چگونه در خواب زبان انگلیسی یاد بگیریم؟
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که علاوه بر آموزش آنلاین زبان انگلیسی بتوانید در خواب زبان انگلیسی یاد بگیرید؟ درست شنیدید! در خواب زبان انگلیسی بیاموزید. حدس شما چیست؟ آیا ممکن است!یادگیری زبان انگلیسی یا یادگیری هر چیز دیگری در خواب ممکن است یک شاهکار غیرممکن به نظر برسد. اما اگر چند قدم ساده را دنبال کنید ، می توانید یک روال روزانه ایجاد کنید تا به شما کمک کند تمام واژگان ، دستور زبان انگلیسی و مهارت گفتاری را که در طول روز با آنها سر‌و‌کار داشته‌اید، تثبیت کنید.خب، اگر شما واقعاً به دنبال یادگیری زبان انگلیسی باشید، احتمالاً روز خود را با فعال‌کردن ذهن به زبان انگلیسی و تقویت آن با صبحانه آغاز می‌کنید. اگرچه ممکن است در شغل خود از زبان انگلیسی استفاده نکنید، اما تلاش کنید به طریقی، روشی برای تمرین بیشتر ایجاد کنید. چراکه شما این چالش را پذیرفته‌ایدکه نه تنها زبان انگلیسی یاد بگیرید ، بلکه آن را زندگی کنید! اما چگونه؟ برای این منظور می‌توانید مقالات مکالمه زبان انگلیسی تنها با ۵ گام! ، رمز و راز یادگیری مکالمه روزمره زبان انگلیسی و چگونه به زبان انگلیسی فکر کنیم؟ را مطالعه کنید.اکنون، شب فرا رسیده‌است و زمان آن است که استراحت کنید و آماده خواب شوید. اما این لحظه می‌تواند زمان مناسبی برای فکر کردن به تمام آن چیزی باشد که در طول روز پشت سر گذاشته‌اید. اگر این سه مرحله اساسی را دنبال کنید و یک روال روتین را در یادگیری زبان انگلیسی خود ایجاد کنید ، می‌توانید در حالی که خواب هستید، ناخودآگاه ذهن خود را به ادامه یادگیری زبان انگلیسی هدایت کنید.

قبل از خواب مدیتیشن کنید تا زبان انگلیسی را بهتر بیاموزید!

مدیتیشن یک تکنیک ساده است که می‌تواند برای تغییر زندگی استفاده شود. یکی از فوایدی که در مدیتیشن وجود دارد ، توانایی آن در کمک به رفع فشار ذهنی و تمرکز است. اما پیش از آمادگی برای بارگیری اطلاعات در مغز و مواردی که می‌خواهید بر روی آنها تمرکز کنید، می‌بایست فضایی را خالی کنید. بنابراین، اگر می‌خواهید زبان انگلیسی را هنگام خواب یاد بگیرید ، ابتدا باید ذهن را آماده کنید. یک مدیتشین عالی باعث می‌شود که علاوه بر احساس آرامش، به تمرکز نیز برسید. در این حالت، شما در شرایطی عالی برای یادگیری چیزهای جدید یا یادآوری مباحث مهمی که در اوایل روز یاد گرفته‌اید، هستید. به این ترتیب، مدیتیشن ذهن شما را برای مرحله بعدی روند یادگیری زبان انگلیسی در خواب آماده می کند. آیا می‌خواهیدمدیتشین را جزو روتین روزانه خود کنید، اما نمی دانید از کجا شروع کنید؟ برای شروع یادگیری مدیتیشن می توانید از برنامه رایگان زبان انگلیسی Insight Timer استفاده کنید.

ذهن خود را برای بزرگی زبان انگلیسی آماده کنید!

پس از اتمام مدیتیشن، ذهن شما پاک شده و برای رسیدن به نتایج بهتر در یادگیری زبان انگلیسی آماده است. در لحظات پیش از رفتن به رختخواب هرچه به ذهنتان می‌آید، در ضمیر ناخودآگاه شما حک می‌شود. بنابراین اگر می خواهید مهارت زبان انگلیسی خوبی پیدا کنید، بسیار مهم است که پیش از رفتن به خواب با افکار مثبت، امید ، هدف ، چشم‌انداز و شجاعت ذهن خود را پر کنید تا در طول مسیر یادگیری به شما کمک کند.یکی از راه‌های انجام این کار ، خواندن کتاب‌های الهام بخش به زبان انگلیسی است. به عنوان مثال می‌توانید کتاب‌هایی مانند Think and Grow Rich نوشته  7Habits of Highly Effective People ،Napoleon Hill نوشته 4Hour Work Week، Stephen Covey به قلم Tim Ferriss و Mindset تالیف Carol Dweck را بخوانید. این کتابها نحوه تفکر شما را تغییر می دهند.در طی فرایند مطالعه، می توانید نقل قول‌های قدرتمندی از متن را برجسته کرده و در زمان دیگری از آنها استفاده کنید تا در هنگام روبرو شدن با یک چالش یا وضعیتی یکنواخت در مطالعه زبان انگلیسی، برای خود انگیزه ایجاد کنید.شما می‌توانید واژگان جدید زبان انگلیسی را یادداشت کنید و فلش کارت‌هایی برای یادآوری تهیه کنید. هم‌چنین این امکان را خواهید‌داشت که چند پاراگراف را با صدای بلند بخوانید و صدای خود را ضبط کنید.به این ترتیب، شما با استفاده از قدرت ذهن ناخودآگاه خود از طریق مطالعه قبل از خواب ، پایه و اساس یک ذهنیت را تنظیم می‌کنید که به شما این امکان را می‌دهد که به هر هدفی می‌خواهید برسید.

در هنگام خواب زبان انگلیسی گوش دهید!

آخرین مرحله برای اتمام روتین روزمره‌تان ، گوش دادن به فایل‌های صوتی زبان انگلیسی درست زمانی که شروع به چرت‌زدن می‌کنید، می‌باشد. در حالت ایده آل، پس از مدیتیشن و خواندن چند صفحه از یک کتاب انگلیسی ، احساس خواب آلودگی  خواهید‌کرد.اگر قصد دارید زودتر از خواب بیدار شوید و روز خود را با زبان انگلیسی شروع کنید ، بهتر است تا ساعت ۱۰ شب به رختخواب بروید تا بتوانید ساعت ۶ صبح با طراوت و آمادگی بیدار شوید.به محض اینکه روز خود را تمام کردید ، زمان آن می‌رسد که لباس راحتی‌تان را بپوشید و درحالیکه در حال استراحت بر روی تختخواب خود هستید ، هدفون خود را وصل کرده و شروع به گوش دادن به یک فایل زبان انگلیسی کنید.هرچه بیشتر ذهن خود را در معرض زبان انگلیسی (حتی در هنگام خواب) قرار دهید ، تشخیص واژگان مختلف و حفظ واژگان زبان انگلیسی جدید هنگام بیدار شدن برای شما آسانتر خواهد بود. شواهد حاصل از یک مطالعه علمی در سوئیس نشان می‌دهد که گروهی از دانشجویان که هنگام خواب به واژگان جدید زبان انگلیسی گوش داده‌اند، از گروه دیگری که سعی در بیدار ماندن و گوش دادن به همان کلمات را داشته‌اند ، بهتر بوده‌است. به این ترتیب، شما می‌توانید آهنگ‌ های آرامش بخش مورد علاقه خود را که به شما در خوابیدن کمک می‌کنند ،گوش دهید و یا حتی می‌توانید یک فیلم یادگیری در خواب که به طور خاص برای یادگیری زبان انگلیسی طراحی شده است، گوش کنید. این فایل‌‌ها در پس زمینه خود از صداهای آرام استفاده می‌کنند و کلمات یا مکالمات مختلفی به زبان انگلیسی پخش میکنند تا سریع‌تر به خواب روید.اکنون می‌دانید یادگیری زبان انگلیسی در حین خواب چقدر ساده است! اگرچه این روند۳ مرحله‌ای از نظر علمی اثبات نشده‌است، اما شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد عادات کوچکی مانند مدیتیشن ، خواندن کتاب و گوش دادن به زبان انگلیسی بیشترین تفاوت را در رشد و پیشرفتی که تاکنون تجربه کرده‌اید، ایجاد می‌کند و باعث می‌شود تا احساس بهتری نسبت به پیشرفت‌هایی که در مسیر یادگیری زبان انگلیسی نسبت به آموزش آنلاین زبان انگلیسیDiako.ir داشته‌اید، پیدا کنید.آیا به قدرت مدیتیشن، ذهن ناخودآگاه و یادگیری در خواب اعتقاد دارید؟ یا این فقط یک افسانه است؟ اگر تا به حال آن را امتحان نکرده‌اید، هرگز نمی‌دانید ما چه می‌گوییم!کپی برداری از مطالب «مجله دیاکو» تنها با ذکر منبع و لینک به سایت مجاز است و در غیر این‌صورت پیگرد قانونی دارد.





:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی+ آموزش انلاین زبان+زبان انگلیسی+آموزش زبان+دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 31 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: