی بومی‌زبان از آن استفاده می‌کنند خواهید شنید؛ و در عین حال، مهارت‌های لغات زبان انگلیسی و درک مطلب‌تان بهبود می‌یابد، بدون اینکه احساس کنید در حال تحصیل هستید.

یادگیری زبان انگلیسی دقت شما را افزایش می‌دهد

علاوه بر همه این مزایا، یادگیری یک زبان جدید مثل زبان انگلیسی به عملکرد مغز‌تان هم کمک می‌کند؛ به معنای واقعی کلمه! تحقیقات نشان می‌دهد که یادگیری یک زبان جدید قسمتهایی از مغز را تحت تأثیر قرار می‌دهد که مسئول حافظه، فکر آگاهانه و موارد دیگر هستند. به زبان ساده، یادگیری زبان انگلیسی می‌تواند با تقویت مغز در ابعاد مختلف باعث بهبود طرز فکر شما شود. همچنین بر اساس یکسری از تحقیقات، دوزبانگی ضمن کمک به حافظه، تمرکز و مهارت‌های دیگر، می‌تواند مغز را تا زمان پیری قوی و سالم نگه دارد. به محض قدم گذاشتن در مسیر زبان‌آموزی، با دنیایی از تجربیات جدید روبرو می‌شوید که هر کدام به زندگی شما عطر و بو و انگیزه‌ای تازه می‌بخشد و کمک‌تان می کند که احساس هوشمندی و سودمندی بیشتری داشته باشید.با ما در دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir و مجله دیاکو همراه باشید.



:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی , آموزش زبان انگلیسی , آموزش زبان , زبان انگلیسی , دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

بد نیست که بدانید یادگیری زبان انگلیسی ، یک زمینه تحقیق بسیار مهم برای دانشمندان محسوب می شود. به این علت که توانایی یادگیری زبان موضوعی است که منجر می شود انسان از حیوانات به راحتی متمایز شود. مطالعات علمی متعددی بر نحوه یادگیری زبان انگلیسی در انسان ها انجام شده است. برخی تحقیقات مربوط به درک چگونگی و چرایی یادگیری زبانها می باشد و برخی دیگر برای مشخص کردن فواید یادگیری زبانهای جدید. برخی از مطالعات روی نوزادان متمرکز شده اند که زبان آموزان عالی زبان مادری خود هستند و برخی دیگر فقط بر روی افراد بزرگسال متمرکز شده است. بدیهی است که با فهمیدن چگونگی و چرایی یادگیری زبانها می توانیم سریعتر و آسان تراز قبل، در یادگیری زبان مورد نظر خود موفق شویم. در این مقاله و آموزش آنلاین زبان انگلیسی قصد داریم 6 روش علمی مهم و تاثیر گذارکه منجر به افزایش سرعت یادگیری زبان انگلیسی زبان آموزان می شود را به شما معرفی کنیم. با مجله دیاکو همراه باشید.

تا می توانید زبان انگلیسی را گوش دهید!

آنچه که علم زبان شناسی می گوید: دانشمندان حوزه زبان شناسی، برای یکی از روشهای یادگیری زبان انگلیسی اصطلاح خاصی دارند: یادگیری زبان انگلیسی ناخودآگاه یا ضمنی. این نوع یادگیری زمانی اتفاق می افتد که ما بدون هیچگونه تلاشی زبان را یاد میگیریم. در این روش یادگیری زبان با نشستن تنها روی میز و مطالعه مکرر گرامر و لغات زبان انگلیسی اتفاق نمی افتد. درعوض ، یادگیری هنگامی اتفاق می افتد که به زبان انگلیسی را بسیار زیاد و مکرر گوش فرا می دهیم. در این عمل، صدای انگلیسی در پس زمینه ذهن شما قرار می گیرد و مغز به طور خودکار صداها ، لهجه ها ، کلمات و دستور زبان انگلیسی را جذب می کند. نکته جالب این است که از گوش کردن به راحتی یاد می گیریم حتی اگر ندانیم آن کلمات دقیقا به چه معنی هستند. مطالعات نشان می دهند که مردم می توانند با گوش دادن به این روش هر زبانی را یاد بگیرند. دلیل آن این است که وقتی به زبان انگلیسی گوش می دهیم ، الگوها را می شنویم. این یک روش طبیعی برای یادگیری است دقیقا مانند نوزادان. آنها قبل از اینکه بتوانند به طور کامل آنچه را که گفته می شود را درک کنند و قبل از این که خودشان بتوانند از این زبان استفاده کنند ، تن های زیادی را صرف گوش کردن می کنند. 

آنچه که زبان انگلیسی آموز باید انجام دهد:

تا حد امکان به زبان انگلیسی گوش کنید. هر زمانی که ابزاری به زبان انگلیسی دارید از آهنگ گرفته تا فیلم و سریال و... از آنها غافل نشوید. شما می توانید در در حالی که مطلبی را به زبان انگلیسی گوش می دهید قدم بزنید ، از مناظر لذت ببرید، کتاب بخوانید ، در سالن بدنسازی ورزش کنید و یا اینکه کارهای روزانه خود را انجام دهید.آنچه که علم زبان شناسی می گوید: یکی از دشوارترین کارها در مورد یادگیری یک زبان جدید مانند زبان انگلیسی ، یادگیری همه اصوات جدید آن زبان است. زبان انگلیسی حتی ممکن است اصواتی داشته باشد که در زبان مادری شما هرگز از آن ها استفاده نمی شود. جالب است بدانید که همه ما با درک اینکه کدام اصوات معقول به نظر می ایند و کدام یک به نظر نمی آیند متولد می شویم. اگرچه زبانها می توانند بسیار متفاوت ا یکدیگر باشند ، اما همه آنها شباهت هایی با هم نیز دارند. برای مثال اگر چه برخی از کلمات زبان انگلیسی با حروف BL  مانند چشمک زدنBlink= ) شروع می شوند ، اما ما هرگز کلمه ای که با حروف " LB" شروع شود را نمی شنویم. سعی کنید این صدا را بسازید. عجیب است! برخی از اصوات معقول نیستند حتی برای نوزادانی که اصلاً معنای هیچ کلمه ای را نمی دانند. این حقیقت را در ذهن داشته باشید که اگر کلمه زبان انگلیسی یا صدایی را می شنوید که غیرممکن به نظر می رسد ،به احتمال خیلی زیاد آن کلمه یا صدا وجود ندارد. برای مثال ، اگر می خواهید کلمه "ghost"  را بنویسید و مطمئن نیستید که حرف h  قبل از g قرار می گیرد یا خیر، سعی کنید آن را با صدای بلند بیان کنید. هنگامی که سعی می کنید "hgost" را بخوانید صدای  "HG" غیر ممکن به نظر می رسد اما صدای "GH"  امکان پذیر خواهد بود. اینطور نیست؟ آنچه که علم می گوید: جالب است بدانید که یادگیری زبان انگلیسی نحوه عملکرد مغز شما را تغییر می دهد. یادگیری یک زبان جدید در واقع باعث رشد مغز شما می شود! یک مطالعه نشان داده است که هرچه ما یک زبان انگلیسی را بیشتر یاد می گیریم ، بخش هایی از مغز ما بزرگتر می شود. هرچه این رشد بزرگتر باشد ، زبان جدید برای یادگیری آسان تر خواهد شد. بخش دیگری از این مطالعه نشان داده است که  مغز ما نسبت به صداهای مختلف واکنش های متفاوتی نشان می دهد. به عنوان مثال ، حروف L و R هنگام شنیدن برای زبان آموزان می تواند دشوار باشد ، به خصوص اگر زبان مادری آنها فقط برای هر دو صدا یک حرف داشته باشد (مانند زبان ژاپنی). این تحقیق نشان داده است وقتی در زبان انگلیسی حروف L و R را شنیدند ، دو بخش مختلف از مغز آنها نسبت به به این اصوات واکنش نشان داد در حالیکه  ژاپنی زبانان فقط به یک منطقه واکنش نشان داده بودند. قبل از اینکه بتوانید زبان انگلیسی را مانند بومی زبانان صحبت کنید و درک کنید ، باید اصوات زبان انگلیسی را به خوبی و به صورت کامل یاد بگیرید. اصواتی که برای شما درک یا تلفظ آن ها دشوار است را پیدا کنید و آنها را مطالعه و تمرین کنید. برخی از تحقیقات نشان می دهد که گوش کردن به اصوات زبان انگلیسی که آهسته شده است می تواند در یادگیری آنها در کمتر از یک ساعت کمک کند.  برای این کار شما به هیچ نرم افزار خاصی احتیاج ندارید. YouTube می تواند این کار را به راحتی برای شما انجام دهد! برای تغییر سرعت ، روی نماد تنظیمات در سمت راست پایین پخش کننده ویدیو کلیک کنید و سپس بر روی "سرعت" کلیک کرده و سرعتی را که کمتر از 1 است انتخاب نمایید. این کار را چندین بار با صداهای مختلف انجام دهید و در نهایت  تفاوت بین صداهای دشوارو آسان را متوجه خواهید شد و این عمل موجب رشد مغز شما خواهد شد.

از تداعی کلمات زبان انگلیسی استفاده کنید! (word associations)

هنگامی که شما از کلمات انجمن استفاده می کنید ، کلمات را با کلمات دیگر ، صداها ، حرکات ، ایده ها یا تصاویرمرتبط وصل می کنید. برای مثال وقتی شما صدای " woof" را می شنوید ، ذهن شما به صورت ناخودآگاه آن را به یک سگ مرتبط می کند. یا هنگامی که تصویری از یک خورشید (Sun) را می بینید، بلافاصله کلماتی مانند گرما (Warm) و داغ (Hot) در ذهن شما نقش می بندد. اصلا نیازی نیست زمانی را صرف فکر کردن در این زمینه کنید ، این کلمات به صورت کاملا خودکار و اتوماتیک به ذهن شما خطور می کند. یادگیری کلمات از طریق تداعی کلمات نه تنها سرگرم کننده است، بلکه روشی بسیار مفید برای سرعت بخشیدن به یادگیری زبان انگلیسی شما است. دانشمندان از این روش برای تحقیق بر روی زبان اشاره نیز استفاده کرده اند ، زبانی که افراد ناشنوا برای برقراری ارتباط از طریق دستها و انگشتان به جای صداها برای ایجاد کلمات زبان انگلیسی از آن استفاده می کنند. دانشمندان معتقدند که به خاطر سپردن علائم و نشانه هایی که شبیه یک  کلمه است بسیار ساده تر است. هنگامی که در حال یادگیری لغات جدید هستید ، سعی کنید آنها را به صورت گروهی یاد بگیرید. به این معنی که یک کلمه را با یک تصویر ، یک حرکت (عمل) یا یک کلمه دیگر که به آن لغت مربوط می شود در یک گروه قرار دهید و به عبارتی ترکیب کنید. وقتی این ارتباط محکم را در ذهن خود داشته باشید، در بخاطر آوردن آن لغت مورد نظر موفق تر خواهید بود. شما می توانید از دست و بدن خود حداقل تا زمانی که آن لغت را به یاد بیاورید استفاده کنید. همچنین می توانید به جای نوشتن تعاریف آن لغت، چند تصویری که بخاطر می آورید بکشید. الگوها یا همان pattern  ها در زبان انگلیسی ترکیب خاصی از لغات زبان انگلیسی هستند که بومی زبانان دایما از آنها استفاده می کنند تا با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. در واقع همه زبان ها از الگوهای مشخصی ساخته شده اند و هرچه پیدا کردن این الگوهای برای زبان آموزان آسان تر باشد ، یادگیری آن زبان برای آنها آسان تر خواهد بود. حتما شما تا به حال زمان نسبتا زیادی را برای یادگیری گرامر و املا زبان انگلیسی صرف کرده اید. به جای اینکه زمان خود را تنها صرف گرامرهای سخت و پیچیده کنید ، سعی کنید این الگوهای مهم را به خاطر بسپارید. تفاوت این دو گروه از افعال در چیست؟ قاعده ای که می گوید: "هنگامی که یک فعل زبان انگلیسی به حرف بی صدا (consonant) ختم می‏شود، گاهی اوقات آن حرف بی‏صدا قبل از –ed تکرار می‏شود. به عبارتی در کلمات تک بخشی اگر آن کلمه به  vowel یک  و یک  consonant (یک مصوت + یک صامت ) ختم شود، حرف بی صدای آخر فعل تکرار می‏ شود و در کلمات دو بخشی (و یا بیشتر) اگر آن کلمه به یک مصوت و یک صامت ختم ‏شود و استرس روی بخش  (syllable) آخر آن باشد، حرف بی صدای آخر فعل تکرار می شود. بنابراین به جای توجه زیاد به گرامرهای پیچیده و دشوار تنها به الگوهای مشخص توجه کنید برخی از کلمات دارای یک معنی به خودی خود هستند ، اما وقتی با کلمات دیگر کنار هم قرار بگیرند معنای آنها کاملاً متفاوت می شود. یادگیری کلمات به تنهایی می تواند دشوار باشد زیرا بسیاری از کلمات بیش از یک معنی دارند و زبان آموزان فقط با دانستن یک کلمه قادر نخواهند بود از آن استفاده کنند. بنابراین وقتی کلمات جدید را یاد می گیرند ، باید بدانند که چگونه از آنها در عبارات ، جملات و مکالمه استفاده می شود  دقت داشته باشید که گاهی حروف اضافه معنی افعال را به کلی تغییر می‌دهند. پس دقت داشته باشید اگر می‌خواهید یادگیری زبان  برای‌تان جذاب تر باشد، علاوه بر یادگیری به صورت آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir لغات را در عبارات بیاموزید. 



:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی , آموزش زبان انگلیسی , آموزش زبان , زبان انگلیسی , دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 23 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

چرا با ترانه زبان انگلیسی را بهتریاد می‌گیریم؟ ترانه خوب ابزار مناسبی برای شروع یادگیری زبان انگلیسی‌ است چون جملات آن به راحتی قابل فهم است؛ واژگانش ساده و عباراتش کوتاه و شیرین است. نکته قابل توجه این ابزار سودمند این است که تقریباً در هر کجای اینترنت می‌توانید متن ترانه دلخواه خود را پیدا کنید. تقریباً متن همه ترانه‌های انگلیسی در سایتهایی مثل MetroLyrics  و AZLyrics موجود است و می‌توانید به طور رایگان در YouTube Music و یا Soundcloud آنها راگوش کنید. شما که برای یادگیری زبان انگلیسی به صورت آموزش آنلاین زبان انگلیسی کمر همت بسته‌اید،۱۰ ترانه زیر تنها نمونه خیلی کوچک ازهزاران ترانه‌ای است که در این راستا به یاری شما می‌آید:

. "ABC" توسط جکسون 5  

 این ترانه بر واژگان زبان انگلیسی مربوط به مدرسه و عشق متمرکز است، مثل بعضی از واژگان مدرسه از جمله "arithmetic" (نوعی ریاضیات) و یا عبارت رایج در موسیقی "do re mi"؛ بخاطر اشعار ساده‌ این ترانه،می‌توانید آن را به آسانی همراه با خواننده‌اش دنبال کنید. 

. "And I Love Her" توسط بیتلز

این ترانه یکی دیگر از عاشقانه‌های کلاسیک توسط گروه بیتلزاست. موضوع عشق برای ارتباط برقرار کردن با شنوندگان،راهی کاملاً جهانی و آسان است.کلمات زبان انگلیسی این ترانه به اندازه کافی ساده و روان و برای یادگیری زبان انگلیسی خیلی سودمند است.

."Beautiful Day" توسط U2

اینترانه چالش‌برانگیز در مورد مثبت بودن و خوشبختی و قدردانی از زندگی است. حتی اگر در ابتدا متن آن را درک نکنید، باز هم جذابیت خودش را دارد. وقتی این ترانه بقدر کافی جذب‌تان کرد دیگر از جملات آسان زبان انگلیسی آن عقب نمی‌مانید، و بطور همزمان هم می‌توانید درباره‌شان فکر کنید. برای یادگیری زبان انگلیسی چه چیزی از این بهتر؟

. "Every Breath You Take" توسط پلیس

این ترانه برای داوطلبان یادگیری زبان انگلیسی بسیارآسان است چون خیلی ساده و خیلی رقابتی است و بنابراین مناسب برای یادگیری! متن آن در باره کسی است که فردی را آنقدر دوست دارد که می‌خواهد همیشه کنارش باشد. اشعار قافیه دار این آهنگ امکان تمرین آوایی زبان انگلیسی را هم به شما می‌دهد.همچنین در این ترانه چند اصطلاح خوب وجود دارد که لازمست به آنها خوب توجه کنید؛ مثلا آنجا که خواننده می‌گوید: his heartaches معنایش اینست که او به شدت غمگین است.

. "I Heard it Through the Grapevine" توسط ماروین گی

اسم این ترانه یک اصطلاح است با این معنا که شخصی بخشی از اطلاعات را از زبان مردم شنیده است، مثل شایعات. مثال‌های دیگری که در این ترانه می‌شنوید شامل موارد زیر است: •  Make me blueیعنی مرا غمگین كن. surprise  یعنی این مرا شگفت زده کرد. It took me by• To lose my mind  یعنی عصبانی، ناراحت یا دیوانه کردن.

. "Live Forever"توسط اُوسیس

این ترانه مشهور با اشعار خوش‌بینانه و مثبتش شما را با چند اصطلاح عامیانه زبان انگلیسی  مثل wanna (خواستن) و gonna (رفتن) آشنا می‌کند. بعلاوه، این آهنگ عالی برای یادگیری افعال اساسی زبان انگلیسی مثل breathe, believe, die, live, see مناسب است. این افعال را در جملات متنوع این ترانه بشنوید و از تکرار مداوم آنها که به شما در یادگیری بهتر زبان انگلیسی کمک می‌کند، استفاده کنید.

. "Big Yellow Taxi"توسط جُونی میچل

یک ترانه کلاسیک پاپ، که واژگان زبان انگلیسی خیلی زیادش به مکان‌ها و طبیعت مربوط می‌شود! taxi, parking lot, hotel, museum, trees, birds,bees فقط بعضی از آنهاست.همچنین اگر دقت کنید متوجه می‌شوید که گاهی خواننده از شکل اختصاری کلمات استفاده می‌کند مثل: ’em : them, ’til: until,DDT

. "Be My Baby" توسط رُنه‌تیس

این یک ترانه خارق‌العاده برای عادت کردن به اصطلاحات امری/ دستوری زبان انگلیسی است همچنین شما میتوانید با شرکت در دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir ، دستوراتی مثل "بچه من باش" و "صبر کن" و "ببین". به غیر از آن، خواهید دید که بارها دراین آهنگ از فرمول ساده زمان آینده استفاده می‌شود: فاعل + فعل کمکی will+ فعل. در این ترانه نه تنها از افعال آینده زیاد استفاده می‌شود، بلکه تقریباً همیشه ساختار اختصاری فعل کمکی + فاعل بکار می‌رود، مثل:I’ll (I will). با گوش دادن به این ترانه، هم در زمینه زمان آینده و هم ساختار اختصاری، تمرین فراوانی خواهید کرد و این کمکی است به یادگیری بهترِ زبان انگلیسی!



:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی , آموزش زبان انگلیسی , آموزش زبان , زبان انگلیسی , دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

تفریح تفریح تفریح! این یکی از عواملی است که برای بچه‌ها واقعاً مهم است: هم در زمین بازی و هم در کلاس درس. آموزشی موفق است که در زیر یک لایه ضخیم از تفریح و سرگرمی پنهان شده و ناملموس باشد، طوریکه اگر از کودک بپرسیم امروز چه یاد گرفتی، بگوید: “هیچ چیز! فقط بازی کردیم“.  در این مقاله و دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی شما را با سه تاکتیک برای یادگیری زبان انگلیسی آشنا میکنیم. با ما همراه لباشید.

آموزش زبان انگلیسی را برای کودک سرگرم ‌کننده کنید.

بازی‌ها راهی عالی برای لذت بخش کردن آموزش زبان انگلیسی هستند. نه تنها بازی‌ها با ماهیتِ رقابتی اکثر کودکان سازگارند بلکه به آنها انگیزه هم می‌دهند. وقتی کودک یک بازی را برنده می‌شود، واقعاً کاری انجام داده و می تواند در مورد موفقیت خود احساس خوبی داشته باشد. بازی‌های زیادی وجود دارد که می‌توان از آنها در کلاس زبان‌ انگلیسی استفاده کرد، اما در اینجا فقط اشاره مختصری به آنها می‌شود. این بازی‌ها بدون هیچگونه نیازی به آمادگی، برای کودکان بسیار سرگرم‌کننده هستند، مثل بازی “سیمون می‌گوید“، که برای تمرین مهارت‌‌های شنیداری خیلی عالی است. می‌توانید از این بازی برای یادگیری اجزای بدن استفاده کنید، مثلا: "سیمون می‌گوید سر خود را لمس کن" یا "سیمون می‌گوید پایت را روی صندلی خود بگذار". انجام یکسری کارهای تکراری در کلاس آموزش زبان‌ انگلیسی ، برای کودکان خسته‌کننده است، و حتی خودتان هم ممکن است خواب‌تان بگیرد! بنابراین در برنامه‌های خود خلاق باشید. مرتب همه چیز را تغییر دهید. چیدمان صندلی‌های دانش‌آموزان را تغییر بدهید تا هر از گاهی برای‌شان الهام‌بخش باشد. قبل از تدریس مطالب زبان‌ انگلیسی ، از کودکان بخواهید به سؤالات مربوط به مطالب قبلی پاسخ بدهند. هر وقت فرصت پیدا کردید از یک مهمان دعوت کنید تا برای کودکان حرف بزند. شما می‌توانید ضمن اجرای طرح درس اصلی، انواع تمریناتی را که انجام می‌دهید تغییر بدهید، مثل: انجام تمرینات زبان‌ انگلیسی کتاب درسی و یا کار کردن کودکان بر روی رایانه در رسانه های اجتماعی یا وبسایت های یادگیری زبان. بچه ها دوست دارند چیزهای رنگارنگ و مهیج درست کنند. پابلو پیكاسو معتقد بود كه "هر كودكی هنرمند است". از این کیفیت ذاتی استفاده کنید و از هنر برای آموزش زبان‌ انگلیسی به کودکان استفاده کنید. مطمئناً هنگام استفاده از هنر می‌توانید در مورد چیزهای بارزی مثل رنگ و اشکال صحبت کنید، اما انجام پروژه‌های خلاق هنری پتانسیل بسیار بیشتری دارند، مثل: طراحی، کلاژ، بازی با موم، آشپزی و…

 آموزش زبان انگلیسی را پر جنب‌و‌جوش کنید

اگر یک چیز وجود داشته باشد که بچه‌ها بیشتر از آن لذت ببرند، آن چیز جنب‌و‌جوش است. متخصصین می‌گویند که کودکان قادر به یادگیری زبان‌ انگلیسی نیستند مگر اینکه قادر به جنب‌و‌جوش باشند. علاوه بر این، درگیر کردن کل بدن در یادگیری زبان‌ انگلیسی یک روش مفید برای تدریس است. هرچه کودکان بیشتر حرکت کنند، بهتر و سریعتر درک می‌کنند که شما چه چیزی تدریس می‌کنید و راحت تر می‌توانند اطلاعات را حفظ کنند. در روش TPR پاسخ‌های کاملا فیزیکی که در مورد کودکان خیلی هم خوب کار می‌کند در اصل، شما حرکات بدنی را با آموزش زبان‌ انگلیسی مرتبط می‌کنید. کودکان دستورالعمل‌ها را دنبال و حرکات شما را کپی می‌کنند؛ با این روش موقع تمرین مفاهیم زبان، تمام بدنشان را هم درگیر می‌کنند. این یکی از موثرترین روشها برای آموزش زبان به کودکان است.  استفاده از وسایل کمک آموزشی هم یک راه عالی برای به حرکت در‌آوردن کودکان در هنگام آموزش زبان‌ انگلیسی است. برای اینکار می‌توانید از چیز‌های ساده‌ای مثل فلش‌کارت استفاده کنید، اما یادتان باشد از هر ابزاری که استفاده می‌کنید، لازمست که روزبروز خلاق‌تر شوید.بازی‌های کوچک جهانی: با کمک بچه‌ها، مجسمه‌ حیوانات مربوط به کتاب یا داستانی که در حال کار با آن هستید، را جمع‌آوری و به همراه کودکان داستان را با استفاده از آنها بازگو کنید. با همین ابزار و به کمک خود کودکان می‌توانید داستان‌های زبان‌ انگلیسی دیگری هم بسازید و آن را اجرا کنید. کیف‌های مرموز: با قرار دادن وسایل در کیف یا ساکهای کاغذی، از کودکان بخواهید که بدون نگاه کردن به داخل کیف و تنها با لمس آن، آنچه را که احساس می‌کنند شرح بدهند. با اینکار در ضمن آموزشِ زبان‌ انگلیسی جذاب‌تر، حس لامسه کودکان را هم پرورش می‌دهید.

کودکان را تحت فشار قرار ندهید

یکی از مهم‌ترین مواردی که هنگام آموزش زبان‌ انگلیسی به کودکان باید به خاطر داشت این است که به آنها فشار نیاورید. به یاد داشته باشید که بعضی کودکان خیلی راحت‌تر از بزرگسالان زبان‌های خارجی را یاد می‌گیرند. روند یادگیری زبان‌ انگلیسی طبیعی آنها سه مرحله ساده را دنبال می‌کند  :آنها هنگام تدریس، کلمات و دستور زبان‌ انگلیسی را بخوبی تشخیص می‌دهند.  اگر از آنها درباره کلمات و دستور زبانی که بکار می‌برید سؤالاتی بپرسید، قادر به پاسخگویی هستند. خودشان هم قادر به استفاده از همان ساختارهای زبانی خواهند بود. لازم نیست همه اشتباهات آنها را اصلاح کنید. همیشه روی آخرین مطلبی که آموزش داده‌اید متمرکز شوید و خطاهای مربوط به آن را اصلاح کنید.  وقتی می‌بینید دانش آموز جمله‌ای را اشتباه می گوید یا یک کلمه را نادرست به کار می‌برد، درست بعد از او، همان‌ها را به طور صحیح بیان کنید. سیستم بازخورد یادگیری زبان‌ انگلیسی طبیعی در مغز انسان متوجه این تفاوت خواهد شد و همین شنیدنِ درست آن باعث می‌شود دیگر اشتباهات قبلی را تکرار نکند. به همه چیز نمره ندهید. بعضی اوقات فقط کافی است با کودکان جواب‌های صحیح را مرور کنید و یا اینکه از آنها بخواهید در مورد پاسخ‌های خود با هم بحث کنند. لازم نیست همه تکالیف آنها را جمع‌آوری کنید و آن را با قلم قرمز تصحیح کنید. از آنجا که زبان انتزاعی است، ممکن است کودکان نتوانند دستور زبان و سایر جنبه‌های فنی زبان را بیان کنند و این اشکالی ندارد. شما فقط کلاس را برای‌شان سرگرم کننده و بدون فشار نگه دارید؛ در بعضی موارد شرکت در دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir  کودکان تسلط لازم را بی اینکه زمان مشخصی داشته باشد‌ به دست خواهند آورد!



:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی , آموزش زبان انگلیسی , آموزش زبان , زبان انگلیسی , دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

تا به حال چندین‌بار در آزمون زبان انگلیسی آیلتس شرکت کرده‌ام اما هنوز نتوانسته‌ام نمره قابل‌قبولی کسب کنم! اگر شما هم جزو افرادی هستید که دغدغه اصلیتان مهاجرت است اما یکی از موانع پیش‌رویتان، گرفتن نمره‌ای قابل قبول در آزمون زبان انگلیسی آیلتس است، این مقاله و دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی را دنبال کنید. این روزها تب‌و‌تاب مهاجرت به کشورهای دیگر برای کار یا زندگی به شدت بالا گرفته‌است اما یکی از فاکتورهای اصلی برای اخذ ویزا و یا دریافت پذیرش از دانشگاه موردنظرتان، کسب نمره‌ای بالا در آزمون زبان انگلیسی IELTS است. اما چگونه؟ اغلب شرکت‌کنندگان در امتحان آیلتس، چندین بار در آزمون‌های آزمایش زبان انگلیسی ی و انواع و اقسام کلاس‌های زبان آیلتس شرکت کرده‌اند، و اگر نگاهی به کتابخانه آنها بیندازید، با انواع و اقسام کتاب‌های آیلتس مواجه می‌شوید! اما اشکال کار کجاست؟ به جای سخت کار کردن، هوشمندانه کار کن! بسیاری از متقاضیان از هر کلاس، هر منبع و هر آزمونی که پیش‌رویشان قرار می‌گیرد استقبال می‌کنند و در مواجهه با انبوهی از اطلاعات و مشورت با هر فردی، تنها دچار سردرگمی و عدم‌بازدهی می‌شوند. شاید شما مطالعه زیادی هم داشته باشید اما وقتی درست و اصولی مطالعه نکنید، طبیعتاً نتیجه موردانتظار را هم دریافت نمی‌کنید. با این حساب، به نظر می‌رسد پاشنه ‌آشیل این ماجرا، برنامه ریزی است.

پیش‌نیاز برنامه‌ریزی برای آزمون زبان انگلیسی آیلتس

قبل از هر گونه اقدامی جهت برنامه‌ریزی، اول باید بدانید که آزمون زبان انگلیسی آیلتس به چه شکل است؟ نحوه نمره‌دهی در این آزمون چگونه است؟ زمان‌بندی آزمون زبان انگلیسی آیلتس برای هر مهارت چگونه است؟ چراکه بدون داشتن آگاهی درخصوص این آزمون نمی‌توان برنامه‌ریزی درستی داشت. اگر می‌خواهید در ازای وقتی که صرف مطالعه می‌کنید، نتیجه مطلوبی دریافت کنید، باید بدانید که کدام مسیر بهینه‌ترین مسیر برای شما خواهد‌بود. بنابراین، با توجه به شرایط فردی هر شخص، برنامه‌ریزی از فردی به فرد دیگر متفاوت است. اما در این میان، سوالی که ممکن است پیش آید این است که چه فاکتورهایی برای برنامه‌ریزی می‌بایست درنظر گرفته شود؟ افراد مختلف با توجه الویت‌های متفاوتی که دارند، ممکن است اِلمان‌های متفاوتی برای این قضیه درنظر بگیرند اما به طور کلی سه فاکتور اساسی برای رسیدن به نتیجه مطلوب موردتوجه است؛ زمان، سطح زبان و وقت آزاد. 

چه گام‌هایی برای آمادگی در آزمون زبان انگلیسی لازم است؟

 اولین گام تعیین هدف است. ابتدا باید مشخص شود شما به عنوان متقاضی شرکت در این آزمون به دنبال چه نمره‌ای هستید. چراکه فردی که به دنبال نمره ۶ آیلتس است با فردی که در پی کسب نمره‌ای معادل ۸ است، مطالعه متفاوتی لازم دارد. بنابراین، آنچه اهمیت دارد این است که ابتدا باید بدانید نمره قابل‌قبول دانشگاه یا مرکز موردنظرتان چند است. دومین گام، تعیین سطح دانش زبان انگلیسی شماست. بعد از اینکه مشخص شد شما باید چه نمره‌ای را کسب کنید، لازم است مشخص شود شما در چه سطحی قرار دارید. مثلاً فردی که در سطحی مقدماتی قرار دارد و به دنبال نمره ۷ آیلتس زبان انگلیسی است، با شخصی که در سطحی پیشرفته است و همان نمره را دنبال می‌کند، به طور حتم برنامه مطالعاتی متفاوتی می‌طلبند. بنابراین، لازم است تا شما تعیین سطح شوید.گام بعدی، شناسایی نقاط ضعف و قوت است. طبیعیست در هر سطحی که قرار داشته باشید، احتمالاً حداقل در یک مهارت زبان انگلیسی دچار ضعف ‌باشید. بنابراین، بسیار مهم است تا مشخص شود شما در کدام مهارت ضعف و در کدامیک تسلط دارید تا برنامه‌ریزی فردی شما طبق آن انجام گیرد. برای این‌کار می‌توانید از آزمون‌های آزمایشی زبان انگلیسی رایج استفاده کنید. گام چهارم، تعیین مهلت زمانی است که برای گرفتن مدرک زبان انگلیسی آیلتس در اختیار دارید. به این معنی که باید مشخص شود شما چه مدت فرصت در اختیار دارید تا به ددلاین یا مهلت زمانی دانشگاه یا مرکز موردنظرتان برسید. قاعدتاً کسی که یکسال زمان در اختیار دارد با فردی که تنها سه ماه فرصت دارد، برنامه‌های متفاوتی خواهند‌داشت. گام پنجم، تعیین وقت آزاد برای مطالعه زبان انگلیسی است.  در این گام، شما باید مشخص کنید که در طول روز چه میزان وقت آزاد برای مطالعه می‌توانید داشته‌باشید. اگر شاغل و یا دانشجو باشید، قاعدتاً در طول هفته بیش از دو یا سه ساعت فرصت نخواهید‌داشت و عمده زمان مطالعه شما در آخر هفته‌ها متمرکز می‌شود. با این حساب، برای آخر هفته برنامه فشرده‌تری باید بچینید. حال، با گذر از این ۵ گام نوبت به طرح‌ریزی برنامه مطالعاتی شما می‌رسد. توجه داشته‌باشید که برنامه‌ریزی یک دوره آیلتس زبان انگلیسی در سه مقطع زمانی انجام می‌گیرد؛ برنامه کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلند‌مدت. بنا‌ به هدفی که دارید، برنامه شما می‌تواند یکی از زمان‌بندی‌های روزانه، هفتگی،ماهانه و یا سالانه را داشته‌باشد.

 برنامه‌ای کلی جهت آمادگی برای آزمون زبان انگلیسی آیلتس

همان طور که پیش‌تر بیان کردیم، هر فرد با توجه به میزان توانایی، میزان زمان آزاد و سایر شرایط، برنامه‌ای متفاوت و منحصر به خود را نیاز دارد. با این حال، اگر شما شاغل و یا دانشجو هستید و در طول روز بیش از دو یا ساعت زمان در اختیار ندارید و تنها آخر هفته‌ها فرصت کافی برای مطالعه زبان انگلیسی دارید، پیشنهاد می‌کنیم که در دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir و یا هر چهار مهارت را در طول هفته تمرین کنید اما به طور مجزا! مثلاً، یک روز تنها بر روی مهارت اسپیکینگ کار کنید و روز دیگر بر روی ریدینگ. باقی روزها را با توجه به ضعف خود، به آن مهارت اختصاص دهید و بیشتر بر روی مهارت موردنظر خود کار کنید. در پایان هفته، یک آزمون آزمایشی از خود بگیرید و به تحلیل و رفع اشکالات خود بپردازید. با این حال، توصیه می‌کنیم برای برنامه‌ریزی دقیق‌تر با فردی خبره مشورت کنید تا بتوانید بدون هدر دادن زمان و انرژی خود، بهترین نتیجه را از آنِ خود کنید.



:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی , آموزش زبان انگلیسی , آموزش زبان , زبان انگلیسی , دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

موسیقی از روش ها و ابزارهای بسیارجالبی است که می تواند به یادگیری زبان انگلیسی کمک قابل توجهی کند. شواهد بسیاری حاکی از این موضوع است که موسیقی نقش موثری در تقویت و آموختن بهتر و بیشتر لغات زبان انگلیسی ، املا و تلفظ آن ها و همچنین گرامر و ساختار زبان انگلیسی دارد. ترانه‌ها و موسیقی‌های متفاوت معمولا شامل تعداد متعددی از عبارت ها، لغات و اصطلاح ها هستند که انگلیسی زبان ها در مکالمات روزمره خود از آن ها استفاده می کنند. در این مقاله و کلاس های آموزش آنلاین زبان انگلیسی قصد داریم به نحوه یادگیری زبان انگلیسی از طریق موسیقی و فواید استفاده از این روش بپردازیم. با مجله دیاکو همراه باشید. جالب است بدانید که گوش دادن به موسیقی، فعالیت های ذهنی شما را بهبود می بخشد. وقتی موسیقی گوش می کنید هر دو نیم کره مغز شما در حال انجام فعالیت است و همین امر موجب می شود کیفیت یادگیری تان به طرز شگفت انگیزی افزایش پیدا کند.

موسیقی واژگان زبان انگلیسی را در ذهن نهادینه می کند!

در یک ترانه معمولا واژه های زبان انگلیسی چندین بار تکرار می شوند و به همین علت راحت تر در ذهن شنونده قرار می گیرند. آهنگ‌ها به افکار ما به راحتی نفوذ می‌کنند و بارها در ذهن مرور می‌شوند و بعد از مدت زمان کوتاهی، فراموش کردن آنها تقریبا برایمان غیرممکن می‌شود. ارتباط انسان ها با موسیقی بسیار قوی و عمیق است و همین امر به راحتی منجر به  بروز احساسات‌مان نهفته و درونی ما شود و بر روی سلامت ذهنی و جسمی تاثیر می گذارد. وقتی چیزی با احساسات گره بخورد راحت‌تر نیز در ذهن سپرده می‌شود. 

موسیقی زبان انگلیسی همواره در دسترس است!

گوش دادن به موسیقی محدودیت خاصی را شامل نمی شود. شما به راحتی می توانید در هر مکان و زمانی مانند ماشین، زیر دوش، هنگام استراحت و خواب و ... به موسیقی مورد علاقه تان گوش کنید و هرگز احساس خستگی نکنید.

برای یادگیری زبان انگلیسی از طریق موسیقی چکار کنیم؟

به شما پیشنهاد می کنیم از قبل از شروع فرآیند یادگیری در گام اول، فهرستی از آهنگ‌های زبان انگلیسی موردنظر خود را پیدا کنید. انتخاب آهنگ های مناسب امری کاملاً حیاتی است زیرا بسیاری از آهنگ‌ها مناسب این کار نخواهند بود مثلا گوش دادن به نوع خاصی از موسیقی زبان انگلیسی که رایج نیست و خاص محسوب می شود. موسیقی با زبانی دشوار و غیرمتداول که در مکالمات روزمره از آن استفاده نمی شود اصلا نمی تواند راه حل مناسبی باشد. بهتر است آهنگ‌هایی را انتخاب کنید که یک داستان را روایت می‌کنند. در این صورت شما می توانید به خوبی آن ترانه زبان انگلیسی را درک و تجسم کنید. برای اینکه بتوانید موسیقی خوب و مناسبی پیدا کنید می توانید به وب‌سایت‌هایی مانند ویمئو (Vimeo) ،یوتیوب (YouTube) و اپلیکیشن اسپاتیفای  (Spotify) رجوع کنید. آن ها شامل طیف متنوعی از ویدئو و موسیقی هستند. نکته دیگر در یادگیری زبان انگلیسی از طریق موسیقی، این است که شما عزیزان باید زمانی را به یادگیری متن ترانه‌ها و تمرین کردن آنها اختصاص بدهید. بدین منظور شما می توانید از وبسایت هایی  همچون Lyrics.com  و Smartlyrics.com  که هردو منبعی غنی از متن ترانه آهنگ‌های مختلف هستند استفاده کنید. یک راه حل خوب این است که کل متن ترانه را به بخش‌های کوچک‌تری تقسیم کنید و لغات موجود در هر بخش را یاد بگیرید. همچنین اپلیکیشن شزم (Shazam) یکی از برنامه های معروف و پرطرفدار در جهان است که توسط میلیون ها کاربر در سراسر دنیا مورد استفاده قرار می گیرد.  شزم دارای 4 بخش Home ،My Shazam ،Discover و Charts است. قابلیت تشخیص موزیک های زبان انگلیسی مختلف از امکانات بسیار جذاب این اپلیکیشن است. شما عزیزان با استفاده از این اپلیکیشن می توانید به راحتی موسیقی مورد نظر خود را پیدا کنید و با برترین ترانه های دنیا آشنا شوید. در گام دوم بعد از انتخاب آهنگ زبان انگلیسی مورد نظر خود، سعی کنید برای بار اول بدون زیر نویس و یا خواندن متن آهنگ ، تنها به ترانه گوش کنید و لغات آشنا را از درون آهنگ پیدا کنید . دقت داشته باشید که اصلا لازم نیست شما متوجه تمام لغات آهنگ شوید همین که مفهوم کلی آهنگ را درک کنید کافیست. سپس همان ترانه زبان انگلیسی را برای بار دوم همراه با زیرنویس و یا متن آهنگ گوش کنید و به تمرین کردن کلمات آن بپردازید. در گام سوم به شما پیشنهاد می کنیم که سعی کنید با اهنگ مورد نظر خود هم خوانی کنید. ادا کردن واژه‌های زبان انگلیسی و عبارات ترانه قطعا باعث بهبود تلفظ واژگان شما خواهد شد. در گام آخر، بعد از مدت زمانی که روی ترانه صرف کرده اید، سعی کنید بدون نگاه کردن به متن ترانه و از حفظ ، آن ترانه را با صدای بلند بخوانید. این امر و دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir  قطعا به بهبود مهارت Speaking و تلفظ شما کمک شایانی خواهد کرد.



:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی , آموزش زبان انگلیسی , آموزش زبان , زبان انگلیسی , دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

با گسترش فناوری و امکانات، زبان‌آموزان از منابع و روش‌های گوناگونی برای یادگیری زبان انگلیسی استفاده می‌کنند ولی یادگیری زبان انگلیسی معمولا فرآیندی زمان‌بر است. اما گاهی شما فرصت کافی ندارید و باید در مدت محدودی برای شرکت در آزمون یا مصاحبه، سطح زبان انگلیسی خود را به حد مطلوب برسانید. نکات مهمی وجود دارد که رعایت آن‌ها به شما کمک می‌کند بهره‌وری یادگیری خود را افزایش داده و هرچه سریع‌تر و آسان‌تر به سطح مورد نظر خود دست یابید. در این مقاله و دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی برخی از مهم‌ترین نکاتی را که می‌تواند سرعت یادگیری شما را افزایش دهد، باهم مرور خواهیم کرد. با مجله دیاکو همراه باشید.

زبان انگلیسی ترسناک نیست!

امروزه در نظام آموزشی مدارس، زبان انگلیسی نیز در برنامه‌های درسی دانش‌آموزان قرار گرفته است. اما میزان بهره‌وری آن در مقابل میزان نیاز دانش‌آموزان کافی نیست. نگران نباشید، با انتخاب روش موثر و صحیح آموزش زبان انگلیسی ، تمرین و ممارست و استفاده درست و اصولی از ابزارهای کمک آموزشی و تجربه اساتید موفق، به راحتی می‌توانید به سطح ایده‌آل خود برسید.

برای خودتان هدف داشته باشید و برای یادگیری زبان زبان انگلیسی انگیزه ایجاد کنید!

 اگر شما هدف مناسب و انگیزه کافی نداشته باشید، حتی با بهترین روش‌های یادگیری هم، به نتیجه مطلوب نمی‌رسید. حتما برای خودتان هدف مشخصی داشته باشید و از آن انگیزه بگیرید. این هدف می‌تواند هرچیزی باشد، از شرکت در آزمون‌های زبان انگلیسی تا رویای رسیدن به شغل مناسب و درآمد زیادتر. شما باید در زبان انگلیسی غرق شوید.پشتکار داشته باشید. هرچیزی با تمرین و ممارست به ملکه ذهن شما بدل خواهد شد. با داشتن هدف و انگیزه، با تمرین کافی در زبان انگلیسی و برنامه‌ریزی مناسب، موفقیت در دسترس خواهد بود. بسیار مهم است که یادگیری و تمرین را به طور منظم در برنامه روزانه خودتان قرار دهید.

گوش، چشم و زبان‌تان را به زبان انگلیسی عادت بدهید!

 سعی کنید قسمتی از وقت‌تان را به خواندن متون زبان انگلیسی و گوش‌کردن به مکالمات انگلیسی اختصاص دهید. هیچ‌وقت به مطالب کتاب درسی‌تان قانع نباشید. خواندن (Reading) و گوش‌کردن (Listening) از راه‌های بسیار موثر برای تسلط بر زبان انگلیسی است. داستان‌های کوتاه، رمان، روزنامه، مجله و هرچیزی که به آن دسترسی دارید را در برنامه خود بگنجانید. مقالات صوتی، سخنرانی و هر مکالمه زبان انگلیسی برای شما مفید خواهد بود. گوش‌کردن، خواندن و صحبت کردن را به طور منظم در برنامه روزانه‌تان قرار دهید تا چشم، گوش و زبان‌تان به انگلیسی عادت کنند.

متن‌های زبان انگلیسی را با صدای بلند بخوانید!

 هرزمان که امکان این کار برای‌تان فراهم است، متن‌های زبان انگلیسی را با صدای بلند و شمرده بخوانید. بلند خواندن به شما کمک می‌کند تا راحت‌تر زبان انگلیسی صحبت کنید. هرمتنی که به زبان انگلیسی است برای این تمرین مفید خواهد بود، حتی اگر معنای بسیاری از واژگان آن را نمی‌دانید. این تمرین باعث می‌شود مغز و زبان شما به واژگان زبان انگلیسی عادت کنند و تاثیر بسیاری بر توانایی Speaking شما خواهد داشت. امروزه تاثیر یادداشت برداری و خلاصه نویسی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. همواره از مطالبی که می‌خوانید یا گوش می‌کنید، یادداشت برداری کنید یا سعی‌کنید خلاصه‌ای از آن را به زبان انگلیسی، برای خودتان تهیه کنید. این روش را امتحان کنید تا نتیجه شگرف آن را مشاهده کنید. استفاده از موسیقی به عنوان منبعی برای لغات جدید زبان انگلیسی و تمرین گوش دادن، بسیار مفید است. علاوه بر این، موسیقی باعث نشاط شما شده و عملکرد مغز شما را افزایش می‌دهد. مشخص شده است که در بسیاری از افراد، گوش دادن به موسیقی به عنوان پس‌زمینه، میزان تمرکز را افزایش می‌دهد و بخش‌های بیشتری از مغز را فعال می‌کند. بنابراین تهیه یک لیست از آهنگ‌های مناسب را برای نوبت بعدی مطالعه خود فراموش نکنید. روش مطالعه شما در عملکرد شما بسیار موثر است. بدیهی است انتخاب یک روش درست مطالعه، علاوه بر ایجاد یک حس خوب درونی، مانع دل‌زدگی و خستگی شما می‌شود. از سویی دیگر، میزان بهره‌وری شما را به طور چشم‌گیری افزایش می‌دهد و زمان دست‌یابی به نتیجه را کوتاه‌تر می‌کند. البته هرکسی باید روش متناسب با روحیات خودش را انتخاب کند. در آکادمی زبان انگلیسی دیاکو، جمعی از بهترین و زبده‌ترین اساتید آموزش زبان آماده‌اند تا با کمک شما، بهترین روش آموزشی را برای شما انتخاب کنند. همواره به خاطر داشته باشید یادگیری زبان انگلیسی باید برای شما مفرح و دل‌پذیر باشد. همیشه در طول این مسیر، از جنبه‌های سرگرم کننده‌ی زبان انگلیسی استفاده کنید و در انتخاب محیط آموزشی و دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir خود نیز این معیار را در‌نظر داشته باشید. امیدواریم با به‌کارگیری این راهکارها، هرچه سریع‌تر و آسان‌تر به اهداف خود در یادگیری زبان دست یابید.



:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی , آموزش زبان انگلیسی , آموزش زبان , زبان انگلیسی , دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

اگر در حال یادگیری زبان انگلیسی هستید و فقط کتاب‌های درسی مطالعه می‌کنید، احتمالا پیش آمده که احساس خستگی کنید. بهتر است کمی فضا را عوض کنید و از راه دیگری مانند آموزش آنلاین زبان انگلیسی یا حتی کتاب داستان آموزش زبان انگلیسی را دنبال کنید.کتاب داستان؛ یک پیشنهاد عالی برای  گذر از این کسالت ناشی از مطالعه مداوم کتب درسی زبان انگلیسی است. کتاب داستان‌ها بدلیل داشتن فضای داستانی باعث اشتیاق خواننده به ادامه مطالعه می‌شوند. این کار علاوه بر اینکه باعث لذت شما و غرق شدن در فضای داستان می‌شود، دامنه لغات زبان انگلیسی شما را هم افزایش داده و بیشتر با جمله بندی‌ها و دستورهای گرامری آشنا می‌شوید.

چگونه کتاب داستان زبان انگلیسی بخوانیم؟

برای شروع ابتدا باید کتاب مناسب زبان انگلیسی خود را پیدا کنید. کتاب مورد نظرتان را که موضوع جالبی هم دارد انتخاب کنید. نگاهی به صفحات آن بیندازید، اگر در هر صفحه حدودا" ۴-۳ کلمه بریتان ناآشناست ولی موضوع را متوجه می‌شوید، این کتاب زبان انگلیسی مناسب سطح شماست. اما اگر به هیچ عنوان متوجه داستان کتاب نمی‌شوید، کتاب مناسبی را انتخاب نکرده اید. توصیه می‌شود هر کتاب در ۴ مرحله خوانده شود تا یادگیری به طور کامل انجام شود. در بار اول، در حالی که فایل صوتی در حال پخش است، به طور همزمان شروع به مطالعه کتاب کنید. قاعدتا" باید متوجه موضوع کلی داستان بشوید. هر جا که به کلمه جدید زبان انگلیسی برخوردید، آن را علامت بزنید تا بعدا" معنی آن را پیدا کنید. سعی کنید مفهوم کلی جملات را درک کنید و در دانستن معنی تک تک لغات زبان انگلیسی وسواس به خرج ندهید. در مرحله دوم معانی کلماتی که مشخص کردید را از دیکشنری پیدا کرده و یادداشت کنید. بهتر است از دیکشنری انگلیسی به زبان انگلیسی استفاده کنید. در مرحله سوم، دوباره کتاب را به همراه فایل صوتی آن گوش کنید. این بار با توجه به اینکه معنی همه کلمات را می‌دانید باید متوجه همه داستان با جزییات آن بشوید. بهتر است بین این مراحل وقفه کمتری باشد تا نتیجه بهتری بگیرید. در مرحله آخر، پیشنهاد می‌کنیم فایل صوتی زبان انگلیسی را به تنهایی گوش دهید. این بخش مهارت لیسنیگ شما را تثبیت می‌کند.

خواندن کتاب داستان زبان انگلیسی چه کمکی می‌کند؟

وقتی شما شروع به مطالعه کتاب زبان انگلیسی می‌کنید در مرحله اول سعی می‌کنید متوجه داستان شوید. در اینجا درک مطلب شما درگیر می‌شود. بهتر است فارغ از اینکه معنی کدامیک را میدانید سعی کنید با استفاده از مفهوم سایر جملات و کلمات زبان انگلیسی مفهوم کلی را دریافت کنید. علاوه بر این، با ساختار گرامری جملات و لغات جدید نیز آشنا می‌شوید. ممکن است این قواعد را قبلا خوانده باشید اما در اینجا به طور کاربردی نحوه استفاده از آن ها را به طور عملی خواهید دید. شما با مطالعه هر کتاب در سطوح ابتدایی به طور کلی با حدود ۳۰۰ تا ۵۰۰ کلمه زبان انگلیسی ، در سطوح متوسط بین ۱۲۰۰ تا ۲۳۰۰ کلمه و در سطح پیشرفته با حدود ۳۰۰۰ لغت جدید اشنا می‌شوید و از این طریق دایره لغات شما افزایش پیدا می‌کند. اگر کتابی که مطالعه می‌کنید، فایل صوتی دارد، حتما از آن استفاده کنید. گوش دادن همزمان فایل صوتی در کنار دنبال کردن آن بر روی متن کتاب باعث آشنایی بیشتر شما با تلفظ کلمات زبان انگلیسی و لهجه‌ها می‌شود. مهمتر از آن، مهارت لیسنینگ شماست. پیشنهاد می‌کنیم برای تقویت مهارت لیسنیگ خود در زبان انگلیسی ، فایل صوتی کتاب را به طور جداگانه گوش کنید. شما حتی می‌توانید بعد از اتمام مطالعه کتاب، برای تقویت مکالمه زبان انگلیسی و در واقع اسپیکینگ خود، موضوع کلی داستان را برای دوست خود تعریف کنید. این کار به معنی بازخوانی مجدد متن نیست بلکه در واقع شما با جمله بندی‌های خود سعی در انتقال موضوع به دوست خود را دارید. اگر موضوع چالشی باشد، امکان بحث و تبادل نظر هم وجود خواهد داشت که می‌تواند یک تمرین عالی برای شما باشد. امروزه کتاب‌های زبان انگلیسی داستانی متفاوتی وجود دارند اما برای یادگیری زبان انگلیسی کتاب های سطح‌بندی شده مناسب‌تر هستند. با انتخاب این کتاب‌ها شما میتوانید طبق رده‌بندی مجموعه پیش روید و اطمینان داشته باشید که کتاب‌ها بر اساس استاندارد یادگیری تنظیم شده‌اند. نمونه‌هایی از مجموعه‌های معروف و پر‌فروش داستانی در زیر آورده شده‌است: مجموعه کتاب‌های oxford bookworms، مجموعه‌ای معتبر و پرطرفدار شامل ۷ سطح است که موسسه زبان انگلیسی آکسفورد منتشر کرده‌است. این ۷ سطح شامل سطوح استارتر و بالاتر است، بنابراین همه افراد با همه سطوح می‌توانند از این مجموعه استفاده کنند. این مجموعه از جمله مجموعه داستان‌های زبان انگلیسی است که همچون سایر مجموعه ها ۷ سطح را شامل می‌شود. مزیت این مجموعه این است که همه افراد با هر سطح زبان و هر رده سنی می‌توانند از ان استفاده کنند. هم چنین، داشتن تصاویر با کیفیت بالا از دیگر نقاط قوت است که جاذبه کتاب‌ها را افزایش داده‌است. این مجموعه به همراه فایل صوتی ضمیمه خود می‌تواند ترکیبی مفید برای ارتقای مهارت زبان انگلیسی شما باشد. این مجموعه جزو یکی از مشهورترین و البته جامع‌ترین کتاب های زبان انگلیسی که در قالب ۷ سطح ارائه شده‌است. موضوع این مجموعه مطالب متنوع علمی است. این مجموعه ۲۹۰ کتاب را شامل می‌شود که هر کدام فایل صوتی مربوط به خود را دارد و شما می‌توانید همزمان که کتاب را مطالعه می‌کنید، به فایل صوتی هم گوش کنید. این کار یک تمرین عالی برای تقویت مهارت لیسنینگ شماست. مجموعه Password Readers از جمله پرطرفدارترین مجموعه‌های زبان انگلیسی در بین مخاطبان است. این مجموعه شامل ۲۸ کتاب است که در ۵ سطح طبقه‌بندی شده‌است. از جذابیت‌های این مجموعه می‌توان به فایل‌های سه بُعدی آن اشاره کرد، که مورد علاقه بسیاری از مخاطبان است. این مجموعه، در پایان هر داستان تمرین‌هایی ارائه داده‌است که جواب آنها در انتهای کتاب آورده شده‌است. این مجموعه یکی از مجموعه‌های مشهور در بین مجموعه‌های داستانی است. مجموعه Story Teller در دو بخش طراحی شده‌است. در این مجموعه اصطلاحات و عبارات کابردی زبان انگلیسی استفاده شده‌است که می‌تواند در بهبود مهارت مکالمه شما تاثیر چشمگیری داشته‌باشد. این مجموعه  توسط انتشارات کمبریج  منتشر و در ۷ سطح ارائه شده‌است. در انتهای هر بخش از این کتاب، تمرین‌هایی زبان انگلیسی مطرح شده که پاسخ آنها در پایان کتاب آمده‌است. مجموعه حاضر تمرینی کابردی و موثر برای آمادگی و موفقیت در آزمون‌هایی نظیر PET ، KET ، FCE ، CAE می‌باشد. یکی از مجموعه‌های پرفروش زبان انگلیسی داستانی، مجموعه Mac Millan Readers است که در ۶ سطح برای مخاطبان ارائه شده‌است. ویژگی این مجموعه، داستان‌های کوتاه و متنوع آن با لهجه بریتیش است. این سری داستانی میتواند برای هر سنی مورد استفاده قرار گیرد، اما بیشتر مختص کودکان و نوجوانان است. شما میتوانید این مجموعه را به همراه فایل صوتی آن گوش کنید. این مجموعه دارای ۴ سطح می باشد. این سری از کتاب‌ها علاوه بر زبان آموزان و متقاضیان آموزش زبان انگلیسی، می‌تواند برای معلمین نیز کاربردی باشد. کتاب‌های این مجموعه شامل داستان‌هایی متنوع و جذاب است که هر داستان، یک کتاب تمرین دارد تا یادگیری بیشتری برای شما به همراه داشته‌باشد. این سری می‌تواند برای زبان‌آموزانی که در سطح متوسط هستند، مناسب باشداین مجموعه در ۵ سطح که شامل ۴۰ داستان زبان انگلیسی متنوع است، می‌باشد. همه این داستان دارای فایل صوتی هستند که بر روی مهارت لیسنینگ زبان انگلیسی شما هم تاثیر‌گذار بوده و آن را ارتقا می‌دهد. مجموعه Heinemann Guided Readers با داستان‌های مختلف زبان انگلیسی در موضوعات متنوع، در دسته داستان‌های خواندنی برای مخاطبان زبان انگلیسی قرار دارد. این مجموعه هم مثل سایر مجموعه ها دارای فایل صوتی می‌باشد .این کتاب از جمله معروف‌ترین کتاب‌ها در سری داستان کوتاه است. اگر خواندن داستان‌های طولانی برای شما خسته‌کننده است، میتوانید این کتاب را انتخاب کنید. این کتاب شامل ۵۶ داستان متنوع است که قطعا خواندن آن برای شما لذت‌بخش خواهد‌بود.علاوه بر کتاب های ذکر شده شرکت در دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir در آکادمی زبان انگلیسی دیاکو راه خوبی برای تقویت مهارت های شما در زبان انگلیسی میباشد.

 



:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی , آموزش زبان انگلیسی , آموزش زبان , زبان انگلیسی , دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 16 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

اغلب در زندگی همه ی ما شرایطی به طور اتفاقی پیش آمده که با توجه به محدودیت زمان مجبور بودیم کاری را سریع انجام دهیم. البته همه ما می‌دانیم که نباید سرعت عمل ما در آن کاری که قصد انجام آن را در زمان محدود و اندک داریم، لطمه‌‌ای به دقت، کیفیت و بازده ما در انجام آن کار بزند. برخی افراد به دلیل شرایط زندگی مانند موقعیت کاری در برخی شغل‌ها، مهاجرت تحصیلی و یا کاری به خارج از کشور و یا علل مختلف، که نیاز به ارتباط اجتماعی با افرادی انگلیسی زبان هستند، مجبورند مکالمه را در کوتاه‌ترین زمان ممکن بیاموزند. اگر شما هم علاقه‌مند به آموزش مکالمه زبان انگلیسی سریع هستید، با ما در دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی و مجله دیاکو همراه باشید.

 برای آموزش مکالمه زبان انگلیسی سریع چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟

اگر شما قصد یادگیری مکالمه زبان انگلیسی در زمان محدود را دارید، قطعا باید راهکار درست را در آموزش آن پیش بگیرید. راهکار و شیوه غلط در یادگیری مکالمه و صحبت نمودن زبان انگلیسی منجر می شود که شما به برنامه‌ریزی که برای خود در نظر گرفته‌اید، نرسید. همچنین شما میتوانید برای راهنمایی بیشتر در ارتباط با تقویت مهارت مکالمه، با مراجعه به مجله دیاکو، از نکاتی که در مقالاتی تحت عنوان « بهترین آموزش مکالمه زبان انگلیسی چیست؟»، « آموزش مکالمه روزمره زبان انگلیسی » و « چگونه مکالمه زبان انگلیسی روزمره یاد بگیریم؟ قرار داده شده است، استفاده نمایید. ما در این مقاله برخی نکات مهم که برای آموزش مکالمه زبان انگلیسی سریع باید در نظر گرفت، برمی شماریم. 

ایجاد انگیزه در یادگیری مکالمه زبان انگلیسی سریع

اخیرا تبلیغات گسترده‌ای تحت عنوان « یادگیری مکالمه زبان انگلیسی در کوتاه‌ ترین زمان » را اطراف خود میبینیم، و وسوسه میشویم که در آن کلاسها شرکت کنیم، اما واقعیت این است که شما باید در اولین قدم از خودتان شروع کنید و ‍پشتکار و انگیزه لازم برای یادگیری را در خود ایجاد کنید. همه ما میدانیم که هدف داشتن برای هرکاری در زندگی، باعث ایجاد انگیزه در شخص شده و همین عامل باعث میشود که حتی اگر شخص در راه رسیدن به هدفش با مشکلات و ناملایماتی هم رو به رو شد، تسلیم نشده و با قدرت و انگیزه بیشتری آن هدف را دنبال کند. اگر می خواهید مکالمه و صحبت نمودن در زبان انگلیسی را سریع بیاموزید، میبایست هرروز هدف خود را در ذهن مرور کرده و انگیزه لازم را بدست آورید.

تعیین زمان مشخص در یادگیری مکالمه زبان انگلیسی سریع

 اگر ما قصد جدی برای یادگیری مکالمه زبان انگلیسی در کمترین زمان را داریم، میبایست برنامه ریزی منسجم و دقیقی برای آن انجام دهیم. حتی اگر شما در ارتباط با آموختن مکالمه زبان انگلیسی در محدودیت زمانی نباشید، ولی قصد دارید مکالمه و صحبت نمودن زبان را بیاموزید، یکی از عواملی که تاثیر بسزایی دارد، تعیین یک زمان مشخص برای اتمام کار یا همان ( Deadline) است. از زمان قدیم نیز این ضرب المثل معروف بوده که « کار امروز را به فردا مسپار» یعنی اینکه اگر شما هر کاری را که می‌توانید امروز انجام دهید به روزهای آتی موکول کنید این امر موجب می‌شود به برنامه ریزی و اهدافی که برای خود تعیین نمودهاید، نرسید و با‌لطبع این موضوع در روحیه و انگیزه خود ما نیز تاثیر منفی می‌گذارد. 

تعیین سطح (  Level) در زبان انگلیسی

پیش از آنکه شروع به یادگیری نه تنها مهارت مکالمه زبان انگلیسی بلکه هر کدام از مهارتهای زبان از قبیل مهارتهای نوشتاری ( Writing )، خواندن ( Reading )، شنیداری ( Listening ) را کنید، بهتر است برای شناخت از سطح خود حتما تعیین سطح شوید. چون استفاده از منابع و کتابهایی زبان انگلیسی بالاتر از سطح فرد، تاثیری در پیشبرد یادگیری او نخواهد داشت و مطالب برای زبان آموز سنگین و دشوار شده و این موضوع باعث تضعیف روحیه ی او و از دست دادن انگیزه‌ اش می شود. از طرفی هم اگر زبان آموز از منابعی پایینتر از سطح خودش برای یادگیری مکالمه زبان انگلیسی استفاده کند، با توجه به اینکه هدف او یادگیری مکالمه زبان انگلیسی در سریعترین زمان ممکن است،   هزینه و زمان او هدر رفته و به برنامه ریزی خود نمیرسد. با توجه به اهمیت مهارت صحبت کردن و مکالمه در ایجاد ارتباط بین افراد جامعه، ما در آکادمی زبان انگلیسی دیاکو برای تقویت این مهارت از مجموعه کتاب های Speakout  که مبنای آنها مکالمه محور بوده، استفاده مینماییم. جهت دانلود مجموعه کتابهای  Speakout اینجا را کلیک کنید. 

جسارت در مکالمه زبان انگلیسی

شما برای شروع هرکاری که قصد جدی در انجام آن را دارید، می بایست جرات و جسارت لازم در آن را داشته باشید. تا زمانی که ترس در صحبت نمودن و مکالمه داشته باشید، نمی توانید در این مهارت پیشرفت کنید. برای جسارت پیدا کردن در تقویت مهارت مکالمه خود، میـتوانید خود را به چالش بکشید و در موقعیتی قرار دهید که مجبور به صحبت نمودن به زبان انگلیسی شوید. ما در این مقاله سعی کردیم که شما را به مقالات مرتبط با راه کارهای نحوه آموزش مکالمه، در مجله دیاکو ارجاع دهیم و برخی از نکات مهمی را یاد آور شویم که در یادگیری سریع شما در مهارت مکالمه تاثیرگذار است. شما زبان آموزان عزیز می توانید برای اطلاع از نحوه برگزاری کلاس های مکالمه دیاکو و دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir اینجا را کلیک کنید و یا با شماره تلفن ۷۲۱۱۴ تماس حاصل فرمائید.  



:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی , آموزش زبان انگلیسی , آموزش زبان , زبان انگلیسی , دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

اگر در ابتدای راه مکالمه به زبان انگلیسی هستید، حتماً تا به حال برایتان پیش آمده که در ذهن خود به دنبال ترجمه آن چیزی باشید که می‌خواهید بگویید. اما باید بدانید که این معادل‌سازی و تفکر فارسی نتیجه خوبی برای شما نخواهد داشت و چه بسا جملاتی بسازید که حتی فرد انگلیسی‌زبان نیز متوجه آن نشود. سوالی که پیش می‌آید این است که چه باید کرد؟ ما در این مقاله از مجله دیاکو و دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی قصد داریم تا به شما بگوییم، چگونه می‌توانید ذهن خود را زبان انگلیسی کنید تا با تفکری انگلیسی‌زبان به مکالمه‌ای صحیح بپردازید. ما را تا انتهای این مقاله همراهی کنید.

چرا نباید به زبان فارسی فکر کرد؟

فکر کردن ناخودآگاه به زبان فارسی، ترجمه ذهنی و سپس بیان آن به زبان انگلیسی ، روندی طبیعی است که در ابتدای راه یادگیری زبان انگلیسی گریبان‌گیرتان خواهد شد. اما به مرور و با بالاتر رفتن سطح زبانی خود، می بایست از این عادت دوری کنید و تلاش کنید تا فکر خود را زبان انگلیسی کنید.وقتی شما در ابتدای راه هستید، تلاش می‌کنید تا جمله‌ موردنظر خود را لغت به لغت به زبان انگلیسی برگردانید که قاعدتاً این ترجمه تحت اللفظی صحیح نخواهد بود. به این ترتیب، علاوه بر اینکه نمی‌توانید منظور خود را به درستی انتقال دهید، مبتدی بودن شما نیز به وضوح مشخص می‌شود. با این حساب، اگر می‌خواهید به روشی درست و اصولی و با اعتماد به نفسی بالا به یادگیری زبان انگلیسی بپردازید، پیشنهاد می‌کنیم فکر کردن به زبان فارسی را متوقف کنید.

چگونه به زبان فارسی فکر نکنیم؟

ارتباط تصویری ایجاد کنید.همان طور که می‌دانید رایج‌ترین روش برای یادگیری واژگان زبان انگلیسی این است لغت انگلیسی و فارسی کنار هم قرار گیرند و با تکرار به خاطر سپرده شوند. در حقیقت، می‌توان گفت علت اصلی فکر کردن به زبان فارسی نیز همین امر است. به جای این کار، پیشنهاد می‌کنیم تا لغات را با معانی فارسی ان یاد نگیرید، بلکه هر لغت را با تصویر مربوطه آن به خاطر بسپارید. به این ترتیب، در ازای هر لغت زبان انگلیسی به جای کلمه‌ای فارسی، تصویر آن در ذهن شما جای میگیرد. مثلاً در هنگام یادگیری لغتی مثل Flower به جای تکرار مداوم معنی گل در ذهنتان، تلاش کنید تا تصویر گل را در ذهن خود تداعی کنید. یا در هنگام یادگیری جمله‌ای مثل I love you  بهتر است به جای تکرار معادل فارسی آن، حس عشق و دوست داشتن را برای خود تداعی کنید. به این ترتیب، از شر لغات و معادل‌های فارسی خلاص خواهید شد و واژگان زبان انگلیسی را به روشی اصولی فراخواهید گرفت. این روزها استفاده از تلفن همراه و شبکه‌های اجتماعی به یکی فراگیرترین فعالیت‌ها در طی روز تبدیل شده است. اگر می‌خواهید در یادگیری زبان انگلیسی به خود کمک کنید، اول از همه می‌بایست زبان تلفن همراه و اپلیکیشن‌های خود را زبان انگلیسی کنید. این کار کمک زیادی به شما خواهد کرد. مثلاً وقتی می‌خواهید سراغ مخاطبین خود بروید، ناخودآگاه Contact را انتخاب می‌کنید. در این حالت، Contact برای شما معادل مخاطبین نیست، بلکه به مفهوم مجموعه‌ای از افراد است که شما با انها در تماس هستید. در حقیقت، این استفاده مدام به شما کمک می‌کند تا به جای معادل فارسی کلمات، مفهوم برای شما جا بیفتد. یکی از راهکارها برای تقویت حافظه تصویری کلمات زبان انگلیسی ، استفاده از استیکرهای رنگی بر روی اشیا مختلف است. شما می‌توانید برای به‌خاطر سپردن کلمات، با نصب استیکرهایی رنگی بر روی آنها، کلمه موردنظر را برای خود یادآوری کنید. مثلاً با نصب استیکر oven بر روی اجاق گاز خود، هرگاه به این کلمه برخورد کنید، به یاد اجاق گاز خود خواهید افتاد. حتی می‌توانید در ادامه، صفت و یا جملاتی نیز به این کلمات اضافه کنید. مثلاً اگر فرش زیبایی در منزل دارید، با نصب I have a beautiful carpet می‌توانید به روند یادگیری خود کمک کنید. البته طبیعی است که شما نمی‌توانید این کار را بر روی تمام اشیا پیاده کنید اما به هر حال این روش تا حدی می تواند برای شما کمک‌کننده باشد. همه ما، هر روز صبح که از خواب بیدار می‌شویم کارهای روزانه خود را در ذهن خود مرور می‌کنیم. مثلاً ساعت ۱۰ باید به دانشگاه بروم، از پایان‌نامه خود ۴ نسخه پرینت بگیرم و به اساتید تحویل دهم و ... . پیشنهاد می‌کنیم همین افکار درونی را به زبان انگلیسی در ذهن خود حک کنید. این تکنیک، روشی عالی برای ایجاد تفکری زبان انگلیسی برای شما خواهد بود. این روش به مرور زمان به شما کمک خواهد تا لغات و جملات راحتتر بر روی زبانتان بچرخد و دیگر به دنبال معادل‌سازی و ترجمه لغات و جملات نخواهید بود. گاهی پیش می‌آید که علی‌رغم تمام تلاشتان برای جلوگیری از فارسی فکر کردن، کلمه زبان انگلیسی موردنظر را به خاطر نمی‌آورید و یا نمی‌دانید. در این لحظه، شاید دوباره وسوسه شوید تا به دنبال معادل فارسی کلمه موردنظر خود بگردید. در این صورت، پیشنهاد ما به شما این است که از دیکشنری‌های زبان انگلیسی به انگلیسی استفاده کنید. این دیکشنری‌ها با ارائه مثال‌هایی ساده، به شما در فهم معنا و مفهوم کلمه موردنظر کمک می‌کنند، ضمن اینکه از معادل‌سازی به زبان فارسی نیز جلوگیری می‌شود. نمونه‌هایی از این گونه دیکشنری‌ها در سامانه آموزش مجازی برای شما آپلود شده است. شما می توانید با مراجعه به این قسمت از این گونه دیکشنری‌ها و البته دیگر کتاب‌ها و مجلات بهره ببرید. هم‌چنین اگر می‌خواهید با ۱۰ دیکشنری برتر زبان انگلیسی آکسفورد آشنا شوید، می‌توانید به مقاله " ۱۰ دیکشنری برتر آکسفورد کدامند؟ " مراجعه کنید. معمولاً متن آهنگ‌های مورد استفاده در آهنگ‌ها، ساده و به دور از هرگونه ساختارهای پیچیده و سخت است. حقیقت این است که آهنگ‌ها به دلیل داشتن ریتم و ملودی، به راحتی قابل حفظ کردن هستند و شما از این طریق می‌توانید اشعار اهنگ‌ها را از بر شوید. اما به خاطر سپردن اشعار زبان انگلیسی چه فایده‌ای دارد؟ شما می توانید از کلمات و اصطلاحات موجود در اهنگ، در جای مناسب استفاده کنید.در آخر، اگر بخواهیم به طور خلاصه بیان کنیم که برای فکر کردن به زبان انگلیسی باید چه کاری انجام داد، باید صریحاً عرض کنیم علاوه بر شرکت در دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir که زبان انگلیسی را در زندگی خود جاری کنید!



:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی , آموزش زبان انگلیسی , آموزش زبان , زبان انگلیسی , دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

شاید بارها برایتان پیش آمده باشد که بخواهید به زبان انگلیسی صحبت کنید اما با وجود اینکه بسیاری از کلمات را می دانید و بارها به گوشتان خورده است، قادر به صحبت نیستید. احتمالا لغات زبان انگلیسی بسیاری را با استفاده از متدهای مختلف یاد گرفته اید و سعی می کنید آنچه را که منظور شماست بیان کنید اما کلمات و جملات موردنظر را نمی توانید بیان کنید و به اصطلاح در دهانتان نمی چرخد. هدف از این مقاله و دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی بررسی علل این گونه چالش ها و مشکلات در مکالمه زبان انگلیسی و ارائه راهکارهایی برای آموزش مکالمه روزمره زبان انگلیسی است. بد نیست بدانید زبان انگلیسی شامل دو بخش ورودی و خروجی می باشد. منظور از ورودی، تمام اطلاعات و دانشی است که شما وارد ذهن خود می کنید مثل گوش دادن و خواندن. اما بخش خروجی ، قسمت سخت ماجرا خواهد بود و شما می بایست دانسته های خود ارائه دهید. در حقیقت بسیاری از متقاضیان در هنگام صحبت کردن و یا نوشتن ذهنشان قفل می شود و به سختی می توانند بنویسند و یا صحبت کنند. این مشکل حتی برای جملات ساده زبان انگلیسی نیز ممکن است اتفاق بیفتد، یعنی امکان دارد شما جمله ساده ای در ذهن داشته باشید اما بیان آن برای شما مشکل باشد. خب، علت این مشکل چه می تواند باشد؟ 

ورودی شما در زبان انگلیسی کافی نیست!

اگر می خواهید به زبان انگلیسی صحبت کنید اما در محیط مناسبی برای مکالمه قرار ندارید؛ قاعدتا" ورودی کافی نخواهید داشت. پس چگونه می توان وروردی کافی و مناسبی دریافت کرد؟ اولین منبعی که برای افزایش این ورودی پیشنهاد می شود استفاده از کتب درسی و منابع کاربردی زبان انگلیسی است . مطالعه جدی این منابع به طور قطع می تواند ورودی ارزشمندی در اختیار شما قرار دهد. در واقع، پیش از آنکه بخواهید مهارت مکالمه روزمره زبان انگلیسی خود را بالا ببرید، می بایست درک خوبی از زبان انگلیسی داشته باشید. یکی از این منابع، برنامه FluentU است. این برنامه ویدیوهایی شامل مصاحبه، مکالمه، برنامه های خبری و هم چنین سخنرانی های انگیزشی تهیه کرده و آن ها را به صورت فایل هایی آموزشی زبان انگلیسی در اختیار کاربران قرار می دهد. این برنامه می تواند راهی موثر برای ارتقای دانش و ورودی های اطلاعاتی شما باشد. 

اعتماد به نفس داشته باشید!

اگر در هنگام مکالمه روزمره زبان انگلیسی بیشتر ترجیح می دهید سکوت کنید و به صحبت سایرین گوش دهید، شاید به این علت است که هنوز اعتماد به نفس کافی برای صحبت و تعامل به زبان انگلیسی را ندارید. البته این عدم تمایل به صحبت کردن می تواند ناشی از این باشد که اغلب مواقع در خانه یا کلاس تمرکز کار بیشتر بر روی بخش هایی مثل رایتینگ، ریدینگ و لیسنینگ زبان انگلیسی است و حوصله و صبوری کمتری برای این قسمت صرف می شود. پیشنهاد می کنیم برای خود یک پارتنر مکالمه زبان انگلیسی پیدا کنید تا بتوانید اغلب اوقات با او به مکالمه بپردازید. این فرد می تواند دوست صمیمی شما و یا حتی فردی غریبه اما بومی در دنیای مجازی باشد. حتی شرکت در دوره ها و کلاس های زبان انگلیسی هم می تواند مثمر ثمر باشد. فقط باید دقت داشته باشید که در کجا ثبت نام می کنید. خیلی از این دوره ها جز صرف هزینه، ثمری برای شما نخواهد داشت. اما ما در موسسه زبان انگلیسی دیاکو، با اطمینان از کادر مجرب مدرسین خود ، شما را به شرکت در دوره های خصوصی، نیمه خصوصی و یا گروهی دعوت می کنیم. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دوره های دیاکو با کارشناسان ما تماس بگیرید. شماره تلفن ۷۲۱۱۴ پل ارتباطی میان ما و شماست! تا این جای مقاله سعی کردیم از مشکلات رایج و مرسوم در مکالمه زبان انگلیسی صحبت کنیم. اما چه راهکارهایی برای آموزش مکالمه روزمره زبان انگلیسی وجود دارد؟ شاید خیلی از مدرسین تنها به این فکر می کنند که زبان آموز را در شرایط مکالمه قرار دهند، اما این روش تازه اول راه آموزش مکالمه است. 

روانی مکالمه زبان انگلیسی مهمتر از درستی!

در مکالمه روزمره زبان انگلیسی دو مقوله روانی (fluency) و صحت (accuracy) از مباحث مهم می باشد. توصیه می شود در ابتدا بر روی روانی مکالمه کار شود و بعد از کمی پیشرفت، تمرکز کار بر روی صحت و درستی مطالب گفته شده بیشتر شود. البته این به معنای آن نیست که این دو در زمان هایی جداگانه مورد بررسی قرار گیرند. قطعا" به طور همزمان می توان هر دو را مورد بررسی قرار داد، اما آن چیزی که بیان کردیم صرفا" نشان دهنده الویت می باشد. چراکه نخستین چالشی که در کلاس های مکالمه زبان انگلیسی وجود دارد، روان بودن مکالمه است. چه بسیار افرادی که با دانستن لغات زبان انگلیسی زیادی قادر به استفاده از آنها نیستند و نمی توانند از دانش خود استفاده کنند. بر همین اساس است که می گوییم مهمترین الویت در مکالمه روزمره زبان انگلیسی روانی در صحبت کردن است.

تا می‌توانید در زبان انگلیسی بیشترتعامل کنید!

تعاملات بیشتر با افراد و انجام کارهای گروهی می تواند راه حلی موثر در بهبود مکالمه شما باشد. این کار علاوه بر ایجاد جذابیت برای افراد، به یادگیری بیشتر و مواجهه با چالش هایی جدید می انجامد. به هیمن منظور، می توان جمع های دوستانه ای ترتیب داد و در آن به بحث در مورد موضوعی چالشی پرداخت. اگر بتوانید در جمع‌های دوستانه فضایی ایجاد کنید که با یکدیگر به زبان انگلیسی صحبت کنید لطف بزرگی به خود و دوستانتان کرده‌اید. حتی می توانید علاوه بر شرکت در دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir بازی ها و یا مسابقه هایی ترتیب دهید تا علاوه بر ایجاد فرصتی برای تفریح، سطح مکالمه خود و دیگران را نیز بالا ببرید. قطعا" می دانید که بازی چقدر می تواند سبب ایجاد هیجان در کلاس یا جمع ‌های دوستانه شما شود. به طور قطع انرژی حاصل از این فضای مثبت می تواند تاثیر خوبی در یادگیری شما داشته باشد. پس سعی کنید با افراد بیشتری در محیط‌های مختلف آشنا شوید و مهمتر از همه، با آنها به انگلیسی صحبت کنید!



:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی , آموزش زبان انگلیسی , آموزش زبان , زبان انگلیسی , دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

اگر می خواهید در کلاس خصوصی شرکت کنید، حتما" یکی از دغدغه های شما بحث هزینه است. همان طور که می دانید این روزها یادگیری زبان انگلیسی حتی به صورت آموزش آنلاین زبان انگلیسی یکی از ضروریات اصلی برای ایجاد ارتباطی موثر با دنیای بیرون است. واقعیت این است که شما برای تحصیل، اشتغال و یا حتی سفر به کشورهای دیگر نیاز به داشتن مهارت در زبان انگلیسی دارید. اما چه عواملی در هزینه کلاس‌های زبان انگلیسی خصوصی موثر است؟ ما قصد داریم در این مقاله از مجله دیاکو به این موضوع بپردازیم. پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

چه عواملی بر هزینه تدریس زبان انگلیسی خصوصی موثر است؟

یکی از سوالاتی که اغلب در ذهن متقاضیان شکل می گیرد این است که هزینه کلاسهای خصوصی زبان انگلیسی بر چه مبنایی تعیین می شود. باید بگوییم که عوامل متعددی در این امر دخیل هستند که سبب می شود متقاضی شرکت در کلاسهای خصوصی زبان انگلیسی در شهرها و موسسات متفاوت، با هزینه های مختلفی روبرو شود. یکی از عواملی که تاثیر زیادی بر هزینه کلاسهای زبان انگلیسی خصوصی دارد، محل تشکیل کلاسهای خصوصی است. کلاسهای خصوصی بنا به انتخاب و نظر زبان آموز می تواند در آموزشگاه زبان انگلیسی ، منزل و یا حتی محل کار افراد و سازمان ها برگزار شود. مزیت این کار این است که دیگر احتیاجی نیست مسافتی را برای رسیدن به کلاس طی کنید. اما قطعا" این کار برای شما هزینه خواهد داشت، چراکه به این ترتیب مدرسین زبان انگلیسی می بایست هزینه ای زمانی و مالی را برای ایاب و ذهاب به محل مورد نظر شما متحمل شوند. یکی دیگر از آیتم های تاثیر گذار بر هزینه کلاسهای زبان انگلیسی خصوصی، تعداد جلساتی است که مدنظر دارید. سیاست آموزشگاه های زبان انگلیسی در این زمینه به این گونه است که هر چه با تعداد جلسات آموزشی بیشتری قرارداد خود را منعقد کنید، هزینه شما کمتر خواهد شد. با این حساب، شما می بایست برای تعداد جلسات کمتر، هزینه بیشتری را پرداخت کنید. اگر زبان انگلیسی شما در سطحی پیشرفته قرار دارد و یا قصد دارید در کلاس هایی تخصصی زبان انگلیسی مثل تافل یا آیلتس شرکت کنید، باید بدانید که هزینه این کلاس ها نسبت سطوح پایین‌تر، بالاتر خواهد بود. طبیعیست که کلاس های پیشرفته با توجه به ماهیت و درجه سختی مطالب هزینه بیشتری را برای آموزشگاه زبان انگلیسی در پی خواهد داشت. همان طور که می دانید یکی از فاکتورهای اصلی در کلاس های زبان انگلیسی خصوصی، مدرسین این گونه کلاسها هستند. وجود مدرسین با تجربه باسطح دانش بالا به همراه متد آموزشی روشمند و هدفمند به طور قطع تاثیر بسزایی در یادگیری زبان آموز خواهد شد. بنابراین، طبیعی است بین تعداد زیادی از مدرسین، این افراد هزینه بالاتری را برای کلاس های خود در نظر داشته باشند. قاعدتا" این میزان از خبرگی و دانش به آسانی بدست نیامده و برای فرد هزینه هایی دربر داشته است. اما به نظر می رسد که هزینه کردن برای مدرسینی متبحر و مطلع، ارزش خاص خود را داشته باشد. موقعیت جغرافیایی یکی دیگر از پارامترهایی است که برخی موسسات زبان انگلیسی بر اساس آن اقدام به تعیین نرخ کلاس می کنند. البته طبیعی است که در بین شهرهای بزرگ، به دلیل بالا بودن هزینه ها، شهریه این کلاس ها نسبت به شهرهای کوچکتر بیشتر باشد. اما در خود شهرهای بزرگی مانند تهران هم، بین مناطق مختلف تفاوت هزینه ای وجود دارد و با توجه به اینکه محل تشکیل کلاس یا موسسه زبان انگلیسی در بالای شهر قرار دارد یا پایین شهر، این هزینه می تواند متفاوت باشد. 

روش آموزش زبان انگلیسی

روش تدریس و متدآموزشی مدنظر موسسه برای تدریس خصوصی زبان انگلیسی، یکی دیگر از عوامل موثر در تعیین میزان هزینه کلاسهای خصوصی است. اینکه مدرس شما از متد و روش های به روز و جدیدی برای تدریس خود استفاده می کنند یا روش هایی قدیمی و منسوخ شده، قطعا عاملی است که می تواند در هزینه کلاس خصوصی زبان انگلیسی موثر باشد. به این ترتیب، استفاده از روشهایی به روز و موثر در تدریس که می تواند نتیجه ای مطمئن تر به همراه داشته باشد، قطعا" هزینهبر خواهد بود. آموزشگاه ها و موسسات زبان انگلیسی بسیاری در سطح شهر وجود دارند که هر کدام نرخها و تعرفه های متفاوتی را برای کلاس های خود در نظر می گیرند. نکته مهم این است که شما باید توجه داشته باشید، هزینه ای که برای کلاسهای خصوصی زبان انگلیسی به شما اعلام می شود با کیفیت و خدماتی که ارائه می شود همخوانی داشته باشد. متاسفانه این روزها موسساتی دیده می شوند که بدون ارائه خدماتی که مورد انتظار زبان آموز است، صرفا" به دنبال دریافت پول از متقاضیان هستند. بنابراین، بهتر است موسسات زبان انگلیسی را انتخاب کنید که با دریافت هزینه ای معقول، عملکرد بهتری در میان سایرین دارند.

کلاس خصوصی در آموزشگاه زبان انگلیسی دیاکو

همان طور که در مقاله چرا باید زبان انگلیسی را خصوصی خواند؟ بیان کردیم، دلایل و علل متفاوتی برای یادگیری زبان انگلیسی به روش خصوصی وجود دارد. دیاکو از جمله موسساتی است که سعی دارد طبق آخرین متد آموزشی، برنامه های آموزشی خود را با مشارکت و مشورت دفتر اموزش تنظیم کند. ما در آموزشگاه زبان انگلیسی دیاکو سعی داریم تا با معقول ترین هزینه، بالاترین کیفیت را به شما ارائه دهیم. به منظور رفاه حال متقاضیان عزیز، کلاس های خصوصی آکادمی و یا دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir دیاکو در قالب کلاسهای یک الی چهار نفره در فضایی مجزا واقع در واحدی تحت عنوان VIP در نزدیکی مترو دکتر شریعتی ایجاد شده است. شما می توانید با استفاده از مترو به راحتی و با صرف کمترین هزینه به این واحد برسید. بنابراین، دیگر فرقی نمی کند شما در کجای تهران ساکن باشید، ما با ایجادی فضایی مناسب برای شما، نرخی عادلانه و منطقی را برای همه افراد در نظر می گیریم. برای این منظور، کلاس های خصوصی را در قالب پک های ۲۰ و۳۰ جلسه ای برای شما طراحی کرده ایم تا ضمن کاهش هزینه برای شما، یادگیری مستمر و موثرتری را تجربه کنید . با این حال چنانچه به هر دلیلی تمایل به استفاده از پک های خصوصی نداشته باشید، می توانید به صورت جلسه ای به هر تعداد که مایل باشید، اقدام به عقد قرارداد کنید. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دوره های خصوصی فردی یا سازمانی و همچنین هزینه دوره ها با ما تماس بگیرید.



:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی , آموزش زبان انگلیسی , آموزش زبان , زبان انگلیسی , دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

اگر همیشه برایتان سوال بوده که زبان انگلیسی را باید خصوصی یاد گرفت یا گروهی، به شما توصیه می‌کنیم که حتما این مطلب را تا انتها بخوانید. چنانچه به دنبال یادگیری زبان انگلیسی و یا تثیبت آن هستید، احتمالا" در جست و جوی کلاس، معلم و یا آموزش آنلاین زبان انگلیسی و حتی موسسه زبان انگلیسی هستید که بالاترین کیفیت و معقول ترین هزینه را برای شما داشته باشد. اما کدام کلاس می تواند خواسته شما را برآورده کند؟ همان طور که می دانید روش ها و الگوهای مختلفی برای یادگیری زبان انگلیسی وجود دارد. به عنوان مثال شرکت در کلاس های عمومی یا گروهی موسسات زبان انگلیسی ، خودآموزی، استفاده از نرم افزارها یا اپلیکیشن ها، کتاب ها و سایت های مختلف می توانند نمونه هایی از یادگیری زبان انگلیسی باشند. روش تدریس خصوصی زبان انگلیسی هم یکی دیگر از گزینه های موجود برای یادگیری می باشد. اما سوالی که پیش می آید این است که چرا تدریس خصوصی زبان انگلیسی ؟ خب باید عرض کنیم که روش تدریس خصوصی مزایایی دارد که بسیاری از زبان آموزان ترجیح می دهند در این گونه کلاس ها شرکت کنند.

برنامه ریزی فردی

یکی از ویژگی های تدریس خصوصی، برنامه ریزی فردی برای هر فرد مطابق با سطح و هدف فرد می باشد. بنابراین، در ابتدای کار، شما می بایست تعیین سطح شوید تا میزان مهارت و تسلطتان در زبان انگلیسی مشخص شود. در وهله دوم، هدف شما اهمیت دارد؛ اینکه در کدام مهارت احساس ضعف بیشتری دارید و یا به طور کلی به کدام بخش نیاز دارید در تعیین یک برنامه منسجم اهمیت دارد. مثلا" شاید شما مهارت خوبی در درک مطلب داشته باشید و وقتی متن زبان انگلیسی در مقابل شما قرار می دهند، قادر به فهم و درک آن هستید ولی به دلیل سال ها دوری از فضایی که بتوان در آن به زبان انگلیسی صحبت کرد، نمی توانید به راحتی و روانی مکالمه کنید. یا حتی ممکن است فردی با سمت اجرایی، به دلیل ارتباطات کاری و بیزینسی خود نیاز به داشتن مهارت در اسپیکینگ دارد. با این اوصاف، برای هر فرد بر اساس سطح فعلی دانش زبان انگلیسی و هدف مورد نظر برنامه ریزی هایی اختصاصی صورت می گیرد. 

تمرکز بیشتر در یادگیری زبان انگلیسی و تدریس

یکی دیگر از ویژگی های تدریس های خصوصی زبان انگلیسی ، تمرکز بیشتر بر روی یک یا تعداد معدودی از زبان آموزان است. در تدریس خصوصی زبان انگلیسی تنها شما هستید که در کلاس حضور دارید، بنابراین تنها فردی که مورد سوال و بررسی قرار می گیرد، شمایید. همین امر باعث می شود تا زبان آموز تلاش و توجه بیشتری برای یادگیری داشته باشد. هم چنین مدرس هم تمام تمرکز خود را معطوف به تدریس بر روی نقاط ضعف شما می کند تا بهترین نتیجه حاصل شود. بدیهی است با انتخاب این نوع از کلاس ها، کل کلاس به شما تعلق می گیرد. با این حساب شما می توانید مکالمه زبان انگلیسی بیشتری با معلم خود داشته باشید تا ایرادات و اشکالات شما برطرف شود. اما هر چه تعداد افراد حاضر در کلاس بیشتر باشند، این زمان کمتر خواهد شد و هر فرد فرصت کمتری برای تمرین و مکالمه خواهد داشت. 

ارزیابی دقیق در زبان انگلیسی

برای رسیدن به عملکرد بهتر در هر امری نیاز به ارزیابی وجود دارد. ارزیابی سبب می شود تا نقاط ضعف شناسایی شده و راهکارهایی جهت رفع و اصلاح نواقص ارائه شود. از جمله مزیت های تدریس خصوصی این است که در هر جلسه مشخص می شود که شما در کدام بخش دچار مشکل هستید. به این ترتیب اشکالات و ایرادات ذره ذره برطرف می شوند. لازم به ذکر است که موسسات زبان انگلیسی و مدرسین حرفه ای در هر جلسه گزارشی از روند پیشرفت کار خود ارائه می دهند تا به این ترتیب میزان رشد هر فرد مشخص شود. طبیعی است با رفع اشکالات زبانی در هر جلسه، سرعت یادگیری و پیشرفت هر فرد  افزایش می یابد.

تعیین زمان در زبان انگلیسی

یکی از دغدغه های اصلی زبان آموزان برای شرکت در کلاس های آموزش زبان انگلیسی بحث زمان  است. شاید شما هم از جمله افرادی باشید که به دلیل مشغله های کاری و یا تحصیلی زمان آزادی برای شرکت در کلاس های عمومی نداشته باشید. کلاس های خصوصی این امکان را به شما می دهد تا طبق برنامه روزانه خود بتوانید آزادانه زمان کلاس خود را انتخاب کنید.  

انتخاب مدرس زبان انگلیسی دلخواه

شما با انتخاب کلاس های خصوصی زبان انگلیسی این امکان را دارید تا مدرس خود را انتخاب کنید. این انتخاب معمولا" بر اساس سطح دانش و میزان راحتی فرد در ایجاد ارتباط با استاد می باشد. در صورتی که مدرس انتخابی شما مطابق میل و انتظار شما نباشد، می توانید مدرس خود را عوض کنید. 

چرا آموزشگاه زبان انگلیسی دیاکو؟

ما در موسسه زبان انگلیسی دیاکو این امکان را برای زبان آموزان خود فراهم کردیم تا با توجه به نیازها و اهداف متفاوتی که دارند، کلاس های خصوصی و آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir را انتخاب نمایند. کلاس های خصوصی دیاکو در قالب کلاس‌های یک الی چهار نفره برگزار می شود. استفاده از برترین مدرسین، ارائه سانس های متنوع به دلخواه زبان آموز، برنامه ریزی منظم آموزشی، پیگیری امور تحصیلی زبان آموز در پایان هر ۵ جلسه توسط مشاور و پشتیبان آموزشی بخشی از خدمات ویژه دیاکو در کلاس های خصوصی زبان انگلیسی است. زبان آموزانی که به دلیل فرصت زمانی محدود و یا شرایط خاصِ کاری امکان شرکت در کلاس های گروهی را ندارند میتوانند تقاضای کلاسِ خصوصی نمایند. در کلاس های خصوصی زبان انگلیسی دیاکو، زبان آموزان قادرند مدرس دلخواه خود را در زمانِ دلخواه انتخاب نمایند. لازم به ذکر است دفتر آموزش دیاکو با دقت وضعیت کلاس های خصوصی زبان انگلیسی را دنبال کرده و هر هفته گزارش عملکرد زبان آموز را از مدرس مربوطه طی فرم هایی مشخص دریافت می کند. هم چنین، در این کلاس ها برای هر فرد برنامه ریزی هایی فردی صورت می گیرد و طی مدت یادگیری نقاط قوت و ضعف هر زبان آموز مورد ارزیابی قرار می گیرد. از جمله دیگر خدمات دیاکو می توان به مشاوره و پشتیبانی رایگان برای هر فرد اشاره کرد. به این ترتیب که در پایان هر جلسه  با زبان آموز تماس گرفته می شود و شرایط کلی دوره، کتاب های درسی، تکالیف و پیشرفت تحصیلیِ فرد مورد ارزیابی قرار میگیرد و در صورت نیاز به زبان آموز خدمات مشاوره ای ارائه می شود. حقیقت این است که شما با شرکت در این کلاس ها می توانید در زمان خود صرفه جویی کنید و به جای صرف وقتی در حدود یک الی دو سال در کلاس های گروهی، در مدت زمانی کوتاه تر، مطالب بیشتری را با سرعتی بالاتر بیاموزید. انتخاب مدرس دلخواه زبان انگلیسی توسط زبان آموز انتخاب زمان دلخواه جهت تشکیل کلاس ها، سپری کردن مدت زمانی بیشتر نسبت به کلاس های گروهی برای مکالمه در کلاس اتمام هر کتاب مکالمه در زمانی کوتاه تر  برنامه ریزی هر یک از جلسات دوره های خصوصی زبان انگلیسی با در نظر گرفتن نقاط قوت و ضعف زبان آموز، تمرین و تکرار جملات کلیدی بر اساس موضوع هر درس، تاکید بر مکالمه و تقویت جمله سازی  تمرین بیشتر با کتب کمک آموزشی و نظارت دقیق بر روند پیشرفت زبان آموز در هر مهارت ارائه گزارش در هر ۵ جلسه توسط مدرس مربوطه ،نظارت مستقیم پشتیبانِ آموزشی و ارائه بازخورد در هر ۵ جلسه به دفتر آموزش اشاره کرد. کلاس های خصوصی موسسه زبان انگلیسی دیاکو در واحدی مجزا با عنوان واحد VIP برگزار می شود تا این کلاس ها به دور از هیاهوی کلاس های عمومی در محیطی آرام با امکاناتی خوب برگزار شود. ضمن اینکه دسترسی این واحد به وسایل حمل و نقل عمومی به ویژه مترو بسیار مناسب است.  برای شرکت در دوره های خصوصی زبان انگلیسی دیاکو ، چنانچه در سطحی مقدماتی قرار دارید نیازی به تعیین سطح نخواهید داشت، اما اگر احساس می کنید حداقل دارای دانش پایه ای در زبان انگلیسی هستید، می توانید در آزمون تعیین سطح گروهی و یا VIP شرکت کنید. چنانچه باز هم سوالی در خصوص شرایط و ویژگی های دوره های ما دارید، می توانید با شماره تلفن ۷۲۱۱۴ تماس حاصل فرمایید. 



:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی , آموزش زبان انگلیسی , آموزش زبان , زبان انگلیسی , دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 آبان 1399 | نظرات ()