هشتنکته طلایی در تقویت زبان انگلیسی
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

آيا براي تقويت زبان انگليسي خود به دنبال راه كارهاى موثر و كارآمد هستيد؟ همانطور که می‌دانید برای تقویت زبان انگلیسی و مهارت‌های زبانی راه‌های بسیاری وجود دارد. ما در این مقاله و دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی ۸ روش بسیار کاربردی و در عین حال ضروری را به شما معرفی میکنیم. آيا براي تقويت زبان انگليسي خود به دنبال راه كارهاى موثر و كارآمد هستيد؟همانطور که می‌دانید برای تقویت زبان انگلیسی و مهارت‌های زبانی راه‌های بسیاری وجود دارد. شاید شما تاکنون از روش‌ها و تکنیک‌های متعددی در مسیر یادگیری زبان استفاده کرده‌اید که احتمالا از برخی از این روش‌ها جواب گرفته و از برخی هم جواب نگرفته‌اید. بسیار پیش‌ آمده که زبان آموزان عزیز در آموزشگاه زبان انگلیسی دیاکو از ما در خصوص راهکارهای تقویت مکالمه سوال پرسیده‌اند و ما بر اساس فاکتورهای متعددی از جمله سن زبان آموز، سطح زبانی، پیشینه زبان انگلیسی ، استعداد در یادگیری زبان و هدف زبان آموز مشاوره و نکاتی را به این عزیزان داده‌ایم. اما نکات و روشهایی هستند که بصورت کلی برای هر زبان آموزی می‌توان تجویز کرد تا حس بهتری در ادامه فرآیند یادگیری داشته باشند. ما در این مقاله ۸ روش بسیار کاربردی و در عین حال ضروری را به شما معرفی میکنیم. این روشها اگر که به درستی اجرا شود شما تاثیر آن را در پیشرفت مهارت‌های زبان انگلیسی خود به زودی می‌بینید. ۸ نکته طلایی زیر را بخوانید:

 كتاب بخوانيد

سعي كنيد كتاب هايي در سطح خود به زبان انگليسي است را بخوانيد. سعي كنيد در ابتدا از كتاب هاي ساده تراستفاده كنيد حتي بهتراست اگر سطح زبان انگلیسی شما پايين است ازكتاب هاي داستان مخصوص كودكان استفاده كنيد. همچنین می‌توانید از کتابهای داستان مجموعه Oxford Book Worm از انتشارات معتبر آکسفورد انگلستان استفاده کنید. این کتابهای داستان بر اساس سطح زبان آموزان طبقه‌بندی شده یا به اصطلاح Graded می‌باشند. این کتابها دارای سی دی و فایل صوتی نیز می‌باشند.

 انگليسي صحبت كنيد و صداي خود را ضبط كنيد

يكي از راه هاي تقويت زبان انگليسي اين است كه شما در مورد يك موضوع به انگليسي با خودتان صحبت كنيد و صدايتان را ضبط كنيد و سپس به صدای ضبط شده خود گوش دهید. البته بهتر است كه اين كار راچندين بار تكرار كنيد، با اين كار نقاط ضعف خود را به خصوص در بخش تلفظ  شناسايى ميكنيد. 

با همکلاسی‌هایتان به زبان انگلیسی صحبت کنید

سعي كنيد با همكلاسي خود حتي در زماني كه دركلاس نيستيد هم به زبان انگليسي صحبت كنيد. جهت تقويت زبان انگليسي خود ميتوانيد با دوستانتان قرار بگذاريد، بيرون برويد وتمام وقت را با هم انگليسي صحبت كنيد. اين كار به روان شدن مكالمه شما (Fluency) كمك زيادي ميكند

فیلم زبان انگلیسی ببينيد و راديو گوش دهيد 

ديدن فيلم به زبان انگليسي درتقويت آن كمك شاياني ميكند. شما ميتوانيد فيلم را درابتدا با زيرنويس انگليسي ببينيد. پس ازچند بار ديدن بهتراست زير نويس آن را حذف كنيد. به شما توصيه ميكنيم به راديوي زبان انگليسي گوش دهيد حتي اگر فرصت گوش دادن نداريد بگذاريد راديوي شما روشن باشد چون گوش هايتان به شنيدن زبان عادت ميكند.

انگليسي فكركنيد

شما با اين كار كمك بزرگي به تقويت زبان انگليسي خود ميكنيد. در ذهنتان به انگليسي فكركنيد. سعي كنيد در ذهنتان تمامي مكالمات فارسي خود را به زبان انگليسي ترجمه كنيد. مثلا در انتهای یک روز کاری وقتیکه شب به منزل می‌رسید و قبل از خواب کارهایی را که در آن روز از اول صبح انجام داده‌‌اید به ترتیب مرور کرده و در ذهن خود آنها را به زبان انگلیسی بازگو کنید.

در گروه هاي زبان انگلیسی اينترنتي عضو شويد

با عضوشدن در گروه هايي كه بر پايه  بحث وگفت وگوست ميتوانيد به زبان انگليسي مكالمه كنيد. ميتوانيد دوستان زيادي پيدا كنيد و به زبان انگليسي با آنها تعامل كنيد. قطعا در این گروه‌ها از هرکسی یک چیز جدیدی در زبان انگلیسی یاد میگیرید یا چیزهایی می‌شنوید که قبلا نشنیده بودید! گروه‌های اینرنتی را می‌توانید براحتی در فورم‌های مختلف و چت کلاب‌ها در اینترنت پیدا کنید. 

روزنامه ومجله به زبان انگليسي بخوانيد

همانطور كه ميدانيد در روزنامه ومجلات نويسنده با مخاطب به طور مستقيم حرف ميزند كه در فهم بهتر مطلب به شما كمك ميكند. شما با استفاده از اين روش ميتوانيد با ياد گرفتن لغات واصطلاحات جديد به تقويت زبان انگليسي خود سرعت بخشيد.خوشبختانه امروزه با ظهور اپلیکیشن‌های مختلف که فایل‌های خبری و نسخه الکترونیکی یا پی‌دی اف مجلات و روزنامه‌های جهان را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهند دسترسی به این منابع بسیار آسان شده است. می‌توانید آنها را همیشه در گوشی‌های همراه خود داشته و روزانه بخشی از وقت خود را به مطالعه‌ی این روزنامه‌ها و مجلات اختصاص دهید.

ديكشنري آنلاين انگليسي به زبان انگليسي داشته باشيد

داشتن يك ديكشنري آنلاين خوب ومورد تاييد ميتواند اطلاعات خوبي در مورد معني لغات، ريشه ي لغات، تلفظ صحيح، وكاربرد آن‌ها در جمله به شما بدهد. ما به شما دیکشنری لانگمن و آکسفورد را به عنوان دو فرهنگ لغت مرجع و پرطرفدا معرفی می‌کنیم. می‌توانید با نصب یکی از این دو دیکشنری براحتی و در هر زمانیکه نیاز دارید به آن مراجعه و معنی لغات زبان انگلیسی را همراه با مترادف و مثال‌های کاربردی پیدا کنید.همانطور که در مقدمه اشاره شد برای یادگیری زبان روشها و نکات بیشتری نیز وجود دارند ماننید شرکت در دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir که هر کس بر اساس نیاز، مدل یادگیری و هدف خود از فراگیری زبان از آنها استفاده می‌کند. چنانچه به مشاوره بیشتر در خصوص تقویت مکالمه انگلیسی خود نیاز داشتید حتما با مشاورین مجرب دیاکو ارتباط حاصل نمایید.





:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی , آموزش زبان انگلیسی , آموزش زبان , زبان انگلیسی , دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: