تدریس خصوصی آیلتس زبان انگلیسی تضمینی؛ ترفندی که نباید به آن اعتماد کرد !
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

این روزها تب و تاب شرکت در کلاس‌های آیلتس و آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای موفقیت در این آزمون بالا گرفته است. متقاضیان شرکت در آزمون آیلتس زبان انگلیسی خصوصا" افرادی که به دلیل مشغله‌های کاری و یا تحصیلی فرصت زیادی برای شرکت در کلاس‌های گروهی آیلتس زبان انگلیسی را ندارند، همواره به دنبال راهی مطمئن و تضمینی برای کسب نمره‌ای بالا در این آزمون هستند، اما واقعا چه قدر می توان به این شعارها اعتماد کرد؟

آیلتس زبان انگلیسی تضمینی چیست؟

دوره‌های آیلتس تضمینی این روزها در بسیاری از موسسات زبان انگلیسی به عنوان راهی برای تبلیغ و جلب مشتری مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دوره‌ها در حقیقت دوره‌هایی خصوصی و یا نیمه خصوصی هستند که به دلیل تضمینی بودن مبالغ بالاتری را از متقاضیان دریافت می‌کنند. معمولا" این دوره‌ها تضمین می‌کنند که شما با شرکت در این گونه کلاس‌های زبان انگلیسی حداقل نمره ۷ را کسب خواهید کرد و چنانچه بعد از شرکت در این آزمون، نمره مورد نظر خود را کسب نکردید، بخشی از شهریه پرداختی شما عودت داده می‌شود. به نظر می‌رسد همه چیز ایده آل خواهد بود. شما در دوره ای فشرده با تضمین نمره ای بالا شرکت می‌کنید و اگر به نتیجه مورد نظر نرسیدید، شهریه شما بازگردانده می‌شود. اما چه تضمینی برای تحقق این شرایط وجود دارد؟ توجه داشته باشید که چنین عباراتی فقط توسط موسساتی زبان انگلیسی بیان می‌شود که نگاهی تجاری به مقوله آموزش زبان انگلیسی دارند. این موسسات اصولا" در تشکیل کلاس های گروهی خود نیز دچار مشکل هستند و بدلیل استقبال کم متقاضیان از این گونه کلاس ها، تمرکز خود را برای روی چنین دوره‌هایی معطوف می‌کنند. اما باز هم دلیلی برای ثبت نام متقاضیان در این کلاس ها وجود ندارد، پس لفظ " تضمینی" بکار برده می‌شود تا اعتماد مشتری جلب شود. در این صورت متقاضی تصور می کند که در  صورت عدم موفقیت در آزمون آیلتس زبان انگلیسی و کسب نمره وعده داده شده، می تواند هزینه خود را پس بگیرد و ضرری را متحمل نخواهد شد.

نمره ۷ آیلتس زبان انگلیسی نگرفتم؛ حالا نوبت تضمین است!

 فرض کنید شما در این دوره‌های زبان انگلیسی شرکت کردید و بعد از شرکت در کلاس ها و مطالعه، موفق به کسب نمره ۷ نشدید. احتمالا" پیش خود فکر می‌کنید که مشکلی نخواهید داشت و طبق تضمین دوره مورد نظر، می‌توانید تمام و یا بخشی از شهریه خود را باز پس گیرید. اما سوالی که مطرح است این است که آیا تا به حال در بین دوستان و یا اشخاصی که پیش از این در این گونه موسسات زبان انگلیسی ثبت نام کرده‌اند، نمونه‌ای دیده اید که در صورت عدم موفقیت در آزمون زبان انگلیسی آیلتس توانسته باشد شهریه خود را پس گیرد؟ پاسخ واضح است. در این گونه قراردادها معمولا" بندهایی وجود دارد که شما در هنگام عقد قرارداد و امضای آن به آنها توجهی نداشته‌اید و یا اگر هم آن را خوانده باشید، موردی به نظرتان نیامده است، چراکه بندهایی عادی تلقی می‌شود. اما کافیست مراجعه‌ای به این مراکز آموزش زبان انگلیسی داشته باشید و بخواهید هزینه خود را باز پس گیرید! همین بندهای به ظاهر ساده منجر به لغو تضمین و گارانتی شما خواهد شد و هزاران تفسیر برای شما می شود. نمونه‌هایی از این بندها عبارتند از: کسب حداقل نمره در آزمون زبان انگلیسی تعیین سطح، حضور در تمام جلسات کلاس، تلاش کافی متقاضی، انجام کامل و درست تمرین‌های کلاسی ، شرکت در تمام کوئیزهای کلاسی و کسب نمره مورد نظر در آزمون کلاسی.در این صورت شما حداقل مشمول یکی از بندها خواهید شد و به این ترتیب از گارانتی موسسه زبان انگلیسی خارج می شوید.

آیا امکان تضمین نمره آزمون زبان انگلیسی آیلتس وجود دارد؟

 موسسه زبان انگلیسی دیاکو با ۱۵ سال سابقه در زمینه آموزش زبان انگلیسی بیان می‌کند که هیچ گونه تضمینی برای موفقیت در این آزمون وجود ندارد. شما تنها می‌توانید با انتخاب مدرس و یا دوره‌ای حرفه‌ای و با کیفیت و هم‌چنین سعی و تلاش خود به تضمینی نسبی در این آزمون زبان انگلیسی برسید. چرا می‌گوییم نسبی؟ چون ممکن است اتفاقات پیش‌بینی‌نشده‌ای در این آزمون برای شما رخ دهد. از شرایط جلسه و مکان برگزاری آزمون تا سوالات آزمون و نوع سلیقه ممتحن و حتی شرایط فردی خود شما! شرکت‌کنندگان زیادی بوده‌اند که در آزمون آیلتس شرکت کرده‌اند و انتظار نمره بالایی را در این آزمون زبان انگلیسی داشته‌اند اما بعد از اعلام نتایج، نتیجه‌ای خلاف انتظار کسب کرده‌اند. علت این امر آن است که نحوه نمره‌دهی آزمون آیلتس در برخی بخش‌ها مثل رایتینگ و اسپیکینگ بر اساس نظر و سلیقه ممتحن انجام می‌گیرد و تنها تضمین، میزان تسلط شما در مهارت‌های چهارگانه می‌باشد.

چگونه نمره بالایی در آزمون زبان انگلیسی آیلتس بدست آوریم؟

 توجه داشته باشید که برای کسب نمره ای بالا در آزمون زبان انگلیسی آیلتس شما می‌بایست لااقل در دو مهارت تسلط بالایی داشته باشید. قطعا" کسب چنین مهارتی کار ساده ای نخواهد بود و نیازمند صرف زمان زیادی برای مطالعه می‌باشد. اغلب افرادی که موفق به کسب نمره ۷ در آزمون آیلتس شده اند، افرادی هستند که به راحتی صحبت می کنند، به خوبی می نویسند و زمان زیادی را صرف گوش دادن به مکالمات و گفت‌و گوهای زبان انگلیسی می‌کنند. هم چنین این افراد متن های زیادی را می‌خوانند و به همین علت از دایره لغات بالایی برخوردارند. پیشنهاد می کنیم برای کسب نمره‌ای بالا، با افرادی که پیشتر در این آزمون شرکت کرده‌اند و موفق به کسب نمره‌ای بالا شده‌اند، مشورت کنید.شما می‌توانید برای ارتباط با افرادی موفق و حرفه ای عضوی از آکادمی دیاکو و دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir شوید.





:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی+ آموزش انلاین زبان+زبان انگلیسی+آموزش زبان+دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 14 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: