نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

آموزش آنلاین زبان انگلیسی یا از راه دور ، یکی از آخرین شیوه‌های آموزشی و به‌سرعت در حال پیشرفت است که حتی ممکن است روزی رایج‌ترین شیوه یادگیری شود. بیایید به مزایای محبوبیت رو به رشد آموزش آنلاین نگاهی بیندازیم.

آموزش آنلاین زبان انگلیسی در خانه

دلایل زیادی وجود دارد که ممکن است دانش‌آموز به‌میل خود و یا علیرغم تمایلش در کلاس درس شرکت نکند. برخی از آنها تعهدات مختلفی مثل کار یا مراقبت از اعضای خانواده دارند، بعضی دیگر شرایط بهداشتی دارند که مانع از خروج آنها از خانه یا بیمارستان می‌شود و ... اولین و بارزترین مزیت آموزش آنلاین زبان اگلیسی این است که نیاز به حضور فیزیکی ندارد: تمام آنچه شما نیاز دارید یک اتصال اینترنتی است که به کمکش بتوانید بدون ترک اتاق خود در دوره‌هایی از موسسهء مستقر در آن طرف دنیا شرکت کنید. در این شیوه، می‌توانید با هر شرایط سنی یادگیری (در هر زمینه‌ای) را شروع کنید، خواه به نیت بهبود بخشیدن به مهارتهای قبلی‌تان و یا در یک زمینه کاملا متفاوت. یک دوره آموزش آنلاین زبان انگلیسی ، به شرط آنکه از یک منبع معتبر تهیه شده باشد، می‌تواند گواهینامه رسمی موردنیاز برای ارتقاء شغلی‌تان را به شما اعطا کند یا حتی در صورتیکه از موقعیت‌ شغلی خود راضی نیستید، به شما در ایجاد حرفه دلخواه‌تان یاری برساند.

 کاهش هزینه ها
آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای همه ارزان‌تر از کلاس حضوری است: دانشگاههای سراسر جهان می‌توانند دوره‌های آنلاین را با نرخ‌های کاهش یافته یا حتی رایگان ارائه دهند. این دانشگاهها و موسسات مجبور نیستند برای مکان خاصی هزینه بپردازند و بنابراین قیمت ثبت نام در آنها کاهش می‌یابد و این بدان معناست که دانش‌آموزان می‌توانند بدون بستن بار سفر یا یافتن مکانی برای ماندن در نزدیکی موسسه و ... در دوره‌های آموزش آنلاین زبان انگلیسی شرکت کنند. این شیوه، به طور معمول با ثبت نام همراه است و به کتاب‌های درسی اضافی و گران نیز احتیاجی ندارد. همین امر، آموزش آنلاین زبان انگلیسی را برای دانش‌آموزانِ با بنیه اقتصادی ضعیف‌تر به راه حلی ایده‌آل تبدیل کرده تا بتوانند در فرصتهای برابر برای موفقیت در زندگی گام بردارند.

 برنامه ریزی شخصی
زیبایی آموزش آنلاین زبان انگلیسی این است که شما می‌توانید در هر ساعت از روز به دوره مورد نظر وارد شوید و تمام وقت مورد نیاز خود را برای مرور دروس دلخواه‌تان صرف کنید. بیشتر دوره‌های آموزش آنلاین زبان انگلیسی فاقد جدول زمانی هستند و می‌توانند علیرغم تمام موانع و حتی بدون توجه به زمان هر منطقه از کره زمین(!!!)، به‌اندازه مورد نیاز هر فرد تکرار شوند.

مرتبط ماندن
اینکه ممکن است همکلاسی‌ها و معلمان شما حتی از کشورهای دیگر باشند، مشخص می‌کند که آموزش آنلاین زبان انگلیسی تنها به‌معنای دسترسی به مطالب یادگیری از راه دور نیست، بلکه یک فرصت عالی برای آشنایی با افرادی از سراسر دنیاست که زمینهء علاقه‌های‌شان با شما یکی‌ست. این شیوه حتی ممکن است به دلیل ارتباطاتی که با معلمان و مربیان دوره خود ایجاد کرده اید، در یافتن دوستان بین المللی یا کسب شغل رویایی‌تان، شما را یاری دهد.

به روز بودن
به روزرسانی یک دوره آموزش آنلاین زبان انگلیسی خیلی آسانتر از یک کتاب درسی چاپ شده است. این به تنهایی تضمین می‌کند که آموزش آنلاین زبان انگلیسی همیشه مرتبط است و اگر از طریق دوره‌های اینترنتی آموزش ببینید، به دلیل استفاده از نسخه‌های درسی به‌روز کمتر در معرض خطر مطالب منسوخ قرار می گیرید.
 کووید‌۱۹، عامل اصلی تغییر شیوه آموزش 
این بیماری منجر به بسته شدن مدارس جهان شده و در حال حاضر در سطح جهان، بیش از 1.2 میلیارد کودک خارج از کلاس درس هستند.در نتیجه، با افزایش چشمگیر شیوه یادگیری و آموزش الکترونیکی، کلیه تدریس‌ها از راه دور و بر روی سیستم عامل‌های دیجیتال انجام می‌شود.تحقیقات نشان می‌دهد که آموزش آنلاین زبان انگلیسی موجب افزایش حفظ اطلاعات در مدت زمان کمتری می‌شود، و این یعنی تغییرات آموزشی (یا توفیق اجباری!) امروز، می‌تواند برای همیشه ماندگار شود.با این تغییر ناگهانی، باید دید که آیا شیوه آموزش آنلاین زبان انگلیسی همچنان بعد از همه‌گیری هم ادامه خواهد یافت و یا چگونه چنین تغییراتی می‌تواند بر بازار جهانی آموزش تأثیر بگذارد.

آموزش حضوری در مقابل آموزش آنلاین زبان انگلیسی
تحقیقات و اطلاعات زیادی در این زمینه موجود است که همگی بر مزایای قابل توجه آموزش آنلاین زبان انگلیسی تاکید دارند، از جمله: تبادل روان‌تر ایده‌ها ، تعامل اجتماعی در طول آموزش آنلاین زبان انگلیسی ، یادگیری بهتر به دلیل کاهش احتمال تکالیف همزمان، بهبود تمرینات دستی ،پاسخ سریعتر به سوالات و بازخورد مربی،،ارتقاء نمرات رضایتمندی .این موارد باعث می‌شود که آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای شغل‌هایی که نیاز به مهارت‌های بدنی دارند و همچنین موقعیت‌هایی که در آن زبان‌آموزان به اطلاعات سریع‌تر احتیاج دارند، فوق‌العاده باشد.

اما آموزش آنلاینزبان انگلیسی مزایای بزرگ دیگری هم دارد:
مقرون‌به‌صرفه‌تر است. گزینه‌ای است برای یادگیری لحظه‌ایِ خُرد و خود گام که در زمینه مشاغل مدرن به طور چشمگیری ضروری می‌شوند. سرعت تکمیل بالاتری دارد. امکان دسترسی مجدد به مواد درسی که باعث افزایش حفظیات می شود، در آن فراهم است.بنابراین چه کسی باید از روش‌های آموزش آنلاین زبان انگلیسی استفاده کند؟ همه افراد و حتی شرکت‌ها، که با صرف هزینه کمتربه نتایج قوی‌تری می‌رسند! اما در مورد کسانی که بعضی از مزایای اجتماعی آموزش حضوری را ممکن است از دست بدهند، یک گزینه دیگر هم وجود دارد.
روش آموزش ترکیبی و آموزش آنلاین زبان انگلیسیکه بهترین های هر دو گزینه را فراهم می‌کند: تمرکز کمتر برمنابع نسبت به آموزش صرفا آموزش آنلاین زبان انگلیسی . ایجاد فعالیت فیزیکی بیشتر . جذابیت وسیع‌تر برای فراگیران با کمک روش های مختلف و مناسب حال آنها.روش آموزش ترکیبی مناسب سازمان‌هایی است که می‌خواهند بهترین نتیجه ممکن را کسب کنند. با استفاده از یک روش یادگیری ترکیبی به‌همراه تکنیک‌های مدرن مثل یادگیری خُرد و لحظه‌ای و یا یادگیری‌های مستمر و فعال (bite-sized, continual, and active learning )، می‌توان نتایج بسیار خوبی را با بازده بالا به دست ‌آورد.هیچ پاسخی کامل و یا قطعی در مورد بهتر بودن آموزش حضوری یا آموزش آنلاین زبان انگلیسی وجود ندارد. اما مسلما با ترکیب این دو، مزایای هر دو با هم و یکجا به دست می‌آید.





:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی+ آموزش انلاین زبان+زبان انگلیسی+آموزش زبان+دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 10 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: