نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

اگر شما هم متقاضی شرکت در آزمون زبان انگلیسی تافل هستید، لازم است بدانید که آزمون تافل اخیراً دچار تغییراتی در بخش‌های مختلف خود شده‌است. اگر می‌خواهید از این تغییرات اطلاع پیدا کنید، پیشنهاد می‌کنیم در دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی شرکت کنید یا این مقاله را تا انتها دنبال کنید تا با آگاهی از تغییرات بوجود آمده بتوانید برنامه‌ریزی بهتری داشته‌ باشید.طبق آخرین تغییرات، آزمون تافل در تاریخ ۱ آگوست سال ۲۰۱۹ تغییر پیدا کرده‌است. تغییرات اصلی این آزمون بیشتر در بخش‌های نوشتاری (Reading)، شنیداری (Listening) و گفتاری (Speaking) می‌باشد. عمده این تغییرات در مقاله‌های مختلف به خوبی پوشش داده‌شده‌است اما برخی از آنها هنوز سربسته باقی مانده‌است.

 بخش خوانشی آزمون زبان انگلیسی  (Reading)

 در این بخش شما کماکان با ۴-۳ متن مواجه می‌شوید. اگر چهار متن در اختیارتان قرار گیرد، یکی از آنها آزمایشی بوده و نمره‌ای نخواهد داشت. هر متن به جای ۱۴-۱۲ سوال، تنها شامل ۱۰ سوال خواهد بود. در این قسمت به شما زمانی معادل ۵۴ دقیقه به ازای ۳ متن و یا ۷۴ دقیقه برای ۴ متن اختصاص داده می‌شود. به عبارتی دیگر شما در هر قسمت حدود ۱۸ دقیقه و برای هر سوال ۱۰۵ ثانیه ( به جای ۹۰ ثانیه) فرصت خواهید داشت. توجه داشته باشید که ممکن است شما در این بخش به دقت بیشتری نیاز داشته‌باشید. بنابراین، با وجود تغییرات بوجود آمده نمی‌توان گفت که بخش ریدینگ زبان انگلیسی آسان‌تر شده است. اما با وجود این تغییرات، طول و سطح دشواری متن‌ها در این بخش همچون گذشته است و نوع سوالات مطرح‌شده نیز به همان ترتیب خواهد بود. با این حال، توجه داشته‌باشید که سوالات " تکمیل جدول" و " مرجع ضمیر" طی دو سال گذشته چندان مورد توجه زبان انگلیسی ETS قرار نگرفته‌است. بنابراین، بعید به نظر می‌رسد که شما با این گونه سوالات زبان انگلیسی مواجه شوید.

بخش شنیداری آزمون زبان انگلیسی  (Listening)

 در بخش شنیداری زبان انگلیسی دو یا سه لیسنینگ برای شما وجود دارد که هر کدام شامل یک مکالمه (conversation) و دو سخنرانی (lecture) (مجموعه طولانی) و یا یک مکالمه و یک سخنرانی (مجموعه کوتاه) خواهد بود. مجموعه طولانی‌تر شامل ۱۷ سوال و ۱۰ دقیقه زمان و مجموعه کوتاه دربرگیرنده ۱۱ سوال و ۵/۶ دقیقه زمان می‌باشد. توجه داشته باشید هنگامیکه شما مشغول گوش دادن هستید، زمان برای شما متوقف می‌شود و این زمان برای شما محاسبه نخواهد شد. به عبارتی بهتر، برای هر سوال حدود ۳۵ ثانیه زمان در اختیار دارید که مشابه گذشته می‌باشد. توجه داشته‌باشید که اگر سه مجموعه در اختیارتان قرار گیرد، یکی از آنها مجموعه‌ای کوتاه و اضافی خواهد بود. به این ترتیب به یک سخنرانی و یک مکالمه شما نمره‌ای تعلق نمی‌‌‌گیرد. لازم است بدانید طول و سطح دشواری متن‌های این بخش همچون گذشته و بدون تغییر بوده و سوالات نیز مانند قبل مطرح می شود.

بخش گفتاری آزمون زبان انگلیسی (Speaking)

 در بخش گفتاری این آزمون زبان انگلیسی ، سوال ۱ (در مورد اولویت‌های فردی) و سوال ۵ (در مورد وضعیت دانشگاه) از آزمون حذف شده‌است. در حال حاضر این بخش از آزمون به جای ۲۰ دقیقه، ۱۷ دقیقه طول می‌کشد. لازم است بدانید نمره شما در این بخش توسط یک ارزیاب انسانی و نرم افزار SpeechRater تعیین می‌شود. پیش از این، نمره این بخش توسط دو ارزیاب انسانی مشخص می‌شد. در این بخش، ارزیاب انسانی، نحوه استفاده از زبان انگلیسی و توسعه موضوع را بررسی می‌کند، در حالیکه نرم افزار تنها مفهوم را چک می‌‌‌کند.از جمله تغییرات کلی که در این آزمون زبان انگلیسی رخ داده، این است که زمان کل آزمون از ۵/۳ به ۳ ساعت کاهش یافته‌است. اما لازم به ذکر است که نمره آزمون تافل کماکان از ۱۲۰ محاسبه شده و هر بخش دارای وزنی برابر، همچون گذشته است.نحوه نمره‌دهی در آزمون تافل چه تغییری کرده‌است؟کارنامه آزمون زبان انگلیسی تافل اخیراً حاوی بخش مجزایی با عنوان " امتیازات MyBest" است. این قسمت، بهترین نتیجه از هر بخش از آزمون را که طی دو سال گذشته کسب کرده‌اید، ترکیب می‌کند. به عنوان مثال، اگر شما سه بار در آزمون زبان انگلیسی شرکت کرده‌باشید، این بخش بهترین نمرات شما را در هر چهار بخش ریدینگ، اسپیکینگ، رایتینگ و لیسنینگ ترکیب می‌کند و بهترین نمره شما را ارائه می‌دهد. توجه داشته باشید که برخی از مراکز علمی یا دانشگاهی ممکن است این نمرات را نپذیرند و همان روند قبلی را دنبال کنند.در گذشته، در زبان انگلیسی زبان‌آموزان نمرات کلی بخش نوشتاری و گفتاری را برای هر یک از این بخش‌ها دریافت می‌کردند، که همین امر به آنها کمک می‌کرد تا مشخص شود کدام قسمت از آزمون را به خوبی انجام داده اند و کدام قسمت را ضعیف. اما اکنون این بخش از نمره‌دهی، از کارنامه حذف شده‌است و متقاضیان تنها نمرات کلی را دریافت می‌کنند.

 منابع جدید آمادگی آزمون زبان انگلیسی تافل

 طبق آخرین اخبار، ETS برنامه‌ای برای انتشار نسخه جدیدی از راهنمای رسمی TOEFL یا نسخه جدید مجموعه کتاب‌های تست iBT برای مطابقت با فرمت جدید اعلام نکرده است. با این حال، نمونه‌‌ای از سوالات آزمایشی به صورت رایگان منتشر شده‌است.

تغییرات در بررسی نمرات آزمون زبان انگلیسی تافل

 با توجه به گزارش‌های پشتیبانی مشتری ETS، در حال حاضر ۳-۱ روز طول می‌کشد تا بررسی نمره هر یک از بخش‌ها انجام شود. با این حال، این مطلب در هیچ جای عمومی اعلام نشده‌است. توجه داشته باشید از آنجا که SpeechRater در هر دو بخش نوشتاری و گفتاری استفاده می شود، شانس شما برای کسب نمره بالاتر بعد از بررسی کمتر است. 

تغییرات بخش نوشتاری آزمون زبان انگلیسی تافل

سؤالات نوشتاری چند گزینه ای طولانی‌تر و گیج کننده می‌شوند.اخیراً، سوالات بخش نوشتاری طولانی‌تر شده‌است. اما در گذشته یک سوال ممکن بود تنها یک جمله واحد باشد. اما حالا ممکن است شما با سه جمله طولانی مواجه شوید. به این ترتیب، در سؤالات چند گزینه ای ، گزینه‌ها به جای کلمات یا عبارات مجزا ، جملات کامل هستند. توجه داشته باشید که تایمر ۳۰ دقیقه‌ای به محض نمایش سوال شروع می‌شود ، بنابراین با خواندن سوال، مقداری از  زمان خود را از دست می‌دهید. بعضی اوقات در سؤالات نوشتاری، هشداری در مورد سرقت ادبی دیده می‌شود.در حقیقت این پیام به شما هشدار می‌دهد که پیش از انجام آزمون، شما نباید متن essay را حفظ کنید! بهتر است از مثال‌های شخصی خودتان برای بسط موضوع استفاده کنید.در سوالات نوشتاری چندگزینه‌ای، یادداشتی وجود دارد که نشان می‌دهد شما می‌توانید بیش از یک گزینه را انتخاب کنید. با وجود انکار احتمالی ETS، اما به نظر می‌رسد آزمون سخت‌تر شده‌است. بنابراین، وظیفه شما این است که با شرکت در دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir با تغییرات آزمون همگام باشید تا شوکه نشوید!



:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی+ آموزش انلاین زبان+زبان انگلیسی+آموزش زبان+دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

برای آزمون PTE آماده‌اید؟ احتمالاً از تمام متریال و منابع موجود استفاده کرده و یا با شرکت در دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی و تمام تلاش خود را برای رفع اشکالات خود کرده‌اید. اما با نزدیک شدن به تاریخ این امتحان زبان انگلیسی ، اوضاع کمی متزلزل می‌شود. اعتماد به نفس شما پایین می‌آید و شما دچار شک می‌شوید. اگر چنین وضعیتی دارید، بهتر است آرام باشید، چراکه شما تنها نیستید. این حالت درست پیش از آزمون زبان انگلیسی ، برای بسیاری از متقاضیان رخ می‌دهد. بنابراین، بسیاری از افراد درست در روزهای پایانی و نزدیک آزمون زبان انگلیسی ، به خود شک می‌کنند و احساس می‌کنند تمام اطلاعات خود را فراموش کرده‌اند. به همین دلیل، ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با نکاتی لحظه آخری آشنا کنیم تا به این ترتیب از استرس شما کاسته شود.

نکاتی برای کسب نمره بالا در آزمون زبان انگلیسی PTE

نگران کامل بودن خود در آزمون زبان انگلیسی PTE نباشید.پیش از آزمون، به اندازه کافی تمرین کنید.از نظر ذهنی خود را برای یک محیط آزمون پرسر‌و‌صدا و شلوغ آماده کنید.پیش از شروع آزمون، میکروفن خود را تست کنید. به ساعت توجه داشته باشید. در روز آزمون زبان انگلیسی دیر نکنید.سخت‌کوشی و تلاش خود را فدای شرایط استرس‌زای لحظات پایانی نکنید. سعی کنید فقط به نکاتی که برایتان بیان می‌کنیم توجه کنید تا تلاشتان بهترین نتیجه را در پی داشته‌باشد.

 ۱.نگران کامل بودن خود در آزمون زبان انگلیسی PTE نباشید.

بیش از حد فکر نکنید! شما به هیچ وجه نمی توانید امیدوار باشید که ۱۰۰٪ آماده آزمون زبان انگلیسی هستید. این امر ممکن نیست! تا هر حدی که آماده هستید، سعی کنید از آمادگی خود نهایت استفاده را ببرید. همه چیز به نحوه عملکرد شما در روز آزمون بستگی دارد.تنها کاری که شما می بایست انجام دهید این است که به وظیفه خود عمل کنید و با تمام توان، برای رسیدن به هدفتان تلاش کنید و به فکر نتیجه نباشید. شما با افکار منفی، اعتماد به نفس پایین و ایجاد استرس، تنها سطح عملکرد خود را پایین می‌آورید. تنها چیزی که به آن نیاز دارید، ایمان به توانایی و عملکردتان است تا بتوانید بهترین نتیجه را در آزمون زبان انگلیسی کسب کنید.

۲.پیش از آزمون زبان انگلیسی ، به اندازه کافی تمرین کنید.

با نزدیک شدن به روز آزمون زبان انگلیسی ، بیش از گذشته برنامه خود را دنبال کنید و تمرین کافی را انجام دهید. پیشنهاد می‌کنیم با بخش‌هایی که وزن بیشتری در هر ماژول دارند، شروع کنید و سؤالات منحصر‌به‌فرد را حل کنید. البته تلاش کنید تا روند طبیعی و نرمالی در کار خود دنبال کنید، به این معنی که نه فقط بر روی سوالات مشکل تمرکز کنید و نه خیلی آسان! بلکه بر روی طیفی از سوالات تمرین کنید.در هنگام تمرین با ذهنیت آزمون تمرین نکنید. به این معنی که هنگامیکه در حال حل سوالات هستید، با خود تصور نکنید که این سوال قرار است در آزمون باشد، بلکه تنها به یادگیری آن سوال بپردازید. بنابراین، تا حد امکان طبیعی و خونسرد باشید.

۳.از نظر ذهنی خود را برای یک محیط آزمون پرسر‌و‌صدا و شلوغ آماده کنید.

برای شرکت در آزمون زبان انگلیسی PTE، می‌بایست آمادگی حضور در یک محیط پرسر و صدا را داشته‌باشید. این امر به ویژه در بخش اسپیکینگ بسیار خود را نشان می‌دهد. همه شرکت‌کنندگان تلاش می‌کنند تا با صدای بلند در میکروفن‌های خود صحبت کنند تا صدای آنها برای تشخیص، مشکلی نداشته‌باشد. در واقع، تمامی متقاضیان به دنبال بهترین حالت برای ضبط صدای خود هستند. با این تفاسیر، باید تلاش کنید تا حواستان پرت نشود و تمام توجه خود را بر روی آزمون زبان انگلیسی خود متمرکز کنید. با اعتماد به نفس کافی و با صدایی بلند و رسا ( البته در حدی طبیعی) در میکروفن خود صحبت کنید تا صدای شما به خوبی ضبط شود تا دقیقاً مشخص شود چه می‌گویید.

۴.پیش از شروع آزمون زبان انگلیسی ، میکروفن خود را تست کنید.

قبل از شروع آزمون زبان انگلیسی ، حتماً بررسی کنید که آیا میکروفون شما به درستی کار می کند یا خیر. اگر در درستی آن شک دارید، دست خود را بالا ببرید و مشکل خود را به ادمین سنتر اعلام کنید. چراکه با شروع فرایند آزمون، دیگر قادر به تغییر یا اصلاح میکروفن خود نخواهید‌بود.


۵. به ساعت توجه داشته باشید.

در طول آزمون زبان انگلیسی حتماً به ساعت توجه کنید. دقت داشته‌باشید که شما باید هر بخش را در زمان مقرر به پایان برسانید ، چراکه امکان اختصاص زمان اضافی از یک ماژول به دیگری، وجود ندارد. بنابراین، سعی کنید هر بخش را در مدت زمان مشخص شده انجام دهید. دانستن مدت زمان لازم برای هر بخش و هر سوال می‌تواند برای شما بسیار کمک‌کننده باشد.

۶. در روز آزمون زبان انگلیسی دیر نکنید.

و اما آخرین موردی که در روز آزمون باید به آن توجه کنید کنید، این است که دیر نرسید. دیر رسیدن نه تنها به استرس شما اضافه می‌کند، بلکه مانع از بروز استعداد و آمادگی شما برای آزمون زبان انگلیسی می‌شود. بنابراین، سعی کنید زمانبندی درستی داشته‌باشید تا پیش از شروع فرایند آزمون در محل، حضور داشته‌باشید. به این تریتب، مطمئن خواهید شد که همه چیز تحت کنترل شما خواهد‌بود.در آخر، با شرکت در دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir امیدواریم آزمون خوبی پیش رو داشته باشید. کافیست همین نکات ریز را رعایت کنید تا بهترین نتیجه از آنِ شما شود.

 



:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی+ آموزش انلاین زبان+زبان انگلیسی+آموزش زبان+دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

آزمون زبان انگلیسی FCE مخفف عبارت ( First Certificate in English) اولین مدرک زبان انگلیسی می باشد و هر ساله توسط دپارتمان زبان انگلیسی دانشگاه کمبریج آزمون FCE ( بطور متوسط دو بار در ماه) در سراسر دنیا در حال برگزاری است. این آزمون سطح دانش زبان انگلیسی زبان آموزان را در سطح فرا میانی (Upper intermediate) مورد ارزیابی قرار می دهد و نمره قبولی در آن A ، B و C می باشد و افرادی که نمره D و یا E را کسب کنند در این آزمون مردود خواهند شد. آزمون FCE زبان انگلیسی در سیستم درجه بندی معروف CEFR، پس از آزمون زبان انگلیسی PET و قبل از آزمون CAE قرار دارد و سطح B2 را پوشش می‌دهد . در این مقاله می خواهیم شما را با ساختار این آزمون زبان انگلیسی بین المللی بیشتر آشنا کنیم. با مجله دیاکو و آموزش آنلاین زبان انگلیسی همراه باشید.  CEFR، یک استاندارد مشترک اروپایی است که دانش و مهارت زبان انگلیسی زبان‌آموزان را به سه سطح اصلی تقسیم بندی می‌کند و این سه سطح، هر کدام به دو زیرسطح تقسیم بندی می شوند. سطح اول، سطح پایه یا A می باشد که به دو زیر سطح A1 یا آغازگر و A2 یا مقدماتی تقسیم می شود. سطح دوم، سطح مستقل یا B است که شامل دو زیر سطح B1 یا آستانه و B2 یا برتر می باشد و در آخر سطح ماهر یا C قرار دارد که به دو زیر سطح  C1 یا پیشرفته و زیرسطح C2 یا مسلط تقسیم می شود. در سطح B2، زبان آموز می تواند به صورت قابل قبول و روان زبان انگلیسی صحبت کند همچنین او قادر خواهد بود متنی کاملا شفاف همراه با جزئیات با طیف گسترده ای از موضوعات مختلف بنویسد و در آن به شرح دیدگاه خود بپردازد.

آزمون FCEزبان انگلیسی دارای چه بخش هایی است؟

این آزمون زبان انگلیسی شامل ۵ بخش مختلف: شنیداری ( Listening )، گفتاری( Speaking )، درک مطلب ( Reading )، نوشتاری ( Wriring ) و  کاربرد زبان ( Use of English ) است که در زیر به آن اشاره خواهیم نمود:بخش شنیداری آزمون FCE زبان انگلیسی درمجموع ۴ قسمت دارد. ۳۰  سوال در این بخش وجود دارد و داوطلبان باید در مدت زمان ۴۰ دقیقه به آن ها پاسخ دهند. در قسمت اول Listening، داوطلبان به گفتگوهاي بي‌ارتباط با يكديگر گوش مي‌دهند (هر گفتگو  ۳۰ ثانيه) و بعد از آن باید به سؤالات چند گزينه‌اي زبان انگلیسی هر يك از این گفتگوها پاسخ ‌دهند. در قسمت دوم ، شركت‌كنندگان به يك مونولوگ و يا ديالوگ بين دو يا سه نفر گوش می دهند ( در حدود ۳ دقيقه ) و سپس باید به سؤالات مربوط به هر مونولوگ يا ديالوگ پاسخ مي‌دهند. در قسمت سوم، شركت‌كنندگان به مجموعه‌اي از مونولوگ‌ها گوش داده ( در حدود ۳۰ ثانيه براي هرکدام ) و سپس باید بهترين متن را كه هر يك از مونولوگ‌ها گفته‌اند، انتخاب ‌كنند و در قسمت چهارم و نهایی این بخش، شركت‌كنندگان به  مکالمه زبان انگلیسی دو يا سه نفر گوش مي‌دهند (حدود ۳ دقيقه) و بعد از آن باید به هفت سؤال چند گزينه‌اي پاسخ دهند.هدف این بخش از آزمون سنجش توانایی داوطلب در درک مکالمات زبان انگلیسی است.بخش گفتاري آزمون زبان انگلیسی FCE ، ۴ بخش دارد  و مدت زمان آن تنها ۱۵ دقیقه است. این بخش به صورت رو در رو بوده و توسط دو ممتحن و دو شركت‌كننده همزمان گرفته مي‌شود. در قسمت اول آزمون گفتاري FCE، داوطلب باید مكالمه كوتاهي با ممتحن داشته باشد. در اين قسمت ممتحن معمولاً سؤالاتي زبان انگلیسی درمورد محل زندگي شركت ‌كننده، برنامه‌هاي وي براي آينده و غيره مي‌پرسد. در قسمت دوم بخش گفتاری یا Speaking به شرکت کننده ها دو عکس نشان داده می شود و از هر یک از آن ها خواسته مي‌شود كه دو عكس را با يكديگر مقايسه كنند و به سؤالات ممتحن پاسخ دهند. سپس به مدت ۳۰ ثانيه از شركت‌كننده دوم خواسته مي‌شود كه خلاصه‌اي از گفته‌هاي شركت‌كننده اول را برای ممتحن بازگو كند.در قسمت سوم این بخش که حدود ۳ دقیقه است به شركت‌كنندگان سؤال های چالشی داده مي‌شود و آن ها بايد درباره‌ي آن‌ها با یکدیگر مکالمه داشته باشند. هدف این قسمت سنجش توانايي بيان نظرات در مورد موضوعی خاص و دفاع از آن‌ها می باشد.در قسمت چهارم و آخر این بخش، ممتحن با بيان سؤالات چالشي سعي مي‌كند توانايي شركت‌كنندگان را در به چالش كشيدن موضوعی که در قسمت سوم بیان شد محک بزند. مدت زمان این قسمت حدود ۴ دقیقه است.بخش درك‌ مطلب آزمون زبان انگلیسی ، شامل سه بخش می باشد. در بخش نخست ابتدا داوطلب باید به متني متشكل از ۸ سؤال چند گزينه‌اي پاسخ دهد. در قسمت دوم این بخش داوطلب باید يك متن همراه با جای خالي را از كلمات داده شده پر کند. و در قسمت آخر، داوطلب باید پس از خواندن متن داده شده، به يك سري از سؤالات بخش كاربرد زبان انگلیسی Use of English مشخص پاسخ دهد. مدت زمان پاسخگویی به این بخش ۱ ساعت می باشد.بدیهی است که هدف از این بخش، سنجش مهارت درک مطلب داوطلب است.هدف از بخش  كاربرد زبانيه زبان انگلیسی ، سنجش دانش دستور زبان و لغت زبان انگلیسی داوطلب می باشد. این بخش دارای ۵ قسمت می باشد. در قسمت اول از داوطلبان خواسته می شود که جاهاي خالي را با انتخاب مناسب از میان گزينه‌هاي داده شده پر کنند. در قسمت دوم از آن ها خواسته می شود جاهای خالی را با نوشتن كلمه مناسب پر کنند و در بخش سوم باید جاهاي خالي را با تغییر دستور زبانی مناسب واژه داده شده تكميل کنند. مدت زمان پاسخگویی به این بخش ۴۵ دقيقه می باشد.این بخش آزمون زبان انگلیسی دو قسمت دارد. در قسمت اول، داوطلب بايد نامه يا ايميلي را براساس سؤال بنويسد و در قسمت دوم آزمون FCE، به داوطلب ۲ سؤال داده می شود و از آن‌ها خواسته مي‌شود كه به دلخواه به یکی از سوال ها پاسخ دهند و متني شامل ۱۲۰ تا ۱۸۰ كلمه بنويسند. مدت زمان پاسخگویی به این بخش یک ساعت و ۲۰ دقیقه می باشد.بد نیست بدانید که آزمون  FCE زبان انگلیسی داراي اعتبار بين‌المللي زبان انگلیسی خوبي جهت نمايش سطح زبان انگلیسی متقاضی براي ادامه تحصيل، كار و يا مهاجرت می باشد و امروزه بسياري از دانشگاه‌ها و شرکت های معتبر دنیا، آزمون FCE زبان انگلیسی را به عنوان یک مدرك زبان انگلیسی معتبر قبول دارند مانند دانشگاه های: Thompson River در کانادا، Freie University Berlin در آلمان، دانشگاه  City University در هنگ کنگ، دانشگاه آمستردام در هلند، دانشگاه  Warwick در انگلستان، دانشگاه هنر ایلینویز در شيكاگو و...نکته قابل توجه اینکه دوره های آمادگی آزمون FCE  زبان انگلیسی در آکادمی زبان انگلیسی دیاکو بعد از به پایان رسیدن سطح Upper Intermediate زبان آموزان در حال برگزار می باشد . این دوره شامل ۴ ترم بوده و در آن کتاب FCE Gold تدریس می شود.  توجه داشته باشید آزمون FCE در ایران برگزار نمی شود و برای شرکت در آن باید به کشورهای همسایه مانند ترکیه سفر کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دوره FCE و یا دوهای آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir با شماره تلفن ۷۲۱۱۴ تماس حاصل فرمایید.



:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی+ آموزش انلاین زبان+زبان انگلیسی+آموزش زبان+دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 7 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

همانطور که می‌دانید، اهمیت آموختن زبان انگلیسی به عنوان زبان بین‌المللی در دنیا به منظور ایجاد ارتباط در جامعه برای افرادی که چه قصد مهاجرت کاری و یا تحصیلی در کشوری دیگر را دارند، چه به دنبال یافتن موقعیت‌های شغلی مناسب‌تر هستند، ضروری است. علاوه براین موارد یادگیری زبان انگلیسی به صورت آموزش آنلاین زبان انگلیسی در کار کردن با رایانه، اپلیکیشن‌ها و ... سودمند است؛ بنابراین فرد با توجه به اهداف از پیش تعیین شده برای خود، نیاز به گرفتن مدرک آیلتس آیلتس به عنوان یکی از مهم‌ترین و معتبرترین مدارک بین‌المللی زبان انگلیسی دارد. برای تشخیص بهترین کلاس زبان انگلیسی آیلتس، به شما پیشنهاد می‌کنیم که با ما در مجله دیاکو همراه باشید.

  اهمیت مدرک زبان انگلیسی آیلتس  (IELTS)

همان طور که می‌دانید مبنا و اصل برای یادگیری هر زبان به خصوص زبان انگلیسی و ایجاد ارتباط بهتر افراد، چهار مهارت شنیداری (  Reading)، گفتاری  ( Speaking )، نوشتاری (  Writing) و خواندن (Reading) است. در آزمون زبان انگلیسی آیلتس نیز توانایی فرد در هر چهار مهارت مذکور مورد سنجش و ارزیابی قرار می‌گیرد و با توجه به نمره کسب شده توسط او می‌توان به میزان تسلط شخص به آن زبان انگلیسی آگاهی  پیدا کرد. همین دلایل دست به دست یکدیگر داده‌اند و سبب شده تا به تعداد افرادی که در آزمون زبان انگلیسی آیلتس با یکدیگر به رقابت می‌پردازند، افزوده شود. بنابراین به دلیل حساسیت آزمون زبان انگلیسی آیلتس ( IELTS) فرد پیش از شرکت در کلاس‌های آیلتس  باید آنالیز لازم را درباره کلاس زبانی که انتخاب می‌کند، انجام دهد. 

پیش نیازهای قبل از شرکت در کلاس‌های آزمون زبان انگلیسی آیلتس

قبل از شروع هر کاری مانند یادگیری یک زبان مثل زبان انگلیسی چ شما باید به اندازه‌ی کافی ‍پشتکار و انگیزه‌ی لازم را در آن زمینه داشته باشید و تا این مرحله را در خودتان ایجاد نکنید، نمی‌توانید در یادگیری و رفتن به قدم‌های بعدی پیشرفت شگرفی داشته باشید. شما باید برای نه تنها آزمون زبان انگلیسی آیلتس بلکه در هر کاری پیش زمینه لازم را داشته باشید؛ از این‌رو پیش از شرکت در کلاس‌های زبان انگلیسی آیلتس، شخص باید پیش زمینه و آمادگی لازم در ارتباط با فرمت و چگونگی آزمون آیلتس را داشته باشد.با توجه به اینکه در آزمون زبان انگلیسی آیلتس بالعکس آزمون تافل (TOEFL )  که زبان‌آموز فقط با سوالات چهار گزینه‌ای مواجه میشود، در آیلتس با طیف متنوعی از سوالات اعم از چهار گزینه‌ای و تشریحی و تحلیلی روبه‌رو می‌شود. با توجه به اینکه مدت زمان آزمون زبان انگلیسی آیلتس حدوداً دو ساعت و چهل و پنج دقیقه است و شما در این تایم محدود باید دقت و سرعت عمل در پاسخ‌گویی به سوالات را داشته باشید، می‌بایست در مدت زمانی که دارید از طریق شرکت در آزمون ماک (Mock) و یا شبیه‌سازی آزمون زبان انگلیسی آیلتس برای خود بر سرعت و دقت خود افزوده و بر نقاط ضعف خود در هرکدام از مهارت‌های شنیداری، گفتاری، نوشتاری و خواندن آگاهی پیدا کرده و آن‌ها را تقویت کند. شما می‌توانید برای آشنایی بیشتر در ارتباط با فرمت و ساختار آزمون آیلتس مقاله  آشنایی با آزمون آیلتس (IELTS) در مجله دیاکو را مطالعه فرمائید. پس از آشنایی زبان‌آموز با ساختار آزمون زبان انگلیسی آیلتس، فاکتور بعدی در ارتباط با شرکت در کلاس‌های زبان انگلیسی آیلتس تشخیص سطح ( Level )  زبان‌آموز است؛ به طور حتم بدون تعیین سطح، شرکت در کلاس‌هایی بالاتر از سطح و یا پایین‌تر از سطح شخص معایبی از نظر زمانی و هزینه برای او به همراه خواهد داشت.

ویژگی‌های کلاس زبان انگلیسی آیلتس

همانطور که در بخش پیش اشاره کردیم، زبان‌آموز حتما باید تعیین سطح شود و با توجه به سطح خود در کلاس‌های پیش نیاز زبان انگلیسی آیلتس شرکت کند؛ بنابراین آموزشگاه زبان انگلیسی آیلتس با توجه به سطح، زبان آموز را راهنمایی می‌کند که کدام دوره برای او مناسب است .کلاس‌های زبان انگلیسی آیلتس می‌بایست برنامه آموزشی متناسب با نیازهای زبان‌آموزان را در نظر بگیرند تا افراد بتوانند در تایم مدنظر خود در کلاس‌ها شرکت کنند. علاوه بر برنامه اموزشی کامل و جامع موسسات آمادگی آزمون زبان انگلیسی آیلتس، انتخاب نحوه  برگزاری کلاس‌های آمادگی آزمون آیلتس اعم از گروهی، نیمه فشرده و خصوصی توسط زبان آموز، در ارتباط با موضوع  زمان و تایمی که او برای خود در نظر گرفته است.  همانطور که گفتیم، علاوه بر انگیزه‌ای که خود فرد از یادگیری و گرفتن مدرک زبان انگلیسی آیلتس باید در خود ایجاد کند، فضای موسسات زبان انگلیسی آمادگی آیلتس نیز این مولفه را باید در نظر گیرند. محیط و فضای آموزشی موسسات نیز باید به گونه‌ای باشد که زبان آموز انگیزه و روحیه‌ی مثبت در یادگیری را بدست آورد. با توجه به اهمیت آزمون زبان انگلیسی آیلتس، آموزشگاه‌های زبان انگلیسی باید نظارت و پشتیبانی دقیق آموزشی در ارتباط با پیشرفت زبان‌آموز داشته باشند.  پیگیری و حساسیت موسسات زبان انگلیسی در این مورد تاثیر به‌سزایی در بازده و در نهایت کسب نمره مطلوب زبان‌آموز می‌شود.  شما زبان‌آموزان می‌توانید در ارتباط با آشنایی با آزمون آیلتس با مراجعه به مقاله « ویژگی‌های بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی آیلتس ( IELTS) چیست؟» در مجله دیاکو اطلاعات مفیدی را بدست آورید.آکادمی دیاکو با برگزاری متنوع دوره‌های آیلتس (IELTS) به خوبی نیازهای زبان‌آموزان را برآورده می‌کند. برنامه‌ی آموزشی دوره‌های IELTS  در دیاکو به شرح زیر است: دوره‌های IELTS  عادی: سه روز در هفته و هر جلسه یک ساعت و نیم می‌باشد و از شروع دوره‌ی IELTS FOUNDATION  تا دوره‌ی IELTS ADVANCED  به زمانی حدودا دو سال نیاز است.    دوره‌های IELTS نیمه فشرده: دوره‌های نیمه فشرده در دیاکو سه روز یا دو روز  در هفته و هرروز دو جلسه‌ای می‌باشد. این دوره مناسب برای زبان‌آموزانی است که برای گرفتن مدرک زبان انگلیسی آیلتس یک سال و یا کمتر فرصت دارند.دوره‌های IELTS خصوصی: این دوره‌ها در دیاکو به صورت پکیج‌های آموزشی ۲۰، ۲۵ و ۴۰ جلسه‌ای است . این نوع دوره‌ها با توجه به اهداف و زمانی که زبان‌آموز برای خود در نظر گرفته، برگزار می‌شود. دوره‌های IELTS آخر هفته: اگر شما به دلیل مشغله کاری و یا دلایل دیگر نمی‌توانید در طول هفته در کلاس‌های آیلتس شرکت کنید، توصیه می‌کنیم که در کلاس‌های زبان انگلیسی آخر هفته دیاکو در روزهای پنج شنبه و جمعه حضور پیدا کنید و زمان را از دست ندهید. این دوره نیز مانند دوره‌ی نیم فشرده به زبان‌آموزانی پیشنهاد می‌شود که در یک سال و حتی کمتر قصد گرفتن مدرک آیلتس را دارند.در این مقاله قبل از برشمردن ویژگی‌های بهترین کلاس زبان آیلتس (IELTS)، برخی مطالب در ارتباط با پیش‌زمینه‌های موردنیاز قبل از شرکت در کلاس‌ها را بیان کردیم. دوره‌های متنوع در آکادمی دیاکو در برگزاری کلاس‌های آموزش آنلاین زبان انگلیسی  Diako.ir آیلتس به‌گونه‌ای است که به خوبی برنامه‌ریزی و اهداف متنفاوت زبان‌آموزان را پوشش می‌دهد

 



:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی+ آموزش انلاین زبان+زبان انگلیسی+آموزش زبان+دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

آزمون  BEC (Business English Courses)، یکی از آزمون‌های بین‌المللی زبان انگلیسی است که توسط دانشگاه کمبریج (Cambridge University) و دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی برگزار می‌شود. این آزمون مطابق با استانداردهای CEFR (Common European Framework of Reference) به صورت تخصصی برای ارزیابی سطح زبان انگلیسی در زمینه‌های تجارت و کسب و کار طراحی شده است. در بخش‌های قبلی از سری مقاله‌های آزمون BEC، به بررسی محتوای آزمون‌های BEC Preliminary و BEC Vantage پرداختیم. در این مقاله، به بررسی زمان‌بندی، فعالیت‌ها و انواع سوال‌های سطح سوم این آزمون زبان انگلیسی می‌پردازیم.در بخش‌های قبلی از سری مقاله‌های آزمون BEC، به بررسی محتوای آزمون‌های BEC زبان انگلیسی  Preliminary و BEC Vantage پرداختیم:در این مقاله، به بررسی زمان‌بندی، فعالیت‌ها و انواع سوال‌های سطح سوم این آزمون می‌پردازیم.آزمون زبان انگلیسی BEC Higher به شما کمک می‌کند تا سطح کاربردی‌ای از زبان انگلیسی را که برای کسب و کار موثر در رتبه‌های بالای تجارت بین‌المللی مورد نیاز است، کسب کنید. داشتن مدرک C1 به کارفرمایان نشان می‌دهد که شما به سطح پیشرفته‌ای از زبان انگلیسی کاربردی در تجارت دست یافته‌اید. این سطح، سومین سطح از آزمون‌های BEC می‌باشد. این آزمون درحدود ۳ ساعت طول می‌کشد و به صورت کامپیوتری یا بر روی کاغذ، در چهار قسمت مجزا برگزار می‌شود.کسب مدرک C1 مهارت‌های زیر را نشان می‌دهد:توانایی برقراری ارتباط موثر در سطح مدیریتی و حرفه‌ایتوانایی حضور در ملاقات‌ها و پرزنت‌های (Presentations) کاری زبان انگلیسی با اعتماد به نفس بالاتوانایی بیان نظرات و تفکرات با سطح بالایی از روانی در گفتار (Fluency) توانایی برای نشان دادن واکنش مناسب در شرایط فرهنگی و اجتماعی متفاوت کاربردهای این سطح از آزمون زبان انگلیسی برای شما چه چیزهایی می‌تواند باشد: برای شما فرصت‌های شغلی مناسب را با تقویت مهارت‌های زبان انگلیسی که برای موفقیت به آن نیاز خواهید داشت، فراهم می‌کند.مهارت‌های زبان انگلیسی شما را برای تحصیل در رشته‌های مربوط به دنیای تجارت نشان می‌دهد.به شما برای پذیرش توسط کمپانی‌های بزرگ تجاری، موسسه‌های آموزشی و آموزشگاه‌های زبان انگلیسی  بازرگانی در سطح بین‌المللی کمک می‌کند.

مهارت Reading در آزمون زبان انگلیسی  BEC

 زمان: یک ساعت هدف از این نشان دادن توانایی و اعتماد به نفس شما در برابر انواع مختلف متن‌های زبان انگلیسی است.این بخش دارای ۶ قسمت بوده و ۲۵ درصد از امتیاز آزمون را شامل می‌شود. هر یک از متن‌های این بخش ۱۵۰ تا ۶۰۰ واژه زبان انگلیسی خواهند داشت.یک متن واحد زبان انگلیسی که به چند قسمت تقسیم شده و یا ۵ متن کوتاه (که از نظر موضوعی به هم مرتبط‌اند) به همراه یک مجموعه از توضیحات (statement) در اختیار شما قرار می‌گیرد. با توجه به اطلاعاتی که در هر متن ارائه شده است، شما باید هر توضیح (statement) را به متنی که با آن همخوانی دارد، ارتباط دهید. به ازای هر پاسخ صحیح یک امتیاز (در مجموع ۸ سوال و ۸ امتیاز) به شما تعلق می‌گیرد.یک متن که شش جای خالی دارد به همراه چندین جمله (A-G) به شما داده می‌شود. هر جای خالی در متن با یک جمله زبان انگلیسی تکمیل می‌شود. متن و جمله‌ها را بخوانید و جمله‌ی مناسب برای پرکردن جاهای خالی را انتخاب کنید. به ازای هر پاسخ صحیح یک امتیاز (در مجموع ۶ سوال و ۶ امتیاز) به شما تعلق می‌گیرد.یک متن زبان انگلیسی به همراه چندین سوال چندگزینه‌ای، که می‌تواند سوال کامل یا جملات ناقص باشد، به شما داده می‌شود. متن زبان انگلیسی را بخوانید و بر اساس آن به سوالات چندگزینه‌ای (A, B, C or D) پاسخ دهید. به ازای هر پاسخ صحیح یک امتیاز (در مجموع ۶ سوال و ۶ امتیاز) به شما تعلق می‌گیرد.یک متن همراه با چند جای خالی به شما داده می‌شود. هر جای خالی با یک واژه زبان انگلیسی کامل می‌شود. متن را بخوانید و بر اساس آن از بین چهار گزینه‌ی داده شده (A, B, C or D)، واژه‌ی تکمیل کننده‌ی جای خالی را انتخاب کنید. به ازای هر پاسخ صحیح یک امتیاز (در مجموع ۱۰ سوال و ۱۰ امتیاز) به شما تعلق می‌گیرد.یک متن زبان انگلیسی همراه با چند جای خالی به شما داده می‌شود. هر جای خالی با یک واژه زبان انگلیسی کامل می‌شود. شما باید واژه‌ی مناسب برای هر جای خالی را تشخیص دهید. به ازای هر پاسخ صحیح یک امتیاز (در مجموع ۱۰ سوال و ۱۰ امتیاز) به شما تعلق می‌گیرد.یک متن زبان انگلیسی که چندین سطر دارد به شما داده می‌شود. برخی از سطرها کاملا صحیح هستند و برخی یک واژه‌ی اضافی یا غیرضروری دارند. جلوی سطرهایی که کاملا صحیح هستند عبارت "CORRECT" را بنویسید. اگر سطری (از نظر ساختاری) نادرست است، واژه‌ای که اضافی است را جلوی آن یادداشت کنید. به ازای هر پاسخ صحیح یک امتیاز (در مجموع ۱۲ سوال و ۱۲ امتیاز) به شما تعلق می‌گیرد.

مهارت Writing در آزمون زبان انگلیسی  BEC

زمان: یک ساعت و ده دقیقه شما باید توانایی نوشتن انواع گوناگونی از نوشتارهای زبان انگلیسی مانند یادداشت (memo)، نامه، گزارش، ایمیل و پروپوزال را داشته باشید.این بخش دارای ۲ قسمت بوده و ۲۵ درصد از امتیاز آزمون را شامل می‌شود. پاسخ به بخش اول اجباری بوده و در بخش دوم می‌توانید از بین سه گزینه‌ی داده شده، یک سوال را انتخاب کنید.نوشتن بر اساس یک راهنما (پاسخ به این سوال اجباری است): داده‌ها و اطلاعاتی (به صورت خام) به شکل جدول و نمودارهایی همچون نمودار میله‌ای (bar chart) و یا نمودار دایره‌ای (pie chart)، به شما داده می‌شود. بر اساس این اطلاعات یک گزارش (email یا memo) کوتاه بنویسید. متن شما باید ۱۲۰ تا ۱۴۰ واژه داشته باشد و این سوال در مجموع ۱۰ امتیاز دارد.یک انتخاب از بین سه گزینه: شما باید از بین یک مکاتبه‌ی اداری (letter, fax or email)، یک گزارش (memo or email) یا یک پروپوزال (memo or email) یکی را انتخاب کنید. پس از انتخاب موضوع، به شما اطلاعاتی (به صورت خام) که یک موقعیت تجاری را شرح می‌دهند، داده می‌شود. شما باید واکنش تعیین شده نسبت به این موقعیت را بنویسید. متن شما باید بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ واژه داشته باشد و این سوال در مجموع ۲۰ امتیاز دارد.

مهارت Listening در آزمون BEC

زمان: حدود ۴۰ دقیقه (شامل ۱۰ دقیقه برای انتقال پاسخ‌ها شما باید توانایی فهمیدن و دنبال کردن مکالمات زبان انگلیسی مختلفی همچون مصاحبه‌ها، ارائه‌ها (Presentations) و بحث‌های مختلف را داشته باشید.این بخش دارای ۳ قسمت بوده و ۲۵ درصد از امتیاز آزمون را شامل می‌شود. در هر قسمت، شما به متن یا متن‌های ضبط‌شده ی زبان انگلیسی گوش داده و سپس به سوالات پاسخ می‌دهید. هر متن ضبط‌شده دو بار برای شما پخش می‌شود.یک تک‌گویی (monologue) با زمان ۲ تا ۳ دقیقه که شامل برخی اطلاعات است، برای شما پخش می‌شود. برای پاسخ به سوال‌ها یادداشت بردارید و یا جمله‌ها را با به کاربردن یک واژه یا یک عبارت کوتاه (حداکثر دارای ۳ واژه) کامل کنید. به ازای هر پاسخ صحیح یک امتیاز ( در مجموع ۱۲ سوال و ۱۲ امتیاز) به شما تعلق می‌گیرد.پنج تک‌گویی (monologue) کوتاه که در موضوع یا زمینه‌شان به هم مرتبط هستند و به وسیله‌ی پنج شخص مختلف بیان می‌شوند، برای شما پخش خواهد شد. سپس دو تمرین مجزا که به زمینه و اهداف تک‌گویی‌ها ربط دارند، به شما داده می‌شود. هرکدام از اشخاصی که زبان انگلیسی صحبت می‌کنند را به یکی از گزینه‌ها در تمرین اول (A-H) و به یکی از گزینه‌ها در تمرین دوم (A-H) ارتباط دهید. به ازای هر پاسخ صحیح یک امتیاز (در مجموع ۱۰ سوال و ۱۰ امتیاز) به شما تعلق می‌گیرد.یک مکالمه زبان انگلیسی ، مصاحبه‌ی کاری یا بحث بین دو یا چند نفر و تعدادی سوال چندگزینه‌ای به شما داده می‌شود. به متن ضبط شده گوش کنید و گزینه‌ی صحیح را (A, B or C) انتخاب کنید. به ازای هر پاسخ صحیح یک امتیاز (در مجموع ۸ سوال و ۸ امتیاز) به شما تعلق می‌گیرد.

مهارت Speaking  در آزمون زبان انگلیسی  BEC

 زمان: ۱۶ دقیقه. توانایی زبان انگلیسی شما در برقراری ارتباط موثر در موقعیت‌های رو‌در‌رو سنجیده می‌شود. شما این آزمون را با یک یا دو نفر از داوطلبان انجام می‌دهید. به این ترتیب آزمون شما شرایط واقعی‌تر برگزار می‌شود و نتایج آن قابل اعتماد خواهد بود.این بخش دارای ۳ قسمت بوده و ۲۵ درصد از امتیاز آزمون را شامل می‌شود. زمان آزمون برای مکالمه‌ی دو داوطلب در نظر گرفته شده است. در این قسمت دو آزمون‌گیرنده حضور دارند، یکی با شما صحبت می‌کند و دیگری به مکالمه گوش می‌دهد و یادداشت برمی‌دارد.مکالمه زبان انگلیسی با آزمون‌گیرنده: چندین سوال درباره‌ی موضوعات شخصی یا موضوعات مربوط به کسب و کار از شما پرسیده خواهد شد. شما باید در حدود ۳ دقیقه حرف بزنید.یک ارائه‌ی (presentation) مختصر در زمینه‌ی تجارت: به شما امکان انتخاب از بین سه گزینه (A, B or C) داده می‌شود. پس از یک دقیقه زمان برای آماده شدن، باید تقریبا یک دقیقه در مورد موضوع انتخابی‌تان صحبت کنید. هنگامی که این فرصت در اختیار داوطلب دیگر قرار داده می‌شود با دقت به حرف‌هایش گوش کنید. ممکن است از شما سوال‌هایی درمورد صحبت‌هایش بپرسند و نظر شما را جویا شوند. این بخش درحدود ۶ دقیقه طول خواهد کشید.گفتگو با داوطلب دیگر: یک موقعیت مرتبط با تجارت به همراه دو نکته‌ی آغاز کننده‌ی گفتگو به شما داده می‌شود تا در مورد آن بحث کنید. با داوطلب دیگر صحبت کنید و در رابطه با واکنش‌تان به این موقعیت، به یک تصمیم مشترک برسید. سپس آزمون‌گیرنده بحث را گسترده‌تر خواهد کرد. این بخش در حدود ۷ دقیقه طول خواهد کشید.محتوای هر بخش از آزمون BEC بر اساس نیازهای روزمره و کاربردی دنیای تجارت طراحی شده است. دوره‌های آمادگی برای این آزمون به شما کمک می‌کند تا مهارت‌های لازم برای کسب و کار خود را تقویت کنید. این آزمون در مراکز مشخص و تاریخ‌های معینی در طول سال برگزار می‌شود و اعتبار مدارک آن تاریخ انقضا ندارد.برای کسب مهارت در این آزمون میتوانید در دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir شرکت کنید.در این مقاله به بررسی محتوای آزمون BEC Higher پرداختیم و نکات کلیدی در پاسخ‌گویی به سوال‌های این بخش را معرفی کردیم.



:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی+ آموزش انلاین زبان+زبان انگلیسی+آموزش زبان+دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

در یادگیری و آموزش آنلاین زبان انگلیسی و یا چنانچه قصد ادامه تحصیل در کشوری دیگر را دارید، حتما می دانید که نیاز به انگیزه نامه(SOP) دارید. انگیزه نامه یا Statement of Purpose یکی از مدارک مهم در پرونده تحصیلی شما است که تاثیر بسزایی در روند پرونده دارد. تجربه نشان داده است که یک انگیزه نامه قوی می تواند امیدی برای پرونده ای ضعیف باشد. بنابراین، بر روی انگیزه نامه خود سرمایه گذاری کنید تا نقطه قوتی برای پرونده تحصیلی شما باشد.

انگیزه نامه در زبان انگلیسی چیست؟

انگیزه نامه زبان انگلیسی یا به اختصار SOP در واقع نامه ای است که می بایست به دانشگاه مورد نظر خود ارسال کنید. شما در این نامه از انگیزه خود برای تحصیل در این دانشگاه می نویسید. توجه داشته باشید که این نامه، معرفی نامه نیست که به راحتی از آن بگذرید. بلکه این نامه می بایست اطلاعاتی را در بر داشته باشد که دانشگاه موردنظرتان، برای متقاعد شدن به آن نیاز دارد.شما باید در انگیزه نامه خود به این پرسش پاسخ دهید که چرا باید دانشگاه مورد نظر درخواست پذیرش شما را بپذیرد؟ بهتر است پیش از نوشتن انگیزه نامه این پرسش در ذهن شما نقش ببندد تا ساختار نوشتار خود را بر اساس آن تنظیم کنید. برای پاسخ به این سوال می توانید از نمودار عنکبوتی استفاده کنید. به این ترتیب که سوال اصلی را در مرکز نمودار قرار دهید و پاسخ ها و دلایل خود را در اطراف آن جای دهید. این کار باعث می شود به یک چارچوب کلی دست یابید. پیشنهاد می کنیم سایت های مختلف را بررسی کنید تا ببینید دانشگاه زبان انگلیسی مورد نظر شما چه شرایطی برای دانشجویان خود در نظر دارد تا بر روی انها تمرکز بیشتری داشته باشید. 

در انگیزه نامه زبان انگلیسی به چه سوالاتی باید پاسخ داد؟

در انگیزه‌نامه میبایست به سوالات زیر پاسخ دهید.هدف شما از تحصیل در این دانشگاه چیست؟ هدف شما از تحصیل در این رشته چیست؟ چه چیزی از این دانشگاه شما را جذب کرده است؟ چه میزان در رشته مورد نظر خود و زبان انگلیسی تجربه دارید؟ تمایل دارید چه تجربیاتی را در این دانشگاه به دست آورید؟ برنامه شما بعد از پایان تحصیلاتتان چیست؟ تمایل به کار تحقیقاتی و پژوهشی دارید یا کار اجرایی؟ آیا تمایل به کار تحقیقاتی مشترک با استاد خود دارید؟ نام استاد مورد نظر خود را ذکر کنید.چه مهارتی برای برنامه های علمی پژوهشی دانشگاه دارید؟ علایق شما چیست؟ چه ویژگی برجسته ای دارید که برای دانشگاه می تواند مهم باشد؟ سوالات فوق نمونه ای از سوالاتی هستند که می بایست در انگیزه نامه خود به آنها پاسخ دهید. پیشنهاد می کنیم به هر یک از این سوالات جداگانه پاسخ دهید و در نهایت با توجه به انها متنی منسجم و یکپارچه تهیه کنید. این متن باید به گونه باشد تا بتواند نظر اعضای کمیته دانشگاه را به خود جلب کند.

چگونه توصیه نامه خود را به زبان انگلیسی بنویسیم؟

برای شروع بهتر است از جملاتی با حداکثر گیرایی و جذابیت استفاده کنید. مثلا" استفاده از ضرب المثل یا سخنان بزرگان به خصوص در زمینه تحصیلی شما می تواند مفید باشد. توجه داشته باشید نکته مهم در بخش مقدمه، نشان دادن علاقه و انگیزه زیاد به تحصیل در دانشگاه و زبان انگلیسی مورد نظر است. بنابراین، سعی کنید از شور و اشتیاق خود سخن بگویید. بعد از این مرحله وارد مرحله سوابق تحصیلی شوید و از توانایی ها و افتخارات خود در زمینه تحصیلی بنویسید. سعی کنید توجه آن ها را به نقاط مثبت کار خود جلب کنید. چنانچه در بخشی از سوابق خود عملکرد ضعیفی داشته اید، دلیل آن را بیان کنید. اگر رشته تحصیلی مقطع گذشته شما متفاوت از رشته مدنظر شماست، از اثرات مفید آن در زندگی کاری و تحصیلی خود و سطح زبان انگلیسی بنویسید. از علت انتخاب رشته، دانشگاه و کشور مورد نظر خود بگویید. به ذکر دقیق امکانات و تسهیلات موجود در دانشگاه مورد نظرتان بپردازید. توجه داشته باشید که در تعریف، اغراق و زیاده روی نکنید. بلکه تنها به بیان واقعیات بپردازید. بعد از این بخش، نوبت به ارائه تجربیات شما در ارتباط با رشته تحصیلیتان می رسد. هر تجربه ای در این زمینه دارید، بازگو کنید؛ از کارآموزی ، زبان انگلیسی پروژه های دانشجویی و کارگاهی گرفته تا تجربه های صنعتی. چنانچه فعالیت داوطلبانه ای در زمینه ای علمی انجام داده اید، به شرح آن بپردازید. توجه داشته باشید خود را بزرگ جلوه ندهید، بلکه تلاش کنید تجربیاتی که در این زمینه بدست آورده اید، به روشی منطقی تحلیل کنید. در ادامه می توانید به بیان اهداف خود بپردازید. توجه داشته باشید که هدف شما باید ارتباطی با پذیرش شما و آینده مدنظر شما داشته باشد. به این ترتیب، آینده شغلی و پژوهشی خود را با در نظر گرفتن چشم اندازی که در زمینه تحصیلی و شخصی خود دارید به نحوی احسن برای هیئت داوران به تصویر بکشید. به عنوان نتیجه گیری نهایی چند خطی در مورد تطابق و تناسب رشته و دانشگاه مورد نظرتان با توانایی ها و شخصیت خود بنویسید. بهتر است در آخر از  اعضای کمیته دانشگاه به خاطر وقتی که برای بررسی انگیزه نامه شما  اختصاص داده اند، سپاسگزاری کنید.

چه نکاتی را باید در نوشتن انگیزه نامه زبان انگلیسی رعایت کنیم؟

بهتر است در ابتدا پیش نویسی برای خود تهیه کنید. لازم نیست ساختار نگارشی خاصی را رعایت کنید. با خیالی آسوده هر آنچه را که می خواهید بنویسید و هر چیزی که در ذهن خود دارید بر روی کاغذ بیاورید. بعد از اینکه مطالب خود را به اتمام رساندید، آن را خلاصه کنید و سعی کنید موارد غیر ضروری را حذف کنید.پیشنهاد می کنیم انگیزه نامه خود را در زمانی مناسب بنویسید تا فرصت کافی برای آن داشته باشید. عجله نکنید، چرا که این نامه برای آینده شما بسیار مهم است. بهتر است از کلماتی حرفه ای و آکادمیک در انگیزه نامه خود استفاده کنید. مثلا" می توانید به جای کلمه do از کلمه accomplish استفاده کنید یا به جای کلمه think از presume. البته استفاده افراطی از این گونه کلمات می تواند نتیجه عکس داشته باشد. پس در استفاده از واژگان حرفه ای تعادل را رعایت کنید. شاید نگارش حرفه ای این انگیزه نامه برای شما دشوار باشد، اما باید بدانید شما به عنوان دانشجویی بین المللی که قصد تحصیل در کشوری دیگر را دارید باید به زبان انگلیسی تسلط داشته باشید. شما می توانید برای ارتقا سطح مهارت زبان انگلیسی و یا تثبیت تسلط خود در دوره هایی حرفه ای شرکت کنید. موسسه دیاکو با وجود دوره های مختلف زبان انگلیسی به صورت گروهی یا خصوصی می تواند به شما کمک کند. اگر به فکر شرکت در دوره ای موثر هستید، حتما با ما تماس بگیرید. تلاش کنید بر روی نقاط قوت خود متمرکز شوید. در این نامه زبان انگلیسی شما می بایست در مورد تجربه ها، مهارت و دانش و برنامه های اتی خود بنویسید و از این طریق بتوانید دانشگاه مورد نظر خود را متقاعد کنید تا با درخواست پذیرش شما موافقت کند. البته توجه داشته باشید که صادقانه و به دور از اغراق بنویسید. تنها کافی است نقاط قوت خود را به نحو احسن و تاثیر گذاری ارائه دهید.شروعی جذاب و گیرا می تواند توجه داوران را به خود جلب کند. بهتر است نامه خود را با عنوان و مقدمه ای مناسب و جالب شروع کنید .توجه داشته باشید که این انگیزه نامه زبان انگلیسی به شما اختصاص دارد. بنابراین، به هیچ عنوان کپی نکنید چراکه اعتبار خود را از دست خواهید دادید.همان طور که پیش تر بیان کردیم، بهتر است به هیچ عنوان دروغ نگویید و اغراق نکنید. توانایی ها و مهارت های خود را آن گونه که هست به بهترین نحو ارائه دهید، به طوری که توجه داوران را به خود جلب کنید. پیشنهاد می کنیم بعد از اینکه انگیزه نامه خود را نوشتید، از فردی اگاه مانند دوست و یا استاد خود در این زمینه کمک بگیرید. با دریافت نظرات مختلف می توانید به نکات مفیدی جهت اصلاح پی ببرید. در واقع با این کار نامه شما به اصطلاح چکش کاری می شود.وقتی به توصیف خود و فعالیت هایتان می پردازید، سعی کنید با شرکت در دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir اطلاعات دقیقی بدهید. مثلا اگر مدت زمانی مشغول به تحصیل در رشته و یا شغلی خاص بوده اید، مدت زمان فعالیت خود را ذکر کنید.تلاش کنید هر موضوعی که  در انگیزه نامه خود مطرح می کنید، دقیق و با ذکر جزییات باشد. اگر علاقه مند به رشته ای خاص هستید، صرفا" نگویید علاقه دارم! بلکه به توضیح در خصوص علاقه خود بپردازید. 



:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی+ آموزش انلاین زبان+زبان انگلیسی+آموزش زبان+دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 252
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

 

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

همانطور که می دانیم یکی از چهار مهارت اصلی در امتحان زبان انگلیسی آیلتس به بخش گفتاری (Speaking) اختصاص مییابد که شما با کسب نمره خوب در این بخش از آزمون میتوانید به نمره ی مطلوب خود برسید. در مدت زمان حدود ۱۵ دقیقه شما باید مهارت خود در صحبت کردن را به ممتحن ثابت کنید. ولی سوال اینجاست که چگونه مهارت خود با آموزش آنلاین زبان انگلیسی در Speaking را به اگزمینر ثابت کنیم؟ ما در این مقاله راهکارهایی را به شما خواهیم گفت که برای روز مصاحبه برای شما مفید است. با مجله دیاکو همراه باشید.

در مصاحبه‌ زبان انگلیسی  آیلتس چه نکاتی برای اگزمینر در اولویت قرار دارد؟

 ممتحن آزمون زبان انگلیسی شفاهی آیلتس بر برخی نکات زیر توجه می‌کند:پروان صحبت کردن داوطلب به کارگیری واژگان جدید زبان انگلیسی و مناسب در صحبت کردن داوطلب منسجم بودن و ارتباط درست موضوعات مطرح شده در آزمون شفاهی زبان انگلیسی تلفظ صحیح واژگان در آزمون شفاهی .

فرمت و ساختار مصاحبه‌ی آزمون زبان انگلیسی آیلتس چگونه است؟

 در قسمت شفاهی (Speaking) آیلتس زبان انگلیسی سولات در سه بخش مجزا مطرح می‌شود قسمت اول: در این بخش از مصاحبه سوالات عمومی (General) از قبیل اطلاعاتی درباره‌ی شغل، تحصیل، وضعیت تاهل فرد، محل تولد، علایق و موارد دیگر پرسیده می‌شود. قسمت دوم: در این بخش از آزمون زبان انگلیسی، اگزمینر برگه‌ی در اختیار داوطلب قرار  می‌دهد و در آن تاپیک‌هایی نوشته شده است، حدود یک دقیقه به شما زمان داده می‌شود که در ارتباط با موضوع‌های مطرح شده فکر کنید و پس از آن باید درباره‌ی آن‌ها حدود دو دقیقه صحبت کنید. در این بخش توجه داشته باشید که توضیحاتی که ارائه می‌دهید مستقیماً به موضوع ربط داده شود و مطالب همبستگی و انسجام (Cohesion) داشته باشد. قسمت سوم: در بخش سوم مصاحبه سوالاتی جزئی‌تر و تکمیلی‌تر در ارتباط با بخش دوم آزمون زبان انگلیسی آیلتس از داوطلب پرسیده می‌شود.

نکات کلیدی در مصاحبه‌ی آزمون زبان انگلیسی آیلتس

 چون در آزمون زبان انگلیسی آیلتس شما با اگزمینر روبه رو هستید و شاید فضای مصاحبه‌ به گونه‌ای نباشد که شما قبلاً انتظار آن را داشتید، پس پیش از هرچیز آمادگی روحی و آرامش شما در اولویت قرار دارد. مضطرب بودن شما سبب می‌شود که تمام تلاشی که شما برای این آزمون زبان انگلیسی انجام داده‌اید هدر رود. با ما همراه باشید تا نکاتی کلیدی و ضروری در ارتباط با روز آزمون شفاهی زبان انگلیسی با شما در میان بگذاریم.

اجتناب از پاسخ‌های کوتاه در آزمون زبان انگلیسی

سعی کنید که در هرکدام از بخش‌های مطرح شده مصاحبه از توضیح‌های کوتاه اجتناب کنید؛ بدین معنی که تا جایی که امکان دارد موضوع را بسط دهید. پاسخ‌های کوتاه و مختصر باعث می‌شود که اگزمینر فکر کند دانش پایینی دارید و قضاوت درستی در ارتباط با سطح و تسلط شما بر زبان انگلیسی نکند. البته از توضیحات اضافه نیز اجتناب کنید. بنابراین در پاسخ به سولات، حد تعادل را رعایت کنید. ولی چگونه می‌توانیم به صحبت خود در زبان انگلیسی شاخ و برگ دهیم؟ چندین روش برای بسط دادن موضوع هست که ما در این مقاله اشاره‌ای کوتاه بر آن‌ها خواهیم داشت.یکی از روش‌های موثر برای طولانی صحبت کردن این است که اگر اگزمینر سوالاتی مبنی بر این که شغل شما چیست مطرح کرد، می توانید برای پاسخ به این پرسش از روش (PPF)  یا (Past-Present-Future) که منظور آن زمان گذشته، حال و آینده است، استفاده کنید. برای پاسخ به سوال مربوط به شغل، شما می‌توانید از کارهایی که در گذشته انجام داده‌اید شروع کنید و کاری که در حال حاضر آن را انجام می‌دهید برای اگزمینر توضیح دهید و در انتهای صحبت، برنامه‌ی آتی خود در آینده را بیان کنید.روش دیگر استفاده از Wh Question Words هاست؛ یعنی اینکه اگر از شما پرسیده شود که به چه شهر یا کشوری علاقه دارید، در پاسخ به این سوال اگر از خود سوالاتی از این قبیل بپرسید که دلیل علاقمون به آن‌جا چه چیزی است؟ آب و هوای آن منطقه چگونه است؟ چند بار به آن‌جا سفر کرده‌ایم؟ با چه کسانی سفر کرده‌ایم؟ برای چه مدت آن‌جا اقامت کرده‌ایم؟ و سوالاتی از این نوع حتما در شاخ و برگ دادن و بسط آن موثر خواهد بود. 

اجتناب از پاسخ‌های حفظی در زبان انگلیسی

اگر شما در پاسخ به آزمون زبان انگلیسی از جواب‌های آماده استفاده کنید و از پیش مطالب را حفظ کرده باشید، اگزمینر آن را یک امتیاز منفی برای شما محسوب خواهد کرد و نمره‌ی خوبی به شما نمی‌دهد. این روزها در بازار منابع فراوانی برای مهارت Speaking موجود هست که اگر شما جملات را عیناً حفظ کنید، اگزمینر قطعاً متوجه شده و باعث کسر نمره‌ی شما می‌شود. استفاده از منابع در زبان انگلیسی Speaking غیر مفید نیست و بالعکس شما می‌توانید با بکارگیری واژگان منابع Speaking و بیان مطلب به زبان خودتان نمره قابل قبولی کسب کنید. تلفظ (Pronunciation) درست واژگان در زبان انگلیسی:از دیگر مواردی که می‌تواند در افزایش نمره‌ی شما در این بخش تاثیرگذار باشد، تلفظ صحیح واژگان زبان انگلیسی است. اگر شما از نظر گرامری و دانش واژگان بسیار خوب حق مطلب را ادا کرده باشید ولی تلفظ صحیحی نداشته باشید، قطعا ممتحن نمره‌ی این بخش را به شما نخواهد داد.  

سوال پرسیدن از اگزمینر در زبان انگلیسی آیلتس

 اگر برای شما در قسمت سوم سوالی پیش آید و از ممتحن بپرسید ایرادی ندارد ولی پرسش از اگزمینر در قسمت اول و دوم مصاحبه نمره‌ی منفی برای شما به همراه خواهد داشت. 

دقت در پاسخ به سوالات زبان انگلیسی

 همانطور که در قسمت‌های قبلی هم اشاره کردیم یکی از نکات مهم در این بخش این است  که در پاسخ به سوالات حاشیه نروید و به موضوعات فرعی نپردازید. اگر شما در توضیح موضوع مد نظر به جای آنکه به اصل موضوع بپردازید به حاشیه روید؛ اگزمینر تصور می‌کند که سوال را به درستی متوجه نشده‌اید و نمره‌ی این بخش را از دست خواهید داد.  

اجتناب از بکارگیری اصطلاحات عامیانه در زبان انگلیسی  (Slang)

 استفاده از اصطلاحات عامیانه و غیررسمی زبان انگلیسی در بخش Speaking به هیچ وجه توصیه نمی‌شود. نادیده گرفتن این نکته سبب می‌شود که اگزمینر نمره‌ی خوبی به شما ندهد. ما در این مقاله سعی کردیم نکات مهمی که داوطلبان می‌بایست در روز مصاحبه‌ی آزمون زبان انگلیسی آیلتس به آن توجه داشته باشند بگوییم. علاوه بر موارد مذکور، شما می‌توانید برای اطلاعات بیشتر در خصوص آزمون زبان انگلیسی آیلتس، با مشاورین مجرب ما در آکادمی دیاکو و آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir از طریق شماره تلفن 72114 تماس حاصل فرمائید. تخصص ما در دیاکو، آموزش به زبان‌آموزان با انگیزه و تلاشگر برای کسب نتیجه‌ی عالی در آیلتس (IELTS) است. برای اطلاع از دوره‌های آیلتس زبان انگلیسی در دیاکو با ما همراه باشید. 



:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی+ آموزش انلاین زبان+زبان انگلیسی+آموزش زبان+دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

همه ما می‌دانیم مکالمه و صحبت نمودن در هر زبانی به خصوص در آموزش آنلاین زبان انگلیسی پل ارتباطی بین افراد در یک جامعه است، به دلیل اهمیت این موضوع، ما قصد داریم در این مقاله مطالبی را در ارتباط با یادگیری مکالمه زبان انگلیسی با شما زبان انگلیسی آموزان مطرح کنیم.در وهله اول برای شروع یادگیری هر مهارتی در هر زمینه‌ای، آنچه اهمیت دارد میزان انگیزه و روحیه فرد برای آموختن آن زبان انگلیسی مهارت است. به عبارتی برای این که جسارت لازم برای یادگیری هر مهارتی به ویژه  مکالمه زبان انگلیسی را به دست آوریم می‌توانیم در خود اهداف و انگیزه لازم از یادگیری مکالمه زبان انگلیسی را ایجاد کنیم. بر هیچ یک از ما ‍پوشیده نیست  تنها راه در ایجاد برقراری ارتباط افراد جامعه ، مکالمه و صحبت نمودن است. علاوه بر این موضوعات ، با توجه به اینکه مهارت مکالمه زبان انگلیسی در قالب (Speaking)،  یکی از مهارت‌های مورد سنجش در آزمون‌هایی از قبیل ( IELTS)، ( TOEFL )، ( PTE ) است و زبان انگلیسی آموز باید با در نظر گرفتن اهداف از پیش تعیین شده خود برای کسب نمره بالا در این مهارت تسلط پیدا کند، بنابراین نحوه یادگیری مکالمه انگیلسی  نقش بسیار مهمی دارد.به عنوان اولین گام، زبان انگلیسی آموز می‌بایست در میان منابع زیادی که برای مکالمه  زبان انگلیسی  موجود است، کتاب مناسبی را مرجع اصلی خود قرار داده و برای مطالعه انتخاب کند. پیشنهاد ما مجموعه کتاب‌های Speakout است چراکه پکیج آموزشی آن به خوبی سطوح مختلف را پوشش داده، محتوای درسی آن جدید است و شالوده آن تقویت مهارت مکالمه زبان انگلیسی است و کتابی بسیار غنی است .هم اکنون تمام نسخه های این کتاب در سامانه مجازی و آموزشگاه زبان انگلیسی دیاکو قابل دسترسی است و به منظور تقویت مهارت شنیداری ( Listening) و گفتاری ( Speaking) زبان انگلیسی آموزان عزیز، در آکادمی و آموزشگاه زبان دیاکو دوره های ما با سیستم Speakout  برگزار می شود.  پیش از تسلط یافتن برای مکالمه نه تنها زبان انگلیسی بلکه هر زبان جدید دیگری، بدیهی است اولین اقدام، آموزش گرامر و دستور زبان جمله‌ای است که او قصد بیان نمودن آن را دارد. به عنوان مثالی ساده  می‌توان گفت در هر زبانی  قرار دادن درست و مناسب فاعل، فعل و مفعول در جای خود در جمله، سبب معنادار شدن آن جمله می شود، به عبارتی در صورت جابه‌جایی هرکدام از آن‌ها نمی‌توانیم منظور خود را به درستی به دیگران منتقل نموده و ارتباط برقرار کنیم.  ولی گفتنی است، به طور کلی در ارتباط با دستور زبان جای نگرانی زیادی نیست چون هرچه زمان بگذرد، خود به خود گرامر جملاتی که در صحبت نمودن به کار می‌بریم، همانند کودکی که بدون یادگیری گرامر و دستور زبان، پس از گذشت زمان، ساختار جملات به درستی در ذهنش شکل می‌گیرد و صحبت می‌کند، در مکالمه هم همین اتفاق برای زبان آموز پیش می‌آید.قدم بعدی که معمولا زبان انگلیسی ‌آموزان باید در مکالمه زبان انگلیسی به آن توجه کنند، موضوع یادگیری واژگان جدید زبان انگلیسی است ولی می‌دانیم حفظ لغات به تنهایی تاثیری در مکالمه زبان انگلیسی نخواهد داشت. هرچه در مکالمه از لغات جدیدتر، به جا و درست استفاده شود مکالمه حرفه ای‌تر می‌شود. ولی برای یادگیری واژگان جدید، زبان‌آموز باید از روش درستی استفاده کند. به عنوان مثال، به کارگیری آن واژه در فیلم، اصطلاحات و انتخاب یک منبع مناسب برای یادگیری لغات جدید مانند کتاب Oxford Word Skills  که هم اکنون پی دی اف  سه سطح از این کتاب در سامانه مجازی سایت دیاکو قابل دسترسی  است. این کتاب باعث بهبود هرچه بهتر یادگیری و به دنبال آن به‌کارگیری درست واژگان زبان انگلیسی در مکالمه می‌شود.مورد مهم دیگر در آموزش زبان انگلیسی موضوع مکالمه روزمره است . برای شروع  یادگیری، زبان آموز می‌تواند کارهای روزانه خود را به زبان انگلیسی در ذهن خود مرور کند. شما می‌توانید با مراجعه به سایت دیاکو  و در قسمت مجله دیاکو، نکات و راهکارهای کلیدی را در ارتباط با مکالمه روزمره در مقالاتی که  تحت عنوان " رمز و راز یادگیری مکالمه روزمره انگلیسی " قرار داده شده‌اند، مطالعه و از آن‌ها استفاده کنید.یک راه دیگر برای بهبود مهارت مکالمه  ( Conversation) این است که از دوست خود و یا حتی کسی که سطح زبانش از شما بالاتر است، درخواست کنید تا ملاقات‌هایی با یکدیگر داشته باشید و درباره موضوع مورد علاقه‌تان، کتابی که خوانده اید و یا خلاصه فیلمی که به تازگی دیده اید، صحبت کنید. با گذشت زمان این موضوع باعث بهبود مکالمه شما شده و اعتماد به نفس لازم در صحبت نمودن را پیدا می‌کنید. یا میتوان با شرکت در دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir این امر را خیلی ساده تر کرد.دلیل انتخاب ‍پارتنر در سطح بالاتر از خود شما منجر می‌شود که او بتواند تلفظ صحیح کلمات را به شما بگوید و حتی اشکالات شما در موارد دیگر را گوشزد کند. این موضوعات شاید  ساده به نظر برسد ولی با گذشت زمان و با از رعایت نمودن آن‌ها، همین عوامل باعث بهبود تقویت مهارت مکالمه ( Conversation) می‌شود.



:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی+ آموزش انلاین زبان+زبان انگلیسی+آموزش زبان+دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که علاوه بر آموزش آنلاین زبان انگلیسی بتوانید در خواب زبان انگلیسی یاد بگیرید؟ درست شنیدید! در خواب زبان انگلیسی بیاموزید. حدس شما چیست؟ آیا ممکن است!یادگیری زبان انگلیسی یا یادگیری هر چیز دیگری در خواب ممکن است یک شاهکار غیرممکن به نظر برسد. اما اگر چند قدم ساده را دنبال کنید ، می توانید یک روال روزانه ایجاد کنید تا به شما کمک کند تمام واژگان ، دستور زبان انگلیسی و مهارت گفتاری را که در طول روز با آنها سر‌و‌کار داشته‌اید، تثبیت کنید.خب، اگر شما واقعاً به دنبال یادگیری زبان انگلیسی باشید، احتمالاً روز خود را با فعال‌کردن ذهن به زبان انگلیسی و تقویت آن با صبحانه آغاز می‌کنید. اگرچه ممکن است در شغل خود از زبان انگلیسی استفاده نکنید، اما تلاش کنید به طریقی، روشی برای تمرین بیشتر ایجاد کنید. چراکه شما این چالش را پذیرفته‌ایدکه نه تنها زبان انگلیسی یاد بگیرید ، بلکه آن را زندگی کنید! اما چگونه؟ برای این منظور می‌توانید مقالات مکالمه زبان انگلیسی تنها با ۵ گام! ، رمز و راز یادگیری مکالمه روزمره زبان انگلیسی و چگونه به زبان انگلیسی فکر کنیم؟ را مطالعه کنید.اکنون، شب فرا رسیده‌است و زمان آن است که استراحت کنید و آماده خواب شوید. اما این لحظه می‌تواند زمان مناسبی برای فکر کردن به تمام آن چیزی باشد که در طول روز پشت سر گذاشته‌اید. اگر این سه مرحله اساسی را دنبال کنید و یک روال روتین را در یادگیری زبان انگلیسی خود ایجاد کنید ، می‌توانید در حالی که خواب هستید، ناخودآگاه ذهن خود را به ادامه یادگیری زبان انگلیسی هدایت کنید.

قبل از خواب مدیتیشن کنید تا زبان انگلیسی را بهتر بیاموزید!

مدیتیشن یک تکنیک ساده است که می‌تواند برای تغییر زندگی استفاده شود. یکی از فوایدی که در مدیتیشن وجود دارد ، توانایی آن در کمک به رفع فشار ذهنی و تمرکز است. اما پیش از آمادگی برای بارگیری اطلاعات در مغز و مواردی که می‌خواهید بر روی آنها تمرکز کنید، می‌بایست فضایی را خالی کنید. بنابراین، اگر می‌خواهید زبان انگلیسی را هنگام خواب یاد بگیرید ، ابتدا باید ذهن را آماده کنید. یک مدیتشین عالی باعث می‌شود که علاوه بر احساس آرامش، به تمرکز نیز برسید. در این حالت، شما در شرایطی عالی برای یادگیری چیزهای جدید یا یادآوری مباحث مهمی که در اوایل روز یاد گرفته‌اید، هستید. به این ترتیب، مدیتیشن ذهن شما را برای مرحله بعدی روند یادگیری زبان انگلیسی در خواب آماده می کند. آیا می‌خواهیدمدیتشین را جزو روتین روزانه خود کنید، اما نمی دانید از کجا شروع کنید؟ برای شروع یادگیری مدیتیشن می توانید از برنامه رایگان زبان انگلیسی Insight Timer استفاده کنید.

ذهن خود را برای بزرگی زبان انگلیسی آماده کنید!

پس از اتمام مدیتیشن، ذهن شما پاک شده و برای رسیدن به نتایج بهتر در یادگیری زبان انگلیسی آماده است. در لحظات پیش از رفتن به رختخواب هرچه به ذهنتان می‌آید، در ضمیر ناخودآگاه شما حک می‌شود. بنابراین اگر می خواهید مهارت زبان انگلیسی خوبی پیدا کنید، بسیار مهم است که پیش از رفتن به خواب با افکار مثبت، امید ، هدف ، چشم‌انداز و شجاعت ذهن خود را پر کنید تا در طول مسیر یادگیری به شما کمک کند.یکی از راه‌های انجام این کار ، خواندن کتاب‌های الهام بخش به زبان انگلیسی است. به عنوان مثال می‌توانید کتاب‌هایی مانند Think and Grow Rich نوشته  7Habits of Highly Effective People ،Napoleon Hill نوشته 4Hour Work Week، Stephen Covey به قلم Tim Ferriss و Mindset تالیف Carol Dweck را بخوانید. این کتابها نحوه تفکر شما را تغییر می دهند.در طی فرایند مطالعه، می توانید نقل قول‌های قدرتمندی از متن را برجسته کرده و در زمان دیگری از آنها استفاده کنید تا در هنگام روبرو شدن با یک چالش یا وضعیتی یکنواخت در مطالعه زبان انگلیسی، برای خود انگیزه ایجاد کنید.شما می‌توانید واژگان جدید زبان انگلیسی را یادداشت کنید و فلش کارت‌هایی برای یادآوری تهیه کنید. هم‌چنین این امکان را خواهید‌داشت که چند پاراگراف را با صدای بلند بخوانید و صدای خود را ضبط کنید.به این ترتیب، شما با استفاده از قدرت ذهن ناخودآگاه خود از طریق مطالعه قبل از خواب ، پایه و اساس یک ذهنیت را تنظیم می‌کنید که به شما این امکان را می‌دهد که به هر هدفی می‌خواهید برسید.

در هنگام خواب زبان انگلیسی گوش دهید!

آخرین مرحله برای اتمام روتین روزمره‌تان ، گوش دادن به فایل‌های صوتی زبان انگلیسی درست زمانی که شروع به چرت‌زدن می‌کنید، می‌باشد. در حالت ایده آل، پس از مدیتیشن و خواندن چند صفحه از یک کتاب انگلیسی ، احساس خواب آلودگی  خواهید‌کرد.اگر قصد دارید زودتر از خواب بیدار شوید و روز خود را با زبان انگلیسی شروع کنید ، بهتر است تا ساعت ۱۰ شب به رختخواب بروید تا بتوانید ساعت ۶ صبح با طراوت و آمادگی بیدار شوید.به محض اینکه روز خود را تمام کردید ، زمان آن می‌رسد که لباس راحتی‌تان را بپوشید و درحالیکه در حال استراحت بر روی تختخواب خود هستید ، هدفون خود را وصل کرده و شروع به گوش دادن به یک فایل زبان انگلیسی کنید.هرچه بیشتر ذهن خود را در معرض زبان انگلیسی (حتی در هنگام خواب) قرار دهید ، تشخیص واژگان مختلف و حفظ واژگان زبان انگلیسی جدید هنگام بیدار شدن برای شما آسانتر خواهد بود. شواهد حاصل از یک مطالعه علمی در سوئیس نشان می‌دهد که گروهی از دانشجویان که هنگام خواب به واژگان جدید زبان انگلیسی گوش داده‌اند، از گروه دیگری که سعی در بیدار ماندن و گوش دادن به همان کلمات را داشته‌اند ، بهتر بوده‌است. به این ترتیب، شما می‌توانید آهنگ‌ های آرامش بخش مورد علاقه خود را که به شما در خوابیدن کمک می‌کنند ،گوش دهید و یا حتی می‌توانید یک فیلم یادگیری در خواب که به طور خاص برای یادگیری زبان انگلیسی طراحی شده است، گوش کنید. این فایل‌‌ها در پس زمینه خود از صداهای آرام استفاده می‌کنند و کلمات یا مکالمات مختلفی به زبان انگلیسی پخش میکنند تا سریع‌تر به خواب روید.اکنون می‌دانید یادگیری زبان انگلیسی در حین خواب چقدر ساده است! اگرچه این روند۳ مرحله‌ای از نظر علمی اثبات نشده‌است، اما شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد عادات کوچکی مانند مدیتیشن ، خواندن کتاب و گوش دادن به زبان انگلیسی بیشترین تفاوت را در رشد و پیشرفتی که تاکنون تجربه کرده‌اید، ایجاد می‌کند و باعث می‌شود تا احساس بهتری نسبت به پیشرفت‌هایی که در مسیر یادگیری زبان انگلیسی نسبت به آموزش آنلاین زبان انگلیسیDiako.ir داشته‌اید، پیدا کنید.آیا به قدرت مدیتیشن، ذهن ناخودآگاه و یادگیری در خواب اعتقاد دارید؟ یا این فقط یک افسانه است؟ اگر تا به حال آن را امتحان نکرده‌اید، هرگز نمی‌دانید ما چه می‌گوییم!کپی برداری از مطالب «مجله دیاکو» تنها با ذکر منبع و لینک به سایت مجاز است و در غیر این‌صورت پیگرد قانونی دارد.



:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی+ آموزش انلاین زبان+زبان انگلیسی+آموزش زبان+دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 31 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

بسیار دیده شده است که زبان انگلیسی آموزان با وجود شرکت در کلاس های متعدد آموزش آنلاین زبان انگلیسی و صرف زمان و هزینه نسبتا زیاد برای یادگیری، هنوز هم از ضعف مهارت مکالمه زبان انگلیسی ( Speaking) خود شکایت می کنند و نمی توانند به هدف خود که یک مکالمه روان زبان انگلیسی و سلیس است دست پیدا کنند. اما به راستی اشکال این موضوع در کجاست؟ ما در این مقاله شما را با 5 قانون طلایی برای بهبود مهارت Speaking که شاید کمتر کسی به آن ها توجه کرده باشد اما بسیار مهم و حیاتی در زبان انگلیسی تلقی می شود می پردازیم. با مجله دیاکو همراه باشید.

بیش از اندازه و ضرورت گرامر گرامرزبان انگلیسی نخوانید!

این قانون برای افرادی که زبان انگلیسی ، زبان اول آن ها نیست ممکن است کمی عجیب به نظر برسد اما یکی از مهم ترین قوانین برای بهبود مهارت مکالمه زبان انگلیسی تلقی می شود. اگر شما قصد دارید در یک امتحان مخصوص، نمره مطلوبی دریافت کنید باید گرامر و قواعد زبان انگلیسی را به خوبی مطالعه کنید اما اگر می خواهید بتوانید به صورت روان زبان انگلیسی صحبت کنید، باید تلاش کنید زبان انگلیسی را یاد بگیرید بدون آنکه گرامر بخوانید.مطالعه بیش از اندازه گرامر زبان انگلیسی سرعت مکالمه را کم کرده و بیش تر شما را گیج می کند. زیرا هنگامی که شما می خواهید جمله ای بگویید، به جای اینکه مانند یک بومی زبان، فالبداهه صحبت کنید ابتدا به قوانین و ساختار گرامری صحیح آن زبان انگلیسی فکر می کنید. به خاطر داشته باشید درصد بسیار کمی از انگلیسی زبانان، بیشتر از ۲۰ درصد قوانین گرامری زبان انگلیسی را می دانند! شاید برایتان جالب باشد که بدانید کسانی که زبان انگلیسی زبان اولشان نیست، بیشتر از یک بومی زبان قواعد و ساختار گرامری می دانند. بومی زبان ها بسیاری از ساختارهای گرامری صحیح زبان انگلیسی را نمی داننداما با این وجود می توانند به راحتی زبان انگلیسی گوش کنند، بخوانند، صحبت کنند و ارتباط برقرار کنند. برای شما مهم است که قواعد مربوط به افعال causative را بدانید یا اینکه بتوانید به خوبی و کاملا روان زبان انگلیسی صحبت کنید؟ تصمیم با شماست.

 اصطلاحات زبان انگلیسی را مطالعه کنید و آنها را یاد بگیرید!

شما زبان انگلیسی آموزان در فرآیند یادگیری خود، لغات بسیار مختلفی یاد می گیرید و تلاش می کنید آنها را کنار هم بگذارید تا بتوانید جمله مناسب و صحیح بسازید. اما نکته جالب و شاید عجیب اینجاست که گاها شما با دانستن لغات بسیار متعدد نمی توانید به راحتی جملات مناسب زبان انگلیسی بسازید. علت این است که شما به اندازه کافی و لازم اصطلاحات ( phrases) را مطالعه نمی کنید. شما ممکن است ۱۰۰۰ لغت بدانید اما باز هم نتوانید حتی یک جمله صحیح بگویید. اما باید بدانید که اگر تنها یک اصطلاح زبان انگلیسی بلد باشید می توانید ۱۰۰ جمله صحیح بسازید. حال  تصور کنید اگر ۱۰۰ اصطلاح بلد باشید چه مقدار جمله صحیح می توانید بسازید. در نهایت، اگر شما ۱۰۰۰ اصطلاح زبان انگلیسی را بدانید به خوبی قادر خواهید بود مانند یک بومی زبان انگلیسی صحبت کنید! توصیه ما به شما این است که زمان خود را صرف یادگیری لغات مختلف نکنید، این زمان را صرف مطالعه اصطلاحات کنید و بعد از مدتی متوجه تغییر در مهارت Speaking  و روان شدن مکالمه خود خواهید شد.

اصلا زبان انگلیسی را ترجمه نکنید!

 وقتی می خواهید یک جمله زبان انگلیسی بسازید، هرگز کلمات را از زبان مادری خود ترجمه نکنید. دقت داشته باشید که ترتیب جملات در دو زبان کاملا متفاوت است. این عمل هم سرعت مکالمه شما را کاهش می دهد و هم احتمال خطا و اشتباه شما در ساختن جملات صحیح را بسیار بالا می برد. سعی کنید اصطلاحات زبان انگلیسی و جملات بیشتری را یاد بگیرید بنابراین دیگر نیاز نخواهید داشت که به کلماتی که می خواهید می گویید فکر کنید و آن ها را به صورت خودکار به زبان خواهید آورد. مشکل دیگر ترجمه در اینجاست که شما سعی خواهید کرد قواعدی که یاد گرفته اید را در جملات مورد نظر خود بگنجانید. ترجمه کردن و فکر کردن به گرامر برای ساختن جملات زبان انگلیسی کاملا اشتباه است و باید از آن خودداری کنید.

زبان انگلیسی خود را با گوش دادن تمرین کنید!

همانطور که می دانید خواندن، گوش دادن و صحبت کردن از مهم ترین جنبه های یادگیری هر زبانی است. همین موضوع درباره زبان انگلیسی نیز صدق می کند. ما از کودکی با گوش دادن به محیط پیرامون خود، به راحتی صحبت کردن را یاد می گیریم و سپس یاد می گیریم چگونه بخوانیم و بنویسیم. اما آیا این عجیب نیست که در تمامی مدارس دنیا ابتدا مهارت خواندن، سپس نوشتن و گوش دادن و در آخر مهارت مکالمه زبان انگلیسی به دانش آموزان آموزش داده می شود؟ علت اصلی این است که هنگامی که شما زبان دوم را یاد می گیرید  نیاز دارید در ابتدا بتوانید بخوانید و آن مطلب را به خوبی متوجه شوید. بنابراین با اینکه ترتیب یادگیری مهارت های زبان انگلیسی همانگونه است که در بالا بیان شد اما این ترتیب برای افرادی که می خواهند زبان دوم را یاد بگیرند به صورت خواندن (Reading)، مهارت گوش دادن (Listening)، صحبت کردن (Speaking) و نوشتن Writing)) تغییر پیدا خواهد کرد.دلیل اصلی که بسیاری از افراد می توانند به راحتی و بدون هیچ مشکلی زبان انگلیسی بخوانند و گوش کنند این است که آن ها این مهارت ها را دائما تمرین می کنند. شما نیز برای اینکه بتوانید زبان انگلیسی را روان صحبت کنید، باید مهارت مکالمه خود را تمرین کنید. لطفا در بخش Listening متوقف نشوید و هنگامی که مطلبی را مطالعه می کنید فقط آن را گوش ندهید. با صدای بلند و رسا مطالبی را که می شنوید، بیان کنید و آنچه را که می شنوید بارها و بارها تمرین کنید. آنقدر مهارت مکالمه زبان انگلیسی را با صدای بلند و رسا تمرین کنید تا دهان و مغز شما بتواند این کار را بدون هیچ تلاشی و به صورت ناخودآگاه انجام دهد. در این صورت است که شما قادر خواهید بود کاملا رسا صحبت کنید.

خود را در زبان انگلیسی غرق کنید!

صحبت کردن روان به زبان انگلیسی به اینکه شما چقدرباهوش و یا با استعداد هستید هیچ ربطی ندارد. در دنیا هر کسی به راحتی می تواند حداقل به یک زبان زنده صحبت کند چه باهوش باشد و یا نباشد. این امر به راحتی تنها با قرار گرفتن در محیط آن زبان در طول زمان محقق می شود. در کشور خود شما زبان خود را به صورت مداوم می شنوید و صحبت می کنید. اگر دقت کنید افرادی که در مدارس انگلیسی زبان درس خوانده اند به راحتی می توانند انگلیسی صحبت کنند زیرا آن ها به صورت مداوم در یک محیط انگلیسی زبان قرار گرفته اند. اصلا نیازی نیست شما جایی بروید که بتوانید انگلیسی صحبت کنید. شما فقط احتیاج دارید خودتان را در دنیای زبان انگلیسی غرق کنید. اینکار را می توانید با انتخاب کردن یک دوست که فقط با او زبان انگلیسی صحبت کنید، یا همراه داشتن همیشگی یک Ipad و گوش دادن به پادکست های مختلف انگلیسی انجام دهید. با غرق کردن خود در زبان انگلیسی سرعت یادگیری شما افزایش چشم گیری خواهد یافت.

منابع مناسب زبان انگلیسی را مطالعه کنید!

حتما با ضرب المثل "کار نیکو کردن از پر کردن است"  آشنا هستید. اما این اصطلاح اصلا در مورد یادگیری زبان انگلیسی صدق نمی کند. با تمرین کردن مداوم شما مطالب را به خوبی در ذهنتان هک می کنید. اگر جمله نادرستی را تمرین کنید آن جمله نیز به نادرستی در ذهنتان قرار میگیرد. بنابراین این موضوع بسیار مهم است که در انتخاب منابع یادگیری خود بسیار با دقت و وسواس عمل کنید.موضوعی که زبان آموزان بسیاری اشتباها به آن دچار می شوند این است که آنها برای تقویت مهارت مکالمه خود صرفا به گوش دادن به اخبار انگلیسی اکتفا می کننداخبار زبان انگلیسی فرمتی کاملا رسمی دارند و محتوای آن ها اکثرا سیاسی است تا مطالب مربوط به زندگی روزمره.علاوه بر این موارد آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir روش مناسبی است. بنابراین خودتان را تنها با اخبار انگلیسی محدود نکنید. برای تقویت مهارت مکالمه روزمره خود علاوه بر منابعی که در کلاس به شما معرفی می شود، از مطالعه مجلات زبان انگلیسی منتشر شده هفتگی یا ماهانه یا تماشای فیلم و سریال های که زندگی روزمره را به نمایش می گذارند غافل نشوید.



:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی+ آموزش انلاین زبان+زبان انگلیسی+آموزش زبان+دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مرداد 1399 | نظرات ()