نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

آیا می خواهید در آزمون زبان انگلیسی آیلتس شرکت کنید؟ اگر شما هم متقاضی شرکت در آزمون زبان انگلیسی آیلتس هستید، احتمالا" یکی از دغدغه های شما انتخاب مرکزی است که بهترین شرایط را برای شما فراهم آورد. ما در این مقاله از مجموعه مقالات آموزشی مجله دیاکو قصد داریم تا شما را در این زمینه راهنمایی کنیم. انتخاب بهترین مرکز و دوره آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای آزمون زبان انگلیسی آیلتس جزو اولین دغدغه هایی است که برای متقاضیان ایجاد می شود. البته اینکه در کدام مرکز شرکت کنید بستگی به این دارد که چه آیتم هایی برای شما مهم است. باید به این نکته توجه داشت که بهترین و مناسب ترین یک موضوع نسبی است که از نظر افراد مختلف، متفاوت است. موضوع دیگری که باید به آن توجه کنید این است که ممکن است مرکزی ایراد یا نقصی در روند برگزاری آزمون زبان انگلیسی داشته باشد اما پس از انعکاس اعتراض ها و دریافت انتقاد از سوی داوطلبان ایراد مورد نظر را رفع کند. به عنوان مثال مشاهده شده است که مرکزی دارای هدفون های بی کیفیت بوده است که صدا رو به درستی منتقل نمی کرده است. اما بعد از اعتراض داوطلبان، تمامی هدفون های خود را تعویض کرده و هدفون هایی با کیفیت در اختیار متقاضیان قرار داد. 

مراکز مجاز برگزاری آزمون زبان انگلیسی آیلتس

همان طور که می دانید سازمان سنجش آموزش کشور مرجع اصلی صدور مجوز به مراکز مختلف برای برگزاری آزمون ها از جمله آزمون زبان انگلیسی آیلتس است. قطعا مراکزی که مجوز لازم را از این سازمان نگرفته باشند، مدرک معتبر و قانونی را نمی توانند ارائه کنند. در زیر فهرستی از مراکز مورد تایید سازمان سنجش، طبق آخرین به روز رسانی به شما ارائه می شود. دانشگاه آزاد اسلامی، موسسه فرهنگي و هنري ايرسافام، موسسه آموزش عالي عصر دين و دانش، آیلتس زبان انگلیسی تهران، موسسه آموزش عالي آزاد پروشات نوين (Offsite موسسه آیلتس زبان انگلیسی تهران)، موسسه پارسیان (Offsite موسسه آیلتس زبان انگلیسی تهران)، موسسه فرهنگی هنری مهر آریا دانش (Offsite موسسه آموزش عالی عصر دین و دانش) و موسسه آموزشی علوم و فنون پاراکس (Offsite موسسه آموزش عالی عصر دین و دانش). 

فرق Offsite با Center چیست؟

منظور از Offsite موسسات زبان انگلیسی هستند که زیر نظر یک سنتر یا مرکز مشغول به کار هستند. در واقع موسسات Offsite زیر مجموعه سنترها و مراکز اصلی هستند که همان سیاست ها را دنبال می کنند. اما سنترها، مراکز مستقلی هستند که خود متولی امر برگزاری آزمون زبان انگلیسی آیلتس هستند و از موسسه یا مرکز زبان انگلیسی دیگری پیروی نمی کنند.  به عنوان مثال موسسه آموزش عالي آزاد پروشات نوين Offsite موسسه آیلتس زبان انگلیسی تهران می باشد و زیر نظر این موسسه فعالیت می کند. اما دانشگاه آزاد اسلامی یا موسسه فرهنگي و هنري ايرسافام خود ستنر و مرکز اصلی هستند.

کدام مرکز برگزاری آزمون زبان انگلیسی آیلتس بهتر است؟

این سوال جزو رایج ترین سوالات در بین متقاضیان است. اما واقعا نمی توان پاسخ قطعی و مطمئنی به این پرسش داد. چراکه افراد سلایق متفاوتی دارند و اصولا" میزان راحتی و خوب بودن در بین افراد متفاوت است و به عبارتی امری نسبی است. اگر نگاهی به نظرات افراد مختلف در شبکه های اجتماعی بیندازید، با سیل عظیمی از نظرات متناقض مواجه خواهید شد که حتی نمی توان به همه این نظرات استناد و اعتماد کرد. نمی توان انکار کرد که قاعدتا" افراد مغرضی هستند که اقدام به ارائه نظرات غلط و انتشار شایعات در خصوص یک یا چند مرکز زبان انگلیسی می کنند تا بتوانند مشتری های بیشتری برای خود جلب کنند. ناگفته پیداست، فضای منفی موجود ناشی از نگاه تجاری و بازاری در مقوله آموزش است و کسی که اعتماد به نفس و دانش کافی برای این آزمون داشته باشد کمتر درگیر این حواشی شده و این مسائل تاثیر کمتری بر روی آزمون زبان انگلیسی او خواهد داشت. بنابراین، به شما پیشنهاد می کنیم چندان به این نظرات اعتماد نکنید و براساس الویت هایی که در یک آزمون زبان انگلیسی برای شما حیاتی است با یک فرد خبره و آگاه و البته بی طرف مشورت کنید تا انتخاب مناسب تری داشته باشید. نکته دیگر اینکه، مراکز زبان انگلیسی موجود در برگزاری آزمون زبان انگلیسی آیلتس تفاوت فاحشی با هم ندارند و این طور نیست که اگر سطح آیلتس شما ۷ باشد، به دلیل انتخاب یک مرکز خاص ، نمره ۴ بگیرید! به هر حال، هر قدر هم سلایق مختلف در قضاوت شما دخیل باشند، اما باز هم استانداردهایی وجود دارد که ممتحنین بر اساس آن به شما نمره می دهند. بنابراین، طرح این موضوع که کدام مرکز نمره بیشتری در بخش نوشتاری و گفتاری به شما می دهد، معیاری غلط و اشتباه است.  شما باید به قدری در زبان انگلیسی تسلط داشته باشید که چنین مسائلی برایتان مطرح نباشد یا عبارتی به دنبال شانس و یا اقبال در گرفتن نمره در آزمون زبان انگلیسی آیلتس خود نباشید. اطمینان داشته باشید شما در هر سطحی باشید در همان سطح نمره خواهید گرفت. اختلافی که این گونه مسائل حاشیه ای ممکن است برای شما ایجاد کند شاید در حد ۵/. نمره باشد. بنابراین اگر در آزمونی نمره ای بسیار پایین تر از سطح مورد انتظار خود گرفته اید، بهتر است در روند مطالعه خود تجدید نظر کنید و تسلط خود را بالا ببرید.  

کیفیت صدا در بخش شنیداری Listening آزمون زبان انگلیسی آیلتس

شاید یکی از کلیدیترین و منطقیترین معیارها در انتخاب یک مرکز، کیفیت صدا برای بخش شنیداری یا Listening باشد. با توجه به رقابتی که بین مراکز زبان انگلیسی موجود وجود دارد، هر کدام سعی می کنند کیفیت کار خود را بالا ببرند. به این ترتیب کیفیت تمامی مراکز نسبت به گذشته بالا رفته است و امروزه همه مراکز از هدفون برای بخش شنیداری خود استفاده می کنند. این در حالی است که در سال های گذشته مراکز زبان انگلیسی وجود داشته است که از بلندگوهایی نامناسب برای این بخش استفاده می کردند.

نحوه برخورد ممتحنین در مصاحبه بخش گفتاری زبان انگلیسی  (Speaking)

گاهی در بین زبان آموزان موضوعاتی از قبیل اینکه ممتحن آزمون زبان انگلیسی در بخش گفتاری رفتار نامناسبی با آنها داشته است و حق آنها پایمال شده است، گلایه می کنند. واقعیت آن است که حتی اگر این مورد هم صحیح باشد اما برای فردی که تسلط کافی به موضوعات آیلتس زبان انگلیسی داشته باشد، این قضیه چندان مسئله ساز نخواهد بود. با فرض این موقعیت، احتمالا" چنانچه ممتحن شما با بداخلاقی هم از شما سوال بپرسد، شما اگر اعتماد به نفس کافی داشته باشید می توانید با قدرت به سوالات زبان انگلیسی او پاسخ دهید و در نهایت نمره ای در سطح خودتان بگیرید. 

امکانات رفاهی محل برگزاری آزمون زبان انگلیسی آیلتس

در این بخش نیز رقابت چشم گیری بین مراکز وجود دارد. به عنوان مثال یکی از مراکز زبان انگلیسی ، آزمون خود را در یکی از هتل های شهر برگزار کرده بود تا از این طریق بتواند توجه متقاضیان را به خود جلب کند. اما واقعیت آن است که کافیست محیطی با نور مناسب و آرام بدون کمترین سر و صدا با دمایی مناسب در اختیار شما قرار گیرد. در این صورت فرقی نمی کند این آزمون در هتل برگزار شود یا در یک ساختمان معمولی.  

مکان برگزاری آزمون زبان انگلیسی آیلتس

بهتر است مرکز زبان انگلیسی را انتخاب کنید که از لحاظ مسافت و نحوه دسترسی راحت باشید تا بُعد مسافت و ترافیک برایتان دردسرساز نشود. در آخر یادآوری چند نکته شاید خالی از لطف نباشد. اگر جست و جویی در شبکه های اجتماعی داشته باشید، حتما مشاهده خواهید کرد که از برخی مراکز انتقادهای تندی شده است، به طوری که در داوطلب هراس ایجاد می کنند. اما تجربه نشان داده است همان مراکز به اصطلاح بد و نامناسب، محلی قابل قبول برای عده ای دیگر بوده است و توانسته اند در همان مراکز زبان انگلیسی نمرات خوبی را کسب کنند. بی تردید، هر چه میزان تسلط شما بیشتر باشد، عوامل بیرونی کمتر بر روی نمره شما تاثیر خواهند داشت. بنابراین، به شما پیشنهاد می کنیم تمرکز خود را بر روی تثبیت تسلط دانش زبان انگلیسی خود متمرکز کنید. آکادمی زبان انگلیسی دیاکو به عنوان یکی از موسسات پیشرو در آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir آیلتس در ایران، آزمون‌ آزمایشی آیلتس را با کیفیتی شبیه‌سازی شده به مراکز اصلی آزمون ارائه می‌نماید. آزمون‌های آزمایشی زبان انگلیسی آیلتس با هدف کاهش استرس و ترس ناشی از آزمون اصلی زبان انگلیسی در هر ماه در دیاکو برگزار می‌شود و در تصحیح برگه‌های Writing و آزمون مصاحبه شفاهی از ممتحنین اصلی آزمون زبان انگلیسی آیلتس در تهران استفاده می‌شود تا استانداردهای لازم در این خصوص رعایت گردد. در پایان هر آزمون، کارنامه و ریپورت آیلتس بصورت کتبی به داوطلبین ارائه می‌گردد و هر داوطلب رنج نمره خود در هر  مهارت از آیلتس را مشاهده می‌نماید. اگر می خواهید در آزمون زبان انگلیسی آیلتس شرکت کنید اما هنوز به سطح مناسبی از تسلط نرسیده اید، می توانید از کلاسهای آمادگی آیلتس در دیاکو و مدرسین خبره ما بهره مند شوید. ما به شما اطمینان می دهیم شما را به سطحی از دانش در زبان انگلیسی برسانیم تا بتوانید با قدرت و اعتماد به نفس کامل در آزمون زبان انگلیسی آیلتس حاضر شوید و بهترین نمره خود را فارغ از اینکه کدام مرکز امتحان زبان انگلیسی را انتخاب کرده اید، کسب کنید.



:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی , آموزش زبان انگلیسی , آموزش زبان , زبان انگلیسی , دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

یکی از پرسش هایی که مکررا" در آموزشگاه زبان انگلیسی دیاکو از ما سوال می شود این است که مدت زمان لازم برای گرفتن مدرک زبان انگلیسی آیلتس چقدر است و به طور کلی چقدر طول می کشد تا فرد متقاضی موفق به دریافت مدرک زبان انگلیسی آیلتس شود. در اینجا لازم است بگوییم که برای همه افراد نمی توان زمان و دستورالعمل واحدی ارائه کرد. با این حساب نیاز به یک سری فاکتورها و معیارها برای تخمین این زمان است. توجه داشته باشید که این زمان به دو بخش تقسیم می شود، مدت زمان پیش از آزمون زبان انگلیسی جهت امادگی در آزمون آیلتس و زمانی برای دریافت مدرک. ما در این مقاله از مجله دیاکو و آموزش آنلاین زبان انگلیسی قصد داریم به بررسی برخی از این شاخص ها بپردازیم.

در چه سطحی از زبان انگلیسی قرار دارید؟

اولین اقدامی که برای پیش بینی مدت زمان لازم برای گرفتن مدرک زبان انگلیسی آیلتس باید انجام داد، تعیین سطح است. شما پیش از هر چیز باید بدانید در چه سطحی قرار دارید تا بتوانید بر اساس آن برنامه ریزی کنید. واضح است چنانچه در سطح بالاتری قرار داشته باشید، می توانید در مدت زمان کمتری به هدف خود برسید. موسسات و آموزشگاه های زبان انگلیسی متفاوت و متفرقه ای هستند که آزمون تعیین سطح را انجام می دهند اما ما به شما توصیه می کنیم آموزشگاه زبان انگلیسی را انتخاب نمایید که در  برگزاری آزمون تعیین سطح استانداردهای لازم را رعایت نماید. چراکه عدم برگزاری یک آزمون تعیین سطح غیر استاندارد می‌تواند شما را از مسیر درست و هدف اصلی‌تان دور نماید. اما ما در موسسه و آموزشگاه زبان انگلیسی دیاکو با داشتن کادر آموزشی حرفه ای و خبره یکی از استانداردترین آزمون های تعیین سطح را ارائه می دهیم. این آزمون چهار مهارت اصلی زبان انگلیسی شامل خواندن Reading، نوشتاری Writing، شنیداری Listening و گفتاری  Speaking را مورد سنجش قرار می دهد. به این ترتیب هر فرد با توجه به سطحی که در آن قرار دارد به درستی تعیین سطح شده و برنامه ریزی هایی منسجم برای وی انجام می گیرد. 

چه دوره ای از آیلتس زبان انگلیسی را انتخاب می کنید؟

از جمله دیگر آیتم ها برای تخمین این زمان، نوع دوره ای است که انتخاب می کنید. بعد از تعیین سطح و مشخص شدن سطح زبان انگلیسی خود، می توانید با دریافت مشاوره از کادر آموزشی دیاکو در دوره های آیلتس زبان انگلیسی ما شرکت کنید. بدیهی است با انتخاب کلاس های فشرده می توانید در مدت زمان کمتری این پروسه را طی کنید. مهم نیست در چه سطحی قرار داشته باشید، حتی اگر در سطح مقدماتی (Elementary) و یا پیش متوسطه (Pre-Intermediate) قرار دارید، جای نگرانی نیست. شما می توانید با شرکت در دوره های نیمه فشرده آیلتس زبان انگلیسی دیاکو که ۹ ساعت در هفته می باشد بعد از یکسال با نمره ای بالای ۶.۵ موفق به دریافت مدرک آیلتس شوید.  

چه مقدار مطالعه زبان انگلیسی لازم دارید؟

میزان مطالعه و مدت زمانی که شما صرف مرور و یادگیری زبان انگلیسی به صورت خود خوان دارید، از جمله عوامل دیگری است که در زمان شما بسیار موثر است. پیشنهاد می کنیم برای مرور و تثبیت آموخته های خود در کلاس، حداقل روزی ۳ ساعت زمان صرف کنید. به یاد داشته باشید برای موفقیت در آزمون زبان انگلیسی آیلتس و رسیدن به هدف خود می بایست زمان کافی برای این کار بگذارید. به عبارتی، مطمئن ترین مسیر برای موفقیت در این راه، خود شما هستید. هر چند امکاناتی مانند موسسه زبان انگلیسی و دوره های این چنینی به سرعت شما کمک خواهد کرد اما مادامی که خودتان مصمم نباشید، کاری از پیش نخواهید برد. با این حساب حداکثر یکساله می توانید به هدف مورد نظر خود برسید. 

چقدر طول می کشد تا مدرک زبان انگلیسی آیلتس به دست شما برسد؟

چنانچه قصد ادامه تحصیل در خارج از کشور را دارید و می خواهید در دانشگاه های دیگر کشورها تحصیل کنید، می توانید در هنگام ثبت نام آزمون زبان انگلیسی آیلتس درخواست ارسال مدارک را فعال کنید. در این صورت کارنامه آیلتس شما مستقیما" به مرکز و موسسه زبان انگلیسی مورد نظر شما ارسال می شود. اما اگر تمایل دارید مدرک خود را به صورت فیزیکی دریافت کنید، می بایست ۱۱ الی ۱۵ روز صبر کنید. بعد از طی این مدت می توان با مراجعه حضوری به مرکز آزمون و یا از طریق پست، مدرک خود را دریافت کنید. 

آیلتس زبان انگلیسی در دیاکو

دیاکو با ۱۵ سال تجربه آموزش هزاران زبان آموز، خصوصا در دوره های آمادگی آزمون زبان انگلیسی آیلتس که یک آزمون بین المللی است، این توانایی را دارد تا با رعایت اصول دقیق و استاندارد آموزشی و بهره مندی از مدرسینی منتخب، کلاس های آموزشی زبان انگلیسی را با کیفیتی متفاوت ارائه دهد.  چنانچه دیاکو را برای همراهی در این مسیر انتخاب کرده اید، لازم است بدانید دوره های آیلتس موسسه زبان انگلیسی دیاکو در چهار دوره عادی، نیمه فشرده، آخر هفته و خصوصی به شما ارائه می شود. این دوره ها با وجود مدرسین مجرب دیاکو می تواند بهترین نتیجه را برای شما به ارمغان آورد . حضور، تعیین سطح و کلاسبندی صدها داوطلب  شرکت در آزمون‌های زبان انگلیسی IELTS در دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir دیاکو در هر ترم نشانه اعتماد داوطلبین IELTS به دیاکو در طی سال های اخیر است. برنامه ریزی و هدف اصلی دپارتمان  IELTS دیاکو بر آموزش و آماده سازی داوطلبین آزمون زبان انگلیسی آیلتس برای دریافت نمره ۷ و بالاتر در هر مهارت است.  شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دوره های آیلتس دیاکو با شماره تلفن ۷۲۱۱۴ تماس حاصل فرمایید.



:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی , آموزش زبان انگلیسی , آموزش زبان , زبان انگلیسی , دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

امروزه علاوه بر تعداد بسیار زیاد شرکت کنندگان در آزمون بین المللی زبان انگلیسی آیلتس و افزایش متقاضیان مهاجرت، شاهد افت قابل محسوسی در نمرات متقاضیان نسبت به سال های گذشته بوده ایم که همین امر روند کسب نمره دلخواه زبان آموزان در این آزمون زبان انگلیسی را دچار چالش های فراوانی کرده است.در دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی و در این مقاله سعی خواهیم داشت شما را با معیارهای  اساسی و لازم در کسب نمره دلخواه تان در این آزمون آشنا کنیم. با آکادمی دیاکو همراه باشید. معمولا کسب نمره ۷ در این آزمون زبان انگلیسی نشان از سطح خوب زبان انگلیسی فرد برای پیوستن به دانشگاه‌های بین‌المللی می باشد. نکته مهم برای کسب این نمره و حتی نمرات بالاتر این است که زبان آموز بداند که در هر چهار مهارت آزمون زبان انگلیسی چگونه ظاهر شود و به چند پاسخ درست در هر مهارت احتیاج دارد. برای موفقیت در این آزمون باید اطلاعات کافی و مناسبی از این آزمون کسب کنید و با توجه به هدفی که برای خود در این آزمون تعیین زبان انگلیسی کرده اید اقدام به شرکت در دوره های آمادگی آزمون و مطالعه و تهیه منابع مناسب آزمون کنید. در زیر معیارهای مهم برای موفقیت در این آزمون و کسب نمره ۷ به بالا را برایتان تشریح خواهیم کرد.

مشخص کردن هدفی واقع بینانه و دست یافتنی

به این معنی که برای بدست آوردن نمره مطلوب خود در آزمون زبان انگلیسی آیلتس واقع بین و منطقی باشید. اگر هدف شما دستیابی به سطح خاصی از مهارت زبانی است، موفقیت تان فقط در گرو تکرار و تمرین زیاد می باشد. قبل از مشخص کردن هدفتان دقت کنید که نمره هریک از 4 بخش آزمون زبان انگلیسی آیلتس (نوشتاری،شنیداری،گفتاری و خواندن) به چه صورت بوده و هر یک از این نمرات چه مفهومی دارند. قطعا انتخاب هدف واقع بینانه به شما در طی کردن مسیری درست برای موفقیت در این آزمون زبان انگلیسی کمک می کند.

داشتن برنامه مطالعاتی برای آزمون زبان انگلیسی آیلتس دقیق و منظم

رمز موفقیت برای رسیدن به هدفتان در این آزمون زبان انگلیسی این است که آهسته، پیوسته و منظم گام بردارید. تمرکز و تمرین جداگانه روی چهار قسمت آزمون زبان انگلیسی و توجه به نقطه ضعف‌هایتان در هر قسمت می تواند شما را در پیشبرد اهدافتان یاری کند. گوش دادن به زبان انگلیسی از طریق دیدن برنامه های تلویزیونی و فیلم به زبان انگلیسی، گوش کردن به رادیو و موسیقی های انگلیسی در کنار مطالعه دقیق منابع مناسب آزمون زبان انگلیسی نقش موثری در یادگیری شما خواهد داشت. مطالعه روزانه روزنامه، مجله و رمان‌هایی که برای سطح زبان انگلیسی شما مناسب می باشد را فراموش نکنید. توجه کنید که پیشرفت در مهارت های مختلف زبان انگلیسی، چیزی نیست که روز به روز تغییر یابد بلکه این پیشرفت به طرز چشم گیری در طولانی مدت تغییر می کند، چرا که اثرات تمرین و تکرار زبان انگلیسی در بلند مدت خود را نشان خواهند داد. 

توجه به سرعت عمل مناسب در آزمون زبان انگلیسی آیلتس

اگر دقت کنید معمولا داوطلبانی که در آزمون زبان انگلیسی آیلتس شرکت کرده و نتیجه مطلوب را کسب نکرده اند همیشه از کمبود وقت و سرعت بالای فایل صوتی و عدم پاسخ به همه سوالات بخش شنیداری و همچنین قسمت خواندن شکایت داشته اند و می گویند زمان خیلی سریع تر از آنجه که تصور می کردند سپری می شود. اما توجه کنید که شما نباید به همه سوال های آزمون پاسخ دهید. در بخش Listening آزمون، پاسخ دادن درست به ۳۰ سوال از ۴۰ سوال برای گرفتن نمره ۷ و پاسخ دادن درست به ۳۲ سوال از ۴۰  سوال برای کسب نمره ی ۷.۵ کافی می باشد. با توجه به اینکه در بخش Listening قسمت‌های ۱ و ۲ آزمون از قسمت‌های ۳ و ۴ راحت‌تر است توصیه می‌کنیم تمام تلاش خود را در دادن جواب صحیح به سوالات زبان انگلیسی آن بخش انجام دهید تا بتوانید به‌ خوبی امتیازات آن بخش را به دست آورید. در بخش Reading زبان انگلیسی نیز تقریبا شرایط مشابهی وجود دارد. پاسخ درست به ۳۰ سوال از ۴۰ سوال برای کسب نمره ۷ این بخش و پاسخ درست به ۳۳ سوال برای کسب نمره ی ۷.۵ کافی می باشد. برای کسب نمره مطلوب در بخش Writing  توجه داشته باشید که جملات شما باید بدون خطای گرامری و املایی زبان انگلیسی باشد، پاراگراف هایی که استفاده می کنید باید شفاف و واضح باشند و هر کدام از آن ها دارای یک ایده ی اصلی باشد. هر دو سوال این بخش را باید به طور کامل پاسخ دهید. شما باید با استفاده از واژگان زبان انگلیسی سطح بالا بین کلمات هماهنگی مناسبی ایجاد کنید. برای موفقیت در بخش Speaking دقت کنید که باید بتوانید در هر موضوع خاص به صورت روان، شفاف و بلند صحبت کنید. جملاتی که به کار می برید بدون خطای گرامری زبان انگلیسی باشد. کنترل خوبی روی تلفظ و لحن صدای خود داشته باشید و بتوانید از طیف وسیعی از لغات زبان انگلیسی مرتبط استفاده کنید.

عملکردی متمایز در بخش گفتاری زبان انگلیسی (Speaking) 

مدرسین مجرب آموزش زبان انگلیسی دیاکو همیشه در کلاسهای آمادگی آیلتس نکات مهم و ضروری را به داوطلبین گوشزد می‌کنند. اما در این بخش با به چند نکته بسیار مهم در آزمون زبان انگلیسی آیلتس می‌پردازیم که رعایت آن از سوی داوطلب می‌تواند در بالابردن نمره وی بسیار تاثیرگزار باشد. در بخش مصاحبه و Speaking، جوابهای از پیش تعیین شده ندهید! یعنی اینکه از تمپلیت به هیچ عنوان در پاسخگویی استفاده نکنید و سعی کنید جملاتی از خود بسازید. اگر فکر می‌:نید با حفظ کردن چند جمله کلیشه‌ای می‌توانید نمره بالا بگیرید سخت در اشتباهید. ممتحن آزمون آیلتس بسیار زیرک و هوشمندانه عمل می‌کنند. آنها به این که ساختار جملات شما به چه شکلی است و جوابهایی که در سر دارید چطور پشت‌سرهم و منسجم قطار می کنید را بصورت موشکافانه‌ای بررسی می‌کنند. نکته ی بعدی و بسیار مهم در بخش Speaking در آیلتس زبان انگلیسی ین است که هیچگاه موضوعی که از شما پرسیده شده را عوض نکنید و فقط به سوالی که از شما پرسیده می‌شود پاسخ دهید. گاهی اوقات دیده می شود که داوطلب آزمون آیلتس، موضوع را به سمتی پیش می برد که خودش دوست دارد در مورد آن صحبت کند. این نشان خواهد داد که شما سوالی را که ممتحن از شما خواسته است به درستی متوجه نشده اید. بنابراین برای ممتحن زبان انگلیسی آیلتس، هر چند که استفاده از گرامر درست و نیز استفاده از طیف وسیعی از کلمات و عبارات زبان انگلیسی مهم است اما نحوه پاسخ به سوالاتی که از شما می‌پرسد به مراتب مهمتر است و برای اینکه در این بخش از آزمون آیلتس نمره از دست ندهید سعی کنید خوب گوش کنید تا ببینید دقیقا چه سوالی از شما پرسیده می‌شود. نکته  دیگر در قسمت Speaking  زبان انگلیسی این است که اگر شما در این قسمت سکوت های طولانی ای داشته باشید ممتحن زبان انگلیسی آیلتس این طور برداشت می کند که شما سوال را متوجه نشده اید یا اینکه فراموش کرده اید که چگونه چیزی را که می خواهید بگویید. توجه کنید اگر هم می خواهید در مورد سوال فکر کنید به طور کامل سکوت نکنید و در پاسخ خود از عباراتی مانند من مطمئن نیستم (....Well, I’m not sure) ، لطفا یک دقیقه به من فرصت بدهید تا درباره آن فکر کنم (Could you please give me a minute to think about it) یا (Let me think about it) و... استفاده کنید.

 تا می‌توانید زبان انگلیسی را بنویسید و تمرین کنید!

شاید دربخش نوشتاری و Writing این فکر به ذهنتان برسد که پاسخ عالی را در غالب تمپلیت حفظ کرده و بتوانید در روز آزمون زبان انگلیسی آن را به آسانی بنویسید اما این اشتباه بزرگی است! به دلیل اینکه مصححین بین‌المللی آزمون زبان انگلیسی آیلتس برای پیدا کردن این پاسخ ها بسیار آموزش دیده‌اند و شما براحتی نمی‌توانید با نوشتن چند جمله کلیشه‌ای از آنها نمره بگیرید و قطعا در صورت برخورد با این پاسخ ها از شما نمره کم خواهد شد. پس بهتر است که در موقع نوشتن تمام تمرکز بر نوشته و تولید محتوایی باشد که از ذهن خودتان می آید و آن ایده را با دانش و اطلاعات خود بسط دهید.و در آخر توجه شما را به این نکته جلب می‌کنیم که دست خط شما (HANDWRITING) در این آزمون زبان انگلیسی نیز اهمیت فراوانی خواهد داشت. اگر بد خط بنویسید، نباید انتظار گرفتن نمره بالا را داشته باشید زیرا ممکن است به دلیل خوانا نبودن دست خط تان، مصحح آزمون زبان انگلیسی آیلتس نمره کمی را منظور کند و داوطلب هم هیچ اطلاعی از این مورد نداشته باشد. علاوه بر خط به املای صحیح کلمات (Spelling) که مشکل بسیاری از زبان‌آموزان ایرانی است و گرامر صحیح نیز دقت داشته باشید. برای تقویت دیکته و املای کلمات فقط باید از روی لغات چند بار بنویسید تا املای آن کلمه ملکه ذهنتان شود. آزمون زبان انگلیسی آیلتس یک آزمون مهارتی بوده و با تلاش و پشتکار مناسب و یا با شرکت در دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir می توانید به هدف مورد نظر خود در این آزمون دست یابید. دقت داشته باشید که شما با داشتن یک برنامه منسجم و منظم مطالعاتی و رعایت نکات بالا می توانید نمره مطلوب در حد ۷ و به بالا کسب نمایید. برنامه مطالعاتی برای کسب نمره بالا در آیلتس یعنی در واقع مطالعه روزانه به مدت ۳ تا ۴ ساعت که در هر روز می‌بایست بطور مساوی روی مهارت‌های آیلتس برنامه‌ریزی و مطالعه کرد.برای موفقیت و کسب نمره دلخواه خود در آزمون بین‌المللی زبان انگلیسی آیلتس و دریافت مشاوره‌ّهای تخصصی در خصوص نکات ظریف در آزمون آیلتس با مشاورین و مدرسین مجرب آکادمی زبان انگلیسی دیاکو در ارتباط باشید.

 



:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی , آموزش زبان انگلیسی , آموزش زبان , زبان انگلیسی , دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 4 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

مدرك زبان انگليسي FCE دانشگاه كمبريج مخفف First Certificate In English مي باشد. داوطلبان در صورت قبولي در اين آزمون زبان انگلیسی از طرف دانشگاه كمبريج مدركي مطابق با سطح B2 دريافت مي كنند . ساير مدارك زبان انگليسي و دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی مانند BEC (Vantage) ، IELTS با نمره ي 5-6/30، TOEFL IBT با نمره ي 87-109 ،TOEIC Listening and Reading با نمره ي 785 ، TOEIC Speaking and Writing با نمره ي 310 ، PTE General با نمره ي (59-75) نيز مطابق با سطح B2 مي باشند.

آیا می دانید مدرک FCEزبان انگلیسی مطابق با چه سطحی می باشد ؟

مدرك زبان انگليسي FCE دانشگاه كمبريج مخفف First Certificate In English مي باشد . داوطلبان در صورت قبولي در اين آزمون از طرف دانشگاه كمبريج مدركي مطابق با سطح B2 دريافت مي كنند . ساير مدارك زبان انگليسي مانند BEC (Vantage) ، IELTS با نمره ي (5-6/30) ، TOEFL IBT با نمره ي (87-109) ، TOEIC Listening and Reading  با نمره ي 785 ، TOEIC Speaking and Writing با نمره ي 310 ، PTE General با نمره ي (59-75) نيز مطابق با سطح B2 مي باشند.

با چه سطح از دانش زبان انگلیسی می توان در آزمون FCE شرکت کرد؟

در آزمون FCE مهارت زبان انگليسي داوطلبان در سطح متوسط رو به بالا ارزيابي مي شود. بنابراين در اين سطح، از زبان آموزان انتظار مي رود كه بتوانند به راحتي برنامه هاي تلويزيون و راديو كه به زبان انگليسي مي باشند را درك كنند و يا توانايي ارتباط برقرار كردن با افرادي كه زبان مادريشان انگليسي است را داشته باشند و همينطور در بحث هايي كه مرتبط با رشته ي تحصيليشان ويا مربوط به مسائل كاريشان مي باشد شركت كنند .

مزیت های آزمون زبان انگلیسی FCE دانشگاه کمبریج

مدرك FCE زبان انگلیسی مورد تاييد بيش از 34 دانشگاه در سراسر دنيا جهت ادامه تحصيل مي باشد . علاوه بر دانشگاه ها ، بانك ها ، آژانس ها ، خطوط هواپيمايي و شركت هاي فعال را نيز در بر ميگيرد .يكي از ويژگي هاي خوب مدرك FCE نداشتن تاريخ انقضاي آن مي باشد . بنابراين داوطلبان بعد از گرفتن مدرك FCE مي توانند براي هميشه از مزيت هاي آن استفاده كنید .با بخش های آزمون FCE آشنا شوید .بخش اول شامل Reading and use of English مي باشد . و مدت زمان پاسخ دهي به اين بخش 75 دقيقه در نظر گرفته شده است .نكته مهمي كه باعث عملكرد بهتر داوطلبان در اين بخش مي باشد اين است كه متون مختلف و متعدد انگليسي را مطالعه كرده باشند .بخش دوم Writing  مي باشد . داوطلبان در اين قسمت مي بايست 2 متن را در عرض 80 دقيقه بنويسند . لازم به ذكر است كه ،هر 2 متن به يك  اندازه هائز اهميت است زيرا براي هر 2 نمره ي يكساني در نظر گرفته شده است . داوطلبان براي متن اول آزمون زبان انگلیسی FCE مي توانند از نظرات و اطلاعات خود براي نوشتن متن استفاده كنند . عنوان انتخاب شده در اين قسمت بايد به گونه ايي باشد كه مخاطبان را به خواندن نوشته جلب كند . ولي براي متن دوم داوطلبان بين چند گزينه كه شامل (مقاله ، نامه يا ايميل ، گزارش و بررسي ) حق انتخاب دارنند .براي كسب نمره ي مطلوب از اين بخش داوطلبان مي توانند با استفاده از لغات زبان انگلیسی كه سطح بالايي دارنند ويا تركيب هاي پيچيده و متعدد ، در متن هاي خود  به نتيجه ي دلخواه برسند .بخش سوم آزمون Listening است . زمان در نظر گرفته شده براي اين قسمت 40 دقيقه مي باشد .هر فايل صوتي زبان انگلیسی در اين بخش براي داوطلبان 2 بار پخش مي شود . بااين حال داشتن تمركز كامل در اين بخش هائز اهميت است . داوطلبان براي اينكه بتوانند عملكرد خوبي در اين بخش آزمون زبان انگلیسی داشته باشند مي بايست فايل هاي صوتي با لهجه هاي متفاوت زبان انگلیسی را قبل از آزمون شنيده باشند . زيرا ممكن است در آزمون ،فايل صوتي در نظر گرفته شده براي داوطلب به لهجه ي استراليايي باشد ولي داوطلب به لهجه امريكايي مسلط باشد بنابراين داوطلبان آزمون زبان انگلیسی FCE براي به دست آوردن نتيجه مطلوب مي بايست با لهجه هاي متفاوت آشنايي داشته باشد .وقسمت آخر Speaking مي باشد و مدت زمان اين بخش 14 دقيقه در نظر گرفته شده است .نكته بسيار مهم براي ممتحن كمبريج در اين قسمت شور و انرژي داوطلبان هنگام مصاحبه است . براي به دست آوردن نتيجه ي مطلوب داوطلبان مي توانند با به ياد داشتن كليد واژه هاي مهم زبان انگلیسی براي موضوعات عمومي (زيرا در بخش اول مصاحبه ممتحن كمبريج در باره ي شرايط زندگي داوطلبان با آنها صحبت مي كند ) از آنها استفاده كنند . وهمچنين اگر هنگام مصاحبه متوجه شديد كه اشتباه كرده ايد آن را اصلاح كنيد و به صحبت هاي خود ادامه دهيد .اجازه ندهيد اين موضوع تسلط شما را درگير كند .شما میتوانید برای تقویت مهارت خود در این بخش در دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir زيرا تصحيح اشتباهات خود ويا حتي درخواست از ممتحن كمبريج براي رفع آن يك استراتژي اصلاح شده است ونشانه ايي از مهارت هاي ارتباطي خوب زبان انگلیسی است .نمره ي هر بخش آزمون FCE 20% از كل نمره مي باشد . وهمينطور نتايج اعلام شده توسط دانشگاه كمبريج به صورت (A،B،C،D،E ) رائه مي شود ،كه A بالاترين و E پايين ترين نمره مي باشد . داوطلبان براي قبولي در آزمون و همچنين گرفتن مدرك FCE حداقل بايد نمره ي C را كسب كنند .

 



:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی , آموزش زبان انگلیسی , آموزش زبان , زبان انگلیسی , دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

دیکشنری زبان انگلیسی ابزاری کلیدی و بسیار مهم در یادگیری و فهم زبان انگلیسی است. یک دیکشنری خوب می تواند در یادگیری لغات زبان انگلیسی و اصطلاحات به زبان آموزان کمک فراوانی کند. دیکشنری، مرجع لغت‌های یک زبان انگلیسی است و در آن معانی لغات به همراه توضیحات مربوط به آن لغت مانند ریشه، تلفظ و اطلاعات دیگر در کنار هم آورده می شود. قطعا هرفردی در دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی شروع به یادگیری یک زبان خارجی می کند یا در حال استفاده از یک زبان خارجی است، در هر سطح مهارتی و هر تخصصی که باشد به یک دیکشنری خوب نیاز پیدا خواهد کرد. این را بدانید که زبان‌آموزان موفق از ديکشنري‌هايشان هميشه و بطور مرتب استفاده مي‌کنند. امروزه وجود تعداد بسیار زیاد و متنوعی از دیکشنری زبان انگلیسی درسطح بازار و اینترنت انتخاب را برای زبان آموزان دشوار کرده است. در این مقاله سعی خواهیم داشت تا شما را با ویژگی های یک دیکشنری خوب و مناسب زبان انگلیسی آشنا کنیم. با آکادمی دیاکو همراه باشید.

 یک دیکشنری زبان انگلیسی خوب تک زبانه است

یک دیکشنری خوب زبان انگلیسی تک زبانه و یا به عبارتی زبان انگلیسی به انگلیسی می باشد. استفاده از دیکشنری انگلیسی به زبان انگلیسی باعث می شود که دایره ی لغات زبان آموزان افزایش پیدا کرده و ارتباط بهتری با زبان انگلیسی برقرار کند. در دیکشنری انگلیسی به انگلیسی هر عبارت و واژه به شکل ساده ای به زبان انگلیسی توضیح داده می شود و زبان آموز با مطالعه معنی لغت به تدریج با مفهوم آن آشنا می شود و به کاربرد آن لغت زبان انگلیسی در جملات مختلف پی خواهد برد. البته هنگام یادگیری زبان انگلیسی بد نیست از دیکشنری فارسی به انگلیسی هم استفاده شود اما باز تاکید ما بر روی دیکشنری انگلیسی به انگلیسی باشد تا به این وسیله دایره لغات زبان انگلیسی خود را گسترش دهید. دقت کنید که دیکشنری های دوزبانه ذهن زبان آموزان را تنبل می کند و لزوما هم معنی درست کلمه را به او نمی دهد. همچنین این دیکشنری ها به فرد یاد نمی دهند که چگونه از کلمه ی مورد نظر خود استفاده کند زیرا زمانی می توان گفت فرد کلمه ای یاد گرفته است که بتواند با آن به شکلی صحیح جمله بسازد.

یک دیکشنری زبان انگلیسی خوب اطلاعات جامع و مناسبی دارد

در یک دیکشنری زبان انگلیسی خوب اطلاعاتی از قبیل توضيح معني هر لغت به زبان انگليسي، تلفظ صحيح لغت از طريق علائم فونتيک (دارای هر دو تلفظ بریتانیایی و آمریکایی باشد)، نوع کلمه که شامل صفت، فعل، قيد، اسم و... می باشد، ويژگي‌هاي دستوري يا گرامري كلمه که شامل قسمتهاي دوم و سوم فعل، قابل شمارش يا غيرقابل شمارش بودن يک اسم و... می باشد. همچنین ترتيب قرارگيري لغات زبان انگلیسی ، جملات نمونه و مثالها براي هر لغت، کلمات هم معني و متضاد نیز در دیکشنری استاندارد وجود دارد. در بسیاری از دیکشنری‌های مرجع از تصاویردر کنار توضیحات برای درک بهترزبان آموزاستفاده می کند، بنابراین یک دیکشنری خوب عکس دار هم می باشد.

یک دیکشنری زبان انگلیسی خوب اندازه مناسبی دارد

امروزه دیکشنری ها در اندازه های متفاوتی تهیه شده و به بازار عرضه می شوند. یک دیکشنری زبان انگلیسی خوب باید از اندازه مناسبی برخوردار باشد تا فرآیند مطالعه و یادگیری را آسان کند. دیکشنری هایی که بسیار بزرگ هستند مناسب کتابخانه هستند اما برای یادگیری چندان کاربردی نیستند و نگهداری آن ها بسیار سخت می باشد. اما بهترین سایز دیکشنری خوب برای یادگیری دیکشنری زبان انگلیسی جیبی می باشد که بتوان به راحتی در همه جا آن را حمل کنید.

انواع مختلف دیکشنری زبان انگلیسی از لحاظ محتوا

به طور کلی دیکشنری های زبان انگلیسی برای اهداف متفاوتی نوشته می شوند. هدف بعضی از دیکشنری ها تنها  آموزش Phrasal Verbs (افعال عبارتی) است،‌ هدف بعضی دیگر از آن ها Idioms (اصطلاحات) بوده و هدف بعضی از آن ها هم آموزش Collocations (این که چه کلمه ای با چه کلمه ی دیگر می تواند به کار برود) می باشد. از طرفی دیگر دیکشنری های زبان انگلیسی از نظر موضوع نیز تخصصی می شوند که باید با توجه به فیلد کاری و رشته ی مورد نظر خود دیکشنری مناسب خود را تهیه کنید. دیکشنری‌های تصویری نیز همانطور که از اسمشان پیداست بر اساس تصویر و عکس کلمات را معرفی می‌کنند. در این دیکشنری‌های زبان انگلیسی بر اساس هر موضوع عکسهای مرتبط با آن در یک صفحه گنجانده شده و کلمه هر تصویر لیبل گزاری می‌شود. استفاده از این دیکشنری زبان انگلیسی به زبان‌آموزانی که حافظه تصویری قوی دارند توصیه می‌شود چراکه با نگاه به تصاویر و اجسام، کلمه مورد نظر به خاطرشان می‌آید. همچنین لغات دسته‌بندی شده بر اساس هر موضوع کمک شایانی به زبان‌اموز در یادگیری طیف وسیعی از کلمات می‌کند. برای تهیه و خرید هر یک از دیکشنری‌هایی که نام بردیم می‌توانید به کتابفروشی آکادمی زبان دیاکو مراجعه نمایید.

 نگاهی به دیکشنری های زبان انگلیسی آنلاین

ما در این قسمت به دلایل استفاده از دیکشنری های زبان انگلیسی آنلاین می پردازیم. در این نوع از دیکشنری ها قابلیت جستجوی ساده و بسیار سریع لغات وجود دارد زیرا که تایپ کردن یک کلمه بسیار راحت تر و سریع تر از گشتن آن در بین صفحات زیاد یک دیکشنری چاپی می باشد. همچنین در این نوع از دیکشنری های زبان انگلیسی فایل های صوتی وجود دارد که طرز تلفظ صحیح لغات زبان انگلیسی را به شما نشان می دهد. از طرفی از آنجا که در دیکشنری های چاپی فضای محدودی وجود دارد لغات با فونت ریزی چاپ می شود ولی در دیکشنری های آنلاین زبان انگلیسی فضای بیشتر و مناسب تری وجود دارد. از دیکشنری های آنلاین موجود می توان به این دیکشنری ها اشاره نمود. همچنین اگر می خواهید به صورت آفلاین از دیکشنری ها استفاده کنید دیکشنری لانگمن زبان انگلیسی برای ویندوز دیکشنری مناسبی می باشد.دیکشنری ها مراجع بسیار مهمی بوده و امروزه با گسترش ارتباطات و نیاز فراوان به یادگیری زبان، به ابزاری فوق ضروری تبدیل گشته اند. در هر حرفه و مقطع تحصیلی، بدون شک به یک دیکشنری خوب زبان انگلیسی برای فهم واژگان خارجی و یافتن کلمات معادل نیاز خواهد بود. شما می توانید قبل از خرید هر دیکشنری زبان انگلیسی، چند لغت را پیدا کرده و بخوانید و ببینید آیا معنی آن لغت را می توانید به راحتی متوجه بشوید یا خیر. در واقع آیا متوجه توضیحاتش میشوید یا بالاتر از سطح شما است. همچنین دقت داشته باشید که آیا این دیکشنری به بخوبی صحافی شده و بعد از مدتی استفاده بازهم یکپارچه باقی میماند؟ و آیا صفحاتش برای نوشتن بقدر کافی ضخامت دارد؟ یک نکته مهم در هنگام استفاده از دیکشنری این است که بسياري از کلمات بيش از يک معني دارند. اولين معني در ديکشنري زبان انگلیسی هميشه آن چيزي نيست که شما به دنبال آن هستيد. شما بايد معاني ديگر را هم چک کنید تا مطمئن شويد کدام معني به لغت مورد نظر شما نزديک‌تر می باشد. نکته  پایانی اینکه ملاک انتخاب دیکشنری باید دقیقا خودتان باشید و با توجه به سطح زبان انگلیسی خود و سایر معیارها ی مورد نظرتان از جمله راحتی در فهم معانی لغات،‌داشتن اطلاعات جامع آن دیکشنری و ...اقدام به انتخاب دیکشنری مطلوب خود نمایید. اگر در خصوص انتخاب دیکشنری مورد نظر خود همچنان سوالاتی دارید می‌توانید از مدرسین خود در آکادمی دیاکو کمک بگیرید.شرکت در دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir و  مدرسین زبان انگلیسی دیاکو به عنوان کارشناسان خبره می‌توانند در انتخاب یک دیکشنری خوب به شما توصیه‌های ارزشمندی دهند.



:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی , آموزش زبان انگلیسی , آموزش زبان , زبان انگلیسی , دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

برای یادگیری زبان انگلیسی چقدر از وقت خود را به تماشای فیلمهای زبان انگلیسی اختصاص می‌دهید؟ آیا به فیلم و سریال‌های انگلیسی به عنوان یکی از راه‌های سریع یادگیری زبان انگلیسی اعتقاد دارید؟ آیا در تعطیلات نوروزی امسال برنامه‌ای برای تماشای فیلم‌ها و سریالهای مورد علاقه خود داشته‌اید؟ بی‌شک علاوه بر آموزش آنلاین زبان انگلیسی تماشای فیلم زبان انگلیسی می‌تواند یکی از روش‌ های بسیارموثردر یادگیری و تقویت زبان انگلیسی باشد زیرا زبان انگلیسی به‌کاررفته در فیلم‌ها و سریال‌های انگلیسی به زبان انگلیسی‌ای که در واقعیت از آن استفاده می‌شود نزدیک‌تر بوده و از همه مهم ‌تر گویش به ‌کاررفته نیز به گویش واقعی نزدیک‌تر است. فیلم سرشار از مکالمه های دنیای واقعی بوده و کلمه ها را در قالب جمله های کاربردی به شما می آموزد و از همه مهم تر شما را با فرهنگ کلامی و گفتاری آن کشور آشنا می کند. این یک واقعیت است که افرادی که فیلم و سریال‌های زبان اصلی زیادی می‌بینند حداقل در دو مهارت گفتاری Speaking  و شنیداری Listening از سایرین قوی‌تر هستند. ویژگی های دیداری فیلم انگلیسی باعث می شود زبان انگلیسی را بهتر یاد بگیرید و به شما کمک می کند با حالت های بدن یا همان زبان بدن آشنا شوید. جذابیت و سرگرمی فیلم باعث می شود از آموختن لذت ببرید و به این ترتیب بدون خستگی زمان بیشتری را برای یادگیری صرف کنید. در این مقاله سعی داریم شما را با ۵ فیلم به زبان انگلیسی که ایام نوروز فرصت مناسبی برای تماشای آن ها می باشد آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

 فیلم زبان انگلیسی هری پاتر

مجموعه فیلم‌های هری پاتر که شامل هشت فیلم می‌باشد براساس کتاب‌های داستانی هری پاتر نوشته شده است. این فیلم‌ها داستان پسر نوجوانی به نام هری پاتر است که در زمان تولدش، جادوگر شیاطین به نام ولدمورت، مادر و پدر جادوگرش را به قتل رسانده‌ است. داستان این هشت فیلم، دشمنی‌ها و جنگ‌های او و ولدمورت است. این مجموعه فیلم‌ها برای یادگیری و تقویت زبان انگلیسی عالی است چون با تم کودکان ساخته شده و به گونه ای تلفظ ها و لغات ادا می شوند که حتی  کودکان ۸ تا ۱۲ ساله نیز می‌توانند براحتی متوجه داستان فیلم بشوند. هری پاتر سری های مختلفی دارد و به شما پیشنهاد می کنیم حتما قسمت های مختلف آن را ر تعطیلات نوروزی تماشا کنید.

فیلم زبان انگلیسی The Queen

چنانچه علاقه‌مند به داستان‌های تاریخی و واقعی هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم تا این فیلم را حتما ببینید و لذت ببرید. فیلم the Queen یا ملکه، یک تم تاریخی داشته و بر اساس یک داستان واقعی مربوط به خانواده سلطنتی بریتانیا و ملکه ساخته شده است و شما در این فیلم با لهجه بریتیش آشنا می‌شوید. موضوع کلی فیلم، واکنش خانواده پادشاهی انگلستان به مرگ پرنسس دیانا میباشد. عبارات به کار رفته زبان انگلیسی در این فیلم بسیار رسمی و کاربردی می باشند و با لهجه کاملا بریتانیایی ادا می شوند. این فیلم جوایز متعدد زیادی از جمله آکادمی ادواردز، اکادمی فیلم انگلستان و گلدن گلوب را از آن خود کرده است.

فیلم زبان انگلیسی دزدان دریای کارائیب

داستان فیلم در دریای کاراییب رخ می‌دهد که ماجراهای عده‌ای دزد دریایی را روایت می‌کند. این فیلم در سه قسمت مختلف ارائه شده است و نه تنها بسیار سرگرم کننده می باشد بلکه با یک لهجه آمریکایی ولی شمرده، عبارات و اصطلاحات روزمره ای را به کار می‌برد که شما قطعا در مکالمات روزمره زبان انگلیسی به آنها نیاز پیدا خواهید کرد. در این فیلم بازیگران مطرح بسیاری از جمله جانی دپ در نقش اصلی، خاویر باردم و اورلاندو بلوم ایفای نقش می‌کنند.

فیلم زبان انگلیسی   The Hateful Eight

فیلم هشت نفرت انگیز، محصول سال ۲۰۱۵ از کارگردان نابغه تاریخ Quentin Tarantino می باشد. داستان این فیلم با تم اکشن-معمایی است و مطمئنا شما عاشق فیلم‌نامه خواهید شد چون کارگردانی همچون کوینتین تارانتینو این فیلم را کراگردانی  کرده است. فیلم به شدت بر روی یادگیری زبان شما تاثیر خواهد داشت. بطور کلی فیلم های تارانتینو برای یادگیری زبان انگلیسی بسیار مفید هستند در حالیکه در آنها عمدتا اصطلاحات بومی های آمریکایی-انگلیسی ارائه می شود.

فیلم زبان انگلیسی Aliens invasion

 فیلم محصول سال ۲۰۱۷ یک فیلم تخیلی-اکشن بوده که در آن دوران آخر الزمان تداعی می شود. تم فیلم بسیار آرام ولی پرهیجان دنبال می شود، مکالمات آن بدلیل تمرکز بالا در ارائه، باعث ماندگاری کامل در ذهن شما می شوند. اگرعلاقه مند به تماشای این سبک فیلم های تخیلی ترسناک هستید به شما پیشنهاد می کنیم تماشای این فیلم زیبا را از دست ندهید. استفاده از فیلم و سریال همواره به عنوان یکی از بهترین و موثرترین روشهای یادگیری زبان انگلیسی مطرح بوده است. برای استفاده موثر از این روش، اول از همه ژانری از فیلم را انتخاب کنید که برایتان جذابیت دارد چرا که قرار است این فیلم یا سریال را چندین بارتماشا کنید. بار اول فیلم را از اول تا آخر ببینید و تنها از آن لذت ببرید. این به شما فرصت میدهد که با داستان آشنا شوید، با شخصیتها ارتباط برقرار کنید زیرا وقتی به هدف یادگیری زبان، فیلم را تماشا میکنید ذهنتان درگیر داستان نخواهد بود. در مرحله ی بعدی یک بخش از فیلم، مثلا بیست دقیقه را انتخاب و بدون زیر نویس تماشا کنید. در این مرحله، هدف تقویت مهارت شنیداری زبان انگلیسی شماست. حالا با زیرنویس انگلیسی همان بخش را ببینید و میزان درکتان از آن را با زیرنویس چک کنید. برای بار سوم همان بخش فیلم را با زیرنویس زبان انگلیسی ببینید و لغات و اصطلاحاتش را در یک دفترچه بنویسید و با استفاده از دیکشنری معنی آنها را در بیاورید. سعی کنید جملاتی که در فیلم میشنوید را به ذهنتان بسپارید وعینا در موقعیتهای مشابه از آنها استفاده کنید. علاوه بر شرکت در کلاس های آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir تماشای فیلم مناسب قطعا به تلفظ شما نیز کمک قابل توجهی خواهد کرد. شنیدن دقیق لغات زبان انگلیسی به شما کمک خواهد کرد که نحوه ی تلفظ کلمات را بشنوید و با آن ها آشنا شوید و می دانید که بازیگران فیلم ها در دیالوگ های خود از اصطلاحات و جملات محاوره ای بسیاری استفاده می کنند و هر کدام از آنها لهجه خاص خود را دارند. لذا با تماشای  فیلم ها شما هم speaking  و هم listening زبان انگلیسی خود را می توانید تقویت کنید.



:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی , آموزش زبان انگلیسی , آموزش زبان , زبان انگلیسی , دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

آيا براي تقويت زبان انگليسي خود به دنبال راه كارهاى موثر و كارآمد هستيد؟ همانطور که می‌دانید برای تقویت زبان انگلیسی و مهارت‌های زبانی راه‌های بسیاری وجود دارد. ما در این مقاله و دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی ۸ روش بسیار کاربردی و در عین حال ضروری را به شما معرفی میکنیم. آيا براي تقويت زبان انگليسي خود به دنبال راه كارهاى موثر و كارآمد هستيد؟همانطور که می‌دانید برای تقویت زبان انگلیسی و مهارت‌های زبانی راه‌های بسیاری وجود دارد. شاید شما تاکنون از روش‌ها و تکنیک‌های متعددی در مسیر یادگیری زبان استفاده کرده‌اید که احتمالا از برخی از این روش‌ها جواب گرفته و از برخی هم جواب نگرفته‌اید. بسیار پیش‌ آمده که زبان آموزان عزیز در آموزشگاه زبان انگلیسی دیاکو از ما در خصوص راهکارهای تقویت مکالمه سوال پرسیده‌اند و ما بر اساس فاکتورهای متعددی از جمله سن زبان آموز، سطح زبانی، پیشینه زبان انگلیسی ، استعداد در یادگیری زبان و هدف زبان آموز مشاوره و نکاتی را به این عزیزان داده‌ایم. اما نکات و روشهایی هستند که بصورت کلی برای هر زبان آموزی می‌توان تجویز کرد تا حس بهتری در ادامه فرآیند یادگیری داشته باشند. ما در این مقاله ۸ روش بسیار کاربردی و در عین حال ضروری را به شما معرفی میکنیم. این روشها اگر که به درستی اجرا شود شما تاثیر آن را در پیشرفت مهارت‌های زبان انگلیسی خود به زودی می‌بینید. ۸ نکته طلایی زیر را بخوانید:

 كتاب بخوانيد

سعي كنيد كتاب هايي در سطح خود به زبان انگليسي است را بخوانيد. سعي كنيد در ابتدا از كتاب هاي ساده تراستفاده كنيد حتي بهتراست اگر سطح زبان انگلیسی شما پايين است ازكتاب هاي داستان مخصوص كودكان استفاده كنيد. همچنین می‌توانید از کتابهای داستان مجموعه Oxford Book Worm از انتشارات معتبر آکسفورد انگلستان استفاده کنید. این کتابهای داستان بر اساس سطح زبان آموزان طبقه‌بندی شده یا به اصطلاح Graded می‌باشند. این کتابها دارای سی دی و فایل صوتی نیز می‌باشند.

 انگليسي صحبت كنيد و صداي خود را ضبط كنيد

يكي از راه هاي تقويت زبان انگليسي اين است كه شما در مورد يك موضوع به انگليسي با خودتان صحبت كنيد و صدايتان را ضبط كنيد و سپس به صدای ضبط شده خود گوش دهید. البته بهتر است كه اين كار راچندين بار تكرار كنيد، با اين كار نقاط ضعف خود را به خصوص در بخش تلفظ  شناسايى ميكنيد. 

با همکلاسی‌هایتان به زبان انگلیسی صحبت کنید

سعي كنيد با همكلاسي خود حتي در زماني كه دركلاس نيستيد هم به زبان انگليسي صحبت كنيد. جهت تقويت زبان انگليسي خود ميتوانيد با دوستانتان قرار بگذاريد، بيرون برويد وتمام وقت را با هم انگليسي صحبت كنيد. اين كار به روان شدن مكالمه شما (Fluency) كمك زيادي ميكند

فیلم زبان انگلیسی ببينيد و راديو گوش دهيد 

ديدن فيلم به زبان انگليسي درتقويت آن كمك شاياني ميكند. شما ميتوانيد فيلم را درابتدا با زيرنويس انگليسي ببينيد. پس ازچند بار ديدن بهتراست زير نويس آن را حذف كنيد. به شما توصيه ميكنيم به راديوي زبان انگليسي گوش دهيد حتي اگر فرصت گوش دادن نداريد بگذاريد راديوي شما روشن باشد چون گوش هايتان به شنيدن زبان عادت ميكند.

انگليسي فكركنيد

شما با اين كار كمك بزرگي به تقويت زبان انگليسي خود ميكنيد. در ذهنتان به انگليسي فكركنيد. سعي كنيد در ذهنتان تمامي مكالمات فارسي خود را به زبان انگليسي ترجمه كنيد. مثلا در انتهای یک روز کاری وقتیکه شب به منزل می‌رسید و قبل از خواب کارهایی را که در آن روز از اول صبح انجام داده‌‌اید به ترتیب مرور کرده و در ذهن خود آنها را به زبان انگلیسی بازگو کنید.

در گروه هاي زبان انگلیسی اينترنتي عضو شويد

با عضوشدن در گروه هايي كه بر پايه  بحث وگفت وگوست ميتوانيد به زبان انگليسي مكالمه كنيد. ميتوانيد دوستان زيادي پيدا كنيد و به زبان انگليسي با آنها تعامل كنيد. قطعا در این گروه‌ها از هرکسی یک چیز جدیدی در زبان انگلیسی یاد میگیرید یا چیزهایی می‌شنوید که قبلا نشنیده بودید! گروه‌های اینرنتی را می‌توانید براحتی در فورم‌های مختلف و چت کلاب‌ها در اینترنت پیدا کنید. 

روزنامه ومجله به زبان انگليسي بخوانيد

همانطور كه ميدانيد در روزنامه ومجلات نويسنده با مخاطب به طور مستقيم حرف ميزند كه در فهم بهتر مطلب به شما كمك ميكند. شما با استفاده از اين روش ميتوانيد با ياد گرفتن لغات واصطلاحات جديد به تقويت زبان انگليسي خود سرعت بخشيد.خوشبختانه امروزه با ظهور اپلیکیشن‌های مختلف که فایل‌های خبری و نسخه الکترونیکی یا پی‌دی اف مجلات و روزنامه‌های جهان را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهند دسترسی به این منابع بسیار آسان شده است. می‌توانید آنها را همیشه در گوشی‌های همراه خود داشته و روزانه بخشی از وقت خود را به مطالعه‌ی این روزنامه‌ها و مجلات اختصاص دهید.

ديكشنري آنلاين انگليسي به زبان انگليسي داشته باشيد

داشتن يك ديكشنري آنلاين خوب ومورد تاييد ميتواند اطلاعات خوبي در مورد معني لغات، ريشه ي لغات، تلفظ صحيح، وكاربرد آن‌ها در جمله به شما بدهد. ما به شما دیکشنری لانگمن و آکسفورد را به عنوان دو فرهنگ لغت مرجع و پرطرفدا معرفی می‌کنیم. می‌توانید با نصب یکی از این دو دیکشنری براحتی و در هر زمانیکه نیاز دارید به آن مراجعه و معنی لغات زبان انگلیسی را همراه با مترادف و مثال‌های کاربردی پیدا کنید.همانطور که در مقدمه اشاره شد برای یادگیری زبان روشها و نکات بیشتری نیز وجود دارند ماننید شرکت در دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir که هر کس بر اساس نیاز، مدل یادگیری و هدف خود از فراگیری زبان از آنها استفاده می‌کند. چنانچه به مشاوره بیشتر در خصوص تقویت مکالمه انگلیسی خود نیاز داشتید حتما با مشاورین مجرب دیاکو ارتباط حاصل نمایید.



:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی , آموزش زبان انگلیسی , آموزش زبان , زبان انگلیسی , دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

آیلتس (IELTS) یک آزمون زبان انگلیسی بریتانیایی و یکی از با ارزش ترین آزمون های زبان انگلیسی در جهان میباشد که توسط شورای فرهنگی بریتانیا (British Council) و مرکز آیلتس استرالیا (Idp) برگزار میشود. صدها مرکز برگزاری آزمون در سراسر دنیا تحت نظارت این دو سازمان بزرگ و جهانی، هدایت و اجرای این آزمون را به عهده دارند.برای آشنایی با این آزمون و یا شرکت در دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی با مجله دیاکو همراه باشید.

آزمون آیلتس زبان انگلیسی برگرفته شده از سرواژگان International English Language Testing System)  IELTS) می باشد.

آیلتس (IELTS) یک آزمون زبان انگلیسی جهانی جهت ارزیابی دانش زبانی زبان آموزان در سراسر دنیا است و همچنین پر مخاطب ترین آزمون بین المللی زبان انگلیسی به شمار می آید.آیلتس (IELTS) یک آزمون بریتانیایی و یکی از با ارزش ترین آزمون های زبان انگلیسی در جهان میباشد که توسط شورای فرهنگی بریتانیا (British Council) و مرکز آیلتس استرالیا (Idp) برگزار میشود. صدها مرکز برگزاری آزمون در سراسر دنیا تحت نظارت این دو سازمان بزرگ و جهانی، هدایت و اجرای این آزمون را به عهده دارند.یکی از معیار های مشترک پذیرش داوطلبان در گروه های مختلف شغلی، مهاجرتی، تحصیلی و... بر اساس نیازمندی های پذیرش، ارزیابی سطح دانش زبان انگلیسی بر اساس معیارهای  آزمون آیلتس (IELTS) است. در این راستا متقاضیان برای شرکت در آزمون های آیلتس در مراکز مجاز به برگزاری آیلتس در سراسر دنیا برگزار میشود اقدام میکنند. جالب است بدانید که سالانه میلیون ها نفر از سراسر دنیا در آزمون آیلتس (IELTS) شرکت میکنند و این آزمونِ پرمخاطبِ بین المللی در کشورهای زیادی برگزار میشود. همچنین ده ها هزار ایرانی با هدف مهاجرت یا تحصیل در دانشگاه های انگلیسی زبان خارج از کشور، اقدام به شرکت در آزمون زبان انگلیسی و کسب مدرک معتبر آیلتس میباشند.

آزمون بین المللی زبان انگلیسی آیلتس (IELTS) در دو سطح جنرال (General) و آکادمیک (Academic) برگزار میشود.

آزمون آکادمیک برای افرادی است که هدف تحصیل در مراکز عالی و آموزشی و دانشگاه ها در کشور مقصد را دارند. آزمون جنرال مختص افراد غیر دانشجویی میباشد. این آزمون نسبت به آیلتس آکادمیک ساده تر است. افرادی که قصد کار، مهاجرت و یا گذراندن دوره های فنی حرفه ای را دارند باید در آزمون جنرال آیلتس شرکت کنند.متقاضیان آزمون باید بدانند که نمره دهی آیلتس از ۰ تا ۹ سطح دانش زبانی را مشخص نموده و قبولی یا مردودی ندارد. لذا افراد با توجه به نمره اعلام شده جهت پذیرش از سوی سازمان یا دانشگاهِ مورد نظرشان باید برای کسب نمره دلخواه بکوشند.به عنوان مثال نمره ۵ سطح متوسط و نمره ۶ به بالا سطح مسلط و خوب به حساب می آید. 

مهارت های آزمون زبان انگلیسی  IELTS  

مهارت نوشتن (Writing) سطحِ زبان داوطلب در نوشتن متن های عمومی و تحلیل نمودار را در مدت زمان یک ساعت بررسی میکند. در این بخش دو نوع تکلیف وجود دارد: در تکلیف اول (Task 1) درفرمت آکادمیک داوطلب باید با توجه به نمودارهای ارائه شده متناسب با موضوع مورد نظر، یافته های خود را در چند بند بنویسد که تعداد کلمات متن نباید کمتر از ۱۵۰ باشد. در تکلیف اول (Task 1) درفرمت جنرال به داوطلبین موضوعی داده می شود که می بایست نامه ای تنظیم کنند و بنویسند. مدت زمان برای نوشتن این بخش ۲۰ دقیقه می باشد. در تکلیف دوم بخش نوشتاری (Task 2)، یک موضوع ارائه میشود که داوطلب موظف است یک متن و انشاء تحلیلی شامل حداقل ۲۵۰ کلمه بنویسد. مدت زمان برای نوشتن این بخش ۴۰ دقیقه می باشد. مهارت شنیداری (Listening) در دو نوع جنرال و آکادمیک شامل ۴ فایل صوتی و ۴۰ سوال میباشد که ظرف مدت ۳۰ دقیقه باید پاسخ داده شود. فایل ها یکبار پخش میشوند. در این بخش از گویش و لهجه های مختلف زبان انگلیسی استفاده میشود.مهارت خواندن زبان انگلیسی (Reading) که شامل سه متن برگرفته از متون کتاب ها، مجلات و روزنامه ها است. برای تقویت مهارن خود میتوانید با دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir این بخش ۴۰ سوال دارد که باید به مدت ۶۰ دقیقه به آنها پاسخ داده شود.اگرچه متن ها نیازمند آشنایی با تخصص خاصی نیستند اما نسبتا طولانی بوده و متناسب با نوع آزمون میباشند.مهارت صحبت کردن زبان انگلیسی (Speaking) سه بخش را شامل میشود:صحبت با ممتحن (Examiner) و پاسخ به سوالات وی در رابطه با موضوعات معمول و شناخته شده است. این بخش معمولاً با یک حال و احوال پرسی شروع و سوالاتی با موضوعاتی از قبیل اطلاعات فردی، خانواده، شغل، محل زندگی و تحصیلاتِ  داوطلب می باشد.مصاحبه و آزمون زبان انگلیسی Speaking IELTS، به داوطلب کارتی داده می شود که موضوعی روی آن نوشته شده. داوطلب می بایست پس از یک دقیقه یادداشت برداری و تفکر در خصوص موضوع، به مدت 2 دقیقه بی وقفه در رابطه با موضوع صحبت نماید. و در قسمت سوم آزمون Speaking IELTS پاسخ به سوالات مفهومی ممتحن در رابطه با موضوعِ  قسمت قبل میباشد. مدت زمان کل مصاحبه در Speaking IELTS حدود ۱۰ تا ۱۵ دقیقه می باشد. 



:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی , آموزش زبان انگلیسی , آموزش زبان , زبان انگلیسی , دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

شايد جالب باشد كه بدانيد از سال ١٩٩٣ ميلادي تاكنون بخش آزمون‌های زبان انگلیسی بین‌المللی دانشگاه كمبريج به عنوان بالاترین نهاد رسمی در برگزاری آزمون‌های زبان انگلیسی بین‌المللی در دنیا، آزمون هايي تحت عنوان YLE جهت ارزيابي سطح زبان كودكان سنين ٧ تا ١٢سال كه زبان انگليسي جز زبان دوم آنها محسوب ميشود طراحي كرده است.با ما در مجله دیاکو و دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی همراه باشید. امتحانات YLE  داراي سه سطح Starters, Movers, Flyers ميباشند. محتوا و سوالات آزمون‌های زبان انگلیسی  YL بسیار جذاب و بر اساس Activity و تمرین‌های کودکانه و بطوری کاملا خلاقانه طراحی شده است. تست‌ها به گونه‌ای هدفمند است که سطح مهارت زبانی کودکان را به درستی می‌سنجد. این آزمون‌ها به دو صورت کتبی و شفاهی برگزار می‌شوند. فرزند شما با شرکت در هر یک از این آزمون‌های زبان انگلیسی در عمل به ۳.۳۰۰.۰۰۰ نفر در دنیا که هر ساله در آزمون‌های کمبریج شرکت می‌کنند پیوسته است. با توجه به هر یک از آزمون‌های زبان انگلیسی که نام بردیم، دوره آماده‌سازی آن نیز طبق کتابهای آموزشی که کمبریج معرفی کرده در آکادمی دیاکو در هر ترم در حال برگزاریست. اين دوره‌های آماده‌سازی بر پایه آزمون یا Exam based  ميباشند و كودكان نيز همانند بزرگسالان شانس اين را خواهند داشت كه با شركت در اين آزمون ها مدرك مادام العمر و بين المللي Cambridge University  را دريافت كنند.هدف از برگزاری این آزمون‌های زبان انگلیسی از سوی دانشگاه کمبریج بيشتر ايجاد انگيزه و تصویر مثبت از يك تست بين المللي در كودكان و آماده سازي آنها براي شركت در آزمون هاي سطوح بالاتر این دانشگاه نظير  KET و PET ميباشد.مدت زمان اين آزمون زبان انگلیسی با توجه به سطح برگزاري آن بين ٩٠تا١٢٠ دقيقه است كه ٣مهارت Listening, Reading و Writing  امتحان گرفته ميشود و معمولا آزمون مهارت گفتاری یا همان Speaking در يك روز جدا گرفته ميشود. توجه داشته باشيد كه در روز آزمون داوطلبين اين دوره ها علاوه بر همراه داشتن مداد سياه، مداد تراش و پاك كن يك جعبه مداد رنگي نيز داشته باشند. همکاران ما در دپارتمان کودک و نوجوان دیاکو همیشه قبل از برگزاری آزمون زبان انگلیسی توصیه‌های لازم را به زبان‌آموزان و والدین آنها انجام می‌دهند.اما نگاهی بیاندازیم به اطلاعات هر آزمون زبان انگلیسی که می‌دانیم بسیاری از شما پدر و مادرهای عزیز مشتاق کسب این اطلاعات هستید.

 آزمون زبان انگلیسی  YL Starters

اين سطح براساس "چارچوب اروپایی مشترک مرجع برای زبان انگلیسی‌" Common European Framework Reference for Languages   با نام Pre A1 basic ناميده ميشود. زبان آموزان در آكادمي دياكو پس از اتمام كتاب  Family &  Friends2  این دوره را در غالب یک ترم می‌گذرانند. در اين دوره كتاب YLE Test for Starters به همراه Story     Fun  آموزش داده ميشود و در آخرين جلسه  اين دوره از زبان آموزان آزمون زبان انگلیسی Mock Exam (آزمون شبيه سازي شده) گرفته ميشود. آزمون شبیه‌سازی شده که توسط دیاکو برگزار می‌شود بر افزایش سطح اعتماد به نفس زبان‌آموزان و شناسایی نقاط ضعف و قوت آنها تاثیر گزار است. 

آزمون زبان انگلیسی  YL Movers

اين سطح براساس "چارچوب اروپایی مشترک مرجع برای زبان‌ انگلیسی " Common European Framework Reference for Languages   با نام A1 basic  که سطحی بالاتر از مقدماتی است ناميده ميشود. رده  سني زبان آموزان در اين دوره معمولا سنین ۸ تا ۱۱ سال است. در چارت آموزشی دیاکو زبان آموزان پس از اتمام كتاب Family & Friends 4  در غالب يك ترم آموزشی دوره YL Movers را آموزش ميبينند و پس از اتمام دوره، آزمون Mock  یا همان آزمون زبان انگلیسی آزمایشی از آنها گرفته ميشود.

آزمون زبان انگلیسی  YL Flyers

اين سطح تحت عنوان A2 basic شناخته ميشود. رده سني شركت كنندگان بين ۹ تا ١٢ سال ميباشد. طبیعتا سطح برگزاری این آزمون از دو آزمون قبلی از لحاظ محتوا بالاتر است. جالب است كه بدانيد مدرك Flyers معادل مدرك KET for school ميباشد.امروزه هزاران مدرسه زبان انگلیسی و موسسات آموزشی، کودکان را برای شرکت در آزمون‌های YL دانشگاه کمبریج آماده می‌کنند. با اینکه در حال حاضر این آزمون‌ها در ایران برگزار نمی‌شود ولی به شما توصیه می‌کنیم تا فرزندان خود را برای شرکت در دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir دوره‌های آماده سازی آزمون‌های YL دانشگاه کمبریج تشویق نمایید. برای شرکت در آزمون زبان انگلیسی اصلی می‌توانید نام فرزند خود را در یکی از مراکز رسمی آزمون کمبریج در کشور‌های همسایه رزرو نمایید.جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص این آزمون‌ها و دوره‌های مربوطه با مشاورین مجرب آکادمی زبان انگلیسی دیاکو در ارتباط باشید.



:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی+ آموزش انلاین زبان+زبان انگلیسی+آموزش زبان+دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

آزمون زبان انگلیسی  PTE Pearson Test of English  که توسط لانگمن طراحی و معرفی شد روز به روز از محبوبیت و اعتبار بیشتری برخوردار میشود و در حال تبدیل شدن به یکی از رقبای اصلی غول هایی چون IELTS و TOEFL است.آزمون PTEیا همان Pearson Test of English که توسط لانگمن طراحی و معرفی شد روز به روز از محبوبیت و اعتبار بیشتری برخوردار میشود و در حال تبدیل شدن به یکی از رقبای اصلی غولهایی چون IELTS و TOEFL است این روزها با فراگیر شدن ویروس کرونا برای افزایش مهارت خود و آمادگی در این آزمون میتوایند با شرکت در کلاسهای آموزش آنلاین زبان انگلیسی خود را تقویت کنید.آزمونی بسیار شناخته شده است و امروزه اکثر افراد برای اخذ پذیرش تحصیلی، ویزای کار و مهاجرت به آن نیاز دارند می بایست حد نصاب نمره ای مشخص از آن را در هر مهارت کسب نمایند.به عنوان مثال برای مهاجرت به کشورهایی چون استرالیا و کانادا، از شما نمره ی حداقل ۷ در هر مهارت از این آزمون زبان انگلیسی درخواست میشود که این خود بر سختی کار می افزاید چه بسا که مشاهده می شود برخی افراد ده ها بار در این آزمون زبان انگلیسی شرکت کرده و شانس خود را امتحان می کنند ولی دست آخر به نمره ی  ۷ در هر مهارت دست نمی یابند.اما با ظهور آزمون PTE از سوی لانگمن، دست کم بخش Writing این آزمون راحت تر است و به نظر می رسد کاندیداها با استرس کمتری از پس این آزمون زبان انگلیسی بر می آیند. از اینرو در چند سال اخیر کاندیداهای آزمون IELTS رو به سوی آزمون PTE آورده اند که موارد زیر را نیز می توان دلایل استقبال از آن دانست:به این ترتیب معیارهای سنجش آن تحت تاثیر عوامل و خطای انسانی قرار نمی گیرد در حالیکه در آزمون آیلتس ممتحن نقش زیادی در تعیین نمره متقاضی ایفا می کند که خطای انسانی نیز گاها مشاهده می شود.این آزمون نیز همانند دیگر آزمون های معتبر زبان انگلیسی TOEFL iBT و IELTS  ، مهارتهای Reading ، Listening، Writing، Speaking شما را می سنجد و میزان تسلط  شما بر این مهارت های چهارگانه را تعیین می نماید.نتایج آزمون PTE ظرف مدت ۲ تا ۵ روز مشخص می شود و این مدت زمان بسیار سریع تر از آزمون های دیگر خصوصا IELTS (که ۱۳ روز کاری طول می کشد) می باشد.تعداد دفعات برگزاری آزمون PTE بسیار زیاد است به طوریکه قدرت انتخاب شما برای شرکت در آزمون در یک تاریخ مشخص بسیار بالاست.در بیشتر موارد جهت فرآیند مهاجرت و یا پذیرش تحصیلی می توان به جای نتیجه آزمون آیلتس که کسب نتیجه دلخواه و مناسب در آن برای بسیاری از متقاضیان دشوار است، نمره آزمون PTE را ارائه نمود.از سال ۲۰۱۶ و با توجه به تغییرات صورت گرفته در نحوه‌ی تصحیح Writing آزمون IELTS بصورت (OSM (On screen Marking ، به نظر می آید کاندیداهای IELTS خصوصا در ایران به سختی می توانند نمره ۷ دریافت کنند. لذا این افراد با شرکت در آزمون PTE می توانند از این مانع راحت تر عبور کنند.

هزینه ی آزمون زبان انگلیسی PTE

هزینه ی آزمون زبان انگلیسی PTE نسبت به آزمون زبان انگلیسی IELTS پایینتر است. ‌به عنوان مثال هزینه آزمون PTE در ترکیه مبلغ ۸۸۰ لیر ترکیه است که نسبت به شهریه آزمون IELTS در تهران مبلغ ۳ میلیون و ۵۰ هزار تومان،‌ رقم پایینتری به حساب می‌آید.در هر حال آزمون PTE Academic در ایران بسیار مهم است زیرا برای کسانی که قصد مهاجرت خصوصا به استرالیا را دارند می تواند از آیلتس آسان تر باشد. نمره این آزمون از ۱۰ تا ۹۰ متفاوت است. هر مهارت از ۱۰ تا ۹۰ می باشد.نمره ۶۵ در PTE معادل ۷ IELTS و نمره ۷۹ در PTE  معادل نمره ۸ IELTS  می باشد.تنها ضعف آزمون زبان انگلیسی PTE در حال حاضر این است که این آزمون زبان انگلیسی در ایران برگزار نمی شود و برای امتحان می بایست به کشورهای همسایه سفر کرد.در پایان باید به این نکته اشاره کنیم که آزمون PTE زبان انگلیسی به تدریج به عنوان یک آزمون معتبر و پذیرفته شده در سرتاسر جهان می باشد و روز به روز به طرفداران آن اضافه می شود.جهت آشنایی بیشتر با PTE و IELTS و ثبت نام در دوره‌‌های آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir آماده سازی در آکادمی زبان دیاکو با ما تماس بگیرید.



:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی+ آموزش انلاین زبان+زبان انگلیسی+آموزش زبان+دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 شهريور 1399 | نظرات ()