نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

بارها شنیده ایم که بسیاری از زبان آموزان از دشواری مکالمه زبان انگلیسی شکایت می کنند. شاید برای شما این سوال پیش بیاید چرا با اینکه بسیاری از زبان آموزان لغات زبان انگلیسی زیادی را می دانند و به اکثر ساختارهای زبانی تسلط دارند اما در هنگام مکالمه دچار مشکل می شوند و نمی توانند از آموخته های دانش زبانی خود به درستی استفاده کنند. گاهی حتی ممکن است مکالمه برای آن ها توام با استرس، دلهره و چالش های فراوان باشد. در این مقاله و دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی قصد داریم شما را با ۶ روش مناسب برای یادگیری و تقویت بیشتر مهارت مکالمه زبان انگلیسی روزمره آشنا کنیم. با مجله دیاکو همراه باشید. 

گام اول: به مکالمات زبان انگلیسی با اشتیاق وعلاقه گوش کنید!

باید به این نکته توجه داشت که همیشه بیشترین یادگیری از طریق گوش دادن انجام می گیرد و برای اینکه بتوانید یک سخنور خوب باشید در ابتدا باید شنونده‌ خوبی شوید. بدین منظور شما می توانید در گروه‌ها و کلاس هایی که به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند حضور داشته باشید و به نحوه‌ی حرف زدن آنها به دقت گوش کنید. این گروه ها می تواند کلاس های زبان انگلیسی و یا شرکت در ایونت های آخر هفته ی مکالمه ی آزاد باشد. همچنین گوش دادن به اخبار، موسیقی، پادکست یا هر فایل صوتی به زبان انگلیسی منبع بسیار خوبی برای تقویت مهارت شنیداری است. این کار باعث آشنایی با نحوه تلفظ صحیح کلمات زبان انگلیسی و افزایش اعتماد به نفس زبان آموزان خواهد شد و به مرور ترس از صحبت کردن را از آن ها دور خواهد کرد. شما می توانید برای آشنایی بیشتر با روش های تقویت زبان انگلیسی از طریق اخبار به مقاله تقویت زبان انگلیسی از طریق اخبار مجله دیاکو مراجعه کنید. 

گام دوم: به زبان انگلیسی فکر کنید!

فکر کردن به زبان انگلیسی یک روش مناسب و اثبات شده برای مرور لغات و ساختارهای دستوری زبان  می باشد. وقتی مغز خود را مجبور به فکر کردن به زبان انگلیسی می‌کنید اطلاعات آموخته شده قبلی شما فعال می‌شوند و  کاربرد واقعی کلمات و ساختارها را در موقعیت‌های واقعی خواهید آموخت. اگر به تازگی شروع به یادگیری زبان انگلیسی کرده اید می توانید از تک واژه های ساده زبان شروع کنید. مثلا هنگام مشاهده تلفن همراه خود به سرعت کلمه Cell phone را در ذهن خود بیاورید و به آن فکر کنید. در واقع شما باید بتوانید با خودتان زبان انگلیسی صحبت کنید. ممکن است هنگام مکالمه، کلمه ای را فراموش کنید وبه خاطر نیاورید اما باید توجه کنید در زبان انگلیسی راه‌های مختلفی برای رساندن منظورتان وجود دارد. بنابراین شما نباید تنها روی یک کلمه خاص متمرکز شوید. سعی کنید منظور خود را با کلمات مشابه دیگری منتقل کنید.این نکته را در نظر داشته باشید که وقتی قرار است به صورت روان زبان انگلیسی صحبت کنید نباید جملات مورد نظر خود را از زبان مادری ترجمه کنید. ترتیب قرار گیری کلمات فارسی در جملات زبان انگلیسی کاملا متفاوت است و ترجمه کردن سرعت مکالمه را پایین می آورد و باعث بروزخطا خواهد شد. 

گام سوم: فناوری مورد علاقه ی خود را در زبان انگلیسی پیدا کنید!

شما می توانید برای تقویت مهارت مکالمه زبان انگلیسی روزانه خود از فناوری های کارآمد آموزش زبان استفاده کنید. قطعا ابزارهایی همانند رایانه، تلویزیون، گوشی هوشمند، تبلت و استفاده از وبسایت ها و اپلیکیشن های مفید. به شما کمک می‌کند تا به فرآیند یادگیری خود سرعت ببخشید.  یک وبسایت زبان انگلیسی همراه با گروه های چت متفاوت است که در آن سازنده ی گروه تعداد اعضای آن را تعیین می کند. از این وبسایت می توان برای صحبت با انگلیسی‌ زبانان یا زبان‌آموزان انگلیسی به صورت رایگان استفاده کرد. شرکت در این گروه های آنلاین باعث می شود که سایر افراد به سرعت اشتباهاتتان را اصلاح کنند و شما پس از مدت کوتاهی استفاده از این وبسایت به خوبی متوجه پیشرفت خود در مهارت مکالمه خواهید شد.همچنین می توان از وبسایت‌ دیگری مانند My Language Exchange و یا اپلیکیشن Hellotalk استفاده کرد و در آن با افراد Native به صورت زبان انگلیسی گفت و گو نمود.  وب‌سایت speaking24.com با گرفتن برخی اطلاعات مربوط به مهارت زبان آموزان، افراد علاقمندی که قصد دارند زبان انگلیسی شان را تقویت کنند یا می خواهند در تقویت زبان انگلیسی دیگران به آن ها کمک کنند را به شما معرفی خواهد کرد و این امر می تواند انگیزه شما را در یادگیری زبان انگلیسی بسیار افزایش دهد.

گام چهارم: صدای خودتان را زمانی که به زبان انگلیسی صحبت می کنید ضبط کنید!

ضبط کردن صدا یکی از موثرترین راه هایی است که برای تقویت لهجه و تلفظ دقیق‌ کلمات زبان انگلیسی می توان از آن استفاده کرد. این روش مناسب افرادی است که می توانند حداقل چند دقیقه درباره موضوعی به زبان انگلیسی صحبت کنند. پیشنهاد ما به شما این است که سعی کنید فعالیت های روزانه ی خود را به زبان انگلیسی بازگو کنید و صدای تان را ضبط کنید. از این طریق شما اشکالات خود را پس از گوش دادن به صدای خود متوجه خواهید شد.

 گام پنجم: بیش از حد خود را درگیر گرامر زبان انگلیسی نکنید!

شاید برایتان عجیب باشد اما شما باید بدون تمرکز زیاد بر روی مطالعه گرامر بتوانید به خوبی صحبت کنید. تمرکز زیاد بر روی گرامر سرعت صحبت کردن شما را کاهش می‌دهد و ممکن است شما را گیج‌ کرده و تنها درگیر فکر کردن به قوانین گرامری کند. جالب است بدانید که حتی Native ها هم در بسیاری از مواقع ، دچار اشتباهات گرامری می شوند. برای همین است که نباید تنها روی گرامر زبان انگلیسی توجه کرد. توصیه ما به شما این است به جای تمرکز بیش از حد برروی گرامر به تمرین مهارت فعالیت های جذاب به زبان انگلیسی بپردازید و از آن ها بهره مند شوید.

گام ششم: فعالیت های مورد علاقه و جذاب خود را به زبان انگلیسی انجام دهید!

اگر به رشته و حوزه خاصی همانند موسیقی، آشپزی، سمینارهای مدیریتی و کسب و کار و ...علاقمند هستید، سعی کنید در کلاسهایی شرکت کنید که به زبان انگلیسی برگزار می شوند و یا اینکه می توانید کلیپ های آموزشی آن ها را به زبان انگلیسی تماشا کنید. با اینکار هم به فعالیت مورد علاقه خود پرداخته اید و هم کمک بزرگی به پیشرفت دانش زبانی خود کرده اید. باید بدانید که مکالمه انگلیسی رویای دست نیافتنی نیست و تنها نیاز به اختصاص زمان کافی و پشتکار زبان آموزان دارد. در این مقاله شما را با ۶ روش مفید جهت تقویت مکالمه زبان انگلیسی روزمره آشنا کردیم. توجه کنید که درست انجام دادن این روش‌ها نقش بسزای در موفقیت شما خواهد داشت.جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دوره‌های آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir مکالمه انگلیسی ترمیک و فشرده  و آزمون‌های بین‌المللی CELPIP و IELTS  با مشاورین مجرب آکادمی زبان دیاکو از طریق شماره ۷۲۱۱۴ تماس حاصل نمایید.



:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی , آموزش زبان انگلیسی , آموزش زبان , زبان انگلیسی , دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

اگر شما هم به دنبال یادگیری زبان انگلیسی هستید، احتمالا" یکی از دغدغه های شما این است که از چه طریقی این زبان بین المللی را یاد بگیرید. اگر سرچی در این زمینه داشته باشید، متوجه می شوید که طرق مختلفی مانند آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای یادگیری زبان انگلیسی وجود دارد. ما در این مقاله از مجله دیاکو قصد داریم تا شما را با اصول یادگیری زبان انگلیسی که حاصل سال ها مطالعه و تجربه مدرسین است، آشنا کنیم.

واژگان پرکاربرد زبان انگلیسی را یاد بگیرید!

بدیهی است که با یادگیری زبان جدید با لغات و واژگان زبان انگلیسی بسیاری مواجه خواهید شد. شاید این بخش از یادگیری زبان انگلیسی برای بسیاری از افراد سخت باشد و از همان ابتدا بخواهند تا یادگیری زبان انگلیسی را متوقف کنند. اما لازم است بدانید که برای صحبت کردن و یادگیری زبان انگلیسی لازم نیست تمامی واژگان موجود را بدانید چراکه در زبان فارسی نیز که زبان مادری ما محسوب می شود کماکان لغات و واژگانی وجود دارد که معنای ان را نمی دانیم. بنابراین برای تسلط و داشتن مهارت در زبان انگلیسی نیازی به دانستن تمام لغات نیست. طبق اصل پارتو، شما با یادگیری ۲۰ درصد از واژگان پرکابرد زبان انگلیسی می توانید ۸۰ درصد از آن زبان را متوجه شوید. به عنوان مثال شما با یادگیری ۳۰۰ لغت می توانید ۶۵ درصد از متن های زبان انگلیسی را متوجه شوید. برای این منظور شما می توانید لغات رایج زبانی را با استفاده از فلش کارت و بهره گیری از سیستم SRS  spaced repetition system  در دوره های زمانی مشخص و معین دوره کنید. با استفاده از این روش می توانید لغاتی که بعد از چند روز فراموش کرده اید دوباره یادآوری کنید تا فرایند تثبیت به خوبی انجام شود. البته امروزه اپلیکیشن هایی در این زمینه طراحی شده است که کار را برای شما راحت می کند.

از واژگان زبان انگلیسی مشترک شروع کنید!

اگر توجه کرده باشید حتی افرادی که مهارت زبان انگلیسی آنها در سطح ابتدایی قرار دارد تا حدی لغات زبان انگلیسی به گوششان خورده است. زبان های مختلف دنیا لغات و واژگان مشترکی دارند که به لطف آنها پیوندی بین زبان های مختلف ایجاد شده است. بنابراین پیشنهاد می شود برای یادگیری یک زبان جدید از لغات و واژگان مشترک شروع کنید. 

برای یادگیری زبان انگلیسی نیازی به سفر ندارید!

شاید یکی از بهانه های افراد برای عدم موفقیت در یادگیری زبان انگلیسی این است که امکان سفر به کشورهای انگلیسی زبان را ندارند. اما باید بگوییم چه بسیارند افرادی که سال ها ساکن کشورهای انگلیسی زبان هستند اما هنوز هم تسلط کافی به زبان انگلیسی ندارند. بنابراین برای یادگیری زبان انگلیسی نیازی به سفر ندارید. در عوض می توانید محیط پیرامون خود را تغییر دهید و به محیطی انگلیسی زبان تبدیل کنید. قطعا این راهکار، کار سختی نخواهد بود. به عنوان مثال شما می توانید برای مطالعه روزانه یا گوش دادن به اخبار از روزنامه ها، سایت ها و کانال های زبان انگلیسی استفاده کنید. تماشای فیلم ها و سریال های انگلیسی زبان، استفاده از سایت بسیار مفید یوتیوب می تواند گزینه های بسیار مفیدی در یادگیری زبان انگلیسی باشد. اگر از دوستان یا اعضای خانواده شما به انگلیسی علاقه مند هستند و مهارت نسبی خوبی در این زمینه دارند، می توانید از آنها کمک بگیرید. مثلا می توانید در محیط های خانوادگی یا کاری خود به زبان انگلیسی صحبت کنید و سعی کنید مکالمات و نوشتار خود را زبان انگلیسی کنید. البته طبیعی است نمی توان صد در صد ارتباطات خود را به زبان انگلیسی تبدیل کرد اما اگر قصد یادگیری زبان انگلیسی را داشته باشید، این کار تا حدی شدنی است و افراد بسیاری از این روش ها جواب گرفته اند. توجه داشته باشید حتی اگر در سطحی ابتدایی قرار دارید، شروع به صحبت کنید. باید بدانید تا به زبان انگلیسی صحبت نکنید، پیشرفتی نخواهید داشت. بعد از یادگیری مجموعه ای از لغات رایج و پرکاربرد، با فردی بومی و یا کسی که سطح زبان انگلیسی خوبی دارد، شروع به صحبت کنید. شاید در ابتدا چندان لازم نباشد دایره وسیعی از واژگان را یاد بگیرید، اصلا جای نگرانی نیست. شما می توانید به مرور به دایره واژگان خود اضافه کنید. 

از منابع رایگان زبان انگلیسی استفاده کنید!

سعی کنید برای ارتقای سطح زبان انگلیسی خود در جایی هزینه کنید که ارزش داشته باشد. اگر به دنبال یادگیری زبان در کوتاهترین زمان ممکن هستید و فرصت زیادی برای یادگیری ندارید می توانید از موسسات و مراکز معتبر زبان انگلیسی استفاده کنید اما در جایی که ارزش هزینه کردن را داشته باشد. موسسه دیاکو به عنوان یکی از مراکز به روز با کادری مجرب و کارآزموده می تواند پیشنهاد مناسبی برای شما باشد. شما می توانید برای کسب آگاهی از انواع دوره ها با شماره تلفن ۷۲۱۱۴ تماس بگیرید. اما اگر قصد یادگیری زبان انگلیسی به صورت خود خوان را دارید، باید بدانید که منابع و رفرنس های مختلف و رایگانی در این زمینه وجود دارد. به شما پیشنهاد می کنیم چند منبع را امتحان کنید تا ببینید کدام یک برای شما مناسب است. منابع، نرم افزارها و برنامه های متعددی مثل دوره های زبان انگلیسی بی بی سی وجود دارد که می تواند برای شما بسیار مفید و کاربردی باشد. 

برای یادگیری لغات زبان انگلیسی تصویرسازی کنید!

برای یادگیری لغات جدید علاوه بر تکرار مداوم می توانید از تکنیک تصویر سازی نیز استفاده کنید. شاید برایتان پیش آمده باشد که یک کلمه را چند بار و در موقعیت های شنیده باشید و با یادآوری آن موقعیت یا خاطره آن کلمه برای شما تداعی شده باشد. شما می توانید برای یادگیری دیگر کلمات زبان انگلیسی نیز همین روش را بکار ببرید. برای این کار کافیست برای کلمه یا لغت مورد نظر خود یک داستان جالب بسازید.سایت هایی وجود دارند که این کار را برای شما انجام می دهند اما بهتر است این تصویرسازی را با خاطرات خود پیوند دهید تا بهتر در ذهن شما جای گیرد. شاید در ابتدا، کاری زمان بر به نظر برسد، اما بعد از چندین بار استفاده و مشاهده نتایج به کارکرد آن ایمان می آورید.

به لهجه خود اهمیت دهید!

یکی از مشکلات رایج در بین افرادی که در حال یادگیری زبان انگلیسی هستند، بحث لهجه است. شاید شما مشکل چندانی در صحبت و مکالمات روزمره خود نداشته باشید اما لحن و لهجه شما همه چیز را لو خواهد داد. فرقی نمی کند شما در چه سطحی قرار دارید، داشتن لهجه درست و مناسب ربط چندانی به دایره لغات و میزان مهارت شما در زبان انگلیسی ندارد، بلکه به لحن و نوع صحبت کردن شما برمی گردد. همان طور که می دانید هر زبان الفبا و آوای مربوط به خود را دارد که در ابتدا شاید زبان آموز آشنایی چندانی با آن نداشته باشد. پیشنهاد می کنیم از همان ابتدا به این موضوع اهمیت دهید. چراکه یادگیری هر موضوع به شکلی درست و اصولی سرعت شما را بیشتر خواهد کرد تا دیگر در آینده برای رفع و اصلاح آموخته های اشتباه خود زمان صرف نکنید.این کار زمان زیادی از شما نمی گیرد. به عنوان مثال th در کلمه thank you صدای ث و در کلمه that صدای ظ می دهد اما اگر از همان ابتدا این تفاوت را رعایت نکرده و توجهی به آن نداشته باشید، می بایست بعد از مدتی به اصلاح این گونه موارد بپردازید.علاوه بر لهجه، لحن و جایگاه stress در کلمات از دیگر موضوعات مهم است که بیشتر عضلات فک و دهان را درگیر می کند. شما می بایست از همان ابتدا لحن و ریتم صحبت خود را مطابق با آواهای زبان انگلیسی قرار دهید. به این ترتیب شما برای تقویت لهجه خود می بایست به آوای کلمات توجه بیشتری داشته باشید. برای این کار می توانید در دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir با فردی بومی در دنیای مجازی ارتباط برقرار کنید تا لحن و لهجه زبان انگلیسی درست را از او بیاموزید.



:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی , آموزش زبان انگلیسی , آموزش زبان , زبان انگلیسی , دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

همه‌ی زبان‌آموزان علاوه بر آموزش آنلاین زبان انگلیسی از تاثیر بالای تماشای فیلم و سریال زبان‌اصلی برای یادگیری زبان انگلیسی آگاه هستند. تماشای فیلم و سریال علاوه ‌بر تقویت مهارت‌های شنیداری، برای یادگیری واژگان زبان انگلیسی ، اصطلاحات و لهجه‌های مختلف نیز مفید است. همچنین باعث می‌شود آموزش سرگرم کننده و لذت‌بخش باشد و با فرهنگ کشورهای مختلف آشنا می‌شوید. در نظر داشته باشید که انتخاب فیلم مناسب و روش صحیح تماشای آن، تاثیر زیادی بر میزان یادگیری زبان انگلیسی شما دارد. برای انتخاب فیلم مناسب به سطح زبان انگلیسی خودتان توجه کنید. اگر در سطح مبتدی زبان انگلیسی می‌دانید، از فیلم‌های ساده‌تر و انیمیشن‌ها شروع کنید. فیلم‌ها را حداقل دو بار با زیرنویس و بدون زیرنویس تماشا کنید و به نحوه‌ی تلفظ واژه‌ها توجه داشته باشید. سعی کنید تفاوت میان زبان نوشتاری و گفتاری را درک کنید و اصطلاحات عامیانه زبان انگلیسی را که فقط در زبان گفتار به کار می‌روند، یاد بگیرید. اگر در آغاز بسیاری از واژه‌ها و جملات فیلم را درک نمی‌کنید یا از جریان فیلم عقب می‌مانید، دل‌سرد نشوید. حتی در صورت درک ناقص جریان فیلم نیز به صورت ناخودآگاه از فیلم تاثیر خواهید گرفت. به مرور زمان و با تمرین بیشتر، به راحتی می‌توانید با فیلم همراه شوید و از آن لذت ببرید. در این مقاله از مجله‌ی دیاکو، برخی از فیلم‌های مناسب برای یادگیری زبان انگلیسی که در سال‌های اخیر اکران شده و مورد استقبال قرار گرفته‌اند را معرفی می‌کنیم.

کتاب سبز

کتاب سبز در ژانر زندگی‌نامه زبان انگلیسی ، کمدی و درام یکی از ۲۵۰ فیلم برتر تاریخ سینماست و با واکنش مثبت بسیاری از منتقدان رو‌به‌رو شده است. این فیلم با زمان ۲ ساعت و ده دقیقه، برنده‌ی سه جایزه‌ی اسکار (از جمله بهترین فیلم سال ۲۰۱۹) و بیش از ۵۰ جایزه‌ی دیگر شده است. داستان فیلم درباره‌ی یک محافظ ایتالیایی-‌آمریکایی است که مسئول مراقبت از یک موسیقی‌دان موفق سیاه‌پوست (Don Shirley) می‌شود که برای اجرای برنامه به سمت ایالت‌های جنوبی آمریکا می‌رود. برخورد نژادپرستانه با سیاه‌پوستان در اواسط قرن بیستم، به‌ویژه در مناطق جنوبی آمریکا، به خوبی مفهوم نژاد و طبقه‌های اجتماعی را برای تماشاگر به تصویر می‌کشد. کتاب سبز نام کتابچه‌ای راهنماست که برای مسافرت سیاه‌پوستان آمریکایی-آفریقایی منتشر شده است. فضای کمدی، بازی‌های بسیار زیبا و روان به همراه فیلم‌نامه‌ای قوی و تاریخی، این فیلم را به گزینه‌ای لذت‌بخش برای تماشا تبدیل کرده است. دو شخصیت اصلی فیلم، یکی با لهجه‌ی مهاجران ایتالیایی و یکی با لهجه‌ی آمریکایی، در مورد گستره‌ی وسیعی از موضوعات صحبت می‌کنند. این فیلم پر از واژه‌ها و جملاتی به زبان انگلیسی است که بسیار کاربردی بوده و شما را با فرهنگ زبانی اقشار مختلف اجتماعی آشنا می‌کند. فضای فیلم جذاب است، به راحتی با شخصیت‌ها همراه می‌شوید و فهم جملات زبان انگلیسی آن به آسانی امکان‌پذیر است. اگر تاکنون این فیلم را تماشا نکرده‌اید، آن را از دست ندهید.

یخ بر روی آتش

یخ برروی آتش یک فیلم مستند درباره‌ی تغییرات آب و هوایی است که توسط شبکه‌ی HBO تهیه شده است. این فیلم مستند یک ساعت و بیست و هشت دقیقه‌ای که در "جشنواره‌ی فیلم کن (Cannes Film Festival)" تحسین شده، توسط "لئوناردو دی‌کاپریو (Leonardo DiCaprio)" روایت می‌شود. موضوع فیلم تغییرات آب و هوایی، گرمایش زمین و احتمال انقراض‌های جمعی ناشی از آن است. در این مستند دلایل افزوده شدن مقادیر کربن در اتمسفر، راهکارهای کاهش آن و دستاوردهای دانشمندان در این زمینه بررسی شده است. روایت فیلم بسیار واضح است و با تماشای آن با واژه‌ها و عبارت‌های زبان انگلیسی مربوط به گرمایش زمین آشنا می‌شوید. موضوعی که بسیار پرکاربرد است و در آزمون‌های مختلف زبان انگلیسی از آن استفاده می‌شود. صحنه‌های زیبا، گرافیک جذاب و به‌روز بودن از نظر علمی، تماشای این مستند را لذت‌بخش می‌کند.

حلقه ی گمشده

حلقه‌ی گمشده یک انیمیشن زیبای خانوادگی در ژانر کمدی و ماجراجویی است که با زمان یک ساعت و ۳۴ دقیقه و با تکنیک استاپ موشن (Stop motion) ساخته شده است. موضوع این انیمیشن سرگذشت یک ماجراجوی شجاع است که در جستجوی موجودات افسانه‌ای همچون Bigfoot یا Sasquatch و Yeti می‌باشد. این فیلم از لحاظ بصری و رنگ‌آمیزی جزو بهترین فیلم‌های استودیوی فیلم‌سازی "LAIKA" بوده و برای تمام سنین بامزه و جذاب خواهد بود. در این فیلم شخصیت‌ها به طور واضح و شمرده صحبت می‌کنند و جملات زبان انگلیسی به راحتی قابل فهم هستند. همچنین با داشتن لهجه‌های زبان انگلیسی و آمریکایی، پر از اصطلاحات و واژه‌های بریتانیایی است. اگر به ماجراجویی علاقه دارید این فیلم را برای تقویت زبان انگلیسی خود حتماً تماشا کنید. هر ساله صدها فیلم در ژانرهای متفاوت ساخته و روانه‌ی بازار می‌شوند. زبان‌آموزان به راحتی می‌توانند با توجه به علاقه و نیاز خود از آن‌ها استفاده کنند. فیلم‌هایی که هرکدام با موضوع و لهجه‌های متفاوت، دریچه‌ای وسیع از واژگان زبان انگلیسی ، اصطلاحات و فرهنگ‌های متفاوت را به شما عرضه می‌کنند.

زنان کوچک

زنان کوچک، یک فیلم آمریکایی به نویسندگی و کارگردانی گرتا گرویگ است که در سال ۲۰۱۹ اکران شد. فیلم‌نامه این فیلم بر اساس رمانی به همین نام نوشته لوییزا می الکات نوشته شده‌ است. مریل استریپ، سورشا رونان، اما واتسون، تیموتی شالامی، فلورنس پیو، لورا درن، جیمز نورتون، لویی گارل، باب ادنکیرک و کریس کوپر بازیگران فیلم هستند. داستان این فیلم ، درباره چهار خواهر به نام‌های: مگ، جو، بت و ایمی است که هر یک ویژگی‌های خاص خود را دارند و در زمان جنگ در خانه‌ای قدیمی زندگی می‌کنند. پدر آنها به جنگ رفته و این چهار خواهر همراه با مادر خود با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنند و زندگی ساده اما شادی دارند. این فیلم با تحسین جهانی منتقدان همراه بود  و در زمینه تیم بازیگری و کارگردانی ستایش شد.  بنیاد فیلم آمریکا، زنان کوچک را یکی از ده فیلم برتر سال ۲۰۱۹ معرفی کرد.  فیلم زنان کوچک فیلم مفرحی است که علاوه بر سرگرم شدن می توان با تماشای آن با کلمات و اصطلاحات جدید زبان انگلیسی و متنوع نیز آشنا شد و از این کلمات و اصطلاحات در ساخت جمله برای برقراری مکالمه و یا نوشتن متن زبان انگلیسی یا مطلبی استفاده نمود. همچنین کتاب این فیلم نیز به صورت pdf در دانلود سنتر دیاکو موجود می باشد. میتوانید با کلیک آن  را دانلود کنید.

ستاره‌ای متولد شده است

ستاره‌‌ای متولد شده است، یک فیلم آمریکایی موزیکال، رمانتیک و درام به کارگردانی بردلی کوپر است که در ۵ اکتبر ۲۰۱۸ از سوی برادران وارنر منتشر شد. از بازیگران آن می‌توان به بردلی کوپر و لیدی گاگا اشاره کرد. در این فیلم لیدی گاگا قطعه‌ای را اجرا کرد که پیش از آن رونمایی نشده بود.داستان فیلم درباره ی جکسون (بردلی کوپر) خواننده مشهوری است که از مشکل اعتیاد به الکل و مواد مخدر رنج می‌برد. او در یک کافه با خواننده گمنامی به نام آلی (لیدی گاگا) آشنا می‌شود و او را تشویق می‌کند که به عنوان ترانه ساز و خواننده همراه با او همراهی کند. آلی ابتدا از این کار سرباز می‌زند ولی به مرور تشویق می‌شود و در مدتی کوتاه به خواننده ای بسیار معروف بدل می‌شود.علاقمندان به فیلم های موزیکال می توانند در کنار لذت بردن از تماشای فیلم و شنیدن قطعات موزیکال آن سرعت خواندن و شنیدن زبان انگلیسی خود را افزایش دهند ، دایره لغات خود را گسترش دهند و تشخیص کلمات و گرامر زبان انگلیسی خود را بهبود بخشند.در آخر میتوانید با شرکت در دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir در آموزشگاه زبان انگلیسی دیاکو با ما همراه باشید.



:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی , آموزش زبان انگلیسی , آموزش زبان , زبان انگلیسی , دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 25 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

در ایران بحث آموزش و یادگیری زبان انگلیسی برای کودکان همواره با سوالات فراوانی از سوی بسیاری از پدر و مادرهای عزیز همراه بوده است. این که کودک از چه سنی و با چه متدی می‌بایست شروع به یادگیری زبان انگلیسی نماید؟ و یا تا چه میزان می‌بایست در طی روز در محیط و فضای انگلیسی زبان قرار گیرد؟ نقش کارتون‌ها و انیمیشن‌های زبان انگلیسی و یا آموزش آنلاین زبان انگلیسی در پیشرفت زبان انگلیسی کودکان تا چه حد است؟ و سوالات دیگری از این دست که ما در این مقاله سعی می‌کنیم به آنها پاسخ دهیم. همانطور كه ميدانيد انگليسي زبان رسمي ٥٣ كشور است و از هر ٥ نفر يك نفر قادر به صحبت با زبان انگلیسی مي‌باشد. امروزه يكي از دغدغه هاي مهم خانواده‌های ایرانی آموزش زبان انگليسي فرزندانشان بصورت صحیح و اصولی ميباشد. در وهله اول می‌بایست به این نکته اشاره کرد که در دنیای امروز یادگیری زبان انگلیسی از سنین کودکی بسیار مورد توجه والدین قرار گرفته و در سراسر دنیا بسیاری از مهدهای دوزبانه و مراکز پیش دبستانی بخش عمده‌ای از برنامه‌های خود را به آموزش زبان انگلیسی اختصاص داده‌اند. پدرو مادرهاي عزيز بايد اين نكته را درنظر داشته باشند كه از فواید دانستن يك زبان به غير از زبان مادري قدرت ذهنی فرزندان دلبندتان را به طور چشمگيري افزايش ميدهد و آنها را با فرهنگ و ملل مختلف در سراسر دنيا آشنا ميكند.از دیگر فواید دانستن زبان انگليسي بخصوص براي خانواده‌هايي كه قصد مهاجرت دارند این است که  فرزندان با تسلط بر این زبان  امكان تحصيل در بسياري از مدارس برتر و بین‌المللی درسراسر جهان را داشته و ميتوانند در مناسب ترين مدارس و بهترين دوره‌هاي آموزشي در دنیا شرکت نمایند. به گمان بسياري از خانواده‌های ایرانی آموزش زبان دوم خصوصا زبان انگلیسی در سنين پايين در كودكي سبب بروز اختلالات و مشكلات زبان شناسي در كودك خواهد شد اما تحقيقات اخير اين موضوع را به صورت كامل رد ميكند و پيشنهاد ميشود كه آموزش زبان انگلیسی به صورت غير مستقيم از مراحل آغازين تولد شروع شود. البته اين نكته را در نظر داشته باشيد كه فرد آموزش دهنده (چه مادر کودک چه معلم کودک) ميبايست دانش كافي، تلفظ و لهجه صحيحي داشته باشد تا با آموزش درست و گام به گام روند آموشي كودكان را در مسیر درستی هدایت نماید.  بنا بر تحقیقات صورت گرفته کودکان از بدو تولد تا ۲ سالگی در ًدوره سکوتً یا به اصطلاح Silent period قرار دارند و در این مدت اصوات و آواهای پیرامون خود را می‌شنوند و این صداها در ذهن و ضمیر ناخودآگاه آنها می‌نشیند. لذا بسیار توصیه می‌شود تا در محیط منزل سعی شود صوت زبان انگلیسی در غالب شعر، ‌ترانه و یا کارتون پخش شود. تاثیر شگرف آن را پس از دو سالگی که کودک شما به حرف آمد خواهید دید. بهتراست که از سن ۲ و یا ۳ سالگی کودک خود را در مهد‌های آموزشی دو زبانه ثبت نام کنید تا با مربیان حرفه‌ای و مجرب، زبان انگلیسی را در غالب شعر و سرود و رقص یاد بگیرند. نکته مهم دیگر این است که کودکان در سنین ۳ تا ۵ سال انگلیسی را معمولا در غالب بازی‌های حرکتی و فعالیت‌های گروهی با دیگر کودکان می‌آموزند. پس این فضا را برای آنها مهیا سازید. اما زبان انگلیسی برای کودکان سنین ۶ سال و به بالا شکل جدی تری به خود می‌گیرد و کودکان دراین سن کم‌کم می‌بایست خواندن و نوشتن حروف و کلمات انگلیسی را بیاموزند. آکادمی زبان دیاکو با بهره‌مندی از مدرسین و مربیان مجرب از سال ۸۵ در حوزه آموزش کودک و نوجوان بسیار فعال بوده است. حس رضایتمندی بالای ۹۰٪ والدین و پیشرفت قابل ملاحظه مکالمه کودکان در سیستم آموزشی دیاکو از مواردیست که باعث شده در هر فصل طیف زیادی از پدر و مادرهای عزیز به این سیستم آموزشی اعتماد کرده و فرزندان دلبند خود را در دیاکو ثبت نام کنند. جهت آشنایی با کتاب‌ها و سیستم آموزشی دیاکو را کلیک کنید. مربیان صمیمی و دلسوز در دیاکو صورت مستمر در کارگاه‌های عملی تدریس کودک شرکت می‌کنند و با جدیدترین متدهای آموزشی و روانشناسی و کار با کودک آشنا می‌شوند. با تاکید برفراگیری چهار مهارت اصلی زبان انگلیسی همراه با پخش ترانه‌های معروف انگلیسی مختص کودکان، شعر، بازی و خلاقیت سعی کرده‌ایم فضایی منحصر به فرد و دلپذیر برای کودکان فراهم نماییم. پاسخگویی به سوالات والدین عزیز در مورد دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir ، پیگیری وضعیت یکایک زبان‌آموزان و گزارش وضعیت پیشرفت هر کودک از موارد قابل توجه در دیاکو است. ما اينجا در آكادمي زبان دياكو سعي بر اين داريم كه با بروزترين و بهترين روش وكتب آموزشي مسير يادگيري را براي فرزند دلبندتان راحت‌تر كنيم.



:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی , آموزش زبان انگلیسی , آموزش زبان , زبان انگلیسی , دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

با توجه به اینکه اکثر مردم بخاطر درگیری ها و دغدغه های مختلفی که دارند نمی توانند وقت زیادی را در مسیر رفت و آمد موسسه های زبان انگلیسی بگذرانند یکی از روشهای ‍پیشنهادی برای یادگیری زبان انگلیسی، متد خودخوان و آموزش آنلاین زبان انگلیسی است. نکته کلیدی برای کارآمد بودن این روش موضوع شناخت از خود است یعنی باید نخست از خودمان این سوال را صادقانه ب‍پرسیم که آیا ‍‍‍پشتکار لازم برای یادگیری زبان انگلیسی به صورت خودخوان را داریم یا خیر؟ در این مقاله روش های مختلف آموزش زبان انگلیسی به صورت خودخوان را بررسی خواهیم کرد. با مجله دیاکو همراه باشید.

انتخاب منبع مناسب برای یادگیری زبان انگلیسی به صورت خودخوان:

زبان آموز باید در بین منابع فراوانی که در بازار برای یادگیری زبان انگلیسی موجود است، کتاب های آموزشی معتبر و مفیدی را انتخاب کند. انتخاب منبع مناسب به سطح زبان آموز وهدفی که او برای یادگیری زبان انگلیسی دارد بستگی دارد. به عنوان مثال یکی از منابع پیشنهادی ما مجموعه کتاب های American English File–second edition می باشد که این کتاب را می توانید به صورت خودخوان  بخوانید و شما عزیزان می توانید در سامانه مجازی سایت دیاکو نسخه پی دی اف این کتاب را به صورت رایگان دانلود کنید.

یادگیری واژگان زبان انگلیسی به صورت خودخوان:

یکی از فاکتورهای مهم در آموختن زبان انگلیسی افزایش دایره لغات است ولی باید به خاطر داشته باشیم که حفظ و یادگیری لغات زبان انگلیسی بدون به کاربردن آن ها در جمله موجب فراموشی آن لغات می شود و صرفا انباشتگی واژگان زبان انگلیسی در ذهن است . روش های زیادی برای به خاطر سپردن لغات در زبان انگلیسی است مانند یادگیری اصطلاحات، به کارگیری لغات در جمله، به‌کارگیری آن لغت در فیلم و استفاده از فلش کارت ها است. یکی از منابع پیشنهادی ارزشمندی که زبان آموزان میتوانند به صورت خودخوان برای یادگیری زبان انگلیسی استفاده کنند مجموعه کتاب های Oxford Word Skills است که شما زبان آموزان می توانید از طریق سامانه مجازی دیاکو نسخه پی دی اف این سری کتابها را درهر سه سطح مقدماتی، متوسط و ‍پیشرفته دانلود کنید و با مطالعه هر درس از آن در هر روز دانش زبان انگلیسی خود در بخش واژگان را افزایش دهید.

یادگیری گرامر (Grammar) زبان انگلیسی به صورت خودخوان:

انتخاب منبع مناسب برای یادگیری گرامر زبان انگلیسی به صورت خودخوان بسیار مهم است. استفاده از مجموعه کتاب های English Grammar in Use  به زبان آموزانی که قصد یادگیری زبان انگلیسی به صورت خودخوان را دارند کمک زیادی می کند. استفاده از سایت هایی مثل Free English Study هم به یادگیری زبان آموزان کمک خواهد کرد.

تقویت  مهارت گفتاری (Speaking) زبان انگلیسی به صورت خودخوان:

یکی از مشکلات بر سر راه زبان آموزان مکالمه انگلیسی است. یک راه آسان و بدون هزینه برای تقویت مهارت گفتاری برگزاری جلسه مکالمه با دوستان خود و صحبت درباره موضوعات مورد علاقه و حتی کارهای روزمره ی خود است. از روش های موثر دیگر برای تقویت مهارت های مورد نیاز به وی‍ژه دو مهارت شنیداری ( listening) و گفتاری ( speaking) تکنیک دیدن فیلم یا کارتون به زبان انگلیسی است. اگر سطح زبان ضعیفی دارید ابتدا با دیدن کارتون شروع کنید.اما شاید سوال برای شما پیش آید که چگونه با دیدن فیلم زبان خود را تقویت کنم؟  اول از همه شما باید موضوع مورد علاقه خود را برای دیدن فیلم انتخاب کنید. وقت گذاشتن برای فیلمی که شما به ژانر آن علاقه ندارید بسیار خسته کننده خواهد بود. در ابتدا فیلم را با زیرنویس انگلیسی ببینید و لغاتی که برای شما ناآشناست در یک دفترچه یادداشت کنید و با استفاده از دیکشنری انگلیسی- انگلیسی توضیح آن لغات را بنویسید. اگر بخشی از فیلم را متوجه نشدید آن بخش را چندین بار تکرار و گوش کنید. در مرحله آخر می توانید برای تقویت زبان خود فیلم را بدون زیرنویس مشاهده کنید.

 تقویت مهارت شنیداری زبان انگلیسی (Listening) به صورت خودخوان:

مهارت شنیداری یکی از مهارت های مهم در یادگیری زبان انگلیسی است. باید این موضوع را قبول کنیم که گویش ها و لهجه های انگلیسی در شهرهای مختلف در دنیا با یکدیگر متفاوت است. یکی از روش ها در یادگیری این مهارت به صورت خودخوان گوش دادن به آهنگ های مورد علاقه و پادکست هاست. در گوش دادن به آهنگ ها ابتدا بدون نگاه کردن به متن آن سعی در فهمیدن آن کنید ولی اگر هم قسمتی از آهنگ را متوجه نشدید می توانید با استفاده از اپلیکیشن هایی مانند VLC یا Audacity  سرعت پخش را پایین آورید و در انتها اگر بازهم برخی از لغات برای شما ناآشنا بود می توانید با استفاده از متن آهنگ، لغت را پیدا کرده و با کمک گرفتن از دیکشنری انگلیسی – انگلیسی توضیح آن را در دفترچه یادداشت خود نوشته و مرور کنید. همانطور هم که در بخش مهارت گفتاری (Speaking) اشاره کردیم مشاهده فیلم‌ها و مستندها و مصاحبه های مورد علاقه در تقویت مهارت شنیداری زبان انگلیسی (Listening) از اهمیت زیادی برخوردار است.

تقویت مهارت نوشتاری (Writing) زبان انگلیسی به صورت خودخوان:

قدم اول در نوشتن یک متن به زبان انگلیسی مانند نوشتن در زبان خودمان است یعنی اولین نکته مهم این است که  آیا متن ما رسمی (Formal) است یا غیر رسمی (Informal)؟ در تقویت مهارت نوشتاری و Writing نکاتی مانند استفاده ازدایره لغات جدیدی که یاد گرفتید، به کاربردن درست آن واژگان زبان انگلیسی در جمله، رعایت ساختار جمله از لحاظ گرامری و دقت در Spelling واژه، در کسب نمره خوب در آزمون هایی همانند IELTS، TOEFL و PTE  که بخشی از این نوع آزمون ها مهارت نوشتاری هم شامل می شود، می تواند برای شما موثر باشد. نکته مهم دیگر در مهارت نوشتاری رعایت ارتباط یا همبستگی ( Cohesion) بین پاراگراف های متن ما است. یکی از منابع ‍ییشنهادی ما برای تقویت مهارت نوشتاری به صورت خودخوان کتاب Writing for IELTS - Collins است که شما زبان آموزان عزیز می توانید پی دی اف این کتاب را در سامانه مجازی دیاکو به راحتی دانلود کنید.

تقویت مهارت خواندن ( Reading)  زبان انگلیسی به صورت خودخوان:

میدانیم که برای تقویت مهارت خواندن در زبان انگلیسی منابع زیادی در بازار موجود است ولی همانطور که در بخش های قبلی هم اشاره کردیم شما حتما باید یک منبع مناسب انتخاب کنید و خودتان را در دریایی از منابع غرق نکنید. یکی از راه های آسان برای تمرین مهارت خواندن، وب سایت هاست که یکی از این وب سایت ها می تواند British Council-Learn English Teens باشد با دانستن سطح خود و با مراجعه به این نوع وبسایت ها میتوانید این مهارت و حتی مهارت های دیگر خود را تقویت کنید. یکی از منابع پیشنهادی ما برای تقویت مهارت خواندن (Reading)  به صورت خودخوان کتاب (Reading for IELTS - (Collins است که هم اکنون نسخه پی دی اف این کتاب در سامانه مجازی دیاکو  موجود می باشد. ما در این عنوان مقاله سعی کردیم  شما را با متدهایی که به یادگیریتان به روش خودخوان کمک می کند آشنا کنیم. اما در کنار همه راهنمایی های ما در این مقاله نباید از مشکلاتی هم که بر سرراه زبان آموزان مثل موضوع رفع اشکال پیش می آید چشم پوشی کرد. شما عزیزان می توانید با مشاورین مجرب آکادمی دیاکو از طریق شماره ۷۲۱۱۴ در هر زمان تماس حاصل نمایید و یا با شرکت در دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir خصوصی و یا نیمه خصوصی آکادمی زبان دیاکو در کمترین زمان نتیجه مطلوب را بگیرید. 



:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی , آموزش زبان انگلیسی , آموزش زبان , زبان انگلیسی , دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

آموزش زبان‌های خارجی خصوصا زبان انگلیسی به عنوان یک زبان بین المللی از سنین پایین همواره از موضوعات چالشی و بحث برانگیز در میان خانواده های ایرانی بوده است. اینکه واقعا از چه سنی می‌بایست کودکان آموزش زبان انگلیسی را فرا گیرند و والدین از چه زمانی بایستی به فکر آموزش زبان انگلیسی فرزندان خود باشند. در این مقاله از مجله دیاکو به این موضوع مهم می‌پردازیم. لطفا تا پایان و دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی با ما همراه باشید. در مطالعات و تحقیقاتی که اخیرا توسط دانشگاه هاروارد آمریکا انجام شده نشان می دهد که اگر کودکان در سنین پایین یادگیری زبان انگلیسی را شروع کنند خلاقیت، مهارت انتقادی و انعطاف پذیری ذهنی آنها به طرز چشمگیری افزایش می یابد. به نظر می رسد که سال های پیش از مدرسه رفتن به ویژه سه سال اول زندگی یک دوره بسیار مهم و حیاتی در زندگی کودک است بدین معنی که کودکان در این سنین دارای توانایی های طبیعی برای یادگیری زبان انگلیسی هستند که در طول ۳-۴ سال ابتدایی زندگی آنها توسعه یافته است. مغز انسان بسیار فوق العاده است. از لحظه ای که متولد می شویم ما از طریق شش روش دیدن، چشیدن، بویایی، شنیدن، لمس کردن و انجام دادن شروع به یادگیری می کنیم. تحقیقات نشان داده است که هرچه کودکان از سنین پایین تر شروع به یادگیری زبان انگلیسی کنند بیشتر می توانند تلفظ ها را بپذیرند و صداهای جدید را باز آفرینی کنند. بچه های حدود ۳ سال می توانند از طریق بازی آموزش زبان انگلیسی ببینند زیرا ذهن آنها هنوز با واقعیت ها و اطلاعاتی که باید ذخیره و ارزیابی شود مغلوب و درگیر نشده است در صورتیکه این موضوع در سنین بالاتر اتفاق می افتد. جالب است که کودکان دو زبانه که زبان دوم را از سنین اولیه یاد میگیرند همانند یک بومی در هر دوزبان به نظر می رسند. مطالعه ای که در این زمینه توسط یک مدیر آزمایشگاه علوم نورولوژیک شناختی در شهر هانوور آلمان انجام شده است نشان داده که پس از سن نوجوانی، مغز تغییر می کند و یادگیری زبان انگلیسی برای بزرگسالان بسیار چالش برانگیز می شود . البته این بدان معنی نیست که از سنین نوجوانی به بعد یادگیری زبان انگلیسی مشکل است بلکه منظور این است که قدرت یادگیری زبان خارجی در  آنها مانند کودکان نیست زیرا مکانیسم های یادگیری افراد بزرگسال هرگز مانند یک کودک ۲-۵ سال نخواهد بود. دقت داشته باشید که کودکان دو زبانه نه تنها هردو زبان را به نسبت کودکانی که تنها یک زبان می دانند سریع تر یاد میگیرند بلکه در کارهایی که نیاز به تمرکز و توجه دارند بهتر عمل میکنند. درست است کودکانی که ابتدا به زبان مادری خود تسط پیدا میکنند و سپس زبان انگلیسی را آموزش میبینند در زبان خارجی هم مسلط خواهند شد اما نکته این است که آنها هرگز نمیتوانند به آن سطح برتری در یادگیری زبان در مقایسه با کودکانی که هر دو زبان مادری و خارجی را همزمان آموزش می بینند دست پیدا کنند. اگر همچنان دوست دارید که بدانید چرا باید کودکان از سنین پایین، آموزش انگلیسی را شروع کنند،آکادمی زبان دیاکو با بهره مندی از مدرسین مجرب و دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir که در خصوص تدریس به کودکان آموزش دیده و مدارک بین المللی دارند، نیز با فراهم نمودن محیطی شاد و فرحبخش، آموزش تخصصی به کودکان دلبند شما را از سنین ۶  و به بالا انجام می‌دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دوره های مکالمه مختص کودکان را کلیک کنید. برای تماس و دریافت مشاوره از مشاورین مجرب دیاکو با تلفن ۷۲۱۱۴ تماس حاصل نمایید.

 



:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی , آموزش زبان انگلیسی , آموزش زبان , زبان انگلیسی , دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

تعلیق و ابطال آزمون‌های اصلی زبان انگلیسی و تعطیلی مراکز تست در سراسر جهان به دلیل همه گیر شدن کرونا ویروس، تعدادی از آرزومندان تحصیل در خارج از کشور را در صف‌های طویل انتظار برای شروع مجدد این روند و یا نمرات آزمون زبان انگلیسی نگهداشته است. دولینگو، پلتفرم آموزش زبان انگلیسی ، با یک شکل آزمون کم هزینه، سریع پردازش شده، و از همه مهمتر اینکه قابل برگزاری در خانه به صورت آموزش آنلاین زبان انگلیسی ، به سرعت و به طور چشمگیری به اوج خود رسیده است! با افزایش تعداد دانشگاه‌هایی که نمرات آزمون  دولینگو را به عنوان الزامات زبان انگلیسی برای دانشجویان بین‌المللی قبول می‌کنند، اکنون یک گزینه عالی برای جایگزینی آیلتس و سایر آزمون‌های زبان انگلیسی در اختیار دارید. تیم آموزشی هورای اُورسیز (Hurray Overseas) اطلاعاتی را جمع‌آوری کرده است که به شما کمک می‌کند درمورد نوع آزمونی که می‌توانید انتخاب کنید تصمیم بگیرید و مطابق شرایط آن اقدام کنید.

آزمون‌های زبان انگلیسی آیلتس و دولینگو چگونه مقایسه می‌شوند؟

ممکن است شما که قبلا خود را برای آزمون زبان انگلیسی آیلتس آماده کرده بودید (و اکنون لغو شده)، حالا برای تغییر مسیر به سمت آزمون زبان انگلیسی دولینگو احساس نگرانی کنید. نگران نباشید! ما تمام اطلاعات مورد نیاز برای کمک به شما در درک تفاوت بین آزمون آیلتس و دولینگو، اطلاعات لازم را جمع بندی کرده‌ایم تا بدانید چگونه باید رویکرد شما تغییر کند!

اصول اولیه

آزمون آیلتس: می تواند به شکل حضوری (pbt) و یا رایانه‌ای (cbt) باشد. آزمون دولینگو: کلا با رایانه انجام می‌شود. آزمون آیلتس: بسته به محل آزمون و قرار تعیین‌شده، در طول سال تا 48 آزمون حضوری و یا 5 روز در هفته برای آزمون یارانه‌ای در نظر گرفته شده است. آزمون زبان انگلیسی دولینگو: بعد از ثبت‌نام و پرداخت هزینه، در هر زمانی می‌تواند انجام شود.آزمون زبان انگلیسی آیلتس: در مراکز تعیین شده و محدود آزمون دولینگو: در خانه .آزمون آیلتس: مثل اکثر تست‌های مهم بین‌المللی، قیمت نسبتا بالایی دارد، مثلا یک داوطلب هندی باید برای آن 14000 روپیه بپردازد. آزمون دولینگو: بسیار کم هزینه  و در سراسر جهان حدود فقط 49 دلار (تقریباً 4000-3700 روپیه) است.هر دو آزمون شما را بر اساس LSRW تست می‌کنند، یعنی بر اساس مهارت‌های شنیداری، گفتاری، روخوانی و نگارش، آزمون آیلتس: هر دو شکل آزمون به طور مساوی به 4 بخش تقسیم می‌شود: بخش‌های شنیداری، نگارش و روخوانی در یک جلسه با هم انجام می‌شوند، در حالی که تست گفتاری ممکن است در طی 1 هفته، قبل یا بعد از آزمون انجام شود.آزمون زبان انگلیسی دولینگو: سوالات هر چهار مهارت باهم مخلوط می‌شوند و سطح دشواری آنها با عملکرد شما هماهنگ خواهد بود. بدان معنا که اگر به یک سؤال پاسخ صحیح بدهید، سوال بعدی از سطح دشواری بالاتری برخوردار خواهد بود و برعکس. آزمون حضوری زبان انگلیسی آیلتس: حدود 1.5 ساعت ،آزمون دولینگو: 60 دقیقه .انواع سؤال:آزمون آیلتس: خصوصاً آیلتس زبان انگلیسی آکادمیک (و احتمالا بسیار طولانی)، به طور خاص طراحی شده تا توانایی شما در زبان انگلیسی را برای برقراری ارتباط در محیط‌های دانشگاهی آزمایش کند.آزمون دولینگو: مجموعه‌ای است از سؤالات بسیار کوتاه و نسبتاً متنوع و مختلط که کمتر به مکان‌های دانشگاهی و بیشتر به مکالمات روزمره و همچنین معلومات عمومی مربوط می‌شود.

مقایسه وظایف مبتنی بر مهارت

آزمون زبان انگلیسی آیلتس: نمره گذاری این آزمون توسط یک گروه انجام می‌شود که  از1 تا 9 متغیر است. بیشتر دانشگاه‌ها به حداقل نمره 7-6 احتیاج دارند.آزمون زبان انگلیسی دولینگو: بر اساس مقیاس 10 تا 160 است. نمرات كلی‌ هستند به این معنا كه شما فقط می‌توانید نمره كلی خود را ببینید، نه ریز نمرات برای هر مهارت. بیشتر دانشگاه‌ها به حداقل نمره 115 احتیاج دارند.آزمون آیلتس: بین 7-5 روز برای آزمون رایانه‌ای و 13 روز برای آزمون حضوری زمان می‌برد.آزمون دولینگو: در مدت 48 ساعت نتایج را ارائه می‌دهد.شما میتوانید با شرکت در دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir خود را برای این آزمونها آماده کنید.



:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی , آموزش زبان انگلیسی , آموزش زبان , زبان انگلیسی , دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

در اینجا با ۶ استراتژی برای بهبود مهارت شنیداری خود آشنا می‌شوید.

استراتژی۱

هر روز به فایل‌های زبان انگلیسی گوش بدهید آزمون شنیداری برای سنجش میزان درک شما از انگلیسی مکالمه‌ای طراحی شده است. بنابراین، بارزترین روش برای بهبود این مهارت علاوه بر آموزش آنلاین زبان انگلیسی ، گوش دادن به مکالمات زبان انگلیسی با لهجه‌های مختلف است. اما چه چیزی باید گوش کنید؟ اگر هر روز چیزی گوش کنید، در حالت ایده آل حداقل برای 10-15 دقیقه، مهارت گوش دادن زبان انگلیسی شما به تدریج بهبود می‌یابد. به صورت آنلاین و رایگان مطالب زیادی وجود دارد که می‌توانید در عرض چند ثانیه به آنها دسترسی پیدا کنید: کانالهای خبری آنلاین زبان انگلیسی ایده آل هستند چون اخبار حاوی ترکیب خوبی از گزارش‌ها و مکالمات است. برای تمام قسمت‌های آزمون زبان انگلیسی آیلتس، بی‌بی‌سی‌نیوزرا به عنوان بهترین کانال خبری به شما توصیه می‌کنیم. با این حال، به اخبار کشورهای مختلف انگلیسی زبان گوش بدهید (انگلستان، ایرلند، ایالات متحده، کانادا، نیوزیلند، استرالیا و آفریقای جنوبی) تا به لهجه‌های مختلف زبان انگلیسی عادت کنید. پادکست‌های زبان انگلیسی هم یک منبع عالی هستند؛ و در حالیکه می‌توانند از ۲ دقیقه تا یک ساعت ادامه داشته باشند، طیف گسترده‌ای از موضوعات متنوع را پوشش می‌دهند که خیلی جالب توجه‌اند. بهترینجا برای جستجوی پادکست‌های زبان انگلیسی Stitcher است. گفتگوهای تِد هم به همان اندازه مفید هستند: در قالب سخنرانی‌های آنلاین و اغلب بسیار کوتاه و مناسب برای تمرین زبان انگلیسی که موضوعات متنوعی را پوشش می‌دهند.همچنین می‌توانید گفتگوهای تِد را دریوتیوب تماشا کنید. رادیو زبان انگلیسی آنلاین هم یکی دیگر از بهترین منابع برای اینکار است، فقط کافیست یک ایستگاه خوب زبان انگلیسی را انتخاب کنید.

استراتژی۲

 تستهای تمرینی انجام بدهید بسیاری از دانش آموزان این را سرلوحه کار خود قرار داده و تست‌های آزمایشی زبان انگلیسی انجام می‌دهند.در این مورد لازمست استراتژی‌هایی را برای پاسخگویی به 10 نوع سوال مختلف در آزمون شنیداری زبان انگلیسی بیاموزید، اما در بهبود مهارت‌های خاصی که برای رسیدن به نمره بالا در زبان انگلیسی لازم دارید، کمک محدودی خواهد کرد. توصیه ما اینست که فقط از آزمون‌های رسمی زبان انگلیسی برای تمرین استفاده کنید که چندین مورد آن به صورت آنلاین در دسترس است و دو مورد از آن همروی وبسایت ما قرار گرفته است. با این حال، منبع اصلی آزمونهای اصلی زبان انگلیسی ، مجموعه امتحانات معتبر زبان انگلیسی کمبریج است که هر کدام شامل چهار تست آزمایشی کامل است. اطمینان حاصل کنید که نسخه های خریداری شده شما شامل یک CD صوتی هم باشد.

استراتژی۳

نقاط ضعف خود را در زبان انگلیسی شناسایی کنید اینکه ساعت‌ها وقت خود را به گوش دادن فایل‌های زبان انگلیسی و انجام تست‌های آزمایشی بگذرانید کافی نیست، مگر اینکه نقاط ضعف خود را شناسایی و به طور خاص بر بهبود آنها تمرکز کنید. آیا این دستور زبان انگلیسی است که باعث می‌شود نمره‌تان پایین باشد، دامنه محدود واژگان زبان انگلیسی شماست یا سخت بودن دنبال ‌کردن مکالمات؟ یکی از راه‌های شناسایی نقاط ضعف‌ شما، تجزیه و تحلیل نتایج تست‌های عملی زبان انگلیسی برای تشخیص اشتباهات‌تان است. کتابهای زبان انگلیسی معتبر کمبریج (و بعضی از آزمون‌های آنلاین) شامل متن مکالمات است که به شما کمک می‌کند تا بفهمید چرا پاسخ خاصی را اشتباه شنیده‌اید.

استراتژی 4

مهارت پارافریز یا تفسیر جملات زبان انگلیسی به بیان ساده را بیاموزید مهارت خاصی که می‌توانیدموقع گوش دادن به مکالمات آنلاین زبان انگلیسی بکار ببرید، پارافریز یا تفسیر جملات به بیان ساده است. نوار یا سی‌دی آزمون شنیداری زبان انگلیسی شامل بسیاری از مترادف‌ها و ترجمه کلمات و عبارات کلیدیِ سوالات است. به چند نمونه زیر دقت کنید: این پارک اولین بار در سال 1979 ساخته شد = این پارک تا سال 1979 توسعه نیافته بود. غلتکه وریکان بلند و از جنس چوب است = این بلندترین غلتک چوبی در کشور است. برای این منظور، پادکستهای زبان انگلیسی بهترین پارامتر هستند چون می‌توانید آنها را در هر نقطه متوقف کرده و دوباره گوش کنید. هر چند وقت یکبار در حین گوش دادن، ضبط را متوقف کنید و فکر کنید که چگونه می‌توانید آن را به زبان دیگر و با کلمات مترادف‌ بیان کنید. هر روز برای چند جمله این کار را انجام دهید تا مهارت‌تان در پارافریز زبان انگلیسی مرتباً بهتر و بهتر شود.

استراتژی 5

مهارت پیشبینی خود را در زبان انگلیسی تقویت کنید.پیشبینی آنچه ممکن است در فایل صوتی زبان انگلیسی بشنوید و آنچه در ادامه گفتگو یا مکالمه گفته خواهد شد، به شما کمک می‌کند صداها را درک کرده و اطلاعات مورد نیاز برای پاسخ‌ها را شناسایی کنید.پیش‌بینی مهارتی است که تمرینش خیلی آسان است. اول از میان منابع موجود زبان انگلیسی ، موردی را برای گوش دادن انتخاب کنید:مثل فیلم‌های TED Ed . این شامل تعدادی سوال چند گزینه‌ای است و شما باید رویگزینه ‘Think’’ کلیک کنید.قبل از شروع کار، عنوان آن را بخوانید و بعضی از ایده های مرتبط را که ممکن است در آن وجود داشته باشد پیشبینی کنید. بعد موقع گوش دادن، هر چند وقت یکبار صدا را متوقف کنید و پیشبینی کنید که چگونه در چند جمله بعدی موضوع توسعه می‌یابد؛ و البته سعی کنید پاسخ سوالات را هم پیدا کنید.

استراتژی 6

درک خود را از کلمات زبان انگلیسی متصل بهم افزایش دهید.این چیزی است که اکثر دانشجویان تا حدودی با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. گفتار متصل موقعی است که کلمات و اصوات به یکدیگروصل می‌شوند و درک سخنان را برای یک شخص غیر بومی دشوار می کنند .هیچ راهی آسان برای غلبه بر چالش گفتار زبان انگلیسی ِمتصل به غیر از گوش دادن ِهر چه بیشتر به افراد بومی که با سرعت نرمال زبان انگلیسی صحبت می‌کنند وجود ندارد. برای این کار پادکستهای زبان انگلیسی ایده‌آل هستند چون هر جا خواستید می‌توانید متوقفش کنید و جمله‌های گیج کننده‌ را بارها و بارها گوش بدهید تا زمانی که کاملاً با آنها آشنا شوید. به این ترتیب، کم‌کم با نحوه اتصال کلمات به یکدیگر آشنا می‌شوید و درک‌تان از گفتار ِسریع بالا می‌رود.همچنین شما میتوانید در دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir شرکت کنید .انجام منظم این کار مهارت شنیداری شما را به میزان قابل توجهی بهبود می‌بخشد.



:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی , آموزش زبان انگلیسی , آموزش زبان , زبان انگلیسی , دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

احساس شما در مورد این مهارت زبان انگلیسی چیست؟ خیلی‌ها فکر می‌کنند که مهارت خواندن، سخت‌ترین قسمت آزمون زبان انگلیسی است، حتی سخت‌تر از بخش‌های گفتاری، نگارش و شنیداری! این نوشتار و دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی به شما کمک می‌کنند تا در این مهارت  زبان انگلیسی ورزیده‌ترشوید.

آنچه باید درباره مهارت خواندن آزمون زبان انگلیسی آیلتس بدانید

آزمون خواندن زبان انگلیسی دارای سه بخش است با سوالات مختلف که شما باید در عرض ۶۰ دقیقه به همه آنها پاسخ بدهید؛ این سوالات عبارتند از: سوالات سه‌جوابی: صحیح/ غلط/ هیچکدام، سوالات چند گزینهای، پیدا کردن تناظر در بین گزینه‌ها، پر کردن جای ‌خالی، تکمیل جملات ناقص، دسته‌بندی کردن گزینه‌ها، سوالاتِ کوتاه‌ پاسخ، تکمیل نمودار، جدول یا چارت. همینکه سوال را خواندید و جوابش را دانستید، پاسخ‌نامه را پر کنید. شما نباید با نوشتن پاسخ‌ها در کتابچه و سپس انتقال آنها به پاسخ‌نامه، وقت خود را تلف کنند. سوالات دشوار زبان انگلیسی را برای آخر کار بگذارید. اگر پاسخ صحیح بعضی از سوالات را نمی‌دانید، آنها را رها کنید و ادامه دهید. اگر وقت کنید می‌توانید در آخر به سراغ سوالات سخت بروید. قبل از مشاهده سوالات زبان انگلیسی بخش درک مطلب، خواندن متن را شروع نکنید. در غیر این صورت مجبور می‌شوید بعد از خواندن سوالات، یکبار دیگر متن را بخوانید. با تهیه تست‌های مربوط به مهارت خواندن زبان انگلیسی ، به قدر کافی در این زمینه تمرین کنید. این بهترین روش برای استفاده از وقت خود قبل از روز امتحان زبان انگلیسی است! در این تمرین‌ها خواهید دانست که نقاط قوت و ضعف‌تان کجاست و به این ترتیب در روز آزمون زبان انگلیسی زمان خود را به بهترین شکل تقسیم می‌کنید و دیگر استرس نخواهید داشت.

تمرینات زبان انگلیسی را با دقت بخوانید

فقط زمانی یک بخش زبان انگلیسی را شروع ‌کنید که مطمئن هستید‌ همه دستورالعمل‌ها و مثال‌هایش را با دقت خوانده‌اید. اکثرسوالات یکسان به نظر می‌رسند و پس از انجام چند تست عملی، آنها را در نگاه اول تشخیص خواهید داد. با این حال، جزئیاتی وجود دارد که باید به آنها توجه ویژه ای داشته باشید: درست/ غلط/ هیچکدام: اگر گزینه "درست" را انتخاب کنید، کل جمله باید درست باشد. در این نوع زبان انگلیسی سوالات، چند جمله غلط ‌انداز هم وجود دارد که همه جزئیاتشان درست نیست:بعضی‌هایش درست است و بعضی دیگر نادرست. در این موارد، گزینه "غلط" را انتخاب کنید.  گزینه‌های متناظر: گزینه هایی را که قبلاً استفاده کرده‌اید خط نزنید چون ممکن است منجر به اشتباه شود. در عوض، روی همه گزینه های سوالات زبان انگلیسی تجدید نظر کنید. به این ترتیب این فرصت را خواهید داشت که اشتباهات خود را اصلاح کنید و ببینید آیا انتخاب یک کلمه برای سوال دیگر مناسب‌تر هست یا نه. پر کردن جای خالی جملات زبان انگلیسی: اطمینان حاصل کنید که حد مجاز کلمات را برای هر جای خالی در نظر می‌گیرید.

در اسکن/ تندخوانی زبان انگلیسی بهتر شوید

اسکن یک روش خواندن زبان انگلیسی است که به شما امکان می‌دهد سریعتر اطلاعات را پیدا کنید بدون اینکه لازم باشد همه چیز را کلمه به کلمه بخوانید. در این روش، شما فقط با حرکتی موج مانند، چشمهای‌تان را به راحتی روی متن زبان انگلیسی حرکت می‌دهید، برای خواندن جزئیات متوقف نمی‌شوید و با اطلاعات غیرضروری وقت تلف نمی‌کنید. این یک روش عالی برای درک ایده های اصلی متن و پیدا کردن اطلاعاتی است که به آنها نیاز دارید: پیدا کردن جمله تاپیک زبان انگلیسی: تاپیک معمولاً اولین جمله یک پاراگراف یا گاهی آخرین جمله آنست، که ایده اصلی کل پاراگراف را بیان می‌کند و به راحتی قابل تشخیص است؛چون به نظر می‌رسد خبرهای بعدی را اعلام می‌کند. چیزی مثل "امروزه استفاده از اینترانت در شرکتها مزایای زیادی دارد"، موضوع یک پاراگراف است که قصد دارد در باره مزایای اینترنت بحث کند. برای جلوگیری از وقت تلف کردن، همیشه تاپیک را در جمله اول، جمله دوم و یا جمله آخر زبان انگلیسی جستجو کنید.پیدا کردن کلمات کلیدی و اعداد. 

در مورد واژگان زبان انگلیسی خونسرد باشید

اگر با کلمات زبان انگلیسی ناشناخته روبرو شدید وحشت نکنید.حتی افراد بومی هم تک‌تک کلماتی را که در هر متنی می‌خوانند نمی‌فهمند و این اشکالی ندارد چون بیشتر اوقات همه این کلمات مهم نیستند.یادتان باشد که این تست واژگان نیست! شما در امتحان مجاز به استفاده از فرهنگ لغت نیستید اما این اصلاً نباید مشکلی باشد چون با جستجوی هر کلمه‌ای که نمی‌دانید فقط وقت خود را در امتحان زبان انگلیسی تلف خواهید کرد؛ تمرین‌هایی در این زمینه: وقتی مشغول خواندن متنی هستید و یا در یک جلسه آزمون آزمایشی آیلتس حضور دارید، خود را مجبور کنید که از فرهنگ لغت استفاده نکنید. ابتدا تمام تمرینات خواندن را تکمیل کنید و فقط بعد از پایان فعالیت، به متن برگردید و لغت یا لغت‌های زبان انگلیسی مورد نظرتان را جستجو کنید. اگر می خواهید لغات خود را بهبود ببخشید، می‌توانید بعد از اتمام هر آزمون، جداگانه روی آن کار کنید. متن هایی با برخی کلمات ِواقعاً مهم وجود دارند که دانش خاصی از یک زمینه خاص به حساب می‌آیند و در انتهای‌شان هم یک واژه نامه دارند. ضمن کار کردن روی این متون، واژه‌نامه ‌آنها را هم بخوانید تا درک خود را از این گونه متون بهبود ببخشید. تا جایی که می توانید دایره واژگان زبان انگلیسی خود را گسترش بدهید و در این راه از فلش‌کارت کمک بگیرید.

سرعت خواندن زبان انگلیسی خود را بهبود ببخشید

یادتان باشد: هرچه بیشتر بخوانید، در مهارت خواندن بهتر و سریعتر می‌شوید.به عنوان تمرین: در اوقات فراغت خود و موقع خواندن متن‌های زبان انگلیسی سرگرم کننده، تلاش کنید که هر بار کمی سریعتر مطالعه کنید. حتی می‌توانید وقت بگذارید و بررسی کنید که آیا سرعت مطالعه‌تان پیشرفتی می کند یا خیر. بهتر است متون و مقالاتی زبان انگلیسی بخوانید که از نظر طول و پیچیدگی، بیشتر شبیه متن‌های آیلتس باشند؛ مثل بعضی از مقالات علمی یا اقتصادی سیاسی.حرف آخر اینکه: انجام تستهای مربوط به مهارت خواندن و شرکت در دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir در آموزشگاه زبان انگلیسی دیاکو، راهی عالی برای بهتر شدن در زمینه‌ای هستند که قرار است در تمام زندگی خود از آن استفاده کنید. 

 



:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی , آموزش زبان انگلیسی , آموزش زبان , زبان انگلیسی , دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 18 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

شما داوطلبان عزیز می‌دانید که می‌توانید آزمون زبان انگلیسی آیلتس رابه صورت حضوری و یا رایانهای ارایه بدهید. بخش شنیداری، روخوانی و نگارش در تمام آزمون‌های زبان انگلیسی آیلتس در یک روز انجام می‌شود. اما آزمون مهارت گفتاری می‌تواند حداکثر یک هفته قبل یا بعد از آزمون‌های زبان انگلیسی دیگرانجام بگیرد. تمام جنبه‌های دیگر آزمون‌ها دقیقاً یکسان است، چه به شکل حضوری انجام شود و چه به صورت رایانه‌ای: محتوا، زمان بندی ، انواع سوال‌ها ، نمره‌بندی ، تحویل آزمون گفتاری ، فرمهای نتیجه آزمون ، تأیید نتایج.شما میتوانید با شرکت در دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی آکادمی زبان انگلیسی دیاکو خود را برای این آزمون آماده کنید.

ویژگی‌های خاص آزمون زبان انگلیسی آیلتس کامپیوتری

اکنون حدود ۳۰ سال است که آیلتس زبان انگلیسی با مشخصه‌های زیر برای دستیابی به رویاهای کاری، تحصیلی و مهاجرتی در خدمت همگان است: نتایج آزمون در عرض ۵-۳ روزاعلان می‌شود، آیلتس کامپیوتری معمولا ۳ بار در روز و ۷ روز در هفته در دسترس شماست.

طراحی و کیفیت آزمون‌های زبان انگلیسی آیلتس کامپیوتری

آیلتس زبان انگلیسی از یک همکاری منحصر به فرد در بین۳ سازمان بینالمللی برخوردار است. شورای انگلیس، IDP ارزیابی زبان انگلیسی آیلتس استرالیا و کمبریج. در حالی که شورای بریتانیا و IDP: آیلتس استرالیا مدیریت تحویل آزمون زبان انگلیسی ، مدیریت آزمونگر، پردازش نتایج آزمون زبان انگلیسی ، هماهنگی و سایر جنبه‌های مرتبط با مراکز را انجام می‌دهند، ارزیابی کمبریج در تحقیق، توسعه آزمون و ارسال سوالات به تمام مراکز آیلتس زبان انگلیسی نقش دارد. از آنجا که تولید و ارسال سوالات توسط یک شریک آیلتس کنترل می‌شود، استاندارد آزمون در تمام مراکز انجام آزمون زبان انگلیسی یکسان است. این همچنین باعث ایجاد ثبات در رویکردی می‌شود که در ارزیابی مهارت‌های زبانی داوطلبان انجام می‌گیرد.

آزمون زبان انگلیسی آیلتس کامپیوتری

این دقیقاً مثل آزمون حضوری زبان انگلیسی است، با این فرق که به جای نوشتن پاسخ‌های خود روی کاغذ، آنها را روی رایانه تایپ می‌کنید.اگر داوطلب این آزمون زبان انگلیسی هستید، بخشهای شنیداری، روخوانی و نگارش را روی رایانه انجام خواهید داد، اما آزمون گفتاری در کناریک آزمونگر آموزش دیده آیلتس و به صورت حضوری برگزار می‌شود چون این موثرترین روش برای ارزیابی مهارت‌های گفتاری زبان انگلیسی شماست.درآزمون زبان انگلیسی آیلتس کامپیوتری، به دلیل آزمون‌های زیاد و در تاریخ‌های مختلف حق انتخاب شما خیلی بیشتر است. با مراجعه به https://takeielts.britishcouncil.org/take-ielts/prepare/computer-delivered-ielts/how-it-works، می‌بینید که فیلمهایی برای داوطلبان آزمون زبان انگلیسی تدارک دیده شده که به آنها کمک می‌کند با چگونگیانجام بخش شنیداری، روخوانی و نگارش در رایانه آشنا شوند؛ همچنین این فیلم‌ها به داوطلبان نشان می‌دهد که موقع این آزمون زبان انگلیسی چگونه از گزینه راهنما، یادداشت برداری یا برجسته‌سازی متن استفاده کنند. راهنمایی‌های ارائه شده در این فیلم‌ها به اندازه کافی شما داوطلبان را با مراحل مختلف این آزمون آشنا می‌کند.

آمادگی برای آزمون زبان انگلیسی آیلتس کامپیوتری با کمک آزمونهای آزمایشی

اکنون می‌توانید آزمون زبان انگلیسی آیلتس آزمایشی خود را با رایانه انجام دهید. بهتر است بدانید که به منظور بهبود سطح انگلیسی شما در این آزمون‌ از طیف وسیعی از مطالب عملی استفاده شده است. نمونه سوالات آزمون زبان انگلیسی به شما کمک می‌کند تا با تشخیص و انتخاب گزینههای صحیح برای آزمون آماده شوید. این نمونه مطالب درباره بخش‌های شنیداری، روخوانی و نگارش زبان انگلیسی به شما ایدهای منطقی می‌دهد. برای آگاهی از آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir و کیفیت و نحوه انجام آزمون‌های زبان انگلیسی آیلتس، به شما پیشنهاد می‌شود در آزمون رایگان زبان انگلیسی آیلتس که به صورت رایانه ای ارایه داده شده شرکت کنید. آزمونهای زبان انگلیسی آیلتس توسط بسیاری از کشورها در سراسر جهان انجام می‌شوند که امکان دسترسی به این سازمان‌ها و موسسات زبان انگلیسی ، از طریق ورود به سایت آنها به راحتی فراهم می‌شود. اما شما داوطلب عزیز می‌توانید آزمون رایانهای خود را به کمک یکی از مراکز آزمون زبان انگلیسی آیلتس در ایران به راحتی رزرو کنید، از جمله:IDP آیلتس ایران، هنگامی که آزمون آیلتس خود را بصورت آنلاین رزرو می‌کنید، می‌توانید با کارت اعتباری خود هزینه آن را بصورت آنلاین یا بصورت آفلاین و از طریق سپرده بانکی و یا مرکز آزمون پرداخت کنید. شماهمچنین باید یک نسخه رنگی اسکن شده روشن از گذرنامه یا کارت شناسایی ملی خود را بارگذاری کنید، مرکز آزمون چند روز قبل از آزمون، یک ایمیل تأیید با مشخصات آزمون شما ارسال می‌کند؛ پس حتما از درستی آدرس ایمیل خود اطمینان حاصل کنید. هزینه آزمون زبان انگلیسی آیلتس کامپیوتری در هر کشور متفاوت است. مشاور دانشجوییIDP هزینه آزمون کشور شما را با توجه به نرخ ارز محلی‌تان به شما اعلان می‌کند؛ در غیر اینصورت لازم است با نزدیکترین مرکز آزمون خود تماس بگیرید. چنانچه به نتیجه آزمون زبان انگلیسی خود اعتراض دارید، می‌توانید ظرف شش هفته از تاریخ آزمون برای تجدید نظر و به عنوان تحقیق مجدد در مورد نتایج آزمون‌تان، به مرکز آزمون زبان انگلیسی درخواست بدهید. برای این منظور لازم است هزینه استعلام را بپردازید که اگر اعتراض‌شما بجا باشد و بعد از تجدید نظرامتیازآزمون‌تان تغییر کند، به طور کامل بازپرداخت می‌شود. توجه داشته باشید که آزمونگران آیلتس کامپیوتری از دستورالعمل‌های دقیق ارزیابی پیروی می‌کنند وروند آزمون آیلتس بالاترین رویههای کنترل کیفیت را دارد.



:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی , آموزش زبان انگلیسی , آموزش زبان , زبان انگلیسی , دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

آزمون زبان انگلیسی برای چه کسانی است؟ دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی  IELTS Life Skills /آزمون زبان انگلیسی مهارت‌های زندگی آیلتس،به طور خاص برای افرادی طراحی شده که تحت ویزای انگلستان و مهاجرت (UKVI) به اثبات توانایی گفتاری و شنیداری خود در زبان انگلیسی (به عنوان بخشی از درخواست خود) نیازدارند.

آزمون‌های زبان انگلیسی موجود در سراسر جهان عبارتند از:

ویزا برای اعضای 'خانواده یک فرد ساکن' - انگلیس، ویزای کار یا اشتغال بدون حق اقامت - انگلیس، تابعیت - انگلیس. آزمون برای اخذ ویزای انگلستان و مهاجرت، شامل تأیید مهارت‌های گفتاری و شنیداری زبان انگلیسی است.

آزمون زبان انگلیسی آیلتس برای چه کسانی است؟

 آزمون مهارت‌های زندگی زبان انگلیسی آیلتس،به طور خاص برای افرادی طراحی شده که تحت ویزای انگلستان و مهاجرت   (UKVI) به اثبات توانایی گفتاری و شنیداری خود در زبان انگلیسی (به عنوان بخشی از درخواست خود) نیاز دارند. ویزای 'خانواده یک فرد ساکن'، خاص افرادی است که می خواهند نزد یکی از اقوام، همسر یا شریک زندگی خود که از قبل در انگلستان به طور دائم زندگی می‌کند، بمانند. خاص افرادی است که در حال حاضر در انگلستان مشغول کار یا تحصیل ولی بدون حق اقامت هستند و می‌خواهندحق اقامت دائمی بگیرند. تابعیت، خاص افرادی است که می‌خواهند شهروند انگلیس شوند. برای سایر دسته‌های ویزاهم می‌توان از آزمون آیلتس استفاده کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی استفاده از  آزمون زبان انگلیسی آیلتس یاIELTS Life Skills / مهارت‌های زندگی آیلتس برای ویزای انگلستان و مهاجرت، به www.ielts.org/unitedkingdom  رجوع کنید.

قالب آیلتس زبان انگلیسی در آزمون

مهارت‌های زندگی زبان انگلیسی آیلتس،یک آزمون گفتاری و شنیداریِ زبان انگلیسی حضوری است که طی آن شما در حضور یک ممتحن، و همراه با یک داوطلب دیگرآزمون خود را خواهید داد. قالب و موارد خواسته شده در آزمون:  به زبان گفتاری گوش دهید و به آنها پاسخ دهید، از جمله روایتهای ساده، جملات، سوال‌ها و دستورالعمل‌های تک‌ مرحله‌ای زبان انگلیسی ، بایداطلاعات، احساسات و نظرات اساسی خود را در مورد موضوعات آشنا بیان کنید. باید با شخص دیگری در باره یک موقعیت و موضوعات آشنا به زبان انگلیسی گفتگو کنید. فایل شنیداری از جمله اطلاعات مستقیم زبان انگلیسی و روایتها را گوش کنید و به آنها پاسخ دهید، و توضیحات و دستورالعمل‌های مستقیم را دنبال کنید. با استفاده از جملات مناسب زبان انگلیسی ، اطلاعات، احساسات و عقاید خود را در مورد موضوعات آشنا بیان کنید. با یکیا چند نفر در یک موقعیت آشنا صحبت و نکات مربوطه را بیان کنید؛ به صحبت‌های آنها پاسخ دهید تا در مورد موضوعات آشنا به درک مشترکی در زبان انگلیسی برسید.

اهداف آیلتس زبان انگلیسی در مکالمه

این اهداف در زبان انگلیسی می‌تواند شامل این موارد باشد:  توصیف کردن، نظر دادن، دادن اطلاعات شخصی، بیان علایق، نظر دادن، درخواست اطلاعات یا توضیحات، موافقت و مخالفت، توضیح دادن، دلیل آوردن یا توجیه کردن، تصمیمگیری، پیشنهاد کردن، انتخاب کردن، علاوه بر وظایف فوق، وظایف زیر هم ممکن است مد نظر باشد:  مقایسه در زبان انگلیسی ، نشان دادن تقابل، علت، دلیل یا هدف،اولویتبندی، برنامه‌ریزی، متقاعد کردن، روایت کردن به زبان انگلیسی ، درمورد وقایع گذشته یا آینده سوال کردن، بیان اطمینان یا احتمال وقوع چیزی در آینده.

مهارت‌های زندگی زبان انگلیسی آیلتس

صحبت کردن و گوش دادن: می توانید برای آزمون زبان انگلیسی IELTS Life Skills/ مهارت‌های زندگی آیلتس، در مکان‌های آزمون زبان انگلیسی در کشور انگلستان و یا سایر اماکن مربوطه در سراسر جهان شرکت کنید. برای یافتن نزدیکترین مرکز آزمون زبان انگلیسی IELTS Life Skills/ مهارت‌های زندگی آیلتس به www.ielts.org/testcentres مراجعه کنید.برای آزمون زبان انگلیسی خود آماده شوید: برای کمک به شما در آماده شدن برای آزمون‌تان، نمونه‌های آزمایشی زبان انگلیسی رایگان در آدرس www.ielts.org/lifeskills وجود دارد که می‌توانید آنها را دانلود کنید. نتایج شما معمولاً ظرف مدت هفت روز بعد از آزمون زبان انگلیسی در دسترس خواهد بود. شما در این آزمون زبان انگلیسی یکی از دو نتیجه را خواهید گرفت: پذیرفته و یا مردود، مردود به این معنی است که شما موفق نبوده‌اید و نمی‌توانید از نتیجه آزمون زبان انگلیسی خود برای اهداف مهاجرت استفاده کنید. در آدرس www.ielts.org/lifeskills با این مورد بیشترآشنا شوید. اگر در مورد مهارت‌های زندگی آیلتس سوالی دارید که در وبسایت به آن پاسخ داده نشده، می‌توانید از فرم پرس‌و‌جوی موجود در آدرس سایت استفاده کنید.اطلاعات بیشتر در مورد درخواست ویزای انگلیس را در www.gov.uk مشاهده کنید.شرکای آزمون زبان انگلیسی آیلتس، حق داوطلبان آزمون را برای حفظ حریم خصوصی‌شان به رسمیت می‌شناسند و از آن حمایت می‌کنند. برای اطلاعات بیشتر به سایت www.ielts.org/privacy مراجعه کنید. برای اطلاع از چگونگی استفاده از آزمون آیلتس و یا شرکت در دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir ، IELTS Life Skills/ مهارت‌های زندگی آیلتس، ویزای "خانواده یک فرد مستقر"، حق اقامت دایم و تابعیت، به www.ielts.org/life مراجعه کنید.



:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی , آموزش زبان انگلیسی , آموزش زبان , زبان انگلیسی , دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

دولینگو یک مثال عالی از یک برنامه ساده زبان‌آموزی و استفاده از آن بسیار ساده است: تنظیم یک پروفایل، انتخاب زبان انگلیسی مقصد، تعیین اهداف هفتگی و...آغاز زبان‌آموزی! اگر می‌خواهید از گذراندن دوره های منفرد یا دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی مطالبی که قبلاً با آنها آشنا شده‌اید، جلوگیری کنید، می‌توانید از راه میانبر استفاده کنید. برای انجام این کار باید این آزمون زبان انگلیسی را پشت سر بگذارید،چون در یادگیری زبان انگلیسی هیچ میانبری غیر از این وجود ندارد! گزینه "تست کردن" موقع شروع یادگیری زبان انگلیسی هم انجام می‌شود. می‌توانید با اصول کار شروع کنید یا می‌توانید در یک "آزمون ورودی" شرکت کنید و به برنامه اجازه دهید سطح تسلط شما را تعیین کند. هر درس در دولینگو از طیف وسیعی از فعالیتها مثل ترجمه تشکیل شده است و واژگان جدید زبان انگلیسی اغلب با تصاویر آموزش داده می‌شوند و نکات گرامری در حباب‌های گفتاری، کمی توضیح داده می‌شوند. همچنین تمرینهای شنیداری زبان انگلیسی وجود دارد که شما باید آنچه را می‌شنوید تایپ کنید. پس از پایان تمام دروس زبان انگلیسی در یک بخش، یک صفحه نمایش اضافی ظاهر می‌شود که "ضعیفترین کلمات" شما را نشان می‌دهد؛این کلمات توسط برنامه و هنگام کار در آن بخش شناسایی شده است. می‌توانید ضعیف‌ترین کلمات خود را در آنجا تقویت کنید و یا در مرحله بعد به عقب برگردید. زبان انگلیسی دولینگو همچنین به شما این امکان را می‌دهد که تمام دروس خود را دوباره انجام دهید، حتی اگر بار اول همه چیز را به درستی انجام داده باشید. پس از تکمیل یک بخش، نوار زیر نماد آن بخش تخمینی از میزان مطالب یاد گرفته شده شما را نشان می‌دهد. طبیعتاً ، اگر درس را خوانده باشید، نوار پر خواهد شد. با گذشت روز، مقدار آن کم می‌شود، مگر اینکه تجدید نظر کنید.

دولینگو پیشرفت روزانه زبان انگلیسی شما را دنبال می‌کند

در پایان هر درس، شما یک گزارش پیشرفت دریافت می‌کنید که همچنین تعداد روزهای پشت سر هم که کار انجام داده اید را نشان می‌دهد. اگر «لینگوت» (پول ارز دولینگو که با پاسخ درست به سوالات بدست می‌آید) داشته باشید، در صفحه نمایش داده می‌شود. زبان انگلیسی دولینگو تشخیص می‌دهد که زبان‌آموزان باید انگیزه داشته باشند تا با اطمینان دوباره به برنامه برگردند و درس را از سر بگیرند. دولینگو از چندین روش مختلف برای نگه داشتن شما تا آخر مسیر استفاده می‌کند.مثلا یک ابزار آن، تعیین هدف است. اهدافی که می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید از "گاه به گاه" تا "دیوانه" متفاوت است و به میزان جدی بودن شما در یادگیری و سرعت پیشرفت شما بستگی دارد. دومین روشی که زبان انگلیسی دولینگو برای ایجاد انگیزه در زبان‌آموزان خود استفاده می‌کند، مهارت‌های پاداش و توانایی به دست آوردن "لینگوت" است.

یادآوری‌های تجدید نظر بصری

میلههای "قدرت" که در زیربخش‌های درسی نشان داده می‌شوند، یادآوری خوبی برای نقص حافظه هستند؛ و آن زمانی است که فکر می‌کنید درسی رایاد گرفته‌اید و می‌توانید حرکت را ادامه دهید اما در واقع آنچه شما نیاز دارید "تکرار ِبا فاصله" است تا مطمئن شوید درس جدید در حافظه‌تان نشسته است.تکرار فاصله‌ای ، در یادگیری زبان انگلیسی روشی است که به موجب آن کلمات خاص را در فواصل مشخص بین هر جلسه تکرار می‌کنید. طبق این تئوری، در نهایت می‌توانید بین تکرار دروس زبان انگلیسی ،چندین ماه فاصله بیندازید بدون اینکه معنای آن را فراموش کنید. خیلی از یادگیری‌ها در زبان انگلیسی دولینگو بصری است. تصاویری برای یادگیری واژگان و رنگ‌هایی که نشانگر درست یا غلط بودن شما هستند، بعلاوه متن قابل لمس برای کلمات جدید یا نکات دستوری مهم. چندنکته:اگرچه زبان انگلیسی دولینگو می‌تواند در حمایت از پیشرفت یادگیری زبان انگلیسی شما بسیار مفید باشد، اما در تصمیم گیری در مورد اینکه آیا این برنامه برای شما مناسب است یا نه، باید چند مورد را بخاطر بسپارید:اشتباه كردن قسمت اجتناب‌ناپذیر و اساسی یادگیری زبان انگلیسی است. سفر به سوی روان بودن در گفتگو، اغلب مربوط به داشتن شهامت برای سخن گفتن است حتی اگر می‌دانید که این کار بی نقص نیست. زبان انگلیسی دولینگو شما را به خاطر کوچکترین اشتباه کوچک در املا یا تلفظ زبان انگلیسی تنبیه و مجبور به اصلاح می‌کند. این امر به ویژه وقتی که در هر بخش پیشرفت می‌کنید و ساختارهای دستوری پیچیدهتری را یاد می‌گیرید، صادق است. بعضی از جملاتی که برنامه باعث می‌شود ترجمه‌شان کنید، معمولاً در گفتار طبیعی استفاده نمی‌شوند. با این حال، هدف آنها نشان دادن بعضی از مفاهیم زبان انگلیسی است. از آنجا که دروس و بخش‌های جدید فقط با اتمام درس قبلی در برنامه فعال می‌شوند، گاهی اوقات باید واژگان زبان انگلیسی را بیاموزید که لزوماً با اهداف یادگیری شما ارتباطی ندارند. زبان انگلیسی دولینگواین توهم را به شما می‌دهد که مهارت‌های گفتاری خود را تمرین می‌کنید. با این حال، آنچه در واقع برنامه از شما می‌خواهد این است که آنچه را که می توانید روی صفحه مشاهده کنید به صورت نوشتاری تکرار کنید. بنابراین، موقع انجام تمرینات "گفتاری"در زبان انگلیسی دولینگو، اساساً پس از برنامه شما تکرار می‌کنید؛ چیزی را از حافظه‌تان بازیابی نمی‌کنید یا از مغز خود نمی‌خواهید چیزی را از ابتدا ایجاد کند. به این ترتیب، دولینگو برنامه‌ای است که به شما امکان می‌دهد تلفظ را تمرین کنید اما از روز اول از شما نمی‌خواهد صحبت کنید.

دولینگو ابزاری عالی برای زبان‌ انگلیسی آموزان 

دولینگو یک دوره زبان انگلیسی مستقل نیست، اما یک گزینه عالی برای جعبه ابزار زبان‌آموزان است. استفاده از آن آسان و سرگرم کننده است و خوب کار می‌کند. البته انجام تکالیف را فراموش نکنید. اگر هدف شما شرکت در دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir دستیابی به تسلط واقعی است، به یاد داشته باشید که زبانی را که یاد می‌گیرید بخوانید، صحبت کنید و واقعاً با آن زندگی کنید!



:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی , آموزش زبان انگلیسی , آموزش زبان , زبان انگلیسی , دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

امروزه یادگیری زبان انگلیسی به یکی از ملزومات مهم دنیای مدرن تبدیل گشته است. همان طور که می دانیم تماشای فیلم و سریال و گوش دادن به آهنگ های زبان انگلیسی به زبان آموزان کمک فراوانی خواهد کرد و فرآیند یادگیری زبان انگلیسی را تسهیل خواهد کرد. همچنین علاوه بر شرکت در دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی دنبال کردن اخبار نیز می‌تواند ابزار مناسب و جذابی در یادگیری زبان انگلیسی باشد اگر زبان آموزان بتوانند از آن به خوبی استفاده کنند. در این مقاله قصد داریم به یادگیری زبان انگلیسی از طریق اخبار انگلیسی بپردازیم. با مجله دیاکو همراه باشید. مطالبی که در اخبار گفته می‌شوند، دارای متنی واضح، صریح  و شفاف می باشند بنابراین دنبال کردن اخبار زبان انگلیسی می تواند روش عالی ای برای یادگیری زبان انگلیسی باشد. در واقع پیگیری اخبار زبان انگلیسی به‌ نوعی یک کلاس خصوصی زبان انگلیسی برای زبان آموزان محسوب می شود. علت اهمیت دنبال کردن اخبار در این است که یادگیری زبان انگلیسی تنها به گسترش دایره‌ی واژگان محدود نمی باشد و برقراری ارتباط با کسانی که به این زبان صحبت می‌کنند نیز حایز اهمیت است. وقتی شما بدانید در دنیای واقعی آنها دقیقا چه اتفاقاتی در حال رخ دادن است، قطعا بهتر می توانید زبان انگلیسی شان را درک کنید. واژه ی خبر(News)، همانطور که از کلمه ی آن مشخص است، اطلاعاتی تازه و نو می باشد. اخبار بر روی موضوعات تازه و جدیدی تمرکز دارد که ممکن است دغدغه ی زبان آموزان هم باشد. مزیت دیگر اخبار این است که اخبار یک منبع تمام نشدنی می باشد. بسیاری از سایتها و شبکه های خبری در طول روز بارها و بارها به روز رسانی می‌شوند. بنابراین زبان آموزان همیشه با محتوا و مطالب جدیدی روبرو هستند. اخبارهای تلویزیونی با گویش‌های استانداردی بیان می‌شوند و گویندگان اخبار تلفظ واضحی دارند که برای زبان آموزان با سطح مبتدی و هم برای زبان آموزان سطح متوسط، ایده آل است و این مزیت مهمی برای زبان آموزانی است که به تازگی شروع به یادگیری زبان انگلیسی کردند. همچنین به هنگام خوانده شدن خبر توسط گوینده ی خبر متن آن نیز به صورت زیرنویس در زیر فایل تصویری قابل رویت است که سبب خواهد شد زبان آموز درک درستی از لغات و واژگان زبان انگلیسی بکار رفته در اخبار داشته باشد. توجه داشته باشید که اگر شما از سطح زبان انگلیسی متوسط یا پایین‌تری برخوردار هستید نیز می‌توانید به اخبار مناسب با سطح خودتان در سایت‌های خبری مختلف هم دسترسی داشته باشید و بعد از پیشرفت سطح زبان انگلیسی خود، اخبار و موضوعات سخت ‌تر و پیچیده تری را انتخاب کنید.

 معرفی شبکه های زبان انگلیسی خبری معتبر

در این قسمت می خواهیم شما را با منابع خبری مهم و معتبر زبان انگلیسی آشنا کنیم. بی بی سی از بزرگترین سایت‌های اخبار زبان انگلیسی در دنیا می باشد که شامل طیف وسیعی از موضوعاتی از قبیل اخبار دنیا، اخبار انگلستان، سرگرمی، فن‌آوری، سیاست و ورزش است. این شبکه همچنین دارای برنامه‌ روزانه ‌ای به نامWords in the News  می باشد که مخصوص علاقه مندان زبان انگلیسی و لهجه‌ی بریتانیایی است. در این برنامه، گویندگان اخبار فهرستی از کلمات مهم موجود در متن خبر را آماده می کنند و سپس داستانی متشکل از همان کلمات را برای شنونده می‌خوانند. ممکن است در ابتدا برخی از کلمه‌ها برای زبان آموزان سخت باشند ولی معمولا در آخر برنامه می‌توانند کلمات آن درس را مرور کرده و یاد بگیرند. دنبال کردن اخبار این شبکه را برای یادگیری زبان انگلیسی به شما پیشنهاد می کنیم.

اخبار زبان انگلیسی شبکه ‌ Voice of America

این شبکه نیز منبع مناسب دیگری در یادگیری زبان انگلیسی می باشد. این اخبار در دو سطح مختلف روی وب‌سایت این شبکه قرار داده می‌شود. زبان‌آموزان می‌توانند به پادکست‌ زبان انگلیسی اخبار گوش بدهند و یا ویدئوهای مربوط به آن را تماشا کنند و هم ‌زمان متن اخبار را بخوانند. گویندگان خبر این شبکه معمولا آهسته و واضح صحبت می‌کنند. بنابراین زبان‌آموزان مبتدی نیز می توانند با این سرعت  به راحتی هماهنگ شوند. گوینده گان این شبکه از بسیاری از لغات پرکاربرد زبان انگلیسی درهنگام بیان جملات خبری خود در موضوعات مختلف علمی، اقتصادی، فرهنگی، بهداشتی، ورزشی، اکتشافات، رویداد های جهان و ... استفاده می کنند که قطعا کمک قابل توجهی در یادگیری لغات زبان انگلیسی کاربردی به زبان آموزان خواهد کرد. ای بی سی یک شرکت خبری دولتی استرالیایی است که وب‌ سایت آن در سراسر جهان مطرح هست. این شبکه  مانند شبکه ی BBC به گونه ای می باشد تا بی‌طرفی سیاسی در آن به خوبی رعایت شود. موضوعات اخبار این شبکه شامل سیاست، کسب‌وکار، ورزش، علم و...می باشد. برای اینکه بتوانید از گوش دادن به اخبار زبان انگلیسی نهایت استفاده را ببرید نکات زیر را در نظر داشته باشید.

سعی کنید دقیقا اخبار موردعلاقه‌ی خود را دنبال کنید

 ممکن است برای شما گوش دادن به اخبار سیاسی کسل کننده و خسته کننده باشد. به شما پیشنهاد می دهیم اخبار بخش های جذاب دیگری مانند بخش ورزشی؛ سلامت و پزشکی؛ هنری و... را دنبال کنید. قطعا علاقه شما به موضوع مورد نظر فرآیند یادگیری زبان انگلیسی را سرعت می بخشد. پیدا کردن خبرهای زبان انگلیسی‌ درباره‌ی موضوعاتی که به آنها علاقه‌مند هستید، انگیزه‌ی شما را برای یادگیری بسیار بالا می برد. قطعا این شیوه‌ی یادگیری زبان انگلیسی به کمک اخبار جذابیت‌های خاص خودش را به همراه خواهد داشت.

می‌توانید مدت نیم ساعت از یک بخش خبری زبان انگلیسی را ضبط کنید و بر روی فایل ضبط شده کار کنید!

 اگر هنگام تماشای خبر با لغت یا اصطلاح جدیدی روبه‌رو می شوید، خبر را متوقف کنید و آن لغت یا اصطلاح زبان انگلیسی را یادداشت کنید و در دیکشنری مناسب معنی آن را جستجو کنید سپس به ادامه ی اخبار مورد نظر خود بپردازید. تکنیک یادداشت برداری یا Note taking بسیار می‌تواند در این بخش به شما کمک کند. در حین گوش دادن خبر، سعی کنید کلمات کلیدی زبان انگلیسی خبر را که می‌شنوید بر روی کاغذ یادداشت کنید. سپس در دیکشنری زبان انگلیسی به انگلیسی، دیکته صحیح و تلفظ آن را چک کنید. 

برنامه‌ی گوش دادن به اخبار با هدف تقویت و یادگیری زبان انگلیسی را بلند مدت دنبال کنید. 

نکته جالب در خبر این است که بعد از مدتی که به اخبار گوش می‌دهید، طیف واژگان زبان انگلیسی که می بینید و یا می‌شنوید بسیار به چشم و گوش شما آشنا می‌آیند. دلیل آن هم این است که کلمات مختص خبر محدود هستند و در خبرهای مختلف دائما تکرار می‌شوند. امروزه اینترنت پر است از اخبار سطحی و بدون کیفیت و محتوا. اخبار با کیفیت را دنبال کنید. امروزه برخی از سایت ها مجموعه ای از بهترین اخبار موجود در اینترنت را جمع آوری می کنند. مزیت این اخبار ویدئویی در این است که زبان آموزان همزمان اخبار را هم می بینند، هم می شنوند و هم می خوانند در واقع با دنبال کردن اخبار زبان آموزان هم مهارت Listening و هم مهارت Reading و درک مطلب خود را بهبود می بخشند.در انتهای این مقاله به اطلاع می‌رسانیم که دوره‌های مختص خبر تحت عنوان Press & News و دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir در آکادمی زبان  انگلیسی دیاکو بصورت تکروز پنجشنبه به علاقه‌مندان ارائه می‌گردد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۷۲۱۱۴ تماس بگیرید. 



:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی , آموزش زبان انگلیسی , آموزش زبان , زبان انگلیسی , دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

آزمون زبان انگلیسی Pearson Tests of English که به اختصار PTE خوانده می شود، یک آزمون بین المللی زبان انگلیسی است که داوطلبان آن متقاضیان درخواست پذیرش و مهاجرت به بعضی از کشورها مانند استرالیا و نیوزیلند می باشند. بدیهی است فقط دانشگاه ها و سفارت خانه هایی نتیجه این آزمون زبان انگلیسی را از شما خواهند پذیرفت که آزمون PTE، در لیست موارد قابل قبول و معتبر آن ها باشد. از این رو لازم است پیش از ثبت نام در این آزمون و یا دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی ، اطمینان حاصل نمایید که دانشگاه یا کشور مقصد، نمره آزمون زبان انگلیسی PTE را از شما می پذیرد. دقت داشته باشید که این آزمون زبان انگلیسی برخلاف آزمون های بین المللی TOEFL و IELTS به دلیل تحریم های جاری در ایران برگزار نمی شود و برای شرکت در آن باید به کشور های دیگری سفر کرد. پیشنهاد آکادمی زبان زبان انگلیسی دیاکو برای شرکت در این آزمون، کشور ترکیه است. علت اصلی این است که ترکیه همانند دیگر کشورهای برگزار کننده مانند عراق، آذربایجان، امارات و غیره نیازی به اخذ ویزا ندارد و از مراکز امتحانی خوبی برخوردار است. در این مقاله سعی داریم تا شما را با مراکز برگزاری این آزمون زبان انگلیسی در کشور همسایه، ترکیه بیشتر آشنا کنیم. با مجله دیاکو همراه باشید.

مرکز آزمون زبان انگلیسی PTE در شهر ارزروم ترکیه

ارزروم مرکز استان ارزروم در ترکیه است و در زبان فارسی به معنی سرزمین رومیان می باشد. جمعیت این شهر حدود۳۶۷۰۰۰ نفر می باشد. این شهر نقشی نظامی و اقتصادی در کشور ترکیه دارد. همچنین فعالیت خوبی در روابط بازرگانی ترکیه و ایران ایفا می کند. مرکز ATASEM در دانشگاه آتاتورک شهر زیبای ارزروم ترکیه  واقع است. بد نیست بدانید بیمارستان این دانشگاه در نزدیکی این مرکز قرار دارد. این مرکز دارای بهترین امکانات و تجهیزات برای متقاضیان آزمون زبان انگلیسی PTE می باشد. در حال حاضر مرکز   ATASEM در روز های پنج شنبه و جمعه هر هفته آزمون زبان انگلیسی  PTE را برگزار می کند. ظرفیت این مرکز ۱۰ صندلی است که در دو ردیف پنج تایی چیده شده است. از مزیت های این مرکز می توان به نحوه نور پردازی آرامش بخش آن و همچنین کمدهای بزرگ آن جهت نگهداری وسایل اشاره کرد. لازم است بدانید ارزروم یکی از نزدیک ترین مراکز برگزاری آزمون زبان انگلیسی  PTE به ایران است و می توان به صورت زمینی هم به این شهر سفر کرد، بنابراین ارزروم یکی از مقرون به صرفه ترین گزینه ها برای شرکت در آزمون زبان انگلیسی PTE  است. 

مرکزآزمون PTE  زبان انگلیسی در شهر آدانا ترکیه

آدانا پنجمین شهر بزرگ ترکیه است. این شهر در حدود ۱.۸ میلیون نفر جمعیت دارد و جز قدیمی‌ترین شهرهای ترکیه محسوب می شود. لازم است بدانید برای سفر به آدانا از ایران، پرواز مستقیم وجود ندارد. مرکز برگزاری آزمون زبان انگلیسی PTE  این شهر واقع در دانشگاه علمی و فناوری آدانا مقابل مسجد هیسترویک آدانا می باشد. بد نیست بدانید این دانشگاه به پردیس خود منتقل شده است و دیگر در مرکز شهر ساختمان آموزشی ندارند. بنابراین، امتحانات در مدرسه زبان های خارجی و زبان انگلیسی برگزار می شود. پردیس این دانشگاه در شرق شهر واقع شده است. شما می توانید با اتوبوس های شهری ۱۲۴، ۱۰۶ و ۱۴۴ به این دانشگاه برسید. 

مراکز آزمون زبان انگلیسی PTE در شهر استانبول ترکیه

شهر استانبول پرجمعیت ترین شهر ترکیه است و به سبب جاذبه های تاریخی و مدرن، مرکز فرهنگی، تاریخی و اقتصادی کشور ترکیه محسوب می‌شود.بیشترین مراکز آزمون زبان انگلیسی PTE در شهر استانبول قرار دارد. در بین این مراکز امتحانی، دانشگاه استانبول دارای ۱۰ جایگاه امتحانی، دانشگاه فنی یلدیز استانبول دارای ۸ جایگاه امتحانی و مرکز حرفه ای پیرسون دارای ۲۰ جایگاه امتحانی می باشد. برای رفتن به مرکز یلدیز پیشنهاد میکنیم حداقل یک ساعت قبل، در مرکز آزمون زبان انگلیسی حاضر باشید. اگر حتی یک دقیقه بعد از وقت مقرر برسید، شما مجاز به شرکت در آزمون زبان انگلیسی نخواهید بود. بعد از ورود به دانشگاه در محوطه تابلو "Pearson VUE Authorized Test Center Select" را دنبال کنید. در بلوک B می توانید با فشار دادن دکمه ۱ آسانسور به طبقه ۶ بروید. اگر با تاکسی میخواهید به این محل بروید، به تاکسی بگویید شما را به بشیکتاش ببرد.  اگر تمایل دارید با اتوبوس به محل مقرر برسید، میتوانید از میدان تقسیم اتوبوس های شماره  ۵۵۹C و ۱۲۹T را سوار شوید تا شما را به دانشگاه فنی یلدیز برسانند. برای رسیدن به ، از میدان اصلی در بشیکتاش (در کنار اسکله و ایستگاه اصلی اتوبوس) روبروی کاخ Dolmabahce و ورزشگاه بشیکتاش مستقیم پیش روید، در دومین خروجی به سمت راست بروید، وارد خیابان سنگ فرش شده ای می شوید. از تپه بالا میروید تا به V-Junction (ورودی هتل w) برسید. از سمت چپ ۲۵۰ متر جلو روید. در سمت راست قبل از چراغ راهنمایی ورودی پارک تجاری BJK پلازا قرار دارد. مرکز حرفه ای پیرسون در بلوک A طبقه ۱ می باشد. به عنوان محل آزمون زبان انگلیسی خود انتخاب کردید، باید وارد خط مترو Yenikap- Haciosman شوید و بعد در ایستگاه دانشگاه استانبول از قطار پیاده شوید. مرکز آزمون زبان انگلیسی علمی PTE در طبقه اول ساختمان اطلاع رسانی روبروی خوابگاه Vezneciler قرار دارد. یکی دیگر از مراکز برگزاری آزمون زبان انگلیسی در شهر استانبول می باشد. این مدرسه در بلوار بارباراس شماره ۹۱ واقع شده است. در سمت چپ ساختمان بانک  Vakifو هتل کنراد روبروی آن قرار دارد.  برای رسیدن به این مرکز به ایستگاه مترو  Zincirlikuyu بروید، سپس اتوبوسی به سمت بشیکتاس یا تقسیم سوار شوید. البته شما می توانید مینی بوس های بشیکتاس را هم سوار شوید. اما در هر دو صورت شما باید در ایستگاه بلوار بارباراس از اتوبوس یا مینی بوس  پیاده شوید. هر دو به طور مستقیم از مقابل مدرسه که در سمت راست قرار دارد عبور می کنند. اگر از میدان تقسیم میخواهید به این مرکز بروید، میتوانید از اتوبوس شماره ۵۵۹ استفاده کنید و در ایستگاه بلوار بارباراس از اتوبوس پیاده شوید.

مرکزآزمون زبان انگلیسی PTE در شهر آنکارا ترکیه

مرکز آزمون زبان انگلیسی PTE شهر انکارا در دانشگاه  YILDIRIM BEYAZIT واقع است. برای رسیدن به این دانشگاه شما باید در خیابان آتاتورک به سمت بلوار Cankaya حرکت کنید. بعد از چراغ راهنمایی و رانندگی به سمت خیابان Cinnah حرکت کنید. این دانشگاه ۱۵۰ متر جلوتر از چراغ راهنمایی و رانندگی و درسمت راست شما قرار دارد. در پشت ساختمان اصلی محلی برای پارک ماشین ها وجود دارد. اگر میخواهید از حمل و نقل عمومی استفاده کنید، از گووانپارک اتوبوس ۱۱۲ را سوار شوید. در ایستگاه دوم کنار پارک Kugulu از اتوبوس پیاده شوید. ۱۵۰ متر در خیابان Cinnah پیش روید. دانشگاه را در سمت راست خود مشاهده خواهید کرد. البته علاوه بر این ، شما میتوانید از اتوبوس های شماره ۴۱۳،۱۱۳, ۱۸۸, ۴۰۸, ۱۳۵, ۱۱۴, ۱۱۵, ۳-۱۱۴ نیز استفاده کنید. 


مرکزآزمون زبان انگلیسی PTE در شهر دنیزلی ترکیه

مرکز آزمون زبان انگلیسی PTE در شهر دنیزلی در دانشکده زبان های خارجی دانشگاه Pamukkale قرار دارد. اگر میخواهید به این مرکز بیایید، از مرکز شهر" KAMPUS" اتوبوس ها و مینی بوس ها عمومی را سوار شوید تا به این دانشگاه برسید.

مرکزآزمون زبان انگلیسی PTE در شهر ازمیر ترکیه

این مرکز در دانشکده زبان های خارجی دانشگاه Dokuz Eylul در پردیس Dokuzcesmeler واقع در بوکا ازمیر قرار دارد. در نزدیکی این دانشگاه یک ایستگاه اتوبوس قرار دارد. اگر از گیت A وارد شوید، به راست و سپس به چپ بروید. اگر ۳۰۰ متر به جلو روید، دانشکده زبان های خارجی را در سمت راست خود خواهید دید.آکادمی زبان دیاکو تخصصی‌ترین مرکز برگزاری آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir دوره آمادگی آزمون PTE این امکان را دارد تا شما را برای موفقیت در این آزمون همراه با مدرسین مجرب و در لابراتوار تخصصی PTE آماده کند. 

 



:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی , آموزش زبان انگلیسی , آموزش زبان , زبان انگلیسی , دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

آزمون زبان انگلیسی PTE از آن دسته آزمون های معتبر و بین المللی است که امروزه توسط اداره مهاجرت استرالیا و کلیه دانشگاه های استرالیا و نیوزلند مورد قبول و پذیرش میشود.

آزمون زبان انگلیسی  PTE:

آزمون زبان انگلیسی PTE  از آن دسته آزمون های معتبر و بین المللی است که امروزه توسط اداره مهاجرت استرالیا و کلیه دانشگاه های استرالیا و نیوزلند مورد قبول و پذیرش می باشد. PTE که مخفف عبارت  Pearson test of English است توسط مرکز آموزش زبان انگلیسی Pearson  طراحی شده و در سالهای اخیر جایگزین مناسبی برای آزمون IELTS شده است. این آزمون برای سنجش موفقیت افراد در یادگیری زبان  انگلیسی و دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی طراحی شده است و به ۲ شیوه برگزار می شود :

 Academic آکادمیک
این فرمت از آزمون زبان انگلیسی برای ورود به دانشگاههای درجه یک بریتانیا و آمریکا مورد قبول می باشد. نتیجه این آزمون زبان انگلیسی طی ۲ تا ۵  روز کاری از تاریخ امتحان مشخص می شود.  زمان این آزمون زبان انگلیسی در مجموع ۳ ساعت می باشد که در چهار قسمت تقسیم می گردد.در حال حاضر این آزمون زبان انگلیسی در ایران برگزار نمی شود و شما برای شرکت در این آزمون زبان انگلیسی می بایست به یکی از کشور های آذربایجان، ترکیه، عراق و یا امارات سفر کرده  و امتحان دهید. هزینه این آزمون زبان انگلیسی در باکو ۱۷۰ دلار، در ترکیه ۷۰۰ لیر و در  امارات ۹۳۵ درهم می باشد .

PTE زبان انگلیسی جنرال
این آزمون زبان انگلیسی از دو بخش تشکیل شده است : یک بخش نگارش و دیگری بخش صحبت کردن می باشد. بخش نگارش مهارتهای شما را در  زمینه های  Listening, Reading Comprehension, Writing می سنجد. در بخش صحبت کردن زبان انگلیسی (Speaking) متقاضی توسط یک ممتحن آموزش دیده از لحاظ صحبت کردن به زبان انگلیسی سنجیده می شود .  این آزمون زبان انگلیسی نیز شبیه استاندارد اروپا (CEFR)  دارای ۶ سطح می باشد. تمامی سطوح این آزمون زبان انگلیسی توسط سازمان Edexcel  اجرا می گردد که مورد تایید Ofqual انگلستان می باشد.مدارک زبان انگلیسی PTE General دارای اعتبار زمانی نمی باشد و هیچگاه منقضی نخواهند شد. در جنرال PTE تمرکز بر ارزیابی توانایی در بر قراری  ارتباط به زبان انگلیسی است.

چرا آزمون زبان انگلیسی  PTE؟

با توجه به رشد روز افزون آمارافرادی که تمایل به خروج از کشور و مهاجرت دارند، ‌ موضوع آزمونهای بین المللی زبان انگلیسی و نمره زبان انگلیسی به عنوان یکی از مهمترین و اصلی ترین فاکتورها برای شروع این مسیر می باشد. اساسا آزمونهای بین المللی زبان انگلیسی بدین منظور طراحی شده اند تا سطح زبانی و میزان دانش افراد در چهار مهارت اصلی زبان انگلیسی را بصورت استاندارد مورد ارزیابی قرار دهند. از اینرو است که اکثر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی زبان انگلیسی در جهان برای ارائه پذیرش به دانشجویان ، از آنها نمره ای مشخص از یکی از آزمون های بین المللی زبان انگلیسی و معتبر را درخواست دارند. حتی در مواردی که افراد برای اقدام به مهاجرت به کشوری دیگر (خصوصا کشور های انگلیسی زبان) اداره مهاجرت آن کشورهمراه با مدارک  شغلی و رزومه کاری از آنها مدرک معتبر زبان انگلیسی میخواهند. در غیر اینصورت دریافت هرگونه ویزای مهاجرتی اعم از کاری، سرمایه گذاری و یا کار آفرینی به مشکل برخورده و اساسا غیر ممکن است. البته باید توضیح دهیم که دوره های PTE  تا حد زیادی بر روی تکنیک ها  و شگرد های این آزمون زبان انگلیسی تمرکز دارد. کتب کمک آموزشی و مرجع توسط مدرسین دوره معرفی می گردد و زبان انگلیسی آموز با یک برنامه ریزی فشرده و منسجم میبایست بتواند در مدت زمان چهار ماه و نیم دوره در دیاکو و در دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir سطح زبانی خود را ارتقا بخشد. زبان انگلیسی آموز دوره PTE با تقویت دانش عمومی و آکادمیک زبانی خود و همراه با آن شرکت  در کلاس ها و یادگیری تکنیک های آزمون خطا می تواند به نمره دلخواه خود دست یابد. این آزمون زبان انگلیسی امروز طرفداران زیادی  در بین زبان آموزان خصوصا آنان که قصد ادامه تحصیل و یا مهاجرت به استرالیا را دارند پیدا کرده است و بسیاری ترجیح می دهند PTE  را جایگزین آزمون زبان انگلیسی  IELTS  نمایند.آزمون PTE زبان انگلیسی آزمون کامپیوتری است و چهار مهارت اصلی زبان را مورد ارزیابی قرار می دهد. بدین منظور زبان آموز می بایست تا حدودی آشنا با کامپیوتر خصوصا کیبورد و تایپ باشد. چرا که در بخش نوشتاری Writing،  زبان آموز می بایست متون مربوط به بخشهای نوشتاری را تایپ کند. سیستم نمره دهی آزمون PTE  از نمره ۰ تا ۹۰ برای هر مهارت می باشد.  برای ویزای مهاجرتی به استرالیا نمره ۵۰ در هر مهارت از PTE معادل نمره ۶ IELTS  نمره ۶۵ معادل ۷ آیلتس زبان انگلیسی و نمره ۷۹ معادل ۸ آیلتس می باشد. آزمون PTE  در عین حال آزمونی جالب است به گونه ای که مهارت های زبانی شما بصورت تلفیقی مورد ارزیابی قرار می گیرد به عنوان مثال در بخش Read Aloud  ( با صدای بلند خواندن ) ضمن ارزیابی روان خوانی  شما در مهارت گفتاری Speaking  ، سطح مهارت خواندن Reading نیز سنجیده می شود و امتیازات در مهارت های مختلف توسط رایانه با دقت و به درستی تقسیم می گردد.



:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی , آموزش زبان انگلیسی , آموزش زبان , زبان انگلیسی , دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

اگر متقاضی شرکت در آزمون زبان انگلیسی PTE هستید، به طور حتم به دنبال راهی برای بالا بردن نمره خود در هر بخش هستید. بخش ریدینگ یکی از آن بخش‌هایی است که پیش رو خواهید‌داشت. اما سوالی که مطرح است این است که چگونه می‌توان مثل یک فرد حرفه‌ای در این بخش نمره گرفت؟ اگر به دنبال پاسخ این سوال هستید، این مقاله را تا آخر بخوانید تا به شما بگوییم رمز موفقیت در این بخش چیست! از آنجا که بسیاری از افراد عادت به مطالعه روزانه و یا شرکت در دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی ندارند، معمولاً در بخش ریدینگ آزمون زبان انگلیسی PTE دچار مشکل می‌شوند. اما چه نکات، ترفند یا راهکارهایی برای کسب نمره‌ای بالا در این بخش وجود دارد؟

با سرعت عادی زبان انگلیسی را بخوانید!

بخش ریدینگ شاید کمی دشوار به نظر برسد،  در این قسمت شما آنچه را می‌گویید به دقت توسط کامپیوتر ضبط و تفسیر می‌شود. دقت داشته‌باشید که برای عملکرد بهتر در این بخش، می‌بایست با سرعت عادی زبان انگلیسی را صحبت کنید ، نه خیلی سریع و نه خیلی کند! هم‌چنین، می‌بایست از مکث‌های طولانی و آواهایی مانند aahs  و   uhms، که هر دو می توانند نمره شما را پایین بیاورند، دوری کنید.

از صحبت با لهجه‌ای اغراق آمیز در زبان انگلیسی خودداری کنید!

اکثر آسیایی‌ها این برداشت غلط را دارند که برای داشتن آزمون زبان انگلیسی بهتر باید با لهجه صحبت کنند. تلاش کنید تا حد امکان عادی صحبت کنید و هر کلمه را به طور صحیح و بدون مکث و وقفه تلفظ کنید.

زمان را مدیریت کنید!

برای تکمیل بخش ریدینگ زبان انگلیسی ، ابتدا لازم است بدانید که برای هر سوال چقدر زمان در اختیار دارید. بنابراین، در حین حل سوالات زبان انگلیسی ، به ساعت خود توجه داشته‌باشید تا بیش از حد برای یک سوال زمان نگذارید. به عبارتی، در صورت مواجه شدن با سؤالی دشوار ، بیش از حد وقت خود را صرف آن نکنید. برای این منظور، پیش از آزمون زبان انگلیسی و در طول تمرینات، مشخص کنید کدام سوال وقت‌گیرتر است. به این ترتیب، می‌توانید ترفندهایی برای ذخیره زمانتان درنظر بگیرید. به عنوان مثال، یکی از سوالات زبان انگلیسی مشکل در این بخش، سوالات چند‌گزینه‌ای است. توصیه ‌می‌کنیم تنها یک بار آنها را بخوانید. چراکه اغلب متقاضیانی که تجربه و مهارت کافی ندارند، به دلیل بالا و پایین کردن سوالات و گزینه‌ها، وقت زیادی را از دست می‌دهند و زمان این بخش را به دلیل اتلاف زمانی از دست می‌دهند. همان طور که می‌دانید، یکی از متداول‌ترین روش‌ها در بخش ریدینگ زبان انگلیسی ، استفاده از روش skim & scan است. skim زمانی نتیجه بهتری دارد که شما فرصت کمی در اختیار داشته‌باشید. درواقع، در این روش شما به سرعت متن زبان انگلیسی را می‌خوانید بدون آنکه بر روی تک‌تک لغات تمرکز کنید. آن چیزی که اهمیت دارد این است که بتوانید ایده اصلی را از متن استخراج کنید. اما هدف از scan در ریدینگ، بدست آوردن اطلاعات دقیق از متن است. بنابراین، تمرکز اصلی در این بخش بر روی کلیدواژه‌های زبان انگلیسی است. به یاد داشته باشید که در این بخش شما به دنبال درک معنای متن نیستید بلکه تنها به دنبال پاسخ پرسش‌های خود هستید. اکنون، نوبت آن رسیده که به ارائه چند ترفند برای پاسخ به سوالات متداول متقاضیان بپردازیم. سوالات زبان انگلیسی چندگزینه‌ای با یک پاسخ صحیح.سوالات را به دقت بخوانید. تلاش کنید تا متوجه شوید سوال چه جوابی از شما می‌خواهد. در صورت سوال به دنبال کلمه زبان انگلیسی NOT بگردید و گزینه مناسب را پیدا کنید. در مرحله بعد، می‌بایست متن را به دقت بخوانید تا جواب را پیدا کنید. حالا، باید گزینه‌ها را بخوانید و جواب را با گزینه ها مطابقت دهید.سوالات چندگزینه‌ای با پاسخ‌های چندگزینه‌ای در ابتدا بهتر است صورت سوال را بخوانید تا متوجه شوید که سؤال چه چیزی از شما می‌خواهد. تمام گزینه‌ها را بررسی کنید. بخاطر داشته‌باشید، به طور کلی اگر پنج شش سوال زبان انگلیسی وجود داشته‌باشد ، فقط دو مورد از آنها صحیح هستند. مراقب باشید گزینه نادرست را انتخاب نکنید زیرا نمره منفی برای شما لحاظ می‌شود. اما اگر هفت گزینه پیش‌رو دارید ، احتمالاً جواب شما سه گزینه خواهد‌بود. چینش پاراگراف‌ها ابتدا گزینه های داده‌شده را بخوانید. عبارت مقدماتی را تحلیل کنید. عبارت انتخاب شده را حذف کنید و آن را به عبارت منطقی بعدی وصل کنید. این فرآیند را برای رسیدن به یک جواب زبان انگلیسی کامل تکرار کنید. به یاد داشته باشید که برای هر جفت منطقی فقط یک نمره وجود دارد. نمره کل برای هر سوال ۴ است. به یاد داشته باشید که جواب را دوباره تصحیح کنید.پر کردن جاهای خالی (Reading and Writing)در این دو بخش ، همه چیز درمورد کالوکیشن‌هاست. کالوکیشن‌ها یک جفت کلمه یا عبارتی هستند که اغلب با هم استفاده می‌شوند. مثلاً عباراتی مانند academic achievement و abstract concept نمونه‌هایی از کالوکیشن هستند.برای پر کردن جاهای خالی، با خواندن چند جمله زبان انگلیسی بعد از جای خالی می‌توانید به راحتی به جواب برسید. توجه داشته‌باشید که به هنگام تمرین در دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir ، معانی کلماتی که برایتان آشنا نیستند، پیدا کنید. متن و سپس گزینه‌های داده‌شده را بخوانید. برای برخی پاسخ‌ها می‌توانید قوانین گرامر را اعمال و جواب را به راحتی پیدا کنید. ابتدا سوال‌های ساده را پیدا کنید و به آنها پاسخ دهید. به یاد داشته‌باشید که پاراگراف را تصحیح کنید.

 



:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی , آموزش زبان انگلیسی , آموزش زبان , زبان انگلیسی , دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

آیا می خواهید در آزمون زبان انگلیسی آیلتس شرکت کنید؟ اگر شما هم متقاضی شرکت در آزمون زبان انگلیسی آیلتس هستید، احتمالا" یکی از دغدغه های شما انتخاب مرکزی است که بهترین شرایط را برای شما فراهم آورد. ما در این مقاله از مجموعه مقالات آموزشی مجله دیاکو قصد داریم تا شما را در این زمینه راهنمایی کنیم. انتخاب بهترین مرکز و دوره آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای آزمون زبان انگلیسی آیلتس جزو اولین دغدغه هایی است که برای متقاضیان ایجاد می شود. البته اینکه در کدام مرکز شرکت کنید بستگی به این دارد که چه آیتم هایی برای شما مهم است. باید به این نکته توجه داشت که بهترین و مناسب ترین یک موضوع نسبی است که از نظر افراد مختلف، متفاوت است. موضوع دیگری که باید به آن توجه کنید این است که ممکن است مرکزی ایراد یا نقصی در روند برگزاری آزمون زبان انگلیسی داشته باشد اما پس از انعکاس اعتراض ها و دریافت انتقاد از سوی داوطلبان ایراد مورد نظر را رفع کند. به عنوان مثال مشاهده شده است که مرکزی دارای هدفون های بی کیفیت بوده است که صدا رو به درستی منتقل نمی کرده است. اما بعد از اعتراض داوطلبان، تمامی هدفون های خود را تعویض کرده و هدفون هایی با کیفیت در اختیار متقاضیان قرار داد. 

مراکز مجاز برگزاری آزمون زبان انگلیسی آیلتس

همان طور که می دانید سازمان سنجش آموزش کشور مرجع اصلی صدور مجوز به مراکز مختلف برای برگزاری آزمون ها از جمله آزمون زبان انگلیسی آیلتس است. قطعا مراکزی که مجوز لازم را از این سازمان نگرفته باشند، مدرک معتبر و قانونی را نمی توانند ارائه کنند. در زیر فهرستی از مراکز مورد تایید سازمان سنجش، طبق آخرین به روز رسانی به شما ارائه می شود. دانشگاه آزاد اسلامی، موسسه فرهنگي و هنري ايرسافام، موسسه آموزش عالي عصر دين و دانش، آیلتس زبان انگلیسی تهران، موسسه آموزش عالي آزاد پروشات نوين (Offsite موسسه آیلتس زبان انگلیسی تهران)، موسسه پارسیان (Offsite موسسه آیلتس زبان انگلیسی تهران)، موسسه فرهنگی هنری مهر آریا دانش (Offsite موسسه آموزش عالی عصر دین و دانش) و موسسه آموزشی علوم و فنون پاراکس (Offsite موسسه آموزش عالی عصر دین و دانش). 

فرق Offsite با Center چیست؟

منظور از Offsite موسسات زبان انگلیسی هستند که زیر نظر یک سنتر یا مرکز مشغول به کار هستند. در واقع موسسات Offsite زیر مجموعه سنترها و مراکز اصلی هستند که همان سیاست ها را دنبال می کنند. اما سنترها، مراکز مستقلی هستند که خود متولی امر برگزاری آزمون زبان انگلیسی آیلتس هستند و از موسسه یا مرکز زبان انگلیسی دیگری پیروی نمی کنند.  به عنوان مثال موسسه آموزش عالي آزاد پروشات نوين Offsite موسسه آیلتس زبان انگلیسی تهران می باشد و زیر نظر این موسسه فعالیت می کند. اما دانشگاه آزاد اسلامی یا موسسه فرهنگي و هنري ايرسافام خود ستنر و مرکز اصلی هستند.

کدام مرکز برگزاری آزمون زبان انگلیسی آیلتس بهتر است؟

این سوال جزو رایج ترین سوالات در بین متقاضیان است. اما واقعا نمی توان پاسخ قطعی و مطمئنی به این پرسش داد. چراکه افراد سلایق متفاوتی دارند و اصولا" میزان راحتی و خوب بودن در بین افراد متفاوت است و به عبارتی امری نسبی است. اگر نگاهی به نظرات افراد مختلف در شبکه های اجتماعی بیندازید، با سیل عظیمی از نظرات متناقض مواجه خواهید شد که حتی نمی توان به همه این نظرات استناد و اعتماد کرد. نمی توان انکار کرد که قاعدتا" افراد مغرضی هستند که اقدام به ارائه نظرات غلط و انتشار شایعات در خصوص یک یا چند مرکز زبان انگلیسی می کنند تا بتوانند مشتری های بیشتری برای خود جلب کنند. ناگفته پیداست، فضای منفی موجود ناشی از نگاه تجاری و بازاری در مقوله آموزش است و کسی که اعتماد به نفس و دانش کافی برای این آزمون داشته باشد کمتر درگیر این حواشی شده و این مسائل تاثیر کمتری بر روی آزمون زبان انگلیسی او خواهد داشت. بنابراین، به شما پیشنهاد می کنیم چندان به این نظرات اعتماد نکنید و براساس الویت هایی که در یک آزمون زبان انگلیسی برای شما حیاتی است با یک فرد خبره و آگاه و البته بی طرف مشورت کنید تا انتخاب مناسب تری داشته باشید. نکته دیگر اینکه، مراکز زبان انگلیسی موجود در برگزاری آزمون زبان انگلیسی آیلتس تفاوت فاحشی با هم ندارند و این طور نیست که اگر سطح آیلتس شما ۷ باشد، به دلیل انتخاب یک مرکز خاص ، نمره ۴ بگیرید! به هر حال، هر قدر هم سلایق مختلف در قضاوت شما دخیل باشند، اما باز هم استانداردهایی وجود دارد که ممتحنین بر اساس آن به شما نمره می دهند. بنابراین، طرح این موضوع که کدام مرکز نمره بیشتری در بخش نوشتاری و گفتاری به شما می دهد، معیاری غلط و اشتباه است.  شما باید به قدری در زبان انگلیسی تسلط داشته باشید که چنین مسائلی برایتان مطرح نباشد یا عبارتی به دنبال شانس و یا اقبال در گرفتن نمره در آزمون زبان انگلیسی آیلتس خود نباشید. اطمینان داشته باشید شما در هر سطحی باشید در همان سطح نمره خواهید گرفت. اختلافی که این گونه مسائل حاشیه ای ممکن است برای شما ایجاد کند شاید در حد ۵/. نمره باشد. بنابراین اگر در آزمونی نمره ای بسیار پایین تر از سطح مورد انتظار خود گرفته اید، بهتر است در روند مطالعه خود تجدید نظر کنید و تسلط خود را بالا ببرید.  

کیفیت صدا در بخش شنیداری Listening آزمون زبان انگلیسی آیلتس

شاید یکی از کلیدیترین و منطقیترین معیارها در انتخاب یک مرکز، کیفیت صدا برای بخش شنیداری یا Listening باشد. با توجه به رقابتی که بین مراکز زبان انگلیسی موجود وجود دارد، هر کدام سعی می کنند کیفیت کار خود را بالا ببرند. به این ترتیب کیفیت تمامی مراکز نسبت به گذشته بالا رفته است و امروزه همه مراکز از هدفون برای بخش شنیداری خود استفاده می کنند. این در حالی است که در سال های گذشته مراکز زبان انگلیسی وجود داشته است که از بلندگوهایی نامناسب برای این بخش استفاده می کردند.

نحوه برخورد ممتحنین در مصاحبه بخش گفتاری زبان انگلیسی  (Speaking)

گاهی در بین زبان آموزان موضوعاتی از قبیل اینکه ممتحن آزمون زبان انگلیسی در بخش گفتاری رفتار نامناسبی با آنها داشته است و حق آنها پایمال شده است، گلایه می کنند. واقعیت آن است که حتی اگر این مورد هم صحیح باشد اما برای فردی که تسلط کافی به موضوعات آیلتس زبان انگلیسی داشته باشد، این قضیه چندان مسئله ساز نخواهد بود. با فرض این موقعیت، احتمالا" چنانچه ممتحن شما با بداخلاقی هم از شما سوال بپرسد، شما اگر اعتماد به نفس کافی داشته باشید می توانید با قدرت به سوالات زبان انگلیسی او پاسخ دهید و در نهایت نمره ای در سطح خودتان بگیرید. 

امکانات رفاهی محل برگزاری آزمون زبان انگلیسی آیلتس

در این بخش نیز رقابت چشم گیری بین مراکز وجود دارد. به عنوان مثال یکی از مراکز زبان انگلیسی ، آزمون خود را در یکی از هتل های شهر برگزار کرده بود تا از این طریق بتواند توجه متقاضیان را به خود جلب کند. اما واقعیت آن است که کافیست محیطی با نور مناسب و آرام بدون کمترین سر و صدا با دمایی مناسب در اختیار شما قرار گیرد. در این صورت فرقی نمی کند این آزمون در هتل برگزار شود یا در یک ساختمان معمولی.  

مکان برگزاری آزمون زبان انگلیسی آیلتس

بهتر است مرکز زبان انگلیسی را انتخاب کنید که از لحاظ مسافت و نحوه دسترسی راحت باشید تا بُعد مسافت و ترافیک برایتان دردسرساز نشود. در آخر یادآوری چند نکته شاید خالی از لطف نباشد. اگر جست و جویی در شبکه های اجتماعی داشته باشید، حتما مشاهده خواهید کرد که از برخی مراکز انتقادهای تندی شده است، به طوری که در داوطلب هراس ایجاد می کنند. اما تجربه نشان داده است همان مراکز به اصطلاح بد و نامناسب، محلی قابل قبول برای عده ای دیگر بوده است و توانسته اند در همان مراکز زبان انگلیسی نمرات خوبی را کسب کنند. بی تردید، هر چه میزان تسلط شما بیشتر باشد، عوامل بیرونی کمتر بر روی نمره شما تاثیر خواهند داشت. بنابراین، به شما پیشنهاد می کنیم تمرکز خود را بر روی تثبیت تسلط دانش زبان انگلیسی خود متمرکز کنید. آکادمی زبان انگلیسی دیاکو به عنوان یکی از موسسات پیشرو در آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir آیلتس در ایران، آزمون‌ آزمایشی آیلتس را با کیفیتی شبیه‌سازی شده به مراکز اصلی آزمون ارائه می‌نماید. آزمون‌های آزمایشی زبان انگلیسی آیلتس با هدف کاهش استرس و ترس ناشی از آزمون اصلی زبان انگلیسی در هر ماه در دیاکو برگزار می‌شود و در تصحیح برگه‌های Writing و آزمون مصاحبه شفاهی از ممتحنین اصلی آزمون زبان انگلیسی آیلتس در تهران استفاده می‌شود تا استانداردهای لازم در این خصوص رعایت گردد. در پایان هر آزمون، کارنامه و ریپورت آیلتس بصورت کتبی به داوطلبین ارائه می‌گردد و هر داوطلب رنج نمره خود در هر  مهارت از آیلتس را مشاهده می‌نماید. اگر می خواهید در آزمون زبان انگلیسی آیلتس شرکت کنید اما هنوز به سطح مناسبی از تسلط نرسیده اید، می توانید از کلاسهای آمادگی آیلتس در دیاکو و مدرسین خبره ما بهره مند شوید. ما به شما اطمینان می دهیم شما را به سطحی از دانش در زبان انگلیسی برسانیم تا بتوانید با قدرت و اعتماد به نفس کامل در آزمون زبان انگلیسی آیلتس حاضر شوید و بهترین نمره خود را فارغ از اینکه کدام مرکز امتحان زبان انگلیسی را انتخاب کرده اید، کسب کنید.



:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی , آموزش زبان انگلیسی , آموزش زبان , زبان انگلیسی , دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

یکی از پرسش هایی که مکررا" در آموزشگاه زبان انگلیسی دیاکو از ما سوال می شود این است که مدت زمان لازم برای گرفتن مدرک زبان انگلیسی آیلتس چقدر است و به طور کلی چقدر طول می کشد تا فرد متقاضی موفق به دریافت مدرک زبان انگلیسی آیلتس شود. در اینجا لازم است بگوییم که برای همه افراد نمی توان زمان و دستورالعمل واحدی ارائه کرد. با این حساب نیاز به یک سری فاکتورها و معیارها برای تخمین این زمان است. توجه داشته باشید که این زمان به دو بخش تقسیم می شود، مدت زمان پیش از آزمون زبان انگلیسی جهت امادگی در آزمون آیلتس و زمانی برای دریافت مدرک. ما در این مقاله از مجله دیاکو و آموزش آنلاین زبان انگلیسی قصد داریم به بررسی برخی از این شاخص ها بپردازیم.

در چه سطحی از زبان انگلیسی قرار دارید؟

اولین اقدامی که برای پیش بینی مدت زمان لازم برای گرفتن مدرک زبان انگلیسی آیلتس باید انجام داد، تعیین سطح است. شما پیش از هر چیز باید بدانید در چه سطحی قرار دارید تا بتوانید بر اساس آن برنامه ریزی کنید. واضح است چنانچه در سطح بالاتری قرار داشته باشید، می توانید در مدت زمان کمتری به هدف خود برسید. موسسات و آموزشگاه های زبان انگلیسی متفاوت و متفرقه ای هستند که آزمون تعیین سطح را انجام می دهند اما ما به شما توصیه می کنیم آموزشگاه زبان انگلیسی را انتخاب نمایید که در  برگزاری آزمون تعیین سطح استانداردهای لازم را رعایت نماید. چراکه عدم برگزاری یک آزمون تعیین سطح غیر استاندارد می‌تواند شما را از مسیر درست و هدف اصلی‌تان دور نماید. اما ما در موسسه و آموزشگاه زبان انگلیسی دیاکو با داشتن کادر آموزشی حرفه ای و خبره یکی از استانداردترین آزمون های تعیین سطح را ارائه می دهیم. این آزمون چهار مهارت اصلی زبان انگلیسی شامل خواندن Reading، نوشتاری Writing، شنیداری Listening و گفتاری  Speaking را مورد سنجش قرار می دهد. به این ترتیب هر فرد با توجه به سطحی که در آن قرار دارد به درستی تعیین سطح شده و برنامه ریزی هایی منسجم برای وی انجام می گیرد. 

چه دوره ای از آیلتس زبان انگلیسی را انتخاب می کنید؟

از جمله دیگر آیتم ها برای تخمین این زمان، نوع دوره ای است که انتخاب می کنید. بعد از تعیین سطح و مشخص شدن سطح زبان انگلیسی خود، می توانید با دریافت مشاوره از کادر آموزشی دیاکو در دوره های آیلتس زبان انگلیسی ما شرکت کنید. بدیهی است با انتخاب کلاس های فشرده می توانید در مدت زمان کمتری این پروسه را طی کنید. مهم نیست در چه سطحی قرار داشته باشید، حتی اگر در سطح مقدماتی (Elementary) و یا پیش متوسطه (Pre-Intermediate) قرار دارید، جای نگرانی نیست. شما می توانید با شرکت در دوره های نیمه فشرده آیلتس زبان انگلیسی دیاکو که ۹ ساعت در هفته می باشد بعد از یکسال با نمره ای بالای ۶.۵ موفق به دریافت مدرک آیلتس شوید.  

چه مقدار مطالعه زبان انگلیسی لازم دارید؟

میزان مطالعه و مدت زمانی که شما صرف مرور و یادگیری زبان انگلیسی به صورت خود خوان دارید، از جمله عوامل دیگری است که در زمان شما بسیار موثر است. پیشنهاد می کنیم برای مرور و تثبیت آموخته های خود در کلاس، حداقل روزی ۳ ساعت زمان صرف کنید. به یاد داشته باشید برای موفقیت در آزمون زبان انگلیسی آیلتس و رسیدن به هدف خود می بایست زمان کافی برای این کار بگذارید. به عبارتی، مطمئن ترین مسیر برای موفقیت در این راه، خود شما هستید. هر چند امکاناتی مانند موسسه زبان انگلیسی و دوره های این چنینی به سرعت شما کمک خواهد کرد اما مادامی که خودتان مصمم نباشید، کاری از پیش نخواهید برد. با این حساب حداکثر یکساله می توانید به هدف مورد نظر خود برسید. 

چقدر طول می کشد تا مدرک زبان انگلیسی آیلتس به دست شما برسد؟

چنانچه قصد ادامه تحصیل در خارج از کشور را دارید و می خواهید در دانشگاه های دیگر کشورها تحصیل کنید، می توانید در هنگام ثبت نام آزمون زبان انگلیسی آیلتس درخواست ارسال مدارک را فعال کنید. در این صورت کارنامه آیلتس شما مستقیما" به مرکز و موسسه زبان انگلیسی مورد نظر شما ارسال می شود. اما اگر تمایل دارید مدرک خود را به صورت فیزیکی دریافت کنید، می بایست ۱۱ الی ۱۵ روز صبر کنید. بعد از طی این مدت می توان با مراجعه حضوری به مرکز آزمون و یا از طریق پست، مدرک خود را دریافت کنید. 

آیلتس زبان انگلیسی در دیاکو

دیاکو با ۱۵ سال تجربه آموزش هزاران زبان آموز، خصوصا در دوره های آمادگی آزمون زبان انگلیسی آیلتس که یک آزمون بین المللی است، این توانایی را دارد تا با رعایت اصول دقیق و استاندارد آموزشی و بهره مندی از مدرسینی منتخب، کلاس های آموزشی زبان انگلیسی را با کیفیتی متفاوت ارائه دهد.  چنانچه دیاکو را برای همراهی در این مسیر انتخاب کرده اید، لازم است بدانید دوره های آیلتس موسسه زبان انگلیسی دیاکو در چهار دوره عادی، نیمه فشرده، آخر هفته و خصوصی به شما ارائه می شود. این دوره ها با وجود مدرسین مجرب دیاکو می تواند بهترین نتیجه را برای شما به ارمغان آورد . حضور، تعیین سطح و کلاسبندی صدها داوطلب  شرکت در آزمون‌های زبان انگلیسی IELTS در دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir دیاکو در هر ترم نشانه اعتماد داوطلبین IELTS به دیاکو در طی سال های اخیر است. برنامه ریزی و هدف اصلی دپارتمان  IELTS دیاکو بر آموزش و آماده سازی داوطلبین آزمون زبان انگلیسی آیلتس برای دریافت نمره ۷ و بالاتر در هر مهارت است.  شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دوره های آیلتس دیاکو با شماره تلفن ۷۲۱۱۴ تماس حاصل فرمایید.



:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی , آموزش زبان انگلیسی , آموزش زبان , زبان انگلیسی , دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

امروزه علاوه بر تعداد بسیار زیاد شرکت کنندگان در آزمون بین المللی زبان انگلیسی آیلتس و افزایش متقاضیان مهاجرت، شاهد افت قابل محسوسی در نمرات متقاضیان نسبت به سال های گذشته بوده ایم که همین امر روند کسب نمره دلخواه زبان آموزان در این آزمون زبان انگلیسی را دچار چالش های فراوانی کرده است.در دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی و در این مقاله سعی خواهیم داشت شما را با معیارهای  اساسی و لازم در کسب نمره دلخواه تان در این آزمون آشنا کنیم. با آکادمی دیاکو همراه باشید. معمولا کسب نمره ۷ در این آزمون زبان انگلیسی نشان از سطح خوب زبان انگلیسی فرد برای پیوستن به دانشگاه‌های بین‌المللی می باشد. نکته مهم برای کسب این نمره و حتی نمرات بالاتر این است که زبان آموز بداند که در هر چهار مهارت آزمون زبان انگلیسی چگونه ظاهر شود و به چند پاسخ درست در هر مهارت احتیاج دارد. برای موفقیت در این آزمون باید اطلاعات کافی و مناسبی از این آزمون کسب کنید و با توجه به هدفی که برای خود در این آزمون تعیین زبان انگلیسی کرده اید اقدام به شرکت در دوره های آمادگی آزمون و مطالعه و تهیه منابع مناسب آزمون کنید. در زیر معیارهای مهم برای موفقیت در این آزمون و کسب نمره ۷ به بالا را برایتان تشریح خواهیم کرد.

مشخص کردن هدفی واقع بینانه و دست یافتنی

به این معنی که برای بدست آوردن نمره مطلوب خود در آزمون زبان انگلیسی آیلتس واقع بین و منطقی باشید. اگر هدف شما دستیابی به سطح خاصی از مهارت زبانی است، موفقیت تان فقط در گرو تکرار و تمرین زیاد می باشد. قبل از مشخص کردن هدفتان دقت کنید که نمره هریک از 4 بخش آزمون زبان انگلیسی آیلتس (نوشتاری،شنیداری،گفتاری و خواندن) به چه صورت بوده و هر یک از این نمرات چه مفهومی دارند. قطعا انتخاب هدف واقع بینانه به شما در طی کردن مسیری درست برای موفقیت در این آزمون زبان انگلیسی کمک می کند.

داشتن برنامه مطالعاتی برای آزمون زبان انگلیسی آیلتس دقیق و منظم

رمز موفقیت برای رسیدن به هدفتان در این آزمون زبان انگلیسی این است که آهسته، پیوسته و منظم گام بردارید. تمرکز و تمرین جداگانه روی چهار قسمت آزمون زبان انگلیسی و توجه به نقطه ضعف‌هایتان در هر قسمت می تواند شما را در پیشبرد اهدافتان یاری کند. گوش دادن به زبان انگلیسی از طریق دیدن برنامه های تلویزیونی و فیلم به زبان انگلیسی، گوش کردن به رادیو و موسیقی های انگلیسی در کنار مطالعه دقیق منابع مناسب آزمون زبان انگلیسی نقش موثری در یادگیری شما خواهد داشت. مطالعه روزانه روزنامه، مجله و رمان‌هایی که برای سطح زبان انگلیسی شما مناسب می باشد را فراموش نکنید. توجه کنید که پیشرفت در مهارت های مختلف زبان انگلیسی، چیزی نیست که روز به روز تغییر یابد بلکه این پیشرفت به طرز چشم گیری در طولانی مدت تغییر می کند، چرا که اثرات تمرین و تکرار زبان انگلیسی در بلند مدت خود را نشان خواهند داد. 

توجه به سرعت عمل مناسب در آزمون زبان انگلیسی آیلتس

اگر دقت کنید معمولا داوطلبانی که در آزمون زبان انگلیسی آیلتس شرکت کرده و نتیجه مطلوب را کسب نکرده اند همیشه از کمبود وقت و سرعت بالای فایل صوتی و عدم پاسخ به همه سوالات بخش شنیداری و همچنین قسمت خواندن شکایت داشته اند و می گویند زمان خیلی سریع تر از آنجه که تصور می کردند سپری می شود. اما توجه کنید که شما نباید به همه سوال های آزمون پاسخ دهید. در بخش Listening آزمون، پاسخ دادن درست به ۳۰ سوال از ۴۰ سوال برای گرفتن نمره ۷ و پاسخ دادن درست به ۳۲ سوال از ۴۰  سوال برای کسب نمره ی ۷.۵ کافی می باشد. با توجه به اینکه در بخش Listening قسمت‌های ۱ و ۲ آزمون از قسمت‌های ۳ و ۴ راحت‌تر است توصیه می‌کنیم تمام تلاش خود را در دادن جواب صحیح به سوالات زبان انگلیسی آن بخش انجام دهید تا بتوانید به‌ خوبی امتیازات آن بخش را به دست آورید. در بخش Reading زبان انگلیسی نیز تقریبا شرایط مشابهی وجود دارد. پاسخ درست به ۳۰ سوال از ۴۰ سوال برای کسب نمره ۷ این بخش و پاسخ درست به ۳۳ سوال برای کسب نمره ی ۷.۵ کافی می باشد. برای کسب نمره مطلوب در بخش Writing  توجه داشته باشید که جملات شما باید بدون خطای گرامری و املایی زبان انگلیسی باشد، پاراگراف هایی که استفاده می کنید باید شفاف و واضح باشند و هر کدام از آن ها دارای یک ایده ی اصلی باشد. هر دو سوال این بخش را باید به طور کامل پاسخ دهید. شما باید با استفاده از واژگان زبان انگلیسی سطح بالا بین کلمات هماهنگی مناسبی ایجاد کنید. برای موفقیت در بخش Speaking دقت کنید که باید بتوانید در هر موضوع خاص به صورت روان، شفاف و بلند صحبت کنید. جملاتی که به کار می برید بدون خطای گرامری زبان انگلیسی باشد. کنترل خوبی روی تلفظ و لحن صدای خود داشته باشید و بتوانید از طیف وسیعی از لغات زبان انگلیسی مرتبط استفاده کنید.

عملکردی متمایز در بخش گفتاری زبان انگلیسی (Speaking) 

مدرسین مجرب آموزش زبان انگلیسی دیاکو همیشه در کلاسهای آمادگی آیلتس نکات مهم و ضروری را به داوطلبین گوشزد می‌کنند. اما در این بخش با به چند نکته بسیار مهم در آزمون زبان انگلیسی آیلتس می‌پردازیم که رعایت آن از سوی داوطلب می‌تواند در بالابردن نمره وی بسیار تاثیرگزار باشد. در بخش مصاحبه و Speaking، جوابهای از پیش تعیین شده ندهید! یعنی اینکه از تمپلیت به هیچ عنوان در پاسخگویی استفاده نکنید و سعی کنید جملاتی از خود بسازید. اگر فکر می‌:نید با حفظ کردن چند جمله کلیشه‌ای می‌توانید نمره بالا بگیرید سخت در اشتباهید. ممتحن آزمون آیلتس بسیار زیرک و هوشمندانه عمل می‌کنند. آنها به این که ساختار جملات شما به چه شکلی است و جوابهایی که در سر دارید چطور پشت‌سرهم و منسجم قطار می کنید را بصورت موشکافانه‌ای بررسی می‌کنند. نکته ی بعدی و بسیار مهم در بخش Speaking در آیلتس زبان انگلیسی ین است که هیچگاه موضوعی که از شما پرسیده شده را عوض نکنید و فقط به سوالی که از شما پرسیده می‌شود پاسخ دهید. گاهی اوقات دیده می شود که داوطلب آزمون آیلتس، موضوع را به سمتی پیش می برد که خودش دوست دارد در مورد آن صحبت کند. این نشان خواهد داد که شما سوالی را که ممتحن از شما خواسته است به درستی متوجه نشده اید. بنابراین برای ممتحن زبان انگلیسی آیلتس، هر چند که استفاده از گرامر درست و نیز استفاده از طیف وسیعی از کلمات و عبارات زبان انگلیسی مهم است اما نحوه پاسخ به سوالاتی که از شما می‌پرسد به مراتب مهمتر است و برای اینکه در این بخش از آزمون آیلتس نمره از دست ندهید سعی کنید خوب گوش کنید تا ببینید دقیقا چه سوالی از شما پرسیده می‌شود. نکته  دیگر در قسمت Speaking  زبان انگلیسی این است که اگر شما در این قسمت سکوت های طولانی ای داشته باشید ممتحن زبان انگلیسی آیلتس این طور برداشت می کند که شما سوال را متوجه نشده اید یا اینکه فراموش کرده اید که چگونه چیزی را که می خواهید بگویید. توجه کنید اگر هم می خواهید در مورد سوال فکر کنید به طور کامل سکوت نکنید و در پاسخ خود از عباراتی مانند من مطمئن نیستم (....Well, I’m not sure) ، لطفا یک دقیقه به من فرصت بدهید تا درباره آن فکر کنم (Could you please give me a minute to think about it) یا (Let me think about it) و... استفاده کنید.

 تا می‌توانید زبان انگلیسی را بنویسید و تمرین کنید!

شاید دربخش نوشتاری و Writing این فکر به ذهنتان برسد که پاسخ عالی را در غالب تمپلیت حفظ کرده و بتوانید در روز آزمون زبان انگلیسی آن را به آسانی بنویسید اما این اشتباه بزرگی است! به دلیل اینکه مصححین بین‌المللی آزمون زبان انگلیسی آیلتس برای پیدا کردن این پاسخ ها بسیار آموزش دیده‌اند و شما براحتی نمی‌توانید با نوشتن چند جمله کلیشه‌ای از آنها نمره بگیرید و قطعا در صورت برخورد با این پاسخ ها از شما نمره کم خواهد شد. پس بهتر است که در موقع نوشتن تمام تمرکز بر نوشته و تولید محتوایی باشد که از ذهن خودتان می آید و آن ایده را با دانش و اطلاعات خود بسط دهید.و در آخر توجه شما را به این نکته جلب می‌کنیم که دست خط شما (HANDWRITING) در این آزمون زبان انگلیسی نیز اهمیت فراوانی خواهد داشت. اگر بد خط بنویسید، نباید انتظار گرفتن نمره بالا را داشته باشید زیرا ممکن است به دلیل خوانا نبودن دست خط تان، مصحح آزمون زبان انگلیسی آیلتس نمره کمی را منظور کند و داوطلب هم هیچ اطلاعی از این مورد نداشته باشد. علاوه بر خط به املای صحیح کلمات (Spelling) که مشکل بسیاری از زبان‌آموزان ایرانی است و گرامر صحیح نیز دقت داشته باشید. برای تقویت دیکته و املای کلمات فقط باید از روی لغات چند بار بنویسید تا املای آن کلمه ملکه ذهنتان شود. آزمون زبان انگلیسی آیلتس یک آزمون مهارتی بوده و با تلاش و پشتکار مناسب و یا با شرکت در دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir می توانید به هدف مورد نظر خود در این آزمون دست یابید. دقت داشته باشید که شما با داشتن یک برنامه منسجم و منظم مطالعاتی و رعایت نکات بالا می توانید نمره مطلوب در حد ۷ و به بالا کسب نمایید. برنامه مطالعاتی برای کسب نمره بالا در آیلتس یعنی در واقع مطالعه روزانه به مدت ۳ تا ۴ ساعت که در هر روز می‌بایست بطور مساوی روی مهارت‌های آیلتس برنامه‌ریزی و مطالعه کرد.برای موفقیت و کسب نمره دلخواه خود در آزمون بین‌المللی زبان انگلیسی آیلتس و دریافت مشاوره‌ّهای تخصصی در خصوص نکات ظریف در آزمون آیلتس با مشاورین و مدرسین مجرب آکادمی زبان انگلیسی دیاکو در ارتباط باشید.

 



:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی , آموزش زبان انگلیسی , آموزش زبان , زبان انگلیسی , دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 4 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

مدرك زبان انگليسي FCE دانشگاه كمبريج مخفف First Certificate In English مي باشد. داوطلبان در صورت قبولي در اين آزمون زبان انگلیسی از طرف دانشگاه كمبريج مدركي مطابق با سطح B2 دريافت مي كنند . ساير مدارك زبان انگليسي و دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی مانند BEC (Vantage) ، IELTS با نمره ي 5-6/30، TOEFL IBT با نمره ي 87-109 ،TOEIC Listening and Reading با نمره ي 785 ، TOEIC Speaking and Writing با نمره ي 310 ، PTE General با نمره ي (59-75) نيز مطابق با سطح B2 مي باشند.

آیا می دانید مدرک FCEزبان انگلیسی مطابق با چه سطحی می باشد ؟

مدرك زبان انگليسي FCE دانشگاه كمبريج مخفف First Certificate In English مي باشد . داوطلبان در صورت قبولي در اين آزمون از طرف دانشگاه كمبريج مدركي مطابق با سطح B2 دريافت مي كنند . ساير مدارك زبان انگليسي مانند BEC (Vantage) ، IELTS با نمره ي (5-6/30) ، TOEFL IBT با نمره ي (87-109) ، TOEIC Listening and Reading  با نمره ي 785 ، TOEIC Speaking and Writing با نمره ي 310 ، PTE General با نمره ي (59-75) نيز مطابق با سطح B2 مي باشند.

با چه سطح از دانش زبان انگلیسی می توان در آزمون FCE شرکت کرد؟

در آزمون FCE مهارت زبان انگليسي داوطلبان در سطح متوسط رو به بالا ارزيابي مي شود. بنابراين در اين سطح، از زبان آموزان انتظار مي رود كه بتوانند به راحتي برنامه هاي تلويزيون و راديو كه به زبان انگليسي مي باشند را درك كنند و يا توانايي ارتباط برقرار كردن با افرادي كه زبان مادريشان انگليسي است را داشته باشند و همينطور در بحث هايي كه مرتبط با رشته ي تحصيليشان ويا مربوط به مسائل كاريشان مي باشد شركت كنند .

مزیت های آزمون زبان انگلیسی FCE دانشگاه کمبریج

مدرك FCE زبان انگلیسی مورد تاييد بيش از 34 دانشگاه در سراسر دنيا جهت ادامه تحصيل مي باشد . علاوه بر دانشگاه ها ، بانك ها ، آژانس ها ، خطوط هواپيمايي و شركت هاي فعال را نيز در بر ميگيرد .يكي از ويژگي هاي خوب مدرك FCE نداشتن تاريخ انقضاي آن مي باشد . بنابراين داوطلبان بعد از گرفتن مدرك FCE مي توانند براي هميشه از مزيت هاي آن استفاده كنید .با بخش های آزمون FCE آشنا شوید .بخش اول شامل Reading and use of English مي باشد . و مدت زمان پاسخ دهي به اين بخش 75 دقيقه در نظر گرفته شده است .نكته مهمي كه باعث عملكرد بهتر داوطلبان در اين بخش مي باشد اين است كه متون مختلف و متعدد انگليسي را مطالعه كرده باشند .بخش دوم Writing  مي باشد . داوطلبان در اين قسمت مي بايست 2 متن را در عرض 80 دقيقه بنويسند . لازم به ذكر است كه ،هر 2 متن به يك  اندازه هائز اهميت است زيرا براي هر 2 نمره ي يكساني در نظر گرفته شده است . داوطلبان براي متن اول آزمون زبان انگلیسی FCE مي توانند از نظرات و اطلاعات خود براي نوشتن متن استفاده كنند . عنوان انتخاب شده در اين قسمت بايد به گونه ايي باشد كه مخاطبان را به خواندن نوشته جلب كند . ولي براي متن دوم داوطلبان بين چند گزينه كه شامل (مقاله ، نامه يا ايميل ، گزارش و بررسي ) حق انتخاب دارنند .براي كسب نمره ي مطلوب از اين بخش داوطلبان مي توانند با استفاده از لغات زبان انگلیسی كه سطح بالايي دارنند ويا تركيب هاي پيچيده و متعدد ، در متن هاي خود  به نتيجه ي دلخواه برسند .بخش سوم آزمون Listening است . زمان در نظر گرفته شده براي اين قسمت 40 دقيقه مي باشد .هر فايل صوتي زبان انگلیسی در اين بخش براي داوطلبان 2 بار پخش مي شود . بااين حال داشتن تمركز كامل در اين بخش هائز اهميت است . داوطلبان براي اينكه بتوانند عملكرد خوبي در اين بخش آزمون زبان انگلیسی داشته باشند مي بايست فايل هاي صوتي با لهجه هاي متفاوت زبان انگلیسی را قبل از آزمون شنيده باشند . زيرا ممكن است در آزمون ،فايل صوتي در نظر گرفته شده براي داوطلب به لهجه ي استراليايي باشد ولي داوطلب به لهجه امريكايي مسلط باشد بنابراين داوطلبان آزمون زبان انگلیسی FCE براي به دست آوردن نتيجه مطلوب مي بايست با لهجه هاي متفاوت آشنايي داشته باشد .وقسمت آخر Speaking مي باشد و مدت زمان اين بخش 14 دقيقه در نظر گرفته شده است .نكته بسيار مهم براي ممتحن كمبريج در اين قسمت شور و انرژي داوطلبان هنگام مصاحبه است . براي به دست آوردن نتيجه ي مطلوب داوطلبان مي توانند با به ياد داشتن كليد واژه هاي مهم زبان انگلیسی براي موضوعات عمومي (زيرا در بخش اول مصاحبه ممتحن كمبريج در باره ي شرايط زندگي داوطلبان با آنها صحبت مي كند ) از آنها استفاده كنند . وهمچنين اگر هنگام مصاحبه متوجه شديد كه اشتباه كرده ايد آن را اصلاح كنيد و به صحبت هاي خود ادامه دهيد .اجازه ندهيد اين موضوع تسلط شما را درگير كند .شما میتوانید برای تقویت مهارت خود در این بخش در دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir زيرا تصحيح اشتباهات خود ويا حتي درخواست از ممتحن كمبريج براي رفع آن يك استراتژي اصلاح شده است ونشانه ايي از مهارت هاي ارتباطي خوب زبان انگلیسی است .نمره ي هر بخش آزمون FCE 20% از كل نمره مي باشد . وهمينطور نتايج اعلام شده توسط دانشگاه كمبريج به صورت (A،B،C،D،E ) رائه مي شود ،كه A بالاترين و E پايين ترين نمره مي باشد . داوطلبان براي قبولي در آزمون و همچنين گرفتن مدرك FCE حداقل بايد نمره ي C را كسب كنند .

 



:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی , آموزش زبان انگلیسی , آموزش زبان , زبان انگلیسی , دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 مهر 1399 | نظرات ()