کلاس خصوصی زبان انگلیسی چه مزایایی دارد؟
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

اگر شما هم به دنبال یادگیری زبان انگلیسی و یا تثیبت آن هستید، احتمالا" در جست و جوی کلاس خصوصی زبان انگلیسی یا شرکت در دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی هستید که بالاترین کیفیت و معقول ترین هزینه را برای شما داشته باشد. اما کدام کلاس زبان انگلیسی می تواند خواسته شما را برآورده کند؟ برای پاسخ به این سوال، این مقاله از مجله دیاکو را تا انتها دنبال کنید.همان طور که می دانید روش ها و الگوهای مختلفی برای یادگیری زبان انگلیسی وجود دارد. به عنوان مثال شرکت در کلاس های عمومی یا گروهی موسسات زبان انگلیسی ، خودآموزی، استفاده از نرم افزارها یا اپلیکیشن ها، کتاب ها و سایت های مختلف می توانند نمونه هایی از یادگیری زبان انگلیسی باشند. کلاس خصوصی زبان انگلیسی هم یکی دیگر از گزینه های موجود برای یادگیری زبان انگلیسی می باشد. اما سوالی پیش می آید این است که چرا کلاس خصوصی زبان انگلیسی ؟خب باید عرض کنیم که کلاس خصوصی زبان انگلیسی مزایایی دارد که بسیاری از زبان آموزان ترجیح می دهند در این گونه کلاس ها شرکت کنند.

برنامه ریزی برای کلاس زبان انگلیسی فردی

یکی از ویژگی های کلاس خصوصی زبان انگلیسی ، برنامه ریزی فردی برای هر فرد مطابق با سطح و هدف فرد می باشد. بنابراین، در ابتدای کار، شما می بایست تعیین سطح شوید تا میزان مهارت و تسلطتان در زبان انگلیسی مشخص شود. در وهله دوم، هدف شما اهمیت دارد؛ اینکه در کدام مهارت احساس ضعف بیشتری دارید و یا به طور کلی به کدام بخش نیاز دارید در تعیین یک برنامه منسجم اهمیت دارد. مثلا" شاید شما مهارت خوبی در درک مطلب زبان انگلیسی داشته باشید و وقتی متن زبان انگلیسی در مقابل شما قرار می دهند، قادر به فهم و درک آن هستید ولی به دلیل سال ها دوری از فضایی که بتوان در آن به زبان انگلیسی صحبت کرد، نمی توانید به راحتی و روانی مکالمه کنید. یا حتی ممکن است فردی با سمت اجرایی، به دلیل ارتباطات کاری و بیزینسی خود نیاز به داشتن مهارت در اسپیکینگ دارد. با این اوصاف، برای هر فرد بر اساس سطح فعلی دانش زبان انگلیسی و هدف مورد نظر برنامه ریزی هایی اختصاصی صورت می گیرد.

تمرکز بیشتر در یادگیری زبان انگلیسی و تدریس

یکی دیگر از ویژگی‌های کلاس خصوصی زبان انگلیسی ، تمرکز بیشتر بر روی یک یا تعداد معدودی از زبان آموزان است. در کلاس خصوصی زبان انگلیسی تنها شما هستید که در کلاس حضور دارید، بنابراین تنها فردی که مورد سوال و بررسی قرار می گیرد، شمایید. همین امر باعث می شود تا زبان آموز تلاش و توجه بیشتری برای یادگیری زبان انگلیسی داشته باشد. هم چنین مدرس هم تمام تمرکز خود را معطوف به تدریس بر روی نقاط ضعف شما می کند تا بهترین نتیجه حاصل شود. بدیهی است با انتخاب این نوع از کلاس ها، کل کلاس به شما تعلق می گیرد. با این حساب شما می توانید مکالمه بیشتری با معلم خود داشته باشید تا ایرادات و اشکالات شما برطرف شود. اما هر چه تعداد افراد حاضر در کلاس زبان انگلیسی بیشتر باشند، این زمان کمتر خواهد شد و هر فرد فرصت کمتری برای تمرین و مکالمه خواهد داشت.

ارزیابی دقیق

برای رسیدن به عملکرد بهتر در هر امری نیاز به ارزیابی وجود دارد. ارزیابی سبب می شود تا نقاط ضعف شناسایی شده و راهکارهایی جهت رفع و اصلاح نواقص ارائه شود. از جمله مزیت های کلاس خصوصی زبان انگلیسی این است که در هر جلسه مشخص می شود که شما در کدام بخش دچار مشکل هستید. به این ترتیب اشکالات و ایرادات ذره ذره برطرف می شوند. لازم به ذکر است که موسسات و مدرسین حرفه ای زبان انگلیسی در هر جلسه گزارشی از روند پیشرفت کار خود ارائه می دهند تا به این ترتیب میزان رشد هر فرد مشخص شود. طبیعی است با رفع اشکالات زبانی در هر جلسه، سرعت یادگیری و پیشرفت هر فرد  افزایش می یابد.یکی از دغدغه های اصلی زبان آموزان برای شرکت در کلاس های آموزش زبان انگلیسی بحث زمان  است. شاید شما هم از جمله افرادی باشید که به دلیل مشغله های کاری و یا تحصیلی زمان آزادی برای شرکت در کلاس های عمومی نداشته باشید. کلاس های خصوصی زبان انگلیسی این امکان را به شما می دهد تا طبق برنامه روزانه خود بتوانید آزادانه زمان کلاس خود را انتخاب کنید.

انتخاب مدرس زبان انگلیسی دلخواه

شما با انتخاب کلاس های خصوصی زبان انگلیسی در دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir این امکان را دارید تا مدرس خود را انتخاب کنید. این انتخاب معمولا" بر اساس سطح دانش و میزان راحتی فرد در ایجاد ارتباط با استاد می باشد. در صورتی که مدرس انتخابی شما مطابق میل و انتظار شما نباشد، می توانید مدرس خود را عوض کنید.





:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی+ آموزش انلاین زبان+زبان انگلیسی+آموزش زبان+دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: